|

#97 Caracasbaaiweg

๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Curaรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ

Beste Mede Aard-Bewoners !!!

Vandaag (9 oktober) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” zich vast gebeten in de Caracasbaaiweg. Gezien vanuit de rotonde Janwe zowel links als rechts. Bij aankomst zag het er netjes uit, maar zoals zo vaak, schijn bedriegt. En dat bleek ook wel na het einde van schoonmaak actie nummer 97.

KIJK HIERONDER EN HUIVER ;

LEGE FLESSEN. 605 STUKS = 121 KILO. (GLASBAK)

ALUMINIUM BLIKJES. 300 STUKS = 4 KILO (RECYCLING)

PLASTIC FLESSEN. 320 STUKS = 8 KILO (RECYCLING)

REST AFVAL. 65 KILO (LANDFILL)

IN TOTAAL DUS HELAAAAAAAS 198 KILO !!!!!

NOG STEEDS IS DIT HET JAAR VAN DE SCHOONMAAK !!!
EN ALLร‰ร‰N MET ONS ALLEN KRIJGEN WE CURAร‡AO SCHOON. DUS LIEVE MENSEN STOP HIERMEE EN RUIM JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, OKE ?????

The Kunuku Man wil ook vandaag zijn bewondering en respect uitspreken aan de vandaag aanwezige en zeeeer hard gewerkt hebbende FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS.
MASHA —– MASHA —– MASHA DANKI.

Week tip van the Kunuku Man ;

  1. Neem een zak mee in je auto.
  2. Doe hierin je afval.( Glas,blik en plastic flessen fff recyclen)
  3. Gooi deze niet in de natuur.
  4. Bij thuiskomst in je eigen kliko.
  5. Kliko wordt geleegd.
  6. Vuil probleem op Curaรงao opgelost,toch ?

Mocht u mee willen helpen met de schoonmaak acties of op elke manier dan ook, dan bent u uiteraard van harte welkom.
Graag zie ik uw app tegemoet op nummer+59996925235.๐Ÿ‘๐Ÿฟ

The Kunuku Man wenst een ieder een fantastische maar vooral een SCHONE siman toe.๐Ÿค 

Voor meer informatie aangaande recycling enz. bezoek gerust. even mijn website ;
https://kunukuman.com/

Delen is lief.๐Ÿ‘๐Ÿฟ

Vergelijkbare berichten

  • #173 Nijlweg

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Mede-Eiland-Bewoners. The Kunuku Man heeft voor het resultaat van de schoonmaak actie van vandaag (23 juni) slechts ร‰ร‰N woord over : SCHANDALIGGGGGGGGGGGG !!!!! De NIJLWEG 1500 meter schoon gemaakt !!!! ” Boodschappen-lijstje ” โฌ‡๏ธโฌ‡๏ธ LEGE BIERFLESSEN : 965 STUKS =193 KILO.(GLASBAK) PLASTIC FLESSEN : 450 STUKS = 9 KILO.(RECYCLING) ALUMINIUM…

  • #94 Caracasbaaiweg, thv Carribean Cargo

    ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Curaรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Beste – Mede – Eiland – Bewoners. Vandaag (11 september) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” de zon getrotseerd en zich wederom fantastisch ingezet om het door u gedoneerde afval op te ruimen. Het betrof de Caracasbaaiweg. Startpunt was thv Carribean Cargo en vanaf daar, zowel links…

  • #223 Arubastraat

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Geachte Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (6 juli) was het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” te vinden op de ARUBASTRAAT. In totaal is er 162 kilooooooooooo ROTZOOI bij elkaar verzameld. Mooie reclame voor de vele toeristen die deze weg veel gebruiken, tรณch ? Tuurlijkkkkk niet. DE BESTE RECLAME IS EEN SCHOON CURAร‡AO….

  • #265 Nieuwe haven

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Hellooooooooo People. Vandaag (21 juni) was het voor het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” behoorlijk zweten. Ondanks dat hebben de HELDEN van vandaag een droevig aantal kilo’s bij elkaar geraapt. Het geheel speelde zich af op de NIEUWE HAVEN (t.h.v. Coca-Cola). Benieuwd wat er gepakt is ?? โฌ‡๏ธโฌ‡๏ธโฌ‡๏ธ LEGE BIERFLESSEN…

  • #147 Weg naar Westpunt, bij Gato.

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Burgers, Boeren en Buitenlui alhier. Vandaag (5 november) was de wekelijkse schoonmaak actie toch wel weer een droevige. Het ” FEEST ” speelde zich af op de Weg naar Westpunt, bij Gato (TUSSEN ZEGU-ROTONDE EN DE LANDFILL).Bekijkt u het bekende lijstje en alle foto’s maar fffffff zelf.Mag u zich daarna…

  • #257 Rondom P-plaats SVB

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan een ieder die dit bericht leest. Vandaag (29 maart) was het winnende schoonmaak-lot gevallen op en rondom de parkeerplaats SVB. Ook de achterkant waar de cruiseboten aan komen en de toeristen hiervan als eerste aanblik de ROTZOOI zien. Wat een mooie reclame voor ” ons ” eiland !!! (Maaaaar niet…

Geef een reactie