#115 SVB Otrobanda

๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ

De wekelijkse schoonmaak actie ( nummer 115 ) viel ” toevallig ” op de ver-jaar-schoonmaak-dag van the Kunuku Man.
En lieve mensen, die al hun afval in de natuur gooien, wat was het een MOOI KADO van jullie.
Masha masha masha masha danki hiervoor !!!

WAARVOOR ????
โฌ‡๏ธโฌ‡๏ธโฌ‡๏ธโฌ‡๏ธโฌ‡๏ธ

LEGE BIER/RUMFLESSEN : 365 STUKS = 73 KILO. (GLASBAK)

PLASTIC FLESSEN : 600 STUKS = 12 KILO. KASSAAAAAA!!!

ALUMINIUM BLIKJES : 525 STUKS = 7 KILO. KASSAAAAAA!!!

REST ROTZOOI : 97 KILO.

TOTAAL EEN ” PRACHTIGE ” 189 KILO. PABIEN !!!!!

Dit hele ” feest ” heeft vandaag (12 maart) plaatsgevonden op de parkeerplaats en omgeving nabij de SVB.
GRATIS daar je auto parkeren is natuurlijk prettig, maar om je ROTZOOI daar te doneren aan ” ons eiland” is ONBEGRIJPELIJK.
Wat heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” zoal opgeruimd??
ENORM VEEL klein verpakkingsmateriaal van bv. Snoep, Chips enz, enz.
VEEL EN VEEL TEVร‰ร‰ร‰L PLASTIC CUPS,FOAM,PAPIER, PLASTIC TASJES enz, enz.
TEVร‰ร‰ร‰L GLAS, wat u simpelweg in de GLASBAK hoort te gooien.
Bekijk de foto’s en die vertellen genoeg.

MENSEN STOP MET DIT WEG-GOOI- GEDRAG en RUIM UW AFVAL OP ZOALS HET HOORT AUB !!!

The Kunuku Man spreekt wederom zijn gemeende dank en respect uit naar de vandaag aanwezige en hard gewerkt hebbende FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS.
MASHA MASHA DANKI KANJERSSSSSS.

Voor meer informatie over GRATIS GELD bij the Kunuku Man bezoek ffffff www.kunukuman.com

Tot slot wenst the Kunuku Man u allen ondanks alles toch een prettige, warme maaaaaaaar vรณรณral een SCHONE siman toe.๐Ÿค 
Delen is topppppiiieeeeeee.

Vergelijkbare berichten

  • #99 De Visserij / Pirate Bay

    ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Curaรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Boodschap voor geheel Curaรงao. Vandaag (23 oktober) was het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” prima vertegenwoordigd bij de 99ste schoonmaak actie. Deze vond plaats omgeving bij de Visserij/ Pirate Bay. Kan the Kunuku Man na deze schoonmaak actie licht enthousiast zijn ? Het leek er wel op maar…

  • #199 A.A. de Lannoy-Willems boulevard

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ CURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Bon dia, mede-eiland bewoners. Namens het hele Kunuku Man team wensen wij U allen een bon aรฑa nobo, happy New year, gelukkig nieuw jaar. Maar vooral een schoon jaar! Zullen we dat afspreken? Voor het Kunuku Man team was vandaag, 5 januari 2025, de aftrap aan de A.A. de Lannoy-Willems…

  • #227 Piratebay, Piscadera

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Bon Tardi, Nochi, Dia Beste Mensen. Vandaag (3 augustus) was het warm, zeg maar rustig heet. Maar wat hebben de FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS van vandaag hun tomeloze inzet wederom laten zien. Het speelde zich allemaal af op en rondom de parkeerplaats bij Pirate Bay. Het blijft echt SCHANDALIG wat mensen doneren aan…

  • #233 NIJLWEG (richting Seru Domi)

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Geacht-Mede-Mens. Na 2 zondagen van afwezigheid was er vandaag (28 september) de 233-ste schoonmaak actie. Het geheel speelde zich af op de NIJLWEG (richting Seru Domi). Ondanks de toch wel fel aanwezige zon, heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” zeeeeer hard gewerkt.Er lag enorm veeeeeel karton, klein plastic,…

  • #177 CARACASBAAI BEACH en omgeving

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Burgers, Boeren en Buitenlui. Vandaag (21 juli) was het winnende lot gevallen op CARACASBAAI BEACH en omgeving. En the Kunuku Man MOET het fffff kwijt : WAT EEN GIGANTISCHE BENDE !!! Maar het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” heeft ook vandaag weer hun stinkende best gedaan.Stuk voor stuk…

  • #265 Nieuwe haven

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Hellooooooooo People. Vandaag (21 juni) was het voor het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” behoorlijk zweten. Ondanks dat hebben de HELDEN van vandaag een droevig aantal kilo’s bij elkaar geraapt. Het geheel speelde zich af op de NIEUWE HAVEN (t.h.v. Coca-Cola). Benieuwd wat er gepakt is ?? โฌ‡๏ธโฌ‡๏ธโฌ‡๏ธ LEGE BIERFLESSEN…

Geef een reactie