!!! Wegens succes verlengd; 3-de actie-dag!!!

The Kunuku Man geeft geld weg!

ZOMAAAAAAAAAR ?

NEE,NATUURLIJK NIET ZOMAAR.😁

WÉL ALS U PLASTIC FLESSEN (de dop mag erop blijven) en ALUMINIUM BLIKJES KOMT INLEVEREN !!!

Bij inlevering van:
– plastic flessen, ontvangt u Naf 0,05 (5 cent) cash per fles!
– per kilo aluminium blikjes (dus geen conserven- en/of diervoederblikjes!!!) ontvangt u 1 gulden cash!
– Tevens ontvangt u ook nog een waardebon van supermarkt van den Tweel!



Waarom?
Om het recyclen van bepaalde materialen te bevorderen.
Om ons eiland schoner te krijgen en te houden.
Bewustwording te creëren onder de bevolking dat men niet achteloos zijn afval in de mondi gooit, maar dit op de juiste plekken inlevert ten behoeve van hergebruik.

Waar?
Locatie:         Bij de kerk in Brievengat, tegenover SUPERMARKT BON BINI Brievengat.

Wanneer?
Datum:          zaterdag 25 maart 2023
Tijd:               van 11:00 uur tot 13:00 uur

Regels:           aluminium frisdrankblikjes (dus geen ijzeren blikjes)
                        plastic flessen

Uw aangeboden blikjes worden gewogen en flessen worden geteld.

Er geldt een limiet van 10 kilo per persoon.
Alleen van particulieren wordt het te recyclen materiaal aangenomen!

Hoe is deze actie mogelijk!
The Kunuku Man heeft de afgelopen maanden mensen en bedrijven benaderd voor sponsoring.
Dit heeft erin geresulteerd dat we geld weg kunnen gaan “geven”!

The Kunuku Man dankt onderstaande sponsoren die, met hart voor het eiland, deze actie ondersteunen:

– Top sponsor Bea.

– Firma Firgos, groothandel.

– Zeelandia scrap center.

– Itman nv. Makers van Payroll4

– Firma Sluis, bureau telecommunicatie en post.

– Autoschadebedrijf Scherpenheuvel

– CARIBIOOH!( Share your Happiness )

– Ingrid

– Een anoniem te blijven dame op het eiland.


MAAR LET OP!!
Als deze sponsorgelden op zijn stopt de actie.
Maar dan gaat U zelf toch wel door met inleveren bij de recyclestations?
Dit project duurt zolang de fondsen toereikend zijn.

Vergelijkbare berichten

  • 5-de inzamelactie

    Vandaag.zaterdag 22 april, was het al weer de vijfde inzamelactie van plastic flessen en aluminium blikjes. Deze keer vond het plaats bij Curoil op Muizenberg. De opkomst viel een beetje tegen, wat we vreemd vinden want de Kunukuman geeft nog steeds geld weg! Heeft u dat gemist? Lees hier het verslag van een vorige keer…

  • #203 ALBERT SWEITZER SCHOOL (ASFO)

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Hellooooooooo People op Curaçao. Vandaag (2 februari) was wel een hele “mooie” schoonmaakactie. In het vervolg van onze voorlichting, op deze school, was het vandaag woorden omzetten in daden. En dat is goed gelukt. Samen met ongeveer 17 Kids, in de leeftijd van 9 a 10 jaar, + ouders + leerkrachten…

  • #242 Berg Altena

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan alle Vervuilers van Curaçao. Schoonmaak actie nummer 242. Wat was het er weer een ROTZOOI.Waaaaaaaaaaaaaar dan ?Een zéééééér trieste aanblik trof het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” aan op de BERG ALTENA. Vandaag (30 november) is er in totaal 234 kilo ROTZOOI opgeruimd over nog geen 3 kilometer afstand….

  • #161 Kaya Flor di Libertad

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Eiland-Bewoners !!!!! WAT WAS HET ER EEN GROTE BENDE !!! WAAR DAN ??? De zéééééér trieste 161ste schoonmaak actie vond vandaag (3 maart) op de KAYA FLOR DI LIBERTAD. ( Wellicht fffff een idee als uzelf de betekenis van LIBERTAD opzoekt. ) Woorden schieten the Kunuku Man tekort. Daarom ⬇️⬇️⬇️…

  • !!! 4-de actie-dag !!! The Kunuku Man blijft het doen!

    The Kunuku Man geeft wederom geld weg! U ook??? ZOMAAAAAAAAAR ? NEE, NATUURLIJK NIET ZOMAAR.😁 WÉL ALS U PLASTIC FLESSEN (de dop mag erop blijven) en ALUMINIUM BLIKJES KOMT INLEVEREN !!! Want ……. Bij inlevering van:– plastic flessen, ontvangt u Naf 0,05 (5 cent) cash per fles!– per kilo aluminium blikjes (dus geen conserven- en/of…

  • #231 WINSTON CHURCHILL WEG

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geachte – Mede – Aard – Bewoners. Vandaag (31 augustus) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” huis gehouden op de WINSTON CHURCHILL WEG, (nabij de Perfect Bar). En er lag WERKELIJK SCHANDALIG VEEEEEEEEEEEEEEEL ROTZOOI.De hoeveelheid lege bierflesjes was maaaaaaaaaar 1005 stuks. HOE DANNNNNNNNNNN ????? “Geniet ” van het bekende…

2 reacties

Geef een reactie