!!! BREAKING 2-de actie-dag!!!

The Kunuku Man geeft geld weg!

Maar daar moet U zelf wel wat voor doen!

Bij inlevering van:
– plastic flessen ontvangt u Naf 0,05 (5 cent) cash per fles!
– per kilo aluminium blikjes (dus geen conserven- en/of diervoederblikjes!!!) ontvangt u 1 gulden cash!
– Tevens ontvangt u ook nog een waardebon van supermarkt van den Tweel!



Waarom?
Om het recyclen van bepaalde materialen te bevorderen.
Om ons eiland schoner te krijgen en te houden.
Bewustwording te creëren onder de bevolking dat men niet achteloos zijn afval in de mondi gooit, maar dit op de juiste plekken inlevert ten behoeve van hergebruik.

Waar?
Locatie:         Boulevard Marketplace; Dr. Martin Luther King boulevard

Wanneer?
Datum:          zaterdag 11 maart 2023
Tijd:               van 11:00 uur tot 13:00 uur

Regels:           aluminium frisdrankblikjes (dus geen ijzeren blikjes)
                        plastic flessen

Uw aangeboden blikjes worden gewogen en flessen worden geteld.

Er geldt een limiet van 10 kilo per persoon.
Alleen van particulieren wordt het te recyclen materiaal aangenomen!

Hoe is deze actie mogelijk!
The Kunuku Man heeft de afgelopen maanden mensen en bedrijven benaderd voor sponsoring.
Dit heeft erin geresulteerd dat we geld weg kunnen gaan “geven”!

The Kunuku Man dankt onderstaande sponsoren die, met hart voor het eiland, deze actie ondersteunen:

– Top sponsor Bea.

– Firma Firgos, groothandel.

– Zeelandia scrap center.

– Itman nv. Makers van Payroll4

– Firma Sluis, bureau telecommunicatie en post.

– Autoschadebedrijf Scherpenheuvel

– CARIBIOOH!( Share your Happiness )

– Ingrid

– Een anoniem te blijven dame op het eiland.


MAAR LET OP!!
Als deze sponsorgelden op zijn stopt de actie.
Maar dan gaat U zelf toch wel door met inleveren bij de recyclestations?
Dit project duurt zolang de fondsen toereikend zijn.

Vergelijkbare berichten

  • Stichting Cultureel Bandabou toont erkenning

    Tijdens een druk bezochte, feestelijke, bijeenkomst in Barber heeft the Kunuku Man van Stichting Cultureel Bandabou erkenning gekregen voor zijn schoonmaakwerk in Banda Abou en uiteraard ook in de rest van Curaçao.De oorkonde werd uitgereikt door parlementslid, èn vrijwilliger van het Kunuku Man schoonmaakteam, Ana_Maria Pauletta. 28 personen/instanties werden geëerd tijdens deze bijeenkomst.Onderstaand een deel…

  • Vlagvertoon!

    Ondanks het feit dat the Kunuku Man auto altijd een vrolijk gezicht is om te zien op een locatie, is het trieste feit natuurlijk dat we er dan zijn met een reden.Namelijk dat er weer veel afval ligt wat we dan met een groep vrijwilligers gaan opruimen. Aangezien het wagenpark van the Kunuku Man uitgebreid…

  • #188 Soto

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geacht-Alhier-Wonend-Mede-Mens !!! Vandaag (6 oktober) was schoonmaak actie nummer 188 te SOTO. Er werd schoon gemaakt in de buurt waar de containers, van de actie van de gouvernement, geplaatst stonden. Het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” was niet al te groot vertegenwoordigd, maar gelukkig hadden we een perfecte hulp…

  • #193 Parkeerplaats SVB e.o.

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geachte Mede Eiland bewoners. Vandaag (10 november) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” de parkeerplaats SVB en omstreken verwijderd van het door u gedoneerde ZWERFVUIL. Op het eerste oog leek het redelijk schoon, maar schijn bedriegt. Het lijstje legt uit wat er bij elkaar is opgehaald. LEGE BIERFLESSEN…

3 reacties

  1. Pingback: Mooi gebaar … -

Geef een reactie