!!! BREAKING 2-de actie-dag!!!

The Kunuku Man geeft geld weg!

Maar daar moet U zelf wel wat voor doen!

Bij inlevering van:
– plastic flessen ontvangt u Naf 0,05 (5 cent) cash per fles!
– per kilo aluminium blikjes (dus geen conserven- en/of diervoederblikjes!!!) ontvangt u 1 gulden cash!
– Tevens ontvangt u ook nog een waardebon van supermarkt van den Tweel!



Waarom?
Om het recyclen van bepaalde materialen te bevorderen.
Om ons eiland schoner te krijgen en te houden.
Bewustwording te creëren onder de bevolking dat men niet achteloos zijn afval in de mondi gooit, maar dit op de juiste plekken inlevert ten behoeve van hergebruik.

Waar?
Locatie:         Boulevard Marketplace; Dr. Martin Luther King boulevard

Wanneer?
Datum:          zaterdag 11 maart 2023
Tijd:               van 11:00 uur tot 13:00 uur

Regels:           aluminium frisdrankblikjes (dus geen ijzeren blikjes)
                        plastic flessen

Uw aangeboden blikjes worden gewogen en flessen worden geteld.

Er geldt een limiet van 10 kilo per persoon.
Alleen van particulieren wordt het te recyclen materiaal aangenomen!

Hoe is deze actie mogelijk!
The Kunuku Man heeft de afgelopen maanden mensen en bedrijven benaderd voor sponsoring.
Dit heeft erin geresulteerd dat we geld weg kunnen gaan “geven”!

The Kunuku Man dankt onderstaande sponsoren die, met hart voor het eiland, deze actie ondersteunen:

– Top sponsor Bea.

– Firma Firgos, groothandel.

– Zeelandia scrap center.

– Itman nv. Makers van Payroll4

– Firma Sluis, bureau telecommunicatie en post.

– Autoschadebedrijf Scherpenheuvel

– CARIBIOOH!( Share your Happiness )

– Ingrid

– Een anoniem te blijven dame op het eiland.


MAAR LET OP!!
Als deze sponsorgelden op zijn stopt de actie.
Maar dan gaat U zelf toch wel door met inleveren bij de recyclestations?
Dit project duurt zolang de fondsen toereikend zijn.

Vergelijkbare berichten

  • #228 Caracasbaaiweg

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geachte Mede Eiland Bewoners. Vandaag (10 augustus) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” veel ROTZOOI opgeruimd op de CARACASBAAIWEG/KAMINDA DUVERT BOY NICOLINA/KAMINDA ROOI SANTU. Het was al met al wel weer genoeg. Zie het onderhand bekende lijstje : ⬇️⬇️ LEGE BIERFLESJES : 600 STUKS = 120 KILO.(GLASBAK) ALUMINIUM…

  • #263 KAYA FRATERNAN DI SKÈRPÈNÈ

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geacht-Alhier-Wonend-Mede-Mens. Vandaag (31 mei) is het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” met 9 FANTASTISCHE TOPPPPPPPERSSSS hard aan het werk geweest op de KAYA FRATERNAN DI SKÈRPÈNÈ. Deze weg is een sluiproute voor veel automobilisten, maar deze weg word helaas ook gebruikt als zijnde LANDFILL. Gewoon WALGELIJK wat er bij elkaar…

  • #140 Caracasbaaiweg.

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Aard-Bewoners. Vandaag (10 september) was het weer een pittige klus. Maar het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” heeft het wederom geflikt. De CARACASBAAIWEG, start was ter hoogte van Cargo Caribbean, is weer netjes schoon. Over een afstand van ongeveer 2 kilometer werd er toch weer veeeeeeel te veeeeeeel…

  • Inzamelactie nummero 7, in het idyllische Barber.

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (20 mei) was alweer de 7de inzamelactie van plastic flessen en aluminium blikjes.Deze keer stonden de FANTASTISCHE en ENTHOUSIASTE VRIJWILLIGERS klaar tegenover de kerk van Barber. Maar helaas waren de mensen minder ENTHOUSIAST. Ondanks dat was het gezellig onder elkaar en werden er toch nog 1160 plastic flessen…

3 reacties

  1. Pingback: Mooi gebaar … -

Geef een reactie