|

#97 Caracasbaaiweg

๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Curaรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ

Beste Mede Aard-Bewoners !!!

Vandaag (9 oktober) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” zich vast gebeten in de Caracasbaaiweg. Gezien vanuit de rotonde Janwe zowel links als rechts. Bij aankomst zag het er netjes uit, maar zoals zo vaak, schijn bedriegt. En dat bleek ook wel na het einde van schoonmaak actie nummer 97.

KIJK HIERONDER EN HUIVER ;

LEGE FLESSEN. 605 STUKS = 121 KILO. (GLASBAK)

ALUMINIUM BLIKJES. 300 STUKS = 4 KILO (RECYCLING)

PLASTIC FLESSEN. 320 STUKS = 8 KILO (RECYCLING)

REST AFVAL. 65 KILO (LANDFILL)

IN TOTAAL DUS HELAAAAAAAS 198 KILO !!!!!

NOG STEEDS IS DIT HET JAAR VAN DE SCHOONMAAK !!!
EN ALLร‰ร‰N MET ONS ALLEN KRIJGEN WE CURAร‡AO SCHOON. DUS LIEVE MENSEN STOP HIERMEE EN RUIM JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, OKE ?????

The Kunuku Man wil ook vandaag zijn bewondering en respect uitspreken aan de vandaag aanwezige en zeeeer hard gewerkt hebbende FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS.
MASHA —– MASHA —– MASHA DANKI.

Week tip van the Kunuku Man ;

  1. Neem een zak mee in je auto.
  2. Doe hierin je afval.( Glas,blik en plastic flessen fff recyclen)
  3. Gooi deze niet in de natuur.
  4. Bij thuiskomst in je eigen kliko.
  5. Kliko wordt geleegd.
  6. Vuil probleem op Curaรงao opgelost,toch ?

Mocht u mee willen helpen met de schoonmaak acties of op elke manier dan ook, dan bent u uiteraard van harte welkom.
Graag zie ik uw app tegemoet op nummer+59996925235.๐Ÿ‘๐Ÿฟ

The Kunuku Man wenst een ieder een fantastische maar vooral een SCHONE siman toe.๐Ÿค 

Voor meer informatie aangaande recycling enz. bezoek gerust. even mijn website ;
https://kunukuman.com/

Delen is lief.๐Ÿ‘๐Ÿฟ

Vergelijkbare berichten

  • #185 KAMINDA JOSE C. ANTHONIA / WEG NAAR FUIK.

    ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸฟCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Geacht-Mede-Mens !!! Vandaag (15 september) was de 185ste schoonmaak actie afgestemd op de schoonmaakactie van GMN/SELIKOR. Het ” feestje ” speelde zich af op KAMINDA JOSE C. ANTHONIA / WEG NAAR FUIK. Het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” heeft rondom de gehele parkeerplaats, alwaar de containers stonden, schoon gemaakt….

  • Zondag 11 februari geen opruimactie!

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Mede-Eiland-Bewoners. Daar de vrijwilligers van het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” ook ffff de bloemetjes willen buiten zetten tijdens het Karnaval, is er a.s. zondag (11 februari) GEEN schoonmaak actie. The Kunuku Man vraagt u allen om uw AFVAL op te ruimen zoals het hoort, okรฉ ?? Alvast…

  • #84 Playa Grote Knip

    ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Curaรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Hallo mooi Curaรงao. Vandaag (3 juli) was de wekelijkse schoonmaak actie op Playa Grote Knip. Ivm het jaar van de schoonmaak was het deze week al schoongemaakt. Toch de ronde parkeerplaats en beide kanten van de aanrijroute met 11 FANTASTISCHE KANJERS van VRIJWILLIGERS afgelopen. En helaas was het eindresultaat toch…

  • #164 Omgeving SVB en parkeerplaats

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Burgers, Boeren en Buitenlui. Vandaag (14 april) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” de parkeerplaats SVB en rotonde schoon gemaakt. En the Kunuku Man blijft het zeggen: WAAROM, WAAROM maakt men er zo’n gigantische ROTZOOI van ??? Het was deze keer geen enorm aantal aan kilo’s, maaaaaaaar wel…

  • #132 KAYA FRATERNAN SKรˆRPรˆNรˆ

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan alle mensen alhier !!! Vandaag (9 juli) was de wekelijkse schoonmaak actie op KAYA FRATERNAN SKรˆRPรˆNรˆ en helaaaaaas, het was er een VRESELIJKE BENDE. Als u diegene bent geweest die deze doos, van een airco volgepropt met gewoon huisvuil , heeft neergegooid dan word het hoog tijd dat u zich…

  • #96 Kolonelsweg – Aflevering 2

    ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Curaรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Boodschap voor geheel Curaรงao. Aflevering 2 ; KOLONELSWEG.๐Ÿคฎ๐Ÿคฎ๐Ÿคฎ Vandaag (2 oktober) begon de schoonmaak actie waar we vorige week gebleven waren. Deze keer was het wederom om te JANKEN. ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ The Kunuku Man wil er verder zijn gedachten niet over uitspreken, maar laat de foto’s spreken !!!!Het zeeeeeer droevige resultaat…

Geef een reactie