#118 SANTO DOMINGOWEG

👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾

Boodschap voor geheel Curaçao.

Vandaag was de ” hoofdprijs ” gevallen in/op de SANTO DOMINGOWEG.
En het was zeker een hoofdprijs, doch wel een zéééééér bedroevende. De start was ter hoogte van het Base Ball stadion. Vandaar uit aan beide kanten van de weg, 3 kilometer schoon gemaakt.
En het is voor the Kunuku Man een onbegrijpelijk iets wat er op dit stuk door de mensen aan ROTZOOI word neer geflik…t !!!! Na ruim 2 uur heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” een totaal van 254 kilo ROTZOOI verzameld.
WAT ZIJN ZE STUK VÓÓR STUK TOCH GEWELDIGE TOPPERS.

Bekijk het lijstje en oordeel zelf :

LEGE BIER/RUMFLESSEN : 750 STUKS = 150 KILO. (GLASBAK)

ALUMINIUM BLIKJES : 150 STUKS = 2 KILO. (RECYCLING)

PLASTIC FLESSEN : 650 STUKS = 13 KILO. (RECYCLING)

OVERIG PLASTIC : 10 KILO. (RECYCLING)

REST ROTZOOI : 78 KILO. (LANDFILL)

TOTAAL, EEN OM TE JANKEN 253 KILO AAN ZWERFVUIL !!!!

MENSEN STOP MET DIT GEDRAG EN RUIM JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, OKE ???

Ook vandaag spreekt the Kunuku Man zijn bewondering uit aan de vandaag aanwezige en hard gewerkt hebbende FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS.
MASHA—MASHA—MASHA DANKI.


En wéér was er vandaag heerlijk gebak, daar ” onze ” ROELMEN zijn dag van geboorte met ons allen deelde. Thankssss amigo.
ROELMEN, namens iedereen van het team PABIEN PABIEN PABIEN.

Week-Tip van the Kunuku Man :

Gebruik GEWOON eens een week je eigen KLIKO waar hij ook voor BEDOELD is, oké ???

Vergeet NIET dat the Kunuku Man nog steeds GRATIS GELD GEEFT voor uw ingeleverde plastic flessen +aluminium blikjes.
a.s.Zaterdag 8 april ontvang ik u graag tussen 11.00 / 13.00 uur.
Parkeerplaats GMN ( COLON )
Meer informatie hierover zie www.kunukuman.com

     EXTRA EXTRA ZAKCENTJE VOOR UW KINDEREN !!!

Mocht u, op wat voor manier dan ook, mee willen helpen met de schoonmaak acties dan graag fffff een appje naar +59996638674.

Tot slot wenst the Kunuku Man u allen deze keer ALLÉÉN een SCHONE siman toe.🤠

Delen ja of nee ???

Vergelijkbare berichten

  • #226 Parkeerterrein SVB & omstreken

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan alle mensen die hun afval achteloos weggooien. Vandaag (27 juli) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao “, onder tóch wel een zeer warm zonnetje, de beuk erin gezet. Waar dan ? Rondom de rotonde en parkeerplaats SVB. Lege bierflesjes vielen op zich mee ( hoewelllll) maaaaaaaaaaaaaaaaar wat is er…

  • #191 Schottegatweg Zuid

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geacht-Alhier-Wonend-Mede-Mens ! Vandaag (27 oktober) was het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” te vinden op SCHOTTEGATWEG ZUID. (thv. Flow).Aansluiting op de schoonmaak actie van vorige week zondag. En over ongeveer 2 kilometer (heen en terug) is er weer een GIGANTISCHE ONBEGRIJPELIJKE HOEVEELHEID ROTZOOI opgeruimd. Bekijk de foto’s maar eens…

  • #236 KAMINDA SALIÑA

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mensen. Vandaag (19 oktober) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” de KAMINDA SALIÑA bevrijd van het aldaar aanwezige ZWERFVUIL. Over een lengte van 2500 meter (linker en rechterkant) is er veeeeeeel te veeeeeeel ROTZOOI opgeruimd. Blijft voor the Kunuku Man onbegrijpelijk dat er zoveel ROTZOOI door u…

  • #206 Caracasbaai – Rotonde

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan alle Vervuilers van Curaçao. Vandaag (23 februari) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” rondom de rotonde Caracasbaaiweg (Kaya Indiko) huis gehouden. Helaas weer erg veel ROTZOOI opgeruimd. Dringend verzoek aan de ” donateurs ” van deze ROTZOOI, gooi je afval NIET uit de auto maar IN een…

  • #238 STOPPELWEG/RODEWEG

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Aard-Bewoners. Vandaag (2 november) is het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” hard aan het werk geweest.Waaaaaaaaaar dan ??? Het betrof vandaag de STOPPELWEG/RODEWEG. En wat lag er enorm VEEEEEEEEEEEEEEEL klein zwerfvuil. Allemaal ROTZOOI door u gedoneerd en nu weer netjes opgeruimd. Graag uw ROTZOOI NIET meer uit de…

  • #147 Weg naar Westpunt, bij Gato.

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Burgers, Boeren en Buitenlui alhier. Vandaag (5 november) was de wekelijkse schoonmaak actie toch wel weer een droevige. Het ” FEEST ” speelde zich af op de Weg naar Westpunt, bij Gato (TUSSEN ZEGU-ROTONDE EN DE LANDFILL).Bekijkt u het bekende lijstje en alle foto’s maar fffffff zelf.Mag u zich daarna…

Geef een reactie