!!! 4-de actie-dag !!! The Kunuku Man blijft het doen!

The Kunuku Man geeft wederom geld weg! U ook???

ZOMAAAAAAAAAR ?

NEE, NATUURLIJK NIET ZOMAAR.😁

WÉL ALS U PLASTIC FLESSEN (de dop mag erop blijven) en ALUMINIUM BLIKJES KOMT INLEVEREN !!!

Want …….

Bij inlevering van:
– plastic flessen, ontvangt u Naf 0,05 (5 cent) cash per fles!
– per kilo aluminium blikjes (dus geen conserven- en/of diervoederblikjes!!!) ontvangt u 1 gulden cash!
– Tevens ontvangt u ook nog een waardebon van supermarkt van den Tweel!



Waarom?
Om het recyclen van bepaalde materialen te bevorderen.
Om ons eiland schoner te krijgen en te houden.
Bewustwording te creëren onder de bevolking dat men niet achteloos zijn afval in de mondi gooit, maar dit op de juiste plekken inlevert ten behoeve van hergebruik.

Waar?
Locatie:         Parkeerplaats bij GMN aan de Roodeweg op Otrobanda.

Wanneer?
Datum:          zaterdag 8 april 2023
Tijd:               van 11:00 uur tot 13:00 uur

Regels:           aluminium frisdrankblikjes (dus geen ijzeren blikjes)
                        plastic flessen

Uw aangeboden blikjes worden gewogen en flessen worden geteld.

Er geldt een limiet van 10 kilo per persoon.
Alleen van particulieren wordt het te recyclen materiaal aangenomen!

Hoe is deze actie mogelijk!
The Kunuku Man heeft de afgelopen maanden mensen en bedrijven benaderd voor sponsoring.
Dit heeft erin geresulteerd dat we geld weg kunnen gaan “geven”!

The Kunuku Man dankt onderstaande sponsoren die, met hart voor het eiland, deze actie ondersteunen:

– Top sponsor Bea.

– Firma Firgos, groothandel.

– Zeelandia scrap center.

– Itman nv. Makers van Payroll4

– Firma Sluis, bureau telecommunicatie en post.

– Autoschadebedrijf Scherpenheuvel

– CARIBIOOH!( Share your Happiness )

– Ingrid

– Een anoniem te blijven dame op het eiland.


MAAR LET OP!!
Als deze sponsorgelden op zijn stopt de actie.
Maar dan gaat U zelf toch wel door met inleveren bij de recyclestations?
Dit project duurt zolang de fondsen toereikend zijn.

Vergelijkbare berichten

  • #252 Arubastraat

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die zijn ROTZOOI ” doneert ” aan Curaçao. Vandaag (22 februari) was het “Beste schoonmaak team van Curaçao” te gast op de ARUBASTRAAT. Eerlijk gezegd leek het meer op een zijweg van de landfill. Werkelijk GÉÉN RECLAME voor ” ons ” eiland. Enorm veel karton (wat van vrachtwagens…

  • #228 Caracasbaaiweg

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geachte Mede Eiland Bewoners. Vandaag (10 augustus) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” veel ROTZOOI opgeruimd op de CARACASBAAIWEG/KAMINDA DUVERT BOY NICOLINA/KAMINDA ROOI SANTU. Het was al met al wel weer genoeg. Zie het onderhand bekende lijstje : ⬇️⬇️ LEGE BIERFLESJES : 600 STUKS = 120 KILO.(GLASBAK) ALUMINIUM…

  • Coca Cola doet waar het voor staat; dorst lessen

    Dankwoord aan de Coca-Cola Company Curaçao Onder de brandende zon van Curaçao, waar de hitte de afgelopen maanden genadeloos heeft toegeslagen, werkt het Kunuku Man team elke week met volle inzet aan wat inmiddels bekendstaat als “het beste schoonmaakteam van het eiland“. Stof, zweet en zonnestralen zijn vaste collega’s geworden — maar één verfrissende held…

  • Mooi gebaar …

    Voor het succesvol uitvoeren van de inzamelactie voor de plastic flessen en blikjes blijkt het handig te zijn om de flessen, tijdens het tellen, even over te gooien in een soort grote bak; was het idee. Gaandeweg de voorbereidingen kwamen we er achter dat een speciekuip ook de functie van bak kan vervullen. Echter waar…

  • #146 Weg tussen Kleine en Grote Knip

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Bon Tardi, Nochi, Dia Beste Mensen. Vandaag (29 oktober) een iets vrolijker verslag dan vorige week zondag. Waarom dan ??? Lees maar fffffff rustig verder,oké?De wekelijkse schoonmaak actie begon op de kruising KLEINE KNIP tot aan de parkeerplaats GROTE KNIP. Tussendoor ook nog even MIRADOR meegepakt. Beide kanten van de weg…

Eén reactie

  1. Pingback: 5de inzamelactie -

Geef een reactie