!!! BREAKING 2-de actie-dag!!!

The Kunuku Man geeft geld weg!

Maar daar moet U zelf wel wat voor doen!

Bij inlevering van:
– plastic flessen ontvangt u Naf 0,05 (5 cent) cash per fles!
– per kilo aluminium blikjes (dus geen conserven- en/of diervoederblikjes!!!) ontvangt u 1 gulden cash!
– Tevens ontvangt u ook nog een waardebon van supermarkt van den Tweel!



Waarom?
Om het recyclen van bepaalde materialen te bevorderen.
Om ons eiland schoner te krijgen en te houden.
Bewustwording te creëren onder de bevolking dat men niet achteloos zijn afval in de mondi gooit, maar dit op de juiste plekken inlevert ten behoeve van hergebruik.

Waar?
Locatie:         Boulevard Marketplace; Dr. Martin Luther King boulevard

Wanneer?
Datum:          zaterdag 11 maart 2023
Tijd:               van 11:00 uur tot 13:00 uur

Regels:           aluminium frisdrankblikjes (dus geen ijzeren blikjes)
                        plastic flessen

Uw aangeboden blikjes worden gewogen en flessen worden geteld.

Er geldt een limiet van 10 kilo per persoon.
Alleen van particulieren wordt het te recyclen materiaal aangenomen!

Hoe is deze actie mogelijk!
The Kunuku Man heeft de afgelopen maanden mensen en bedrijven benaderd voor sponsoring.
Dit heeft erin geresulteerd dat we geld weg kunnen gaan “geven”!

The Kunuku Man dankt onderstaande sponsoren die, met hart voor het eiland, deze actie ondersteunen:

– Top sponsor Bea.

– Firma Firgos, groothandel.

– Zeelandia scrap center.

– Itman nv. Makers van Payroll4

– Firma Sluis, bureau telecommunicatie en post.

– Autoschadebedrijf Scherpenheuvel

– CARIBIOOH!( Share your Happiness )

– Ingrid

– Een anoniem te blijven dame op het eiland.


MAAR LET OP!!
Als deze sponsorgelden op zijn stopt de actie.
Maar dan gaat U zelf toch wel door met inleveren bij de recyclestations?
Dit project duurt zolang de fondsen toereikend zijn.

Vergelijkbare berichten

  • Kunukuman in gesprek met Giselle Mc William

    De Kunuku Man heeft, samen met Michael de Jongh en Roel Vinkes, op maandag 20 juni een gesprek gevoerd met Giselle Mc William, statenlid. Onderwerp van gesprek was natuurlijk de afvalproblematiek op Curaçao.Gedurende het gesprek werd duidelijk dat Giselle zeer betrokken is bij het afvalprobleem op Curaçao.Zij heeft namelijk een wet gemaakt waar in onder…

  • #215 Palu Blanku

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan diegene die zijn ROTZOOI aan Curaçao doneert. Vandaag (11 mei) was het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” aanwezig rondom de rotonde PALU BLANKU en we waren daar NIET alleen aanwezig! In gezelschap van een pittig zonnetje is er door de vandaag aanwezige FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS enorm VEEEEEEEEEEEEEEEL ROTZOOI opgeraapt. Let…

  • #171 Caracasbaaiweg

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die alhier woont. Vandaag (9 juni) was de wekelijkse schoonmaak actie op de CARACASBAAIWEG. Start was voor Cargo Caribbean en vandaar uit een groep naar links en een andere groep naar rechts.Wat was het warm in de zon, maar wat hebben al deze FANTASTISCHE TOPPPPPPPERSSSS hard gewerkt. CHAPEAU…

  • Mooi gebaar …

    Voor het succesvol uitvoeren van de inzamelactie voor de plastic flessen en blikjes blijkt het handig te zijn om de flessen, tijdens het tellen, even over te gooien in een soort grote bak; was het idee. Gaandeweg de voorbereidingen kwamen we er achter dat een speciekuip ook de functie van bak kan vervullen. Echter waar…

3 reacties

  1. Pingback: Mooi gebaar … -

Geef een reactie