#105 Kaya Muizenberg

👍🏿🇨🇼👍🏿 Curaçao MOET schoner !!!👍🏿🇨🇼👍🏿

Zeeeer dringende boodschap voor geheel Curaçao.

      LET EVEN SCHERP OP FOTO NR. 1.

Vandaag was de wekelijkse schoonmaak actie op de KAYA MUIZENBERG, ter hoogte van het Unique Nature Areas of Curaçao.
Beide kanten van de weg zijn schoon gemaakt over een lengte van tezamen 2,5 kilometer.
En mensen het was om te huilen zo smerig.
Op een uniek stukje Curaçao, waar de natuur haar best doet om natuur te zijn, gebruikt men dit prachtige landschap als zijnde een KLIKO.


WAAROM ————– WAAROM ??????????????????


Het was zonnig, heet en na 2,5 uur noeste arbeid en zweet van het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” was het eindresultaat onbegrijpelijk.

Kijk naar het lijstje en hopelijk gaan veel mensen hierdoor hun gedrag veranderen. STOP met afval in de natuur te gooien, neem het mee naar huis en verras je eigen KLIKO ermee, oké?

LEGE BIER/RUM FLESJES. 340 STUKS = 68 KILO. (GLASBAK)

ALUMINIUM BLIKJES. 300 STUKS = 4 KILO. (RECYCLING)

PLASTIC FLESSEN. 360 STUKS = 9 KILO. (RECYCLING)

REST ROTZOOI. 63 KILO.

IN TOTAAL DUS HELAAAAAAAS 144 KILO !!!!!!

MENSEN STOP MET DIT WEGGOOI GEDRAG, OKE ?

The Kunuku Man zijn grote dank gaat uit naar de vandaag aanwezige en hard gewerkt hebbende KANJERSSSSSS.
(Ze komen op de foto’s enthousiast voorbij.)

Week Tip van the Kunuku Man ;

Doe eens gek en maak tezamen met vrienden of familie een stuk in je straat schoon.
Het eind-resultaat zal je verbazen.
Niet alleen een schone straat, maar ook een blij hart.

Wie mee wil helpen met de wekelijkse schoonmaak actie’s kan uiteraard even een Whatsapp sturen op nummer +59996925235 voor meer informatie. Bon Bini.

        ALLÉÉN SAMEN STAAN WE STERK.

The Kunuku Man wenst een ieder een fantastische mooie maaaaaaaaaaaaaaaar vooral een SCHONE siman toe.🤠

Vergelijkbare berichten

  • Inzamelactiedag nr. 9 / #130 Koraalspechtweg

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die zijn ROTZOOI doneert aan Curaçao. Deze keer bestaat het verslag uit 2 delen. Deel 1. Zaterdag 24 juni was er wederom een inzamelactie van plastic flessen en aluminium blikjes. Wij stonden om 11.00 uur gereed om het aantal mensen wat GRATIS GELD op kan halen (uiteraard tegen…

  • #191 Schottegatweg Zuid

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geacht-Alhier-Wonend-Mede-Mens ! Vandaag (27 oktober) was het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” te vinden op SCHOTTEGATWEG ZUID. (thv. Flow).Aansluiting op de schoonmaak actie van vorige week zondag. En over ongeveer 2 kilometer (heen en terug) is er weer een GIGANTISCHE ONBEGRIJPELIJKE HOEVEELHEID ROTZOOI opgeruimd. Bekijk de foto’s maar eens…

  • Geen schoonmaakactie op zondag 15 januari

    👍🏿🇨🇼👍🏿 Curaçao MOET schoner !!!👍🏿🇨🇼👍🏿 Beste Mensen. Vandaag (15 januari) helaas GEEN wekelijkse schoonmaak actie. De Kunuku auto heeft tijdelijk met een technisch probleem te kampen en kan daardoor dus ook niet rijden. Morgen gaat de garage dit probleem oplossen. Wordt vervolgd !!! Daarom vraagt the Kunuku Man u allen om vandaag, en uiteraard ook…

  • #196 CARACASBAAI / WEGWEG NAAR MONTAÑA

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die zijn afval uit de auto gooit. Vandaag (1 december) was het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” te gast op de CARACASBAAIWEG/WEG NAAR MONTAÑA. En daar is de gedoneerde ROTZOOI opgeruimd en afgevoerd zoals het hoort. Valt het lijstje mee of niet ? ( Vul zelf…

  • #146 Weg tussen Kleine en Grote Knip

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Bon Tardi, Nochi, Dia Beste Mensen. Vandaag (29 oktober) een iets vrolijker verslag dan vorige week zondag. Waarom dan ??? Lees maar fffffff rustig verder,oké?De wekelijkse schoonmaak actie begon op de kruising KLEINE KNIP tot aan de parkeerplaats GROTE KNIP. Tussendoor ook nog even MIRADOR meegepakt. Beide kanten van de weg…

  • #107 Ronde Klipweg

    👍🏿🇨🇼👍🏿 Curaçao MOET schoner !!!👍🏿🇨🇼👍🏿 Bon Tardi, Nochi, Dia mensen op Curaçao. Vandaag (18 december) was de laatste schoonmaak actie van dit jaar. Het “Beste schoonmaak team van Curaçao” heeft vandaag ruim 3 kilometer van de Ronde Klipweg onder handen genomen. En het blijft immens verdrietig dat “de mens” zo gigantisch veel ROTZOOI doneert aan…

Geef een reactie