!!! 4-de actie-dag !!! The Kunuku Man blijft het doen!

The Kunuku Man geeft wederom geld weg! U ook???

ZOMAAAAAAAAAR ?

NEE, NATUURLIJK NIET ZOMAAR.😁

WÉL ALS U PLASTIC FLESSEN (de dop mag erop blijven) en ALUMINIUM BLIKJES KOMT INLEVEREN !!!

Want …….

Bij inlevering van:
– plastic flessen, ontvangt u Naf 0,05 (5 cent) cash per fles!
– per kilo aluminium blikjes (dus geen conserven- en/of diervoederblikjes!!!) ontvangt u 1 gulden cash!
– Tevens ontvangt u ook nog een waardebon van supermarkt van den Tweel!



Waarom?
Om het recyclen van bepaalde materialen te bevorderen.
Om ons eiland schoner te krijgen en te houden.
Bewustwording te creëren onder de bevolking dat men niet achteloos zijn afval in de mondi gooit, maar dit op de juiste plekken inlevert ten behoeve van hergebruik.

Waar?
Locatie:         Parkeerplaats bij GMN aan de Roodeweg op Otrobanda.

Wanneer?
Datum:          zaterdag 8 april 2023
Tijd:               van 11:00 uur tot 13:00 uur

Regels:           aluminium frisdrankblikjes (dus geen ijzeren blikjes)
                        plastic flessen

Uw aangeboden blikjes worden gewogen en flessen worden geteld.

Er geldt een limiet van 10 kilo per persoon.
Alleen van particulieren wordt het te recyclen materiaal aangenomen!

Hoe is deze actie mogelijk!
The Kunuku Man heeft de afgelopen maanden mensen en bedrijven benaderd voor sponsoring.
Dit heeft erin geresulteerd dat we geld weg kunnen gaan “geven”!

The Kunuku Man dankt onderstaande sponsoren die, met hart voor het eiland, deze actie ondersteunen:

– Top sponsor Bea.

– Firma Firgos, groothandel.

– Zeelandia scrap center.

– Itman nv. Makers van Payroll4

– Firma Sluis, bureau telecommunicatie en post.

– Autoschadebedrijf Scherpenheuvel

– CARIBIOOH!( Share your Happiness )

– Ingrid

– Een anoniem te blijven dame op het eiland.


MAAR LET OP!!
Als deze sponsorgelden op zijn stopt de actie.
Maar dan gaat U zelf toch wel door met inleveren bij de recyclestations?
Dit project duurt zolang de fondsen toereikend zijn.

Vergelijkbare berichten

  • #220 Weg naar Westpunt- nabij Gato

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan alle VERVUILERS van Curaçao. Schoonmaak actie nummer 220 !!! Deze kan weer ingelijst worden, zo mooooooiiiii !!! Vandaag (15 juni) is er door het “Beste schoonmaak team van Curaçao” flink huis gehouden op DE WEG NAAR WESTPUNT, (GATOWEG). De WEG naar de LANDFILL, maaaaaaaaaaaaar de LANDFILL begint helaas al op…

  • The Kunukuman voor een schoner Curaçao .

    Een bericht van de overheid! https://www.facebook.com/share/v/1Bd4xfXEHW voor beeld en geluid. [VAN JOU, VOOR JOU, MET JOU]: Een schoner Curaçao is óók het einddoel van Kunuku Man!Kunuku Man organiseert elke week een activiteit met als doel Curaçao schoon te maken. Inwoners kunnen zich registreren en deel uitmaken van de groep die naar verschillende locaties gaat om…

  • #161 Kaya Flor di Libertad

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Eiland-Bewoners !!!!! WAT WAS HET ER EEN GROTE BENDE !!! WAAR DAN ??? De zéééééér trieste 161ste schoonmaak actie vond vandaag (3 maart) op de KAYA FLOR DI LIBERTAD. ( Wellicht fffff een idee als uzelf de betekenis van LIBERTAD opzoekt. ) Woorden schieten the Kunuku Man tekort. Daarom ⬇️⬇️⬇️…

  • #138 Kaya Damasco

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Hellooooooooo People. Vandaag (27 augustus) was het warm, je kan wel zeggen lékker warm, tijdens de wekelijkse schoonmaak actie. Deze speelde zich af op KAYA DAMASCO. En na bijna 2 uur werd er over 1500 meter toch een kleine 100 kilo ROTZOOI opgeruimd.BLIJFT ONBEGRIJPELIJK DROEVIG HOEVEEL ROTZOOI MEN AAN CURAÇAO DONEERT…

  • Kunuku Man in het nieuws.

    Het is niet echt the Kunuku Man in het nieuws hoor, maar Shark (Michael de Jong).Bijgevoegde reportage wordt zaterdag 15 april door Tele Curaçao uitgezonden. Het betreft de locatie waar het Kunuku Man team al meerdere malen heeft schoon gemaakt. Maar blijkens de reportage vindt men het nog steeds nodig om deze weg als landfill…

Eén reactie

  1. Pingback: 5de inzamelactie -

Geef een reactie