!!! 4-de actie-dag !!! The Kunuku Man blijft het doen!

The Kunuku Man geeft wederom geld weg! U ook???

ZOMAAAAAAAAAR ?

NEE, NATUURLIJK NIET ZOMAAR.😁

WÉL ALS U PLASTIC FLESSEN (de dop mag erop blijven) en ALUMINIUM BLIKJES KOMT INLEVEREN !!!

Want …….

Bij inlevering van:
– plastic flessen, ontvangt u Naf 0,05 (5 cent) cash per fles!
– per kilo aluminium blikjes (dus geen conserven- en/of diervoederblikjes!!!) ontvangt u 1 gulden cash!
– Tevens ontvangt u ook nog een waardebon van supermarkt van den Tweel!



Waarom?
Om het recyclen van bepaalde materialen te bevorderen.
Om ons eiland schoner te krijgen en te houden.
Bewustwording te creëren onder de bevolking dat men niet achteloos zijn afval in de mondi gooit, maar dit op de juiste plekken inlevert ten behoeve van hergebruik.

Waar?
Locatie:         Parkeerplaats bij GMN aan de Roodeweg op Otrobanda.

Wanneer?
Datum:          zaterdag 8 april 2023
Tijd:               van 11:00 uur tot 13:00 uur

Regels:           aluminium frisdrankblikjes (dus geen ijzeren blikjes)
                        plastic flessen

Uw aangeboden blikjes worden gewogen en flessen worden geteld.

Er geldt een limiet van 10 kilo per persoon.
Alleen van particulieren wordt het te recyclen materiaal aangenomen!

Hoe is deze actie mogelijk!
The Kunuku Man heeft de afgelopen maanden mensen en bedrijven benaderd voor sponsoring.
Dit heeft erin geresulteerd dat we geld weg kunnen gaan “geven”!

The Kunuku Man dankt onderstaande sponsoren die, met hart voor het eiland, deze actie ondersteunen:

– Top sponsor Bea.

– Firma Firgos, groothandel.

– Zeelandia scrap center.

– Itman nv. Makers van Payroll4

– Firma Sluis, bureau telecommunicatie en post.

– Autoschadebedrijf Scherpenheuvel

– CARIBIOOH!( Share your Happiness )

– Ingrid

– Een anoniem te blijven dame op het eiland.


MAAR LET OP!!
Als deze sponsorgelden op zijn stopt de actie.
Maar dan gaat U zelf toch wel door met inleveren bij de recyclestations?
Dit project duurt zolang de fondsen toereikend zijn.

Vergelijkbare berichten

  • #228 Caracasbaaiweg

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geachte Mede Eiland Bewoners. Vandaag (10 augustus) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” veel ROTZOOI opgeruimd op de CARACASBAAIWEG/KAMINDA DUVERT BOY NICOLINA/KAMINDA ROOI SANTU. Het was al met al wel weer genoeg. Zie het onderhand bekende lijstje : ⬇️⬇️ LEGE BIERFLESJES : 600 STUKS = 120 KILO.(GLASBAK) ALUMINIUM…

  • #153 MLK Boulevard – Koraalspechtweg

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die dit leest. Vandaag (17 december) was het de laatste schoonmaak actie van 2023. Het gebeuren speelde zich af op de MARTIN LUTHER KING BOULEVARD/ KORAALSPECHTWEG !!! En OOOOOOOK de laatste keer van dit jaar was het ronduit gezegd: BESCHAMEND , DROEVIG, BESCHAMEND !!! Vandaag eens portretfoto’s van…

  • #244 SVB-terrein

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan alle Vervuilers van Curaçao. Vandaag (14 december) was het winnende schoonmaak-lot gevallen op en rondom de parkeerplaats SVB. Het weer was goed maaaaaaaaaaaar de hoeveelheid ROTZOOI niet.Wat is er zoal opgeraapt door het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” ??? Bekijk rustig het lijstje en bedenk daarbij hoeveel toeristen…

  • The Kunuku Man brengt bezoek aan de VSO-ZMLK Mariëta Alberto te Muizenberg.

    Tezamen met Michael en Roel heeft the Kunuku Man een bezoek gebracht aan de school Mariëta Alberto. Dit in het kader van het creëren van een stukje bewustwording voor wat betreft het afvalprobleem op Curaçao.De jeugd heeft de toekomst is de bekende spreuk. Daarom is voor een school gekozen in de hoop dat de boodschap…

  • Extra schoonmaak rond A. Schweitzer school

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (2 oktober) was er een extra schoonmaak actie voor STEVE 👊🏽 en the Kunuku Man. Tesamen met 4 klassen van de ALBERT SCHWEITZER SCHOOL te PARERA is rondom de school in 4 richtingen schoon gemaakt. Het totaal aantal kilo’s aan gedoneerd zwerfvuil was 102 kilo.👏🏿👏🏿👏🏿 Uiteraard ging het…

  • #260 Playa Grote Knip

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan alle Vervuilers van Curaçao. Vandaag (26 april) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” hun wekelijkse klus geklaard.En waar was dat dan ? Het betrof de ronde parkeerplaats en het verlengde lange stuk hiervan op GROTE KNIP.En wat is er ENORM VEEEEEEEEEEEEEEEL foam bakjes opgeraapt. Weg gaan van het…

Eén reactie

  1. Pingback: 5de inzamelactie -

Geef een reactie