#121 Weg naar Westpunt, bij Papaya

👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾

AAN ALLE MENSEN DIE HUN ROTZOOI OVERAL OP “ONS ” EILAND NEER GOOIEN !!!!

Wat was de zon vandaag (23 april) sterk aanwezig !!!

Wat was het er weeeeeeeer een gigantische ROTZOOI !!!

Waaaaaaaaaar dan ???

De Weg naar Westpunt ( bij Papaya) dusssss !!!

Gezien vanaf de rotonde SEGU richting LANDFILL ??? LANDFILL ???
LANDFILL ??? aan de linkerkant over 1,5 kilometer.
Als uw ogen het niet laten zien bij het voorbij rijden, dan zullen de foto’s voor zich spreken !!!

Wat hebben de vandaag aanwezige en zéééééér hard gewerkt hebbende FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS meeeeeeer dan hun best gedaan !!!
MASHA, MASHA, MASHA DANKI KANJERSSSSSS.

Wat er opgeruimd is, zie het lijstje :

LEGE BIER/RUMFLESSEN : 310 STUKS = 62 KILO.(GLASBAK)

ALUMINIUM BLIKJES : 300 STUKS = 4 KILO.(RECYCLING)

PLASTIC FLESSEN : 400 STUKS = 8 KILO. (RECYCLING)

Een stuk schoner en mooier aangezicht, toch ????

REST ROTZOOI: HEEL VEEEEEEL KARTON, PIEPSCHUIM,PLASTIC,3 VOLLE VUILNISZAKKEN MET UW ROTZOOI, TV, AUTOBANDEN, WASMACHINE-TROMMEL,HEEL VEEL FOAM, PAPIER,IJZEREN VOORWERPEN, ZELFS EEN COMPLETE DEUR, ENZ.ENZ.
TOTAAL VAN AL DEZE ROTZOOI 258 KILO !!!!!!!! (LANDFILL)

EEN OM TE JANKEN EINDRESULTAAT VAN 332 KILO !!!

NAMENS CURAÇAO VAN HARTE BEDANKT VOOR ALLE ROTZOOI.

Beste Mensen ruim je ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, oké ??

Week Tip van the Kunuku Man :
Doe eens gek en gooi GEWOON 1 Week al je ROTZOOI in je eigen kliko, oké ?
SIMPEL ZAT ,TOCH ??

Mocht u zich ook zo enorm storen aan al het zwerfvuil op Curaçao, meld u dan aan om tesaam met het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” hier verandering in te brengen.
ALLÉÉN TESAAM KRIJGEN WE CURAÇAO SCHOON.

Voor alle informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM enmeer zie www.kunukuman.com

Tot slot wenst the Kunuku Man u allen een mooie maaaaaaaaaaaaaaaaar vooral een SCHONE siman toe.🤠
EN VERGEET NIET EEN SCHONER CURAÇAO BEGINT BIJ JEZELF !!

Gewoon allemaal fffffff delen aub.👊🏽

Vergelijkbare berichten

  • #97 Caracasbaaiweg

    👍🏿🇨🇼👍🏿 Curaçao MOET schoner !!!👍🏿🇨🇼👍🏿 Beste Mede Aard-Bewoners !!! Vandaag (9 oktober) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” zich vast gebeten in de Caracasbaaiweg. Gezien vanuit de rotonde Janwe zowel links als rechts. Bij aankomst zag het er netjes uit, maar zoals zo vaak, schijn bedriegt. En dat bleek ook wel na…

  • #223 Arubastraat

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geachte Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (6 juli) was het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” te vinden op de ARUBASTRAAT. In totaal is er 162 kilooooooooooo ROTZOOI bij elkaar verzameld. Mooie reclame voor de vele toeristen die deze weg veel gebruiken, tóch ? Tuurlijkkkkk niet. DE BESTE RECLAME IS EEN SCHOON CURAÇAO….

  • #194 Arubastraat

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!! 👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die dit bericht leest. Vandaag (17 november) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” hard gewerkt om de ” SCHONE ” (maaaaaaaaaaaaaaaaar niet heus) ARUBASTRAAT te bevrijden van de door u gedoneerde ROTZOOI !!! Uiteraard is dat gelukt , maar het blijft ZÉÉÉÉÉÉR TRIEST hoeveel…

  • #183 Yellow house e.o. / Saliña

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geacht-Mede-Mens. Vandaag (1 september) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” de omgeving rondom YELLOW HOUSE ( SALIÑA) bevrijd van toch wel heeeeeeeel veeeeeeel ROTZOOI. Voor the Kunuku Man ONBEGRIJPELIJK dat de ” mens ” zoveel ROTZOOI achteloos van zich af gooit. Dit weggooi-gedrag MOET NU STOPPEN dus RUIM GEWOON…

  • #159 Nieuwe Caracasbaaiweg/Rotonde Saliña

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Hellooooooooo People. Na een vrije zondag, ivm karnaval, was het vandaag (18 februari) wederom ” feest “. En waar was dat ” feestje ” ??Dat was op de NIEUWE CARACASBAAIWEG/ ROTONDE SALIÑA. Het is werkelijk ONBEGRIJPELIJK hoeveel ROTZOOI men neerflik..rt aan de kant van de weg. Na ruim 2,5 uur heeft…

  • #229 KAYA C. WINKEL (SALIÑA)

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan de Vervuilers van Curaçao. Vandaag (17 augustus) was het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” te vinden op en rondom de KAYA C. WINKEL (SALIÑA)Wat lag er overal heeeeeeeel veeeeeeel klein vuil. Namelijk: rietjes, cups, snoeppapiertjes, telefoon-kaartjes enz.enz. Let ffffff op het aantal van de lege bierflesjes. Deze lagen…

Geef een reactie