!!! 4-de actie-dag !!! The Kunuku Man blijft het doen!

The Kunuku Man geeft wederom geld weg! U ook???

ZOMAAAAAAAAAR ?

NEE, NATUURLIJK NIET ZOMAAR.😁

WÉL ALS U PLASTIC FLESSEN (de dop mag erop blijven) en ALUMINIUM BLIKJES KOMT INLEVEREN !!!

Want …….

Bij inlevering van:
– plastic flessen, ontvangt u Naf 0,05 (5 cent) cash per fles!
– per kilo aluminium blikjes (dus geen conserven- en/of diervoederblikjes!!!) ontvangt u 1 gulden cash!
– Tevens ontvangt u ook nog een waardebon van supermarkt van den Tweel!



Waarom?
Om het recyclen van bepaalde materialen te bevorderen.
Om ons eiland schoner te krijgen en te houden.
Bewustwording te creëren onder de bevolking dat men niet achteloos zijn afval in de mondi gooit, maar dit op de juiste plekken inlevert ten behoeve van hergebruik.

Waar?
Locatie:         Parkeerplaats bij GMN aan de Roodeweg op Otrobanda.

Wanneer?
Datum:          zaterdag 8 april 2023
Tijd:               van 11:00 uur tot 13:00 uur

Regels:           aluminium frisdrankblikjes (dus geen ijzeren blikjes)
                        plastic flessen

Uw aangeboden blikjes worden gewogen en flessen worden geteld.

Er geldt een limiet van 10 kilo per persoon.
Alleen van particulieren wordt het te recyclen materiaal aangenomen!

Hoe is deze actie mogelijk!
The Kunuku Man heeft de afgelopen maanden mensen en bedrijven benaderd voor sponsoring.
Dit heeft erin geresulteerd dat we geld weg kunnen gaan “geven”!

The Kunuku Man dankt onderstaande sponsoren die, met hart voor het eiland, deze actie ondersteunen:

– Top sponsor Bea.

– Firma Firgos, groothandel.

– Zeelandia scrap center.

– Itman nv. Makers van Payroll4

– Firma Sluis, bureau telecommunicatie en post.

– Autoschadebedrijf Scherpenheuvel

– CARIBIOOH!( Share your Happiness )

– Ingrid

– Een anoniem te blijven dame op het eiland.


MAAR LET OP!!
Als deze sponsorgelden op zijn stopt de actie.
Maar dan gaat U zelf toch wel door met inleveren bij de recyclestations?
Dit project duurt zolang de fondsen toereikend zijn.

Vergelijkbare berichten

  • Coca Cola doet waar het voor staat; dorst lessen

    Dankwoord aan de Coca-Cola Company Curaçao Onder de brandende zon van Curaçao, waar de hitte de afgelopen maanden genadeloos heeft toegeslagen, werkt het Kunuku Man team elke week met volle inzet aan wat inmiddels bekendstaat als “het beste schoonmaakteam van het eiland“. Stof, zweet en zonnestralen zijn vaste collega’s geworden — maar één verfrissende held…

  • #200 Caracasbaai

    Vandaag, 12 januari 2025, vond de 200-ste schoonmaakacties plaats van het Kunuku Man team. Een heuglijk feit? Nee, natuurlijk niet! Het valt niet goed te praten dat een team van vrijwiligers iedere zondag zwerfvuil op raapt wat door anderen onverschillig weggegooid wordt op straat, in de mondi, op het strand. Maar, enfin, we doen het…

  • Boca Patrick schoonmaakactie

    Op zaterdag 16 maart 2024 namen enthousiaste vrijwilligers van het Kunukuman team deel aan de Cura Doet schoonmaakactie op Boca Patrick. Deze actie werd georganiseerd door Uniek Curaçao. Het Kunuku Man team, bestaande uit Michael, Nathaly & zoon, Muriel, Esther en Otto en verder Paul & Marion en twee dames die zich spontaan hadden aangemeld,…

  • Met pasen geen schoonmaak aktie

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Allemaal. a.s. Zondag is er GEEN schoonmaak actie , daar het dan 1ste PAASDAG is. Dan heeft iedereen alle tijd om de 🥚🥚🥚🥚🥚te zoeken. Succes daarmee.😁😁MAAAAAAAAAR !!, Shark kwam met het volgende goede idee; a.s. Zaterdag 8 april , van 11.00 tot 13.00 uur, is de inzamelactie van plastic flessen…

  • Vervolggesprek met GMN

    In navolging van het gesprek met premier Pisas, afgelopen maart, heeft het Kunuku Man kernteam donderdag 6 april een vervolggesprek gehad met twee medewerkers van GMN. De heren presenteerden een plan waarin onder andere een aantal, door het Kunuku Man kernteam aangedragen, punten verder uitgewerkt waren.Uiteraard zijn het zaken die niet gelijk uitvoering kunnen krijgen,…

  • #146 Weg tussen Kleine en Grote Knip

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Bon Tardi, Nochi, Dia Beste Mensen. Vandaag (29 oktober) een iets vrolijker verslag dan vorige week zondag. Waarom dan ??? Lees maar fffffff rustig verder,oké?De wekelijkse schoonmaak actie begon op de kruising KLEINE KNIP tot aan de parkeerplaats GROTE KNIP. Tussendoor ook nog even MIRADOR meegepakt. Beide kanten van de weg…

Eén reactie

  1. Pingback: 5de inzamelactie -

Geef een reactie