#117 Playa Jeremi, Kleine Knip & Mirador

👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾

Geachte Mede-Bewoner van ” ons ” Curaçao.

Vandaag (26 maart) was de wekelijkse schoonmaak actie een soort van puzzelrit.
Het startschot werd gegeven op PLAYA JEREMI en daar was het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” al klaar voordat we begonnen. HET WAS DAAR DUS HELEMAAL SCHOON !!!
Een groot compliment gaat uit naar de man die de ligbedden verhuurt (Virginnie) en uiteraard ook de bezoekers. MASHA MASHA DANKI.( Het kan dus WEL.)


Daarna naar PLAYA KLEINE KNIP, en daar was het netjes, met hier en daar toch wel ROTZOOI, wat in de kliko hoort.
MOET EN KAN DUS BETER MENSEN.


Toen de weg naar MIRADOR schoongemaakt en tevens MIRADOR zelf. Via andere kant van de weg terug naar de auto’s op Kleine Knip.


Al met al ,na veel kilometers afgelegd te hebben, toch een zéééééér goed geslaagde schoonmaak actie.

Hier het lijstje wat eigenlijk elke week zo zou moeten zijn :

LEGE BIER/RUMFLESSEN : 205 STUKS = 41 KILO. (GLASBAK)

ALUMINIUM BLIKJES : 75 STUKS = 1 KILO. (RECYCLING)

PLASTIC FLESSEN : 100 STUKS = 2 KILO. (RECYCLING)

REST ROTZOOI : 29 KILO.

TOTAAL OVER 3 LOCATIES: 73 KILO.
Hopelijk een voorbeeld voor velen hoe het ÓÓK KAN / MOET !!!

The Kunuku Man spreekt wederom zijn gemeende en oprechte dank uit aan de FANTASTISCHE TOPPPPPPPERSSSS van vandaag.
Masha masha masha danki.

Week-Tip van the Kunuku Man :

Gaat u naar de LANDFILL om ROTZOOI te storten (wat uiteraard PRIMA is) doe er dan fffffffffffff een NET overheen,oké ???
Scheelt enorm veel weg-waai-vuil wat wij in de berm weer terug vinden.
ALLÉÉN TESAAM KUNNEN WE CURAÇAO SCHOON KRIJGEN.

VERGEET u NIET dat the Kunuku Man nog steeds GELD weggeeft.

WEET U DAT NOG NIETTTTTTTTT ????????

Ga dan snel naar mijn website www.kunukuman.com voor alle informatie hierover en meer, oké ??

Tot slot wenst the Kunuku Man een ieder van u een fijne, fantastische, gezellige maaaaaaaaaaaaaaaaar vooral een SCHONE siman toe.🤠
Delen is fijn.

Vergelijkbare berichten

  • #260 Playa Grote Knip

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan alle Vervuilers van Curaçao. Vandaag (26 april) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” hun wekelijkse klus geklaard.En waar was dat dan ? Het betrof de ronde parkeerplaats en het verlengde lange stuk hiervan op GROTE KNIP.En wat is er ENORM VEEEEEEEEEEEEEEEL foam bakjes opgeraapt. Weg gaan van het…

  • #110 PLAYA PARASASA

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Mede-Eiland-Bewoners. SCHANDE – SCHANDE – SCHANDE – SCHANDE – SCHANDE !!!! BIERFLESJES : 1055 STUKS = 211 KILO. ALUMINIUM BLIKJES : 300 STUKS = 4 KILO. PLASTIC FLESSEN : 450 STUKS = 9 KILO. REST – ROTZOOI : 123 KILO !!! TOTAAL EEN SCHANDALIGE 347 KILO. SCHANDE – SCHANDE – SCHANDE…

  • #216 Punda – binnenstad

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geacht-Mede-Mens op Curaçao. Vandaag (18 mei) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” zich gestort op de binnenstad van PUNDA.Start was bij de ronde markt en de eerste foto is bij het WAAIGAT BRUGGETJE. HOE TRIESTTTTTTTTTTT. Dit betrof dussssssssssss 111 KILO BIERFLESJES !!!!! ZIJN TÓCH FFFFFFFFFFFF 855 STUKS. HOE TRIESTTTTTT.De…

  • #229 KAYA C. WINKEL (SALIÑA)

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan de Vervuilers van Curaçao. Vandaag (17 augustus) was het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” te vinden op en rondom de KAYA C. WINKEL (SALIÑA)Wat lag er overal heeeeeeeel veeeeeeel klein vuil. Namelijk: rietjes, cups, snoeppapiertjes, telefoon-kaartjes enz.enz. Let ffffff op het aantal van de lege bierflesjes. Deze lagen…

  • #94 Caracasbaaiweg, thv Carribean Cargo

    👍🏿🇨🇼👍🏿 Curaçao MOET schoner !!!👍🏿🇨🇼👍🏿 Beste – Mede – Eiland – Bewoners. Vandaag (11 september) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” de zon getrotseerd en zich wederom fantastisch ingezet om het door u gedoneerde afval op te ruimen. Het betrof de Caracasbaaiweg. Startpunt was thv Carribean Cargo en vanaf daar, zowel links…

  • #226 Parkeerterrein SVB & omstreken

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan alle mensen die hun afval achteloos weggooien. Vandaag (27 juli) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao “, onder tóch wel een zeer warm zonnetje, de beuk erin gezet. Waar dan ? Rondom de rotonde en parkeerplaats SVB. Lege bierflesjes vielen op zich mee ( hoewelllll) maaaaaaaaaaaaaaaaar wat is er…

Geef een reactie