!!! 4-de actie-dag !!! The Kunuku Man blijft het doen!

The Kunuku Man geeft wederom geld weg! U ook???

ZOMAAAAAAAAAR ?

NEE, NATUURLIJK NIET ZOMAAR.😁

WÉL ALS U PLASTIC FLESSEN (de dop mag erop blijven) en ALUMINIUM BLIKJES KOMT INLEVEREN !!!

Want …….

Bij inlevering van:
– plastic flessen, ontvangt u Naf 0,05 (5 cent) cash per fles!
– per kilo aluminium blikjes (dus geen conserven- en/of diervoederblikjes!!!) ontvangt u 1 gulden cash!
– Tevens ontvangt u ook nog een waardebon van supermarkt van den Tweel!



Waarom?
Om het recyclen van bepaalde materialen te bevorderen.
Om ons eiland schoner te krijgen en te houden.
Bewustwording te creëren onder de bevolking dat men niet achteloos zijn afval in de mondi gooit, maar dit op de juiste plekken inlevert ten behoeve van hergebruik.

Waar?
Locatie:         Parkeerplaats bij GMN aan de Roodeweg op Otrobanda.

Wanneer?
Datum:          zaterdag 8 april 2023
Tijd:               van 11:00 uur tot 13:00 uur

Regels:           aluminium frisdrankblikjes (dus geen ijzeren blikjes)
                        plastic flessen

Uw aangeboden blikjes worden gewogen en flessen worden geteld.

Er geldt een limiet van 10 kilo per persoon.
Alleen van particulieren wordt het te recyclen materiaal aangenomen!

Hoe is deze actie mogelijk!
The Kunuku Man heeft de afgelopen maanden mensen en bedrijven benaderd voor sponsoring.
Dit heeft erin geresulteerd dat we geld weg kunnen gaan “geven”!

The Kunuku Man dankt onderstaande sponsoren die, met hart voor het eiland, deze actie ondersteunen:

– Top sponsor Bea.

– Firma Firgos, groothandel.

– Zeelandia scrap center.

– Itman nv. Makers van Payroll4

– Firma Sluis, bureau telecommunicatie en post.

– Autoschadebedrijf Scherpenheuvel

– CARIBIOOH!( Share your Happiness )

– Ingrid

– Een anoniem te blijven dame op het eiland.


MAAR LET OP!!
Als deze sponsorgelden op zijn stopt de actie.
Maar dan gaat U zelf toch wel door met inleveren bij de recyclestations?
Dit project duurt zolang de fondsen toereikend zijn.

Vergelijkbare berichten

  • #147 Weg naar Westpunt, bij Gato.

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Burgers, Boeren en Buitenlui alhier. Vandaag (5 november) was de wekelijkse schoonmaak actie toch wel weer een droevige. Het ” FEEST ” speelde zich af op de Weg naar Westpunt, bij Gato (TUSSEN ZEGU-ROTONDE EN DE LANDFILL).Bekijkt u het bekende lijstje en alle foto’s maar fffffff zelf.Mag u zich daarna…

  • #199 A.A. de Lannoy-Willems boulevard

    👍🏾🇨🇼👍🏾 CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Bon dia, mede-eiland bewoners. Namens het hele Kunuku Man team wensen wij U allen een bon aña nobo, happy New year, gelukkig nieuw jaar. Maar vooral een schoon jaar! Zullen we dat afspreken? Voor het Kunuku Man team was vandaag, 5 januari 2025, de aftrap aan de A.A. de Lannoy-Willems…

  • #239 Arubastraat

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan alle vervuilers van Curaçao. Vandaag (9 november) was het winnende schoonmaak-lot gevallen op de ARUBASTRAAT. Tijdens onze schoonmaak zijn er zeker 15 bussen vol toeristen langs gereden. Je zag die mensen ook kijken (en ook foto’s maken) van wat een ROTZOOI ruimen die mensen op. Met andere woorden : Mooie…

  • #149 Parasasa beach en omgeving

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan alle mensen alhier. Vandaag (19 november) was het ” winnende lot ” gevallen op ” ons ” prachtige lokale strand PARASASA. Maaaaaar wat was het er helaaaaaaaaaaas een BENDE. Na ruim 2,5 uur hard werken heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” het er weer perfect SCHOON achtergelaten….

  • #150! FRATERNAN SKÈRPÈNÈ

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 BOODSCHAP VOOR GEHEEL CURAÇAO. Vandaag (26 november) was het de 150ste! schoonmaak actie. En namens het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” heel hartelijk dank voor het prachtige ” KADO ” !!Dat ” KADO ” bevond zich vandaag op de FRATERNAN SKÈRPÈNÈ. Vanaf het klooster tot aan de Caracasbaaiweg, uiteraard…

  • #247 Weg naar Westpunt, nabij Sambil

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die dit leest. Vandaag (11 januari) was de wekelijkse schoonmaak actie een zéééééér droevige schoonmaak actie.WAAROM DAN ???Omdat het op 2500 meter behaalde resultaat droevig veeeeeeeeeel was. Zeg maar rustig een SCHANDE !!!Het betrof vandaag de Weg naar Westpunt tussen Sambil en het benzinestation. Kijk ⬇️⬇️ wat er…

Eén reactie

  1. Pingback: 5de inzamelactie -

Geef een reactie