Supermarket Van Den Tweel start initiatief

𝐂π₯𝐞𝐚𝐧 𝐔𝐩 πŒπšπšπ§πβ™»οΈ

In de maand september gaan wij samen met onze medewerkers in samenwerking met de Kunuku Man elke woensdag actie ondernemen om schoon te maken! Wij willen graag ook als bedrijf bijdragen aan een schoner CuraΓ§ao

π‘Ίπ’‚π’Žπ’†π’ 𝒔𝒕𝒂𝒂𝒏 π’˜π’† π’”π’•π’†π’“π’Œπ’†π’“!πŸ’š

𝑳𝒂𝒕𝒆𝒏 π’˜π’† π’”π’‚π’Žπ’†π’ 𝒐𝒏𝒔 π‘«π’–π’”π’‰π’Š 𝑲𝒐𝒓𝒔𝒐𝒖 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒏 𝒉𝒐𝒖𝒅𝒆𝒏!☘️

Bovenstaand bericht is de aankondiging van een mooi initiatief van supermarkt van den Tweel. Vandaag, 7 september, was de eerste schoonmaak op Zeelandia.
En helaas bleek het een succes!
Bijna 200 kilo afval; bestaande uit plastic- en glazen flessen, blikjes en restafval; is door de kanjers van van den Tweel uit de natuur verwijderd.
En dit betrof alleen nog maar de Kaya Jacob Posner!

De Kunuku Man heeft het restafval bij de perscontainer van van den Tweel geplaatst.
Het glas is in een glascontainer bij een tankstation gestort (zoals het hoort).
De blikjes en de plastic flessen worden gerecycled.

Chapeau voor de harde werkers van van den Tweel!!!

Vergelijkbare berichten

  • #167 A.A. DE LANNOY-WILLEMS BOULEVARD

    πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎCURAΓ‡AO MOET SCHONER !!!πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎ Beste Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (5 mei) heeft het “Beste schoonmaak team van CuraΓ§ao ” een gedeelte van de A.A. DE LANNOY-WILLEMS BOULEVARD schoon gemaakt. En the Kunuku Man verbaasd zich nog steeds iedere keer wat mensen allemaal neer sodemieteren. ONBEGRIJPELIJK !!!ONBEGRIJPELIJK !!!Neem nou foto 1 : Je auto-olie hierin opvangen en dan…

  • #169 Arubastraat

    πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎCURAΓ‡AO MOET SCHONER !!!πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎ Geachte Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (26 mei) de wekelijkse schoonmaak actie op de ARUBASTRAAT. Vanaf het viaduct tot aan de bocht aan beide kanten lag teveeeeeeeel ROTZOOI wat uit de auto gegooid word. Eten en drinken in je auto moet je natuurlijk zelf weten, maar om je afval daarna naar buiten te gooien…

  • #262 Caracasbaaiweg

    πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎCURAΓ‡AO MOET SCHONER !!!πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎ Aan een ieder die op CuraΓ§ao woont. Vandaag (24 mei) heeft het “Beste schoonmaak team van CuraΓ§ao “de handjes flink laten wapperen. Onder het fel aanwezige zonnetje is er een zéééééér bedroevend aantal kilo’s opgeruimd. Dit alles door u gedoneerd aan “ons” mooie eiland.(GEWOON SCHANDALIGGGGG) En waar was de 262ste schoonmaak…

Geef een reactie