#121 Weg naar Westpunt, bij Papaya

👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾

AAN ALLE MENSEN DIE HUN ROTZOOI OVERAL OP “ONS ” EILAND NEER GOOIEN !!!!

Wat was de zon vandaag (23 april) sterk aanwezig !!!

Wat was het er weeeeeeeer een gigantische ROTZOOI !!!

Waaaaaaaaaar dan ???

De Weg naar Westpunt ( bij Papaya) dusssss !!!

Gezien vanaf de rotonde SEGU richting LANDFILL ??? LANDFILL ???
LANDFILL ??? aan de linkerkant over 1,5 kilometer.
Als uw ogen het niet laten zien bij het voorbij rijden, dan zullen de foto’s voor zich spreken !!!

Wat hebben de vandaag aanwezige en zéééééér hard gewerkt hebbende FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS meeeeeeer dan hun best gedaan !!!
MASHA, MASHA, MASHA DANKI KANJERSSSSSS.

Wat er opgeruimd is, zie het lijstje :

LEGE BIER/RUMFLESSEN : 310 STUKS = 62 KILO.(GLASBAK)

ALUMINIUM BLIKJES : 300 STUKS = 4 KILO.(RECYCLING)

PLASTIC FLESSEN : 400 STUKS = 8 KILO. (RECYCLING)

Een stuk schoner en mooier aangezicht, toch ????

REST ROTZOOI: HEEL VEEEEEEL KARTON, PIEPSCHUIM,PLASTIC,3 VOLLE VUILNISZAKKEN MET UW ROTZOOI, TV, AUTOBANDEN, WASMACHINE-TROMMEL,HEEL VEEL FOAM, PAPIER,IJZEREN VOORWERPEN, ZELFS EEN COMPLETE DEUR, ENZ.ENZ.
TOTAAL VAN AL DEZE ROTZOOI 258 KILO !!!!!!!! (LANDFILL)

EEN OM TE JANKEN EINDRESULTAAT VAN 332 KILO !!!

NAMENS CURAÇAO VAN HARTE BEDANKT VOOR ALLE ROTZOOI.

Beste Mensen ruim je ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, oké ??

Week Tip van the Kunuku Man :
Doe eens gek en gooi GEWOON 1 Week al je ROTZOOI in je eigen kliko, oké ?
SIMPEL ZAT ,TOCH ??

Mocht u zich ook zo enorm storen aan al het zwerfvuil op Curaçao, meld u dan aan om tesaam met het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” hier verandering in te brengen.
ALLÉÉN TESAAM KRIJGEN WE CURAÇAO SCHOON.

Voor alle informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM enmeer zie www.kunukuman.com

Tot slot wenst the Kunuku Man u allen een mooie maaaaaaaaaaaaaaaaar vooral een SCHONE siman toe.🤠
EN VERGEET NIET EEN SCHONER CURAÇAO BEGINT BIJ JEZELF !!

Gewoon allemaal fffffff delen aub.👊🏽

Vergelijkbare berichten

  • #259 Santa Rosaweg

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die dit bericht gaat lezen !! Vandaag (19 april) was het toch wel een beetje warm, maar ondanks de 🌞 is er weer flink opgeruimd. Het betrof de SANTA ROSA WEG EN KAMINDA REGINALD RECORDINO. En als je maar hard genoeg voorbij rijd dan zie je wellicht al…

  • Zondag 11 februari geen opruimactie!

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Eiland-Bewoners. Daar de vrijwilligers van het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” ook ffff de bloemetjes willen buiten zetten tijdens het Karnaval, is er a.s. zondag (11 februari) GEEN schoonmaak actie. The Kunuku Man vraagt u allen om uw AFVAL op te ruimen zoals het hoort, oké ?? Alvast…

  • #247 Weg naar Westpunt, nabij Sambil

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die dit leest. Vandaag (11 januari) was de wekelijkse schoonmaak actie een zéééééér droevige schoonmaak actie.WAAROM DAN ???Omdat het op 2500 meter behaalde resultaat droevig veeeeeeeeeel was. Zeg maar rustig een SCHANDE !!!Het betrof vandaag de Weg naar Westpunt tussen Sambil en het benzinestation. Kijk ⬇️⬇️ wat er…

  • #200 Caracasbaai

    Vandaag, 12 januari 2025, vond de 200-ste schoonmaakacties plaats van het Kunuku Man team. Een heuglijk feit? Nee, natuurlijk niet! Het valt niet goed te praten dat een team van vrijwiligers iedere zondag zwerfvuil op raapt wat door anderen onverschillig weggegooid wordt op straat, in de mondi, op het strand. Maar, enfin, we doen het…

  • #178 GOUVERNEUR VAN LANDSBERGEWEG

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geachte Mede-Aard-Bewoners !!! Vandaag (28 juli) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” de GOUVERNEUR VAN LANDSBERGEWEG bevrijd van het door u gedoneerde ROTZOOI. En the Kunuku Man zegt u bij deze: Het was er een VERSCHRIKKELIJKE BENDE. Maar deze straat is nu weer schoon en bij deze het…

  • #249 Playa Parasasa

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die dit leest. Vandaag (25 januari) was het Kunuku Man Team actief op en rondom PLAYA PARASASA. Het was voor het eerst een meevaller met de achtergebleven ROTZOOI. Ja, U leest het goed !!! Het was er redelijk schoon en hopelijk is dit een goed teken voor de…

Geef een reactie