#121 Weg naar Westpunt, bij Papaya

👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾

AAN ALLE MENSEN DIE HUN ROTZOOI OVERAL OP “ONS ” EILAND NEER GOOIEN !!!!

Wat was de zon vandaag (23 april) sterk aanwezig !!!

Wat was het er weeeeeeeer een gigantische ROTZOOI !!!

Waaaaaaaaaar dan ???

De Weg naar Westpunt ( bij Papaya) dusssss !!!

Gezien vanaf de rotonde SEGU richting LANDFILL ??? LANDFILL ???
LANDFILL ??? aan de linkerkant over 1,5 kilometer.
Als uw ogen het niet laten zien bij het voorbij rijden, dan zullen de foto’s voor zich spreken !!!

Wat hebben de vandaag aanwezige en zéééééér hard gewerkt hebbende FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS meeeeeeer dan hun best gedaan !!!
MASHA, MASHA, MASHA DANKI KANJERSSSSSS.

Wat er opgeruimd is, zie het lijstje :

LEGE BIER/RUMFLESSEN : 310 STUKS = 62 KILO.(GLASBAK)

ALUMINIUM BLIKJES : 300 STUKS = 4 KILO.(RECYCLING)

PLASTIC FLESSEN : 400 STUKS = 8 KILO. (RECYCLING)

Een stuk schoner en mooier aangezicht, toch ????

REST ROTZOOI: HEEL VEEEEEEL KARTON, PIEPSCHUIM,PLASTIC,3 VOLLE VUILNISZAKKEN MET UW ROTZOOI, TV, AUTOBANDEN, WASMACHINE-TROMMEL,HEEL VEEL FOAM, PAPIER,IJZEREN VOORWERPEN, ZELFS EEN COMPLETE DEUR, ENZ.ENZ.
TOTAAL VAN AL DEZE ROTZOOI 258 KILO !!!!!!!! (LANDFILL)

EEN OM TE JANKEN EINDRESULTAAT VAN 332 KILO !!!

NAMENS CURAÇAO VAN HARTE BEDANKT VOOR ALLE ROTZOOI.

Beste Mensen ruim je ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, oké ??

Week Tip van the Kunuku Man :
Doe eens gek en gooi GEWOON 1 Week al je ROTZOOI in je eigen kliko, oké ?
SIMPEL ZAT ,TOCH ??

Mocht u zich ook zo enorm storen aan al het zwerfvuil op Curaçao, meld u dan aan om tesaam met het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” hier verandering in te brengen.
ALLÉÉN TESAAM KRIJGEN WE CURAÇAO SCHOON.

Voor alle informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM enmeer zie www.kunukuman.com

Tot slot wenst the Kunuku Man u allen een mooie maaaaaaaaaaaaaaaaar vooral een SCHONE siman toe.🤠
EN VERGEET NIET EEN SCHONER CURAÇAO BEGINT BIJ JEZELF !!

Gewoon allemaal fffffff delen aub.👊🏽

Vergelijkbare berichten

  • #162 KAYA FRATERNAN DI SKÈRPÈNÈ

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Eiland-Bewoners. Na 2 weken in Nederland te hebben genoten van mijn prachtige kleindochter en kinderen heeft the Kunuku Man en zijn SUPER FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS wederom “ons” eiland bevrijd van ENORM VEEEEEEEEEEEEEEEL ROTZOOI. Vandaag (24 maart) speelde het “feest” zich af op KAYA FRATERNAN DI SKÈRPÈNÈ. De bij elkaar verzamelde ROTZOOI…

  • #117 Playa Jeremi, Kleine Knip & Mirador

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geachte Mede-Bewoner van ” ons ” Curaçao. Vandaag (26 maart) was de wekelijkse schoonmaak actie een soort van puzzelrit. Het startschot werd gegeven op PLAYA JEREMI en daar was het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” al klaar voordat we begonnen. HET WAS DAAR DUS HELEMAAL SCHOON !!!Een groot compliment…

  • #179 Parasasa beach / Piscaderaweg

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geachte medebewoners op deze rots. Ook vandaag heeft het Kunuku Man team wederom de tropische hitte getrotseerd. Het strand van Parasasa en de Piscaderaweg waren vandaag de locaties die onze aandacht nodig hadden.En het moet gezegd: we zien verbetering in verhouding tot vorige keren dat we daar als Kunuku Man team…

  • #257 Rondom P-plaats SVB

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die dit bericht leest. Vandaag (29 maart) was het winnende schoonmaak-lot gevallen op en rondom de parkeerplaats SVB. Ook de achterkant waar de cruiseboten aan komen en de toeristen hiervan als eerste aanblik de ROTZOOI zien. Wat een mooie reclame voor ” ons ” eiland !!! (Maaaaar niet…

  • #206 Caracasbaai – Rotonde

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan alle Vervuilers van Curaçao. Vandaag (23 februari) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” rondom de rotonde Caracasbaaiweg (Kaya Indiko) huis gehouden. Helaas weer erg veel ROTZOOI opgeruimd. Dringend verzoek aan de ” donateurs ” van deze ROTZOOI, gooi je afval NIET uit de auto maar IN een…

  • #113 Dr. Martin Luther King Blv.

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Lieve Mede-Eiland-Bewoners. Stelt u zich eens voor; zomaar een weg op ” ons ” eiland.Afstand schoonmaak actie (nummer 113) over 3 kilometer.Deze “zomaar” weg is de Dr. Martin Luther King Blv. Heeft u een plaatje hiervan in het hoofd ???NEEEEEEEE, HE ??? DÁÁROM NU HET ” MOOIE ” LIJSTJE ; LEGE…

Geef een reactie