#123 Playa Parasasa

👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾

Beste Mede-Eiland-Bewoners.

Vandaag (7 mei) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao “, onder de volle zon, wederom een stukje Curaçao SCHOON gemaakt.
Het betrof PLAYA PARASASA.
Bij aankomst leek het mee te vallen, maar wat ” mensen ” toch allemaal achterlaten !!!
Intens verdrietig hoeveel ROTZOOI men aan de natuur doneert.
WAAROM—–WAAROM—–WAAROM ?????
Lekker genieten van die prachtige natuur en als dank gooi je je ROTZOOI van je af !!!


HOE HOU JE ” ONS BED ” SCHOON ???

  1. NEEM EEN ZAK MEE !!!
  2. ROTZOOI ERIN !!!
  3. IN DE KLIKO ALDAAR OF IN JE EIGEN KLIKO.
  4. KLAAR !!!
  5. HOE SIMPEL KAN HET ZIJN !!!

Hier volgt het onderhand bekende lijstje ;

LEGE BIER EN RUMFLESSEN : 630 STUKS = 126 KILO. (GLASBAK)

ALUMINIUM BLIKJES : 150 STUKS = 2 KILO. (RECYCLING)

PLASTIC FLESSEN : 550 STUKS = 11 KILO. (RECYCLING)

OVERIG PLASTIC : 9 KILO. (RECYCLING)
(CUPS,RIETJES, PLASTIC TASJES ENZ)

REST ROTZOOI : 67 KILO. (LANDFILL)

TOTAAL DUS EEN DROEVIG RESULTAAT VAN 215 KILO.

             STOP,STOP,STOP,STOP,STOP MET DIT WEG-GOOI-GEDRAG !!!!!

Ook vandaag gaat er namens the Kunuku Man een GROOT dankwoord aan de GEWELDIGE TOPPERS die hun hart voor Curaçao op de juiste plaats hebben zitten.
MASHA—–MASHA—–MASHA DANKI NAMENS CURAÇAO.


Week Tip van the Kunuku Man :

Raap GEWOON elke dag 5 STUKS ROTZOOI van de straat en HUP in de kliko.
ALLÉÉN TESAAM KRIJGEN WE CURAÇAO SCHOON !!

Voor meer informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM zie www.kunukuman.com

The Kunuku Man wenst u allen een gezellige, mooie, warme maaaaaaaar vóóral een SCHONE siman toe.🤠

P.s. Vrijwilligers gezocht om mee te helpen met de wekelijkse schoonmaak acties.
App gerust voor meer informatie op +59996638674.

Delen doen we allemaal toch ffffffff ???👊🏽

Vergelijkbare berichten

  • #177 CARACASBAAI BEACH en omgeving

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Burgers, Boeren en Buitenlui. Vandaag (21 juli) was het winnende lot gevallen op CARACASBAAI BEACH en omgeving. En the Kunuku Man MOET het fffff kwijt : WAT EEN GIGANTISCHE BENDE !!! Maar het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” heeft ook vandaag weer hun stinkende best gedaan.Stuk voor stuk…

  • #150! FRATERNAN SKÈRPÈNÈ

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 BOODSCHAP VOOR GEHEEL CURAÇAO. Vandaag (26 november) was het de 150ste! schoonmaak actie. En namens het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” heel hartelijk dank voor het prachtige ” KADO ” !!Dat ” KADO ” bevond zich vandaag op de FRATERNAN SKÈRPÈNÈ. Vanaf het klooster tot aan de Caracasbaaiweg, uiteraard…

  • #242 Berg Altena

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan alle Vervuilers van Curaçao. Schoonmaak actie nummer 242. Wat was het er weer een ROTZOOI.Waaaaaaaaaaaaaar dan ?Een zéééééér trieste aanblik trof het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” aan op de BERG ALTENA. Vandaag (30 november) is er in totaal 234 kilo ROTZOOI opgeruimd over nog geen 3 kilometer afstand….

  • Zondag 11 februari geen opruimactie!

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Eiland-Bewoners. Daar de vrijwilligers van het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” ook ffff de bloemetjes willen buiten zetten tijdens het Karnaval, is er a.s. zondag (11 februari) GEEN schoonmaak actie. The Kunuku Man vraagt u allen om uw AFVAL op te ruimen zoals het hoort, oké ?? Alvast…

  • #135 Parkeerplaats SVB ( RIFFORT)

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geacht-Mede-Mens. Vandaag (6 augustus) was het de 135ste schoonmaak actie en deze vond plaats op en rondom de parkeerplaats SVB ( RIFFORT).Het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” was vandaag zéééééér goed vertegenwoordigd. En dat was maar goed ook. Waarom dan ??Omdat er erg veel ROTZOOI lag en het meeste…

  • #146 Weg tussen Kleine en Grote Knip

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Bon Tardi, Nochi, Dia Beste Mensen. Vandaag (29 oktober) een iets vrolijker verslag dan vorige week zondag. Waarom dan ??? Lees maar fffffff rustig verder,oké?De wekelijkse schoonmaak actie begon op de kruising KLEINE KNIP tot aan de parkeerplaats GROTE KNIP. Tussendoor ook nog even MIRADOR meegepakt. Beide kanten van de weg…

Geef een reactie