Inzamelactie nummero 7, in het idyllische Barber.

๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Beste Mede-Eiland-Bewoners.

Vandaag (20 mei) was alweer de 7de inzamelactie van plastic flessen en aluminium blikjes.
Deze keer stonden de FANTASTISCHE en ENTHOUSIASTE VRIJWILLIGERS klaar tegenover de kerk van Barber.


Maar helaas waren de mensen minder ENTHOUSIAST.
Ondanks dat was het gezellig onder elkaar en werden er toch nog 1160 plastic flessen en 3 kilo blikjes ingeleverd.

IS DAT TE WEINIG ???

The Kunuku Man vind van wel en begrijpt het ook niet , want WรรR op het eiland krijg je GRATIS GELD voor je plastic flessen ???

Dus mensen wil je GRATIS GELD ontvangen kom dan de volgende inzamelactie je verzamelde flessen en blikjes inleveren, okรฉ ???
Data inzamelacties: https://kunukuman.com/index.php/2023/04/05/data-inzamelacties/

Tevens is er door enkele KANJERSSSSSS toch ook nog fffffff 30 kilo aan LEGE BIERFLESJES en 14 kilo aan ROTZOOI opgeruimd.
MASHA, MASHA DANKI AAN ALLE TOPPPPPPPERSSSS VAN VANDAAG.

        MENSEN, RUIM JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, OKร‰ ?????

Kleine GRATIS tip van the Kunuku Man:
Raap tesamen met je kinderen plastic flessen en blikjes op.
WAAR???
Van de straat, mondi, strand, dus overal.
Lever ze in en je kinderen hebben een mooi zakcentje verdiend.
Daarnaast word ” ons ” eiland schoner.
WIN,WIN,WIN.

Morgen( 21 mei ) de 125ste schoonmaak actie rondom voetbalclub Willemstad.
Schaam je niet en kom gerust fff helpen , okรฉ?

Vriendelijke Groetjes van the Kunuku Man.๐Ÿค 
Delen mag gerust, hoor !!!

Vergelijkbare berichten

  • #208 Playa Piskado

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Vandaag heeft het Kunuku Man Team wederom een geweldige schoonmaakactie uitgevoerd, dit keer op Playa Piskado. Van de grote parkeerplaats tot aan het strand heeft het team zich met volle overgave ingezet om de omgeving weer schoon en netjes te maken. Dankzij hun inzet blijft Curaรงao een stukje mooier! Het, trieste,…

  • #153 MLK Boulevard – Koraalspechtweg

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan een ieder die dit leest. Vandaag (17 december) was het de laatste schoonmaak actie van 2023. Het gebeuren speelde zich af op de MARTIN LUTHER KING BOULEVARD/ KORAALSPECHTWEG !!! En OOOOOOOK de laatste keer van dit jaar was het ronduit gezegd: BESCHAMEND , DROEVIG, BESCHAMEND !!! Vandaag eens portretfoto’s van…

  • #174 MONUMENT en de ABRAHAMS MENDES CHUMACEIRO BLVD

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (30 juni) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” het MONUMENT en de ABRAHAMS MENDES CHUMACEIRO BLVD onder handen genomen. Het team was goed vertegenwoordigd en dat was maar goed ook.WAT WAS HET ER EEN KOLERE ZOOI !!!Het blijft voor the Kunuku Man een ONBEGRIJPELIJK iets…

  • #259 Santa Rosaweg

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan een ieder die dit bericht gaat lezen !! Vandaag (19 april) was het toch wel een beetje warm, maar ondanks de ๐ŸŒž is er weer flink opgeruimd. Het betrof de SANTA ROSA WEG EN KAMINDA REGINALD RECORDINO. En als je maar hard genoeg voorbij rijd dan zie je wellicht al…

  • #240 CARACASBAAIWEG/KAMINDA ROOI SANTU.

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan een ieder die dit bericht leest. Zondag 16 November 2025. Schoonmaak actie nr. 240. CARACASBAAIWEG/KAMINDA ROOI SANTU. WAS HET SCHOON ??? NEEEEEEEEEE !! In totaal heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao “, over ongeveer 3 kilometer lengte, 169 kilo ROTZOOI opgeruimd. Uiteraard alles ook direct afgevoerd op de…

  • #182 Dr. Martin Luther King blvd.

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Boeren, Burgers en Buitenlui. Vandaag (25 augustus) was het een mooie zonnige dag, dus daarom ook wel pittig heet. Maar ondanks de hitte heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” zich weer voor 100 procent ingezet. Waar was de 182ste schoonmaak actie dan ?? Op de DR.MARTIN LUTHER…

Geef een reactie