!!! 4-de actie-dag !!! The Kunuku Man blijft het doen!

The Kunuku Man geeft wederom geld weg! U ook???

ZOMAAAAAAAAAR ?

NEE, NATUURLIJK NIET ZOMAAR.😁

WÉL ALS U PLASTIC FLESSEN (de dop mag erop blijven) en ALUMINIUM BLIKJES KOMT INLEVEREN !!!

Want …….

Bij inlevering van:
– plastic flessen, ontvangt u Naf 0,05 (5 cent) cash per fles!
– per kilo aluminium blikjes (dus geen conserven- en/of diervoederblikjes!!!) ontvangt u 1 gulden cash!
– Tevens ontvangt u ook nog een waardebon van supermarkt van den Tweel!



Waarom?
Om het recyclen van bepaalde materialen te bevorderen.
Om ons eiland schoner te krijgen en te houden.
Bewustwording te creëren onder de bevolking dat men niet achteloos zijn afval in de mondi gooit, maar dit op de juiste plekken inlevert ten behoeve van hergebruik.

Waar?
Locatie:         Parkeerplaats bij GMN aan de Roodeweg op Otrobanda.

Wanneer?
Datum:          zaterdag 8 april 2023
Tijd:               van 11:00 uur tot 13:00 uur

Regels:           aluminium frisdrankblikjes (dus geen ijzeren blikjes)
                        plastic flessen

Uw aangeboden blikjes worden gewogen en flessen worden geteld.

Er geldt een limiet van 10 kilo per persoon.
Alleen van particulieren wordt het te recyclen materiaal aangenomen!

Hoe is deze actie mogelijk!
The Kunuku Man heeft de afgelopen maanden mensen en bedrijven benaderd voor sponsoring.
Dit heeft erin geresulteerd dat we geld weg kunnen gaan “geven”!

The Kunuku Man dankt onderstaande sponsoren die, met hart voor het eiland, deze actie ondersteunen:

– Top sponsor Bea.

– Firma Firgos, groothandel.

– Zeelandia scrap center.

– Itman nv. Makers van Payroll4

– Firma Sluis, bureau telecommunicatie en post.

– Autoschadebedrijf Scherpenheuvel

– CARIBIOOH!( Share your Happiness )

– Ingrid

– Een anoniem te blijven dame op het eiland.


MAAR LET OP!!
Als deze sponsorgelden op zijn stopt de actie.
Maar dan gaat U zelf toch wel door met inleveren bij de recyclestations?
Dit project duurt zolang de fondsen toereikend zijn.

Vergelijkbare berichten

  • #205 Pirate Bay

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (16 februari) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” rondom Pirate Bay schoon gemaakt. En het was er ongelooflijk vuil. Bekijk op je gemak de foto’s, deze zeggen genoeg.Na ruim 2,5 uur is dit ⬇️ wat er verzameld is : LEGE BIERFLESSEN : 710 STUKS = 142…

  • Zaterdag 2 September, laatste inzamelactie!!

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mensen. LAATSTE INZAMELACTIE PLASTIC FLESSEN !!! Zaterdag 2 september is de laatste inzamelactie plastic flessen en aluminium blikjes. De bodem van de sponsor-pot is in zicht dus is er deze inzamel-dag geld voor 25.000 flessen. Dan is de pot echt leeg !!!DUS WEES ER OP TIJD BIJ om nog een…

  • #259 Santa Rosaweg

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die dit bericht gaat lezen !! Vandaag (19 april) was het toch wel een beetje warm, maar ondanks de 🌞 is er weer flink opgeruimd. Het betrof de SANTA ROSA WEG EN KAMINDA REGINALD RECORDINO. En als je maar hard genoeg voorbij rijd dan zie je wellicht al…

  • #144 Jan Noorduynweg

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Zéééééér droevig bericht voor geheel Curaçao. Vandaag (15 oktober) was de wekelijkse schoonmaak actie wel een hele zware klus. Zo zwaar dat de 2 komende schoonmaak acties OOK aldaar gaan plaatsvinden.En nu hoor ik u vragen ;WAAR WAS DIE GIGANTISCHE ROTZOOI DAN ??Dat was dus op de JAN NOORDUYNWEG !!!(DE VENTWEG…

  • #191 Schottegatweg Zuid

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geacht-Alhier-Wonend-Mede-Mens ! Vandaag (27 oktober) was het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” te vinden op SCHOTTEGATWEG ZUID. (thv. Flow).Aansluiting op de schoonmaak actie van vorige week zondag. En over ongeveer 2 kilometer (heen en terug) is er weer een GIGANTISCHE ONBEGRIJPELIJKE HOEVEELHEID ROTZOOI opgeruimd. Bekijk de foto’s maar eens…

  • Voorlichting op school.

    Curaçao MOET schoner !!! Ook dit doet het Kunuku Man Team. Voorlichting betreffende het VUIL-PROBLEEM alhier. Vandaag (3 november) waren wij te gast op het ABEL TASMAN COLLEGE. Ana Maria en Michael hebben perfect uitgelegd wat wij elke zondag doen om Curaçao schoner te krijgen en dit alles werd enthousiast ontvangen door de leerlingen. Tot…

Eén reactie

  1. Pingback: 5de inzamelactie -

Geef een reactie