#121 Weg naar Westpunt, bij Papaya

👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾

AAN ALLE MENSEN DIE HUN ROTZOOI OVERAL OP “ONS ” EILAND NEER GOOIEN !!!!

Wat was de zon vandaag (23 april) sterk aanwezig !!!

Wat was het er weeeeeeeer een gigantische ROTZOOI !!!

Waaaaaaaaaar dan ???

De Weg naar Westpunt ( bij Papaya) dusssss !!!

Gezien vanaf de rotonde SEGU richting LANDFILL ??? LANDFILL ???
LANDFILL ??? aan de linkerkant over 1,5 kilometer.
Als uw ogen het niet laten zien bij het voorbij rijden, dan zullen de foto’s voor zich spreken !!!

Wat hebben de vandaag aanwezige en zéééééér hard gewerkt hebbende FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS meeeeeeer dan hun best gedaan !!!
MASHA, MASHA, MASHA DANKI KANJERSSSSSS.

Wat er opgeruimd is, zie het lijstje :

LEGE BIER/RUMFLESSEN : 310 STUKS = 62 KILO.(GLASBAK)

ALUMINIUM BLIKJES : 300 STUKS = 4 KILO.(RECYCLING)

PLASTIC FLESSEN : 400 STUKS = 8 KILO. (RECYCLING)

Een stuk schoner en mooier aangezicht, toch ????

REST ROTZOOI: HEEL VEEEEEEL KARTON, PIEPSCHUIM,PLASTIC,3 VOLLE VUILNISZAKKEN MET UW ROTZOOI, TV, AUTOBANDEN, WASMACHINE-TROMMEL,HEEL VEEL FOAM, PAPIER,IJZEREN VOORWERPEN, ZELFS EEN COMPLETE DEUR, ENZ.ENZ.
TOTAAL VAN AL DEZE ROTZOOI 258 KILO !!!!!!!! (LANDFILL)

EEN OM TE JANKEN EINDRESULTAAT VAN 332 KILO !!!

NAMENS CURAÇAO VAN HARTE BEDANKT VOOR ALLE ROTZOOI.

Beste Mensen ruim je ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, oké ??

Week Tip van the Kunuku Man :
Doe eens gek en gooi GEWOON 1 Week al je ROTZOOI in je eigen kliko, oké ?
SIMPEL ZAT ,TOCH ??

Mocht u zich ook zo enorm storen aan al het zwerfvuil op Curaçao, meld u dan aan om tesaam met het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” hier verandering in te brengen.
ALLÉÉN TESAAM KRIJGEN WE CURAÇAO SCHOON.

Voor alle informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM enmeer zie www.kunukuman.com

Tot slot wenst the Kunuku Man u allen een mooie maaaaaaaaaaaaaaaaar vooral een SCHONE siman toe.🤠
EN VERGEET NIET EEN SCHONER CURAÇAO BEGINT BIJ JEZELF !!

Gewoon allemaal fffffff delen aub.👊🏽

Vergelijkbare berichten

  • #112 Berg Altena

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die dit leest. Net als 2022 is 2023 door het gouvernement uitgesproken tot het jaar van de SCHOONMAAK !!! Bekijk rustig het lijstje ⬇️ en oordeelt u zelf maar, oké ? LEGE BIER/RUM FLESJES : 750 STUKS = 150 KILO. (GLASBAK) ALUMINIUM BLIKJES : 375 STUKS = 5…

  • #191 Schottegatweg Zuid

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geacht-Alhier-Wonend-Mede-Mens ! Vandaag (27 oktober) was het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” te vinden op SCHOTTEGATWEG ZUID. (thv. Flow).Aansluiting op de schoonmaak actie van vorige week zondag. En over ongeveer 2 kilometer (heen en terug) is er weer een GIGANTISCHE ONBEGRIJPELIJKE HOEVEELHEID ROTZOOI opgeruimd. Bekijk de foto’s maar eens…

  • #124 Playa Piskadó

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Boodschap voor geheel Curaçao. Stelt u zich eens voor : Een mooi strand met volop schildpadden in de prachtige zee. Vele mensen relaxed op hun ligbedjes genietend van de Curaçaose zon. MAAAAAAAAAAAAAAAR u voelt het al aankomen wat the Kunuku Man gaat zeggen , toch ?WAAROM raapt het ” Beste schoonmaak…

  • #127 Emancipatieboulevard

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste medebewoners van dit eiland. Lekker weertje, graad of 35, lekker windje.Dus tijd om weer eens een stukje Curaçao schoner te maken! Vandaag heeft het beste schoonmaakteam van Curaçao, en omstreken, daarom een gedeelte van de Emancipatieboulevard schoon gemaakt. En geëmancipeerd was het daar. Net zoals op andere plekken, waar we…

  • #156 P-plaats SVB

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Burgers, Boeren en Buitenlui. Vandaag (21 januari) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” de parkeerplaats SVB en rondom schoon gemaakt. Wat lagen er enorm VEEEEEEEEEEEEEEEL kleine snoep-papiertjes, cups, rietjes enz.enz. WAAROM WAAROM gooit u dit zomaar van u af ????? STOP het in een zak(je) en gooi…

  • #93 Playa Grote Knip

    👍🏿🇨🇼👍🏿 Curaçao MOET schoner !!!👍🏿🇨🇼👍🏿 Aan een ieder die dit leest. Vandaag (4 september) was het de 93ste schoonmaak actie en deze vond plaats op PLAYA GROTE KNIP. En eerlijk is eerlijk mensen, het was ondanks de zeer felle zon een hele fijne schoonmaak actie. Ik hoor u al vragen; WAAROM DAN ???Het was zowel…

Geef een reactie