#121 Weg naar Westpunt, bij Papaya

๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ

AAN ALLE MENSEN DIE HUN ROTZOOI OVERAL OP “ONS ” EILAND NEER GOOIEN !!!!

Wat was de zon vandaag (23 april) sterk aanwezig !!!

Wat was het er weeeeeeeer een gigantische ROTZOOI !!!

Waaaaaaaaaar dan ???

De Weg naar Westpunt ( bij Papaya) dusssss !!!

Gezien vanaf de rotonde SEGU richting LANDFILL ??? LANDFILL ???
LANDFILL ??? aan de linkerkant over 1,5 kilometer.
Als uw ogen het niet laten zien bij het voorbij rijden, dan zullen de foto’s voor zich spreken !!!

Wat hebben de vandaag aanwezige en zรฉรฉรฉรฉรฉรฉr hard gewerkt hebbende FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS meeeeeeer dan hun best gedaan !!!
MASHA, MASHA, MASHA DANKI KANJERSSSSSS.

Wat er opgeruimd is, zie het lijstje :

LEGE BIER/RUMFLESSEN : 310 STUKS = 62 KILO.(GLASBAK)

ALUMINIUM BLIKJES : 300 STUKS = 4 KILO.(RECYCLING)

PLASTIC FLESSEN : 400 STUKS = 8 KILO. (RECYCLING)

Een stuk schoner en mooier aangezicht, toch ????

REST ROTZOOI: HEEL VEEEEEEL KARTON, PIEPSCHUIM,PLASTIC,3 VOLLE VUILNISZAKKEN MET UW ROTZOOI, TV, AUTOBANDEN, WASMACHINE-TROMMEL,HEEL VEEL FOAM, PAPIER,IJZEREN VOORWERPEN, ZELFS EEN COMPLETE DEUR, ENZ.ENZ.
TOTAAL VAN AL DEZE ROTZOOI 258 KILO !!!!!!!! (LANDFILL)

EEN OM TE JANKEN EINDRESULTAAT VAN 332 KILO !!!

NAMENS CURAร‡AO VAN HARTE BEDANKT VOOR ALLE ROTZOOI.

Beste Mensen ruim je ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, okรฉ ??

Week Tip van the Kunuku Man :
Doe eens gek en gooi GEWOON 1 Week al je ROTZOOI in je eigen kliko, okรฉ ?
SIMPEL ZAT ,TOCH ??

Mocht u zich ook zo enorm storen aan al het zwerfvuil op Curaรงao, meld u dan aan om tesaam met het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” hier verandering in te brengen.
ALLร‰ร‰N TESAAM KRIJGEN WE CURAร‡AO SCHOON.

Voor alle informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM enmeer zie www.kunukuman.com

Tot slot wenst the Kunuku Man u allen een mooie maaaaaaaaaaaaaaaaar vooral een SCHONE siman toe.๐Ÿค 
EN VERGEET NIET EEN SCHONER CURAร‡AO BEGINT BIJ JEZELF !!

Gewoon allemaal fffffff delen aub.๐Ÿ‘Š๐Ÿฝ

Vergelijkbare berichten

  • #249 Playa Parasasa

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan een ieder die dit leest. Vandaag (25 januari) was het Kunuku Man Team actief op en rondom PLAYA PARASASA. Het was voor het eerst een meevaller met de achtergebleven ROTZOOI. Ja, U leest het goed !!! Het was er redelijk schoon en hopelijk is dit een goed teken voor de…

  • #205 Pirate Bay

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (16 februari) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” rondom Pirate Bay schoon gemaakt. En het was er ongelooflijk vuil. Bekijk op je gemak de foto’s, deze zeggen genoeg.Na ruim 2,5 uur is dit โฌ‡๏ธ wat er verzameld is : LEGE BIERFLESSEN : 710 STUKS = 142…

  • #208 Playa Piskado

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Vandaag heeft het Kunuku Man Team wederom een geweldige schoonmaakactie uitgevoerd, dit keer op Playa Piskado. Van de grote parkeerplaats tot aan het strand heeft het team zich met volle overgave ingezet om de omgeving weer schoon en netjes te maken. Dankzij hun inzet blijft Curaรงao een stukje mooier! Het, trieste,…

  • #119 Colon + 4-de inzamelactie plastic flessen en aluminium blikjes

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Geachte Mede-Eiland-Bewoners. Normaal is de wekelijkse schoonmaakactie altijd op zondag. In verband met Pasen hebben de vrijwilligers ” vrij ” en dus alle tijd om eitjes te zoeken. Daar er vandaag (8 april) een inzamelactie van plastic flessen + blik op de agenda stond, bestaat dit verslag dus uit 2 delen….

  • #137 Arubaweg

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Mede-Eiland-Bewoners !! Vandaag (20 augustus) was de wekelijkse schoonmaak actie op de ARUBAWEG. En HELAAAAAAS was het er niet echt SCHOON. Deze schoonmaak actie was gemeld bij de politie en van de politie kregen we dus ook pionnen mee om de boel veilig te laten verlopen. En the Kunuku Man…

  • #226 Parkeerterrein SVB & omstreken

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan alle mensen die hun afval achteloos weggooien. Vandaag (27 juli) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaรงao “, onder tรณch wel een zeer warm zonnetje, de beuk erin gezet. Waar dan ? Rondom de rotonde en parkeerplaats SVB. Lege bierflesjes vielen op zich mee ( hoewelllll) maaaaaaaaaaaaaaaaar wat is er…

Geef een reactie