Supermarket Van Den Tweel start initiatief

๐‚๐ฅ๐ž๐š๐ง ๐”๐ฉ ๐Œ๐š๐š๐ง๐โ™ป๏ธ

In de maand september gaan wij samen met onze medewerkers in samenwerking met de Kunuku Man elke woensdag actie ondernemen om schoon te maken! Wij willen graag ook als bedrijf bijdragen aan een schoner Curaรงao

๐‘บ๐’‚๐’Ž๐’†๐’ ๐’”๐’•๐’‚๐’‚๐’ ๐’˜๐’† ๐’”๐’•๐’†๐’“๐’Œ๐’†๐’“!๐Ÿ’š

๐‘ณ๐’‚๐’•๐’†๐’ ๐’˜๐’† ๐’”๐’‚๐’Ž๐’†๐’ ๐’๐’๐’” ๐‘ซ๐’–๐’”๐’‰๐’Š ๐‘ฒ๐’๐’“๐’”๐’๐’– ๐’”๐’„๐’‰๐’๐’๐’ ๐’‰๐’๐’–๐’…๐’†๐’!โ˜˜๏ธ

Bovenstaand bericht is de aankondiging van een mooi initiatief van supermarkt van den Tweel. Vandaag, 7 september, was de eerste schoonmaak op Zeelandia.
En helaas bleek het een succes!
Bijna 200 kilo afval; bestaande uit plastic- en glazen flessen, blikjes en restafval; is door de kanjers van van den Tweel uit de natuur verwijderd.
En dit betrof alleen nog maar de Kaya Jacob Posner!

De Kunuku Man heeft het restafval bij de perscontainer van van den Tweel geplaatst.
Het glas is in een glascontainer bij een tankstation gestort (zoals het hoort).
De blikjes en de plastic flessen worden gerecycled.

Chapeau voor de harde werkers van van den Tweel!!!

Vergelijkbare berichten

  • #155 DR. MAALWEG/ SALIร‘A ABOUSTRAAT

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Geacht-Mede-Mens alhier !!! Vandaag (14 januari) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” de DR. MAALWEG/ SALIร‘A ABOUSTRAAT onder handen genomen.Veel hoeft the Kunuku Man hier niet over te zeggen daar de foto’s en het lijstje genoeg zeggen.โฌ‡๏ธโฌ‡๏ธ het lijstje gaat over een afstand van 1500 meter !!! LEGE BIER/RUMFLESSEN…

  • #251 Weg naar HATO

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Geachte Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (8 februari) is het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” erg hard aan het werk geweest en wel op de WEG NAAR HATO. Er is aan de linker en rechterkant in totaal 3 kilometer schoon gemaakt. Het was er een BESCHAMENDE GROTE BENDE. Vele toeristen rijden vanaf het…

  • Plots galmde het door de speakerโ€ฆ ๐ŸŽถ๐Ÿ™Œ

    Chris is parttime vrijwilliger. Rustig, betrouwbaar, altijd aanwezig als het nodig is. ๐Ÿ’ช Maar gisteren liet hij tijdens de schoonmaakactie nog een heel andere kant zien โ€” en dat hadden we niet zien aankomen. ๐Ÿ˜ฎ Midden in het geruis van bezems ๐Ÿงน, vuilniszakken ๐Ÿ—‘๏ธ en het Curaรงaose zonnetje โ˜€๏ธ galmde het plots door de speaker….

  • #148 Tera Korร 

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Mede-Aard-Bewoners ! De wekelijkse schoonmaak actie was vandaag (12 november) in TERA KORร. Op slechts een stuk van 500 a 600 meter heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” weeeeer veeeeeeel teveeeeeeeel ROTZOOI opgeruimd.WAT IS ER NOU ZO MOEILIJK AAN OM JE ROTZOOI OP TE RUIMEN ZOALS HET…

  • Inzamelactie nr. 11, Bonam

    Zaterdag 22 juli was het al weer de 11-de keer dat er een inzamelactie voor plastic flessen en aluminium blikjes plaats vond. The Kunuku Man geeft dan gratis geld weg voor ingeleverde flessen en blikjes.En dat hebben we geweten. Vanaf het moment dat de inname-plek was ingericht bleven de mensen komen met hun verzamelde flessen…

Geef een reactie