Inzamelactie nummero 7, in het idyllische Barber.

๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Beste Mede-Eiland-Bewoners.

Vandaag (20 mei) was alweer de 7de inzamelactie van plastic flessen en aluminium blikjes.
Deze keer stonden de FANTASTISCHE en ENTHOUSIASTE VRIJWILLIGERS klaar tegenover de kerk van Barber.


Maar helaas waren de mensen minder ENTHOUSIAST.
Ondanks dat was het gezellig onder elkaar en werden er toch nog 1160 plastic flessen en 3 kilo blikjes ingeleverd.

IS DAT TE WEINIG ???

The Kunuku Man vind van wel en begrijpt het ook niet , want WรรR op het eiland krijg je GRATIS GELD voor je plastic flessen ???

Dus mensen wil je GRATIS GELD ontvangen kom dan de volgende inzamelactie je verzamelde flessen en blikjes inleveren, okรฉ ???
Data inzamelacties: https://kunukuman.com/index.php/2023/04/05/data-inzamelacties/

Tevens is er door enkele KANJERSSSSSS toch ook nog fffffff 30 kilo aan LEGE BIERFLESJES en 14 kilo aan ROTZOOI opgeruimd.
MASHA, MASHA DANKI AAN ALLE TOPPPPPPPERSSSS VAN VANDAAG.

        MENSEN, RUIM JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, OKร‰ ?????

Kleine GRATIS tip van the Kunuku Man:
Raap tesamen met je kinderen plastic flessen en blikjes op.
WAAR???
Van de straat, mondi, strand, dus overal.
Lever ze in en je kinderen hebben een mooi zakcentje verdiend.
Daarnaast word ” ons ” eiland schoner.
WIN,WIN,WIN.

Morgen( 21 mei ) de 125ste schoonmaak actie rondom voetbalclub Willemstad.
Schaam je niet en kom gerust fff helpen , okรฉ?

Vriendelijke Groetjes van the Kunuku Man.๐Ÿค 
Delen mag gerust, hoor !!!

Vergelijkbare berichten

  • Voorlichting op school.

    Curaรงao MOET schoner !!! Ook dit doet het Kunuku Man Team. Voorlichting betreffende het VUIL-PROBLEEM alhier. Vandaag (3 november) waren wij te gast op het ABEL TASMAN COLLEGE. Ana Maria en Michael hebben perfect uitgelegd wat wij elke zondag doen om Curaรงao schoner te krijgen en dit alles werd enthousiast ontvangen door de leerlingen. Tot…

  • #164 Omgeving SVB en parkeerplaats

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Burgers, Boeren en Buitenlui. Vandaag (14 april) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” de parkeerplaats SVB en rotonde schoon gemaakt. En the Kunuku Man blijft het zeggen: WAAROM, WAAROM maakt men er zo’n gigantische ROTZOOI van ??? Het was deze keer geen enorm aantal aan kilo’s, maaaaaaaar wel…

  • Sleutelhangers te koop.

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Mensen. NIEUWE ZENDING HELE MOOIE SLEUTELHANGERS !!! ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ DEZE WIL JE HEBBEN, TOCH ??? ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ Deze zijn uiteraard te koop en de opbrengst gaat in de schoonmaak-pot.๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‘๐Ÿพ Zijn te koop elke zondag tijdens de wekelijkse schoonmaak actie. Informatie/locatie hierover zie www.kunukuman.com Af te halen te Barber ook mogelijk. Voor afspraak…

Geef een reactie