#118 SANTO DOMINGOWEG

👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾

Boodschap voor geheel Curaçao.

Vandaag was de ” hoofdprijs ” gevallen in/op de SANTO DOMINGOWEG.
En het was zeker een hoofdprijs, doch wel een zéééééér bedroevende. De start was ter hoogte van het Base Ball stadion. Vandaar uit aan beide kanten van de weg, 3 kilometer schoon gemaakt.
En het is voor the Kunuku Man een onbegrijpelijk iets wat er op dit stuk door de mensen aan ROTZOOI word neer geflik…t !!!! Na ruim 2 uur heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” een totaal van 254 kilo ROTZOOI verzameld.
WAT ZIJN ZE STUK VÓÓR STUK TOCH GEWELDIGE TOPPERS.

Bekijk het lijstje en oordeel zelf :

LEGE BIER/RUMFLESSEN : 750 STUKS = 150 KILO. (GLASBAK)

ALUMINIUM BLIKJES : 150 STUKS = 2 KILO. (RECYCLING)

PLASTIC FLESSEN : 650 STUKS = 13 KILO. (RECYCLING)

OVERIG PLASTIC : 10 KILO. (RECYCLING)

REST ROTZOOI : 78 KILO. (LANDFILL)

TOTAAL, EEN OM TE JANKEN 253 KILO AAN ZWERFVUIL !!!!

MENSEN STOP MET DIT GEDRAG EN RUIM JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, OKE ???

Ook vandaag spreekt the Kunuku Man zijn bewondering uit aan de vandaag aanwezige en hard gewerkt hebbende FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS.
MASHA—MASHA—MASHA DANKI.


En wéér was er vandaag heerlijk gebak, daar ” onze ” ROELMEN zijn dag van geboorte met ons allen deelde. Thankssss amigo.
ROELMEN, namens iedereen van het team PABIEN PABIEN PABIEN.

Week-Tip van the Kunuku Man :

Gebruik GEWOON eens een week je eigen KLIKO waar hij ook voor BEDOELD is, oké ???

Vergeet NIET dat the Kunuku Man nog steeds GRATIS GELD GEEFT voor uw ingeleverde plastic flessen +aluminium blikjes.
a.s.Zaterdag 8 april ontvang ik u graag tussen 11.00 / 13.00 uur.
Parkeerplaats GMN ( COLON )
Meer informatie hierover zie www.kunukuman.com

     EXTRA EXTRA ZAKCENTJE VOOR UW KINDEREN !!!

Mocht u, op wat voor manier dan ook, mee willen helpen met de schoonmaak acties dan graag fffff een appje naar +59996638674.

Tot slot wenst the Kunuku Man u allen deze keer ALLÉÉN een SCHONE siman toe.🤠

Delen ja of nee ???

Vergelijkbare berichten

  • #116 Kaya Damasco

    👍🏾🇨🇼👍🏾 Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die dit leest !!! Vandaag (19 maart) was de zoveelste schoonmaak actie op de KAYA DAMASCO / KAYA ADRIATICO. En het blijft voor the Kunuku Man een onbegrijpelijk raadsel wat de ” mens ” allemaal uit het raam flik…’t !!!Positief punt is dat wij het recyclen met…

  • #197 YELLOW HOUSE (SALIÑA)

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die CURAÇAO als KLIKO gebruikt !!! Vandaag (8 december) de 197ste schoonmaak actie met een ASOCIAAL, ASOCIAAL, ASOCIAAL resultaat.Rondom YELLOW HOUSE (SALIÑA) lag er een GIGANTISCHE HOEVEELHEID ROTZOOI,(schrik niet van de foto’s.) Hier het lijstje en oordeel zelf maar !!⬇️ LEGE BIERFLESSEN : 965 STUKS = 193 KILO.(GLASBAK)…

  • #84 Playa Grote Knip

    👍🏿🇨🇼👍🏿 Curaçao MOET schoner !!!👍🏿🇨🇼👍🏿 Hallo mooi Curaçao. Vandaag (3 juli) was de wekelijkse schoonmaak actie op Playa Grote Knip. Ivm het jaar van de schoonmaak was het deze week al schoongemaakt. Toch de ronde parkeerplaats en beide kanten van de aanrijroute met 11 FANTASTISCHE KANJERS van VRIJWILLIGERS afgelopen. En helaas was het eindresultaat toch…

  • #247 Weg naar Westpunt, nabij Sambil

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die dit leest. Vandaag (11 januari) was de wekelijkse schoonmaak actie een zéééééér droevige schoonmaak actie.WAAROM DAN ???Omdat het op 2500 meter behaalde resultaat droevig veeeeeeeeeel was. Zeg maar rustig een SCHANDE !!!Het betrof vandaag de Weg naar Westpunt tussen Sambil en het benzinestation. Kijk ⬇️⬇️ wat er…

  • #103 Playa Caracasbaai

    👍🏿🇨🇼👍🏿 Curaçao MOET schoner !!!👍🏿🇨🇼👍🏿 Beste mensen alhier op Curaçao. Vandaag (20 november) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” PLAYA CARACASBAAI onder handen genomen. Bij aankomst viel het op het oog wel mee. Maar helaas was er na ruim 2,5 uur toch weer teveeeeeeeeeeeel ROTZOOI bij elkaar geraapt. Het eindresultaat is wel…

  • #104 Weg naar Westpunt

    👍🏿🇨🇼👍🏿 Curaçao MOET schoner !!!👍🏿🇨🇼👍🏿 Geachte Mede-Aard- Bewoners. De wekelijkse schoonmaak actie, (nummer 104), heeft vandaag plaatsgevonden op de WEG NAAR WESTPUNT. Tussen de ZEGU ROTONDE en de LANDFILL. Je zou toch zeggen dat de weg naar de LANDFILL schoon behoort te zijn, want je brengt je afval toch naar de landfill ?????FOUTJE DUS. Na…

Geef een reactie