#95 Kolonelsweg

👍🏿🇨🇼👍🏿 Curaçao MOET schoner !!!👍🏿🇨🇼👍🏿

Aan ALLE vervuilers van ” ons ” prachtige eiland.

Stel u zich dit even voor ;

KOLONELSWEG.

TOTAAL SLECHTS 600 METER SCHOON GEMAAKT.

Waar heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” vandaag (25 september) het eiland van bevrijd ?

6 AUTOBANDEN, KOELKAST, HEEEEEEEEL VEEEEEL LEGE BIER/RUM FLESSEN, FOAM, PLASTIC FLESSEN, 8 ACCU’S ???????, KARTONNEN DOZEN, ALUMINIUM BLIKJES, ALLERLEI VERPAKKINGSMATERIAAL, DROOGREKKEN, KLEDING, ENZ ENZ ENZ

Komt hier het BESCHAMENDE lijst(je) ;

ALUMINIUM BLIKJES. 600 STUKS. (8 KILO.) RECYCLING.

BIER/RUM FLESSEN. 1890 STUKS. (378 KILO) GLASBAK.

15 zakken met glas!!!
15 zakken met alleen met, weg gegooid, glas!!!

PLASTIC FLESSEN. 720. STUKS. (18 KILO) RECYCLING.

REST ROTZOOI. 363. KILO. LANDFILL.

IN TOTAAL HELAAAAAAAAAS 767 KILO.

ONBEGRIJPELIJK — ONBEGRIJPELIJK !!!!!!!!!!!!!!!!!

The Kunuku wil hierbij zijn oprechte dank uitspreken aan de vandaag aanwezige en hard gewerkt hebbende FANTASTISCHE KANJERS.
MASHA — MASHA — MASHA — MASHA DANKI.

De Zoon en Schoondochter van the Kunuku Man hebben een vakantiedag opgeofferd en perfect mee geholpen. Hun verbazing bij het zien van deze vele ROTZOOI konden zij niet in woorden uitspreken. ( ZEGT GENOEG,TOCH ???)
Zoon en Schoondochter : KLASSE. 💯

WEEK TIP VAN THE KUNUKU MAN ;

Gebruik 1 week eens uw kliko waar deze voor bestemd is en uw grotere afval kunt u heeeeeeeel gewoon naar de landfill brengen. Uiteraard wel even een NET erover ,oke ? (Er zijn nog enkele netten te koop !! App the Kunuku Man.+59996925235)
CURAÇAO ZAL U DANKBAAR ZIJN.👍🏿

Voor meer informatie aangaande het vuil-probleem bezoek fffff mijn website : www.kunukuman.com

The Kunuku Man wenst u allen een heerlijke, mooie maaaaaaar vooral een SCHONE siman toe.🤠

Delen is toppppppiiiiieeeeee.

RUIM JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT.

En dit stukje Curaçao ziet er ook weer beter (schoner) uit.

Vergelijkbare berichten

  • #152 Weg naar Westpunt, nabij de Landfill

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geachte Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (10 december)was de wekelijkse schoonmaak VLAKBIJ de LANDFILL, en het moet gezegd worden; het stuk weg (beide kanten over een afstand van 1 kilometer) wat het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” heeft schoon gemaakt leek aardig op de LANDFILL zelf. WAAROM, WAAROM, WAAROM bevuild men ”…

  • #196 CARACASBAAI / WEGWEG NAAR MONTAÑA

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die zijn afval uit de auto gooit. Vandaag (1 december) was het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” te gast op de CARACASBAAIWEG/WEG NAAR MONTAÑA. En daar is de gedoneerde ROTZOOI opgeruimd en afgevoerd zoals het hoort. Valt het lijstje mee of niet ? ( Vul zelf…

  • #174 MONUMENT en de ABRAHAMS MENDES CHUMACEIRO BLVD

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (30 juni) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” het MONUMENT en de ABRAHAMS MENDES CHUMACEIRO BLVD onder handen genomen. Het team was goed vertegenwoordigd en dat was maar goed ook.WAT WAS HET ER EEN KOLERE ZOOI !!!Het blijft voor the Kunuku Man een ONBEGRIJPELIJK iets…

  • #207 SVB Otrobanda en omgeving

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die zijn afval doneert aan Curaçao. SCHOONMAAK ACTIE NR. 207; 9 MAART 2025. RONDOM PARKEERPLAATS SVB. LEGE BIERFLESSEN : 305 STUKS =61 KILO.(GLASBAK) ALUMINIUM BLIK : 300 STUKS = 4 KILO. (RECYCLING) PLASTIC FLESSEN : 650 STUKS = 13 KILO.(RECYCLING) OVERIG PLASTC : 8 KILO. (FUSE CARIBBEAN) REST…

  • #211 Weg naar Westpunt / SLUIPWEG SANS SOUCIS

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan alle mensen die CURAÇAO als kliko gebruiken. Vandaag (6 april) heeft het” Beste schoonmaak team van Curaçao ” de WEG NAAR WESTPUNT en de SLUIPWEG SANS SOUCIS bevrijd van wel heeeeeeeel erg veeeeeeel ROTZOOI.Met een geweldige inzet van 16 verpleegkundigen, in opleiding, tesaam met de toppers van het Kunuku Man…

  • #243 CARACASBAAIWEG

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan wie dit bericht leest. Vandaag (7 december) is het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” bezig geweest op de CARACASBAAIWEG. De start was ter hoogte van Kabuya Snack. Daarna ” verhuist ” naar Zuurzak. En the Kunuku Man kan niet zeggen dat het er schoon was. Helaas gooit u nog…

Geef een reactie