#121 Weg naar Westpunt, bij Papaya

๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ

AAN ALLE MENSEN DIE HUN ROTZOOI OVERAL OP “ONS ” EILAND NEER GOOIEN !!!!

Wat was de zon vandaag (23 april) sterk aanwezig !!!

Wat was het er weeeeeeeer een gigantische ROTZOOI !!!

Waaaaaaaaaar dan ???

De Weg naar Westpunt ( bij Papaya) dusssss !!!

Gezien vanaf de rotonde SEGU richting LANDFILL ??? LANDFILL ???
LANDFILL ??? aan de linkerkant over 1,5 kilometer.
Als uw ogen het niet laten zien bij het voorbij rijden, dan zullen de foto’s voor zich spreken !!!

Wat hebben de vandaag aanwezige en zรฉรฉรฉรฉรฉรฉr hard gewerkt hebbende FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS meeeeeeer dan hun best gedaan !!!
MASHA, MASHA, MASHA DANKI KANJERSSSSSS.

Wat er opgeruimd is, zie het lijstje :

LEGE BIER/RUMFLESSEN : 310 STUKS = 62 KILO.(GLASBAK)

ALUMINIUM BLIKJES : 300 STUKS = 4 KILO.(RECYCLING)

PLASTIC FLESSEN : 400 STUKS = 8 KILO. (RECYCLING)

Een stuk schoner en mooier aangezicht, toch ????

REST ROTZOOI: HEEL VEEEEEEL KARTON, PIEPSCHUIM,PLASTIC,3 VOLLE VUILNISZAKKEN MET UW ROTZOOI, TV, AUTOBANDEN, WASMACHINE-TROMMEL,HEEL VEEL FOAM, PAPIER,IJZEREN VOORWERPEN, ZELFS EEN COMPLETE DEUR, ENZ.ENZ.
TOTAAL VAN AL DEZE ROTZOOI 258 KILO !!!!!!!! (LANDFILL)

EEN OM TE JANKEN EINDRESULTAAT VAN 332 KILO !!!

NAMENS CURAร‡AO VAN HARTE BEDANKT VOOR ALLE ROTZOOI.

Beste Mensen ruim je ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, okรฉ ??

Week Tip van the Kunuku Man :
Doe eens gek en gooi GEWOON 1 Week al je ROTZOOI in je eigen kliko, okรฉ ?
SIMPEL ZAT ,TOCH ??

Mocht u zich ook zo enorm storen aan al het zwerfvuil op Curaรงao, meld u dan aan om tesaam met het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” hier verandering in te brengen.
ALLร‰ร‰N TESAAM KRIJGEN WE CURAร‡AO SCHOON.

Voor alle informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM enmeer zie www.kunukuman.com

Tot slot wenst the Kunuku Man u allen een mooie maaaaaaaaaaaaaaaaar vooral een SCHONE siman toe.๐Ÿค 
EN VERGEET NIET EEN SCHONER CURAร‡AO BEGINT BIJ JEZELF !!

Gewoon allemaal fffffff delen aub.๐Ÿ‘Š๐Ÿฝ

Vergelijkbare berichten

  • #211 Weg naar Westpunt / SLUIPWEG SANS SOUCIS

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan alle mensen die CURAร‡AO als kliko gebruiken. Vandaag (6 april) heeft het” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” de WEG NAAR WESTPUNT en de SLUIPWEG SANS SOUCIS bevrijd van wel heeeeeeeel erg veeeeeeel ROTZOOI.Met een geweldige inzet van 16 verpleegkundigen, in opleiding, tesaam met de toppers van het Kunuku Man…

  • #80 Omgeving Truk’i Pan’s / Yellow house, Saliรฑa

    ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸฟCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Boodschap voor geheel Curaรงao. Vandaag (5juni) was de beurt aan de omgeving bij de truk’i pan’s tegenover de Yellow House te Saliรฑa. En beste mensen, het was er wederom een gigantische bende. Bekijk de foto’s en huiver. Als je daar wat te eten of drinken neemt is het toch NIET NORMAAL…

  • #118 SANTO DOMINGOWEG

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Boodschap voor geheel Curaรงao. Vandaag was de ” hoofdprijs ” gevallen in/op de SANTO DOMINGOWEG. En het was zeker een hoofdprijs, doch wel een zรฉรฉรฉรฉรฉรฉr bedroevende. De start was ter hoogte van het Base Ball stadion. Vandaar uit aan beide kanten van de weg, 3 kilometer schoon gemaakt. En het is…

  • #250! Kaminda Brudernan Di Brakepoti

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Hellooooooooo People. Vandaag (1 februari) was het de 250ste! schoonmaak actie.๐ŸŽ‰๐Ÿ˜ญ๐ŸŽ‰๐Ÿ˜ญ๐ŸŽ‰๐Ÿ˜ญ๐ŸŽ‰๐Ÿ˜ญ๐ŸŽ‰๐Ÿ˜ญ๐ŸŽ‰๐Ÿ˜ญ๐ŸŽ‰๐Ÿ˜ญ๐ŸŽ‰๐Ÿ˜ญ๐ŸŽ‰๐Ÿ˜ญ๐ŸŽ‰๐Ÿ˜ญ๐ŸŽ‰ Was er reden voor een feestje? Qua bij elkaar geraapte ROTZOOI kan je zeggen : NEEN.๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญDe locatie-loterij was vandaag gevallen op: Kaminda Brudernan Di Brakepoti. Na de schoonmaak actie was er wel een klein feestje.๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰ We hadden van VILLA VIS…

  • #188 Soto

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Geacht-Alhier-Wonend-Mede-Mens !!! Vandaag (6 oktober) was schoonmaak actie nummer 188 te SOTO. Er werd schoon gemaakt in de buurt waar de containers, van de actie van de gouvernement, geplaatst stonden. Het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” was niet al te groot vertegenwoordigd, maar gelukkig hadden we een perfecte hulp…

  • #116 Kaya Damasco

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Curaรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan een ieder die dit leest !!! Vandaag (19 maart) was de zoveelste schoonmaak actie op de KAYA DAMASCO / KAYA ADRIATICO. En het blijft voor the Kunuku Man een onbegrijpelijk raadsel wat de ” mens ” allemaal uit het raam flikโ€ฆ’t !!!Positief punt is dat wij het recyclen met…

Geef een reactie