!!! 4-de actie-dag !!! The Kunuku Man blijft het doen!

The Kunuku Man geeft wederom geld weg! U ook???

ZOMAAAAAAAAAR ?

NEE, NATUURLIJK NIET ZOMAAR.😁

WÉL ALS U PLASTIC FLESSEN (de dop mag erop blijven) en ALUMINIUM BLIKJES KOMT INLEVEREN !!!

Want …….

Bij inlevering van:
– plastic flessen, ontvangt u Naf 0,05 (5 cent) cash per fles!
– per kilo aluminium blikjes (dus geen conserven- en/of diervoederblikjes!!!) ontvangt u 1 gulden cash!
– Tevens ontvangt u ook nog een waardebon van supermarkt van den Tweel!



Waarom?
Om het recyclen van bepaalde materialen te bevorderen.
Om ons eiland schoner te krijgen en te houden.
Bewustwording te creëren onder de bevolking dat men niet achteloos zijn afval in de mondi gooit, maar dit op de juiste plekken inlevert ten behoeve van hergebruik.

Waar?
Locatie:         Parkeerplaats bij GMN aan de Roodeweg op Otrobanda.

Wanneer?
Datum:          zaterdag 8 april 2023
Tijd:               van 11:00 uur tot 13:00 uur

Regels:           aluminium frisdrankblikjes (dus geen ijzeren blikjes)
                        plastic flessen

Uw aangeboden blikjes worden gewogen en flessen worden geteld.

Er geldt een limiet van 10 kilo per persoon.
Alleen van particulieren wordt het te recyclen materiaal aangenomen!

Hoe is deze actie mogelijk!
The Kunuku Man heeft de afgelopen maanden mensen en bedrijven benaderd voor sponsoring.
Dit heeft erin geresulteerd dat we geld weg kunnen gaan “geven”!

The Kunuku Man dankt onderstaande sponsoren die, met hart voor het eiland, deze actie ondersteunen:

– Top sponsor Bea.

– Firma Firgos, groothandel.

– Zeelandia scrap center.

– Itman nv. Makers van Payroll4

– Firma Sluis, bureau telecommunicatie en post.

– Autoschadebedrijf Scherpenheuvel

– CARIBIOOH!( Share your Happiness )

– Ingrid

– Een anoniem te blijven dame op het eiland.


MAAR LET OP!!
Als deze sponsorgelden op zijn stopt de actie.
Maar dan gaat U zelf toch wel door met inleveren bij de recyclestations?
Dit project duurt zolang de fondsen toereikend zijn.

Vergelijkbare berichten

  • #217 Caracasbaaiweg (Eden mall)

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Hellooooooooo Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (25-5-25) begon de dag van the Kunuku Man bijzonderrrrrrrrrrrr goed. Om 9.01 uur (Nederlandse tijd) is mijn STAMHOUDER, gezond en wel, op deze wereld gearriveerd. 🎉🎉🎉 Het is een prachtig mannetje en zijn naam is LION. Trotser kan deze opa niet worden. 👍🏾 Nadat alle emoties weer op…

  • #177 CARACASBAAI BEACH en omgeving

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Burgers, Boeren en Buitenlui. Vandaag (21 juli) was het winnende lot gevallen op CARACASBAAI BEACH en omgeving. En the Kunuku Man MOET het fffff kwijt : WAT EEN GIGANTISCHE BENDE !!! Maar het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” heeft ook vandaag weer hun stinkende best gedaan.Stuk voor stuk…

  • #166 KAYA MA PIETERNELLA. (ST. MICHIEL.)

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Halloooooo Curaçao. SCHOONMAAK ACTIE NUMMER 166 !!! (28 April) KAYA MA PIETERNELLA. (ST. MICHIEL.) !!!l WALGELIJK !!! WALGELIJK !!! WALGELIJK !!!( 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮) LEGE BIERFLESSEN : 1465 STUKS = 293 KILO.(GLASBAK) ALUMINIUM BLIKJES : 300 STUKS = 4 KILO.(RECYCLING) PLASTIC FLESSEN : 500 STUKS = 10 KILO.(RECYCLING) OVERIG PLASTIC : 14 KILO….

  • Mooie donatie ontvangen van de Coca Cola Company

    Een Hartverwarmende, en tevens verfrissende, donatie van de Coca-Cola Company. Het Kunukuman team is altijd trots om positieve initiatieven te delen die de gemeenschap versterken. Vandaag willen we een bijzondere donatie van de Coca-Cola Company op Curaçao onder de aandacht brengen! Coca-Cola heeft recentelijk een genereuze schenking van frisdrank gedaan aan het Kunukuman Team. Deze…

  • #220 Weg naar Westpunt- nabij Gato

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan alle VERVUILERS van Curaçao. Schoonmaak actie nummer 220 !!! Deze kan weer ingelijst worden, zo mooooooiiiii !!! Vandaag (15 juni) is er door het “Beste schoonmaak team van Curaçao” flink huis gehouden op DE WEG NAAR WESTPUNT, (GATOWEG). De WEG naar de LANDFILL, maaaaaaaaaaaaar de LANDFILL begint helaas al op…

  • #241 Rondom MONUMENT JULIANABRUG

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede Bewoners van Curaçao. Vandaag (23 november) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao” huis gehouden rondom MONUMENT JULIANABRUG. En wat was er weer veel ROTZOOI door u uit de passerende auto’s ” gedoneerd ” !!! We gaan de wereld over met het prachtige voetbal-resultaat, laten we dan ook aan…

Eén reactie

  1. Pingback: 5de inzamelactie -

Geef een reactie