#116 Kaya Damasco

👍🏾🇨🇼👍🏾 Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾

Aan een ieder die dit leest !!!

Vandaag (19 maart) was de zoveelste schoonmaak actie op de KAYA DAMASCO / KAYA ADRIATICO.
En het blijft voor the Kunuku Man een onbegrijpelijk raadsel wat de ” mens ” allemaal uit het raam flik…’t !!!
Positief punt is dat wij het recyclen met de schoonmaak acties hebben uitgebreid.
Naast de plastic flessen zijn we begonnen met het apart verzamelen van al het andere plastic. LEES : CUPS, PLASTIC TASJES, RIETJES, PLASTIC BESTEK enz.enz.
En dit gaat in de zeer nabije toekomst alhier verwerkt worden tot ………. ?????
WORDT VERVOLGD.


Blijft het een droevig gebeuren wat het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” Vandaag weer op een afstand van 2 kilometer heeft opgeruimd.
Ziehier het droevige bekende lijstje : ⬇️⬇️⬇️⬇️

LEGE BIER/RUMFLESSEN : 425 STUKS = 85 KILO. (GLASBAK)

ALUMINIUM BLIKJES : 150 STUKS = 2 KILO.(RECYCLING)

PLASTIC FLESSEN : 300 STUKS = 6 KILO. ( RECYCLING)

OVERIG PLASTIC : 7 KILO.(RECYCLING)

REST ROTZOOI : 35 KILO.(LANDFILL)

TOTAAL WEEEEEEEER VEEEEEEEL TE VEEEEEEL : 135 KILO.

RUIM JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, OKÉ ????

The Kunuku Man deelt bij deze een zéééééér grote pluim uit naar de vandaag aanwezige en hard gewerkt hebbende FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS.
MASHA- MASHA- MASHA- MASHA- MASHA DANKI.

Week-Tip van the Kunuku Man :

Lever je plastic flessen en aluminium blikjes in bij the Kunuku Man en ontvang er CASH MONEY voor terug.
Voor de volgende locatie en spelregels bekijk de link hieronder, oké?

https://kunukuman.com/index.php/2023/03/18/wegens-succes-verlengd-3-de-actie-dag/
https://kunukuman.com/index.php/pap/2023/03/19/ultimo-notisia-dia-3/

Tot slot wenst the Kunuku Man u allen een goede,plezierige,fijne,warme MAAAAAAAAR vóóral een SCHONE siman toe.🤠

Kijk gerust ,voor veel informatie aangaande het vuil-probleem , ffffff mijn website www.kunukuman.com
Delen is lief.👍🏾

Vergelijkbare berichten

  • #199 A.A. de Lannoy-Willems boulevard

    👍🏾🇨🇼👍🏾 CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Bon dia, mede-eiland bewoners. Namens het hele Kunuku Man team wensen wij U allen een bon aña nobo, happy New year, gelukkig nieuw jaar. Maar vooral een schoon jaar! Zullen we dat afspreken? Voor het Kunuku Man team was vandaag, 5 januari 2025, de aftrap aan de A.A. de Lannoy-Willems…

  • #148 Tera Korà

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Aard-Bewoners ! De wekelijkse schoonmaak actie was vandaag (12 november) in TERA KORÁ. Op slechts een stuk van 500 a 600 meter heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” weeeeer veeeeeeel teveeeeeeeel ROTZOOI opgeruimd.WAT IS ER NOU ZO MOEILIJK AAN OM JE ROTZOOI OP TE RUIMEN ZOALS HET…

  • #110 PLAYA PARASASA

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Mede-Eiland-Bewoners. SCHANDE – SCHANDE – SCHANDE – SCHANDE – SCHANDE !!!! BIERFLESJES : 1055 STUKS = 211 KILO. ALUMINIUM BLIKJES : 300 STUKS = 4 KILO. PLASTIC FLESSEN : 450 STUKS = 9 KILO. REST – ROTZOOI : 123 KILO !!! TOTAAL EEN SCHANDALIGE 347 KILO. SCHANDE – SCHANDE – SCHANDE…

  • #111 Playa Grote Knip

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geachte Burgers, Boeren en Buitenlui. Vandaag (5 februari) was de wekelijkse schoonmaak actie op PLAYA GROTE KNIP. Door allerlei festiviteiten was de bezetting minder dan andere schoonmaak acties. De KANJERSSSSSS van vandaag hebben tezamen de ronde parkeerplaats, de beide kanten van de lange parkeerplaats en het strand perfect bevrijd van het…

  • #151 KAYA EDGAR P. SUPRIANO/ RONDE KLIPWEG

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Boodschap voor geheel Curaçao. GLAS,GLAS,GLAS,GLAS,GLAS,GLAS,GLAS, GLAS EN NOG VEEEEEEEEEEL MEEEEEEEEEEER GLAS !!!!!!TOTAAL 1380 LEGE BIERFLESSEN = 276 KILOOOOOO !!!!!WERKELIJK ONBEGRIJPELIJK , ONBEGRIJPELIJK !!!!!!!!!!ZIE FOTO 1 , 2 , en 3. Nu vraagt u zich wellicht af wat bedoelt the Kunuku Man nu ?Dat heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao…

  • #129 Playa Forti

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Burgers, Boeren en Buitenlui. Vandaag (18 juni) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” wederom een stukje van “ons” eiland schoon gemaakt. Het verzamelpunt was parkeerplaats PLAYA FORTI en the Kunuku Man moet zeggen, de parkeerplaats was brandschoon. Dus door naar het strand en daar werd toch teveeeeeeeel ROTZOOI…

Geef een reactie