#121 Weg naar Westpunt, bij Papaya

👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾

AAN ALLE MENSEN DIE HUN ROTZOOI OVERAL OP “ONS ” EILAND NEER GOOIEN !!!!

Wat was de zon vandaag (23 april) sterk aanwezig !!!

Wat was het er weeeeeeeer een gigantische ROTZOOI !!!

Waaaaaaaaaar dan ???

De Weg naar Westpunt ( bij Papaya) dusssss !!!

Gezien vanaf de rotonde SEGU richting LANDFILL ??? LANDFILL ???
LANDFILL ??? aan de linkerkant over 1,5 kilometer.
Als uw ogen het niet laten zien bij het voorbij rijden, dan zullen de foto’s voor zich spreken !!!

Wat hebben de vandaag aanwezige en zéééééér hard gewerkt hebbende FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS meeeeeeer dan hun best gedaan !!!
MASHA, MASHA, MASHA DANKI KANJERSSSSSS.

Wat er opgeruimd is, zie het lijstje :

LEGE BIER/RUMFLESSEN : 310 STUKS = 62 KILO.(GLASBAK)

ALUMINIUM BLIKJES : 300 STUKS = 4 KILO.(RECYCLING)

PLASTIC FLESSEN : 400 STUKS = 8 KILO. (RECYCLING)

Een stuk schoner en mooier aangezicht, toch ????

REST ROTZOOI: HEEL VEEEEEEL KARTON, PIEPSCHUIM,PLASTIC,3 VOLLE VUILNISZAKKEN MET UW ROTZOOI, TV, AUTOBANDEN, WASMACHINE-TROMMEL,HEEL VEEL FOAM, PAPIER,IJZEREN VOORWERPEN, ZELFS EEN COMPLETE DEUR, ENZ.ENZ.
TOTAAL VAN AL DEZE ROTZOOI 258 KILO !!!!!!!! (LANDFILL)

EEN OM TE JANKEN EINDRESULTAAT VAN 332 KILO !!!

NAMENS CURAÇAO VAN HARTE BEDANKT VOOR ALLE ROTZOOI.

Beste Mensen ruim je ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, oké ??

Week Tip van the Kunuku Man :
Doe eens gek en gooi GEWOON 1 Week al je ROTZOOI in je eigen kliko, oké ?
SIMPEL ZAT ,TOCH ??

Mocht u zich ook zo enorm storen aan al het zwerfvuil op Curaçao, meld u dan aan om tesaam met het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” hier verandering in te brengen.
ALLÉÉN TESAAM KRIJGEN WE CURAÇAO SCHOON.

Voor alle informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM enmeer zie www.kunukuman.com

Tot slot wenst the Kunuku Man u allen een mooie maaaaaaaaaaaaaaaaar vooral een SCHONE siman toe.🤠
EN VERGEET NIET EEN SCHONER CURAÇAO BEGINT BIJ JEZELF !!

Gewoon allemaal fffffff delen aub.👊🏽

Vergelijkbare berichten

  • #129 Playa Forti

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Burgers, Boeren en Buitenlui. Vandaag (18 juni) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” wederom een stukje van “ons” eiland schoon gemaakt. Het verzamelpunt was parkeerplaats PLAYA FORTI en the Kunuku Man moet zeggen, de parkeerplaats was brandschoon. Dus door naar het strand en daar werd toch teveeeeeeeel ROTZOOI…

  • #137 Arubaweg

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Eiland-Bewoners !! Vandaag (20 augustus) was de wekelijkse schoonmaak actie op de ARUBAWEG. En HELAAAAAAS was het er niet echt SCHOON. Deze schoonmaak actie was gemeld bij de politie en van de politie kregen we dus ook pionnen mee om de boel veilig te laten verlopen. En the Kunuku Man…

  • #127 Emancipatieboulevard

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste medebewoners van dit eiland. Lekker weertje, graad of 35, lekker windje.Dus tijd om weer eens een stukje Curaçao schoner te maken! Vandaag heeft het beste schoonmaakteam van Curaçao, en omstreken, daarom een gedeelte van de Emancipatieboulevard schoon gemaakt. En geëmancipeerd was het daar. Net zoals op andere plekken, waar we…

  • #136 DIVIDIVIWEG (LEES: WOONWIJK)

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Boodschap voor geheel Curaçao. Vandaag (13 augustus) was de wekelijkse schoonmaak actie op de DIVIDIVIWEG (LEES : WOONWIJK). En het was er zéééééér bedroevend smerig. WAAROM maken de mensen er, in hun eigen buurt, zo een ENORME ROTZOOI van ????? EEN SCHONE BUURT BEGINT TOCH ECHT BIJ JEZELF.Als u denkt dat…

  • #138 Kaya Damasco

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Hellooooooooo People. Vandaag (27 augustus) was het warm, je kan wel zeggen lékker warm, tijdens de wekelijkse schoonmaak actie. Deze speelde zich af op KAYA DAMASCO. En na bijna 2 uur werd er over 1500 meter toch een kleine 100 kilo ROTZOOI opgeruimd.BLIJFT ONBEGRIJPELIJK DROEVIG HOEVEEL ROTZOOI MEN AAN CURAÇAO DONEERT…

  • #84 Playa Grote Knip

    👍🏿🇨🇼👍🏿 Curaçao MOET schoner !!!👍🏿🇨🇼👍🏿 Hallo mooi Curaçao. Vandaag (3 juli) was de wekelijkse schoonmaak actie op Playa Grote Knip. Ivm het jaar van de schoonmaak was het deze week al schoongemaakt. Toch de ronde parkeerplaats en beide kanten van de aanrijroute met 11 FANTASTISCHE KANJERS van VRIJWILLIGERS afgelopen. En helaas was het eindresultaat toch…

Geef een reactie