!!! 4-de actie-dag !!! The Kunuku Man blijft het doen!

The Kunuku Man geeft wederom geld weg! U ook???

ZOMAAAAAAAAAR ?

NEE, NATUURLIJK NIET ZOMAAR.😁

WÉL ALS U PLASTIC FLESSEN (de dop mag erop blijven) en ALUMINIUM BLIKJES KOMT INLEVEREN !!!

Want …….

Bij inlevering van:
– plastic flessen, ontvangt u Naf 0,05 (5 cent) cash per fles!
– per kilo aluminium blikjes (dus geen conserven- en/of diervoederblikjes!!!) ontvangt u 1 gulden cash!
– Tevens ontvangt u ook nog een waardebon van supermarkt van den Tweel!



Waarom?
Om het recyclen van bepaalde materialen te bevorderen.
Om ons eiland schoner te krijgen en te houden.
Bewustwording te creëren onder de bevolking dat men niet achteloos zijn afval in de mondi gooit, maar dit op de juiste plekken inlevert ten behoeve van hergebruik.

Waar?
Locatie:         Parkeerplaats bij GMN aan de Roodeweg op Otrobanda.

Wanneer?
Datum:          zaterdag 8 april 2023
Tijd:               van 11:00 uur tot 13:00 uur

Regels:           aluminium frisdrankblikjes (dus geen ijzeren blikjes)
                        plastic flessen

Uw aangeboden blikjes worden gewogen en flessen worden geteld.

Er geldt een limiet van 10 kilo per persoon.
Alleen van particulieren wordt het te recyclen materiaal aangenomen!

Hoe is deze actie mogelijk!
The Kunuku Man heeft de afgelopen maanden mensen en bedrijven benaderd voor sponsoring.
Dit heeft erin geresulteerd dat we geld weg kunnen gaan “geven”!

The Kunuku Man dankt onderstaande sponsoren die, met hart voor het eiland, deze actie ondersteunen:

– Top sponsor Bea.

– Firma Firgos, groothandel.

– Zeelandia scrap center.

– Itman nv. Makers van Payroll4

– Firma Sluis, bureau telecommunicatie en post.

– Autoschadebedrijf Scherpenheuvel

– CARIBIOOH!( Share your Happiness )

– Ingrid

– Een anoniem te blijven dame op het eiland.


MAAR LET OP!!
Als deze sponsorgelden op zijn stopt de actie.
Maar dan gaat U zelf toch wel door met inleveren bij de recyclestations?
Dit project duurt zolang de fondsen toereikend zijn.

Vergelijkbare berichten

  • #243 CARACASBAAIWEG

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan wie dit bericht leest. Vandaag (7 december) is het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” bezig geweest op de CARACASBAAIWEG. De start was ter hoogte van Kabuya Snack. Daarna ” verhuist ” naar Zuurzak. En the Kunuku Man kan niet zeggen dat het er schoon was. Helaas gooit u nog…

  • Tijd voor bezinning …..

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geacht-Mede-Mens. Vandaag (23juli) was er géén schoonmaak actie omdat er een” vergadering ” plaats vond op PLAYA PARASASA. Daar werden, op een gezellige en relaxte manier, de bekende puntjes op de i gezet. Er werden ideeën en suggesties door de aanwezige Toppersssssss aangebracht. Deze zullen zeker ten goede komen voor een…

  • #208 Playa Piskado

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Vandaag heeft het Kunuku Man Team wederom een geweldige schoonmaakactie uitgevoerd, dit keer op Playa Piskado. Van de grote parkeerplaats tot aan het strand heeft het team zich met volle overgave ingezet om de omgeving weer schoon en netjes te maken. Dankzij hun inzet blijft Curaçao een stukje mooier! Het, trieste,…

  • Kunuku Man krijgt mooie pluim.

    Onlangs ontving the Kunuku Man onderstaande bericht: Stichting Cultureel Bandabou Curaçao, 23 september 2023 Onderwerp: Uitnodiging Baluarte Geachte heer Kunukuman, Via deze brief vraagt de directie van de Stichting Cultureel Bandabou uw aandacht voor het volgende: Dit jaar vieren we de 25e editie van de Dag van Bandabou. In het kader van dit jubileum is…

  • Coca Cola doet waar het voor staat; dorst lessen

    Dankwoord aan de Coca-Cola Company Curaçao Onder de brandende zon van Curaçao, waar de hitte de afgelopen maanden genadeloos heeft toegeslagen, werkt het Kunuku Man team elke week met volle inzet aan wat inmiddels bekendstaat als “het beste schoonmaakteam van het eiland“. Stof, zweet en zonnestralen zijn vaste collega’s geworden — maar één verfrissende held…

Eén reactie

  1. Pingback: 5de inzamelactie -

Geef een reactie