Inzamelactie nummero 7, in het idyllische Barber.

๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Beste Mede-Eiland-Bewoners.

Vandaag (20 mei) was alweer de 7de inzamelactie van plastic flessen en aluminium blikjes.
Deze keer stonden de FANTASTISCHE en ENTHOUSIASTE VRIJWILLIGERS klaar tegenover de kerk van Barber.


Maar helaas waren de mensen minder ENTHOUSIAST.
Ondanks dat was het gezellig onder elkaar en werden er toch nog 1160 plastic flessen en 3 kilo blikjes ingeleverd.

IS DAT TE WEINIG ???

The Kunuku Man vind van wel en begrijpt het ook niet , want WรรR op het eiland krijg je GRATIS GELD voor je plastic flessen ???

Dus mensen wil je GRATIS GELD ontvangen kom dan de volgende inzamelactie je verzamelde flessen en blikjes inleveren, okรฉ ???
Data inzamelacties: https://kunukuman.com/index.php/2023/04/05/data-inzamelacties/

Tevens is er door enkele KANJERSSSSSS toch ook nog fffffff 30 kilo aan LEGE BIERFLESJES en 14 kilo aan ROTZOOI opgeruimd.
MASHA, MASHA DANKI AAN ALLE TOPPPPPPPERSSSS VAN VANDAAG.

        MENSEN, RUIM JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, OKร‰ ?????

Kleine GRATIS tip van the Kunuku Man:
Raap tesamen met je kinderen plastic flessen en blikjes op.
WAAR???
Van de straat, mondi, strand, dus overal.
Lever ze in en je kinderen hebben een mooi zakcentje verdiend.
Daarnaast word ” ons ” eiland schoner.
WIN,WIN,WIN.

Morgen( 21 mei ) de 125ste schoonmaak actie rondom voetbalclub Willemstad.
Schaam je niet en kom gerust fff helpen , okรฉ?

Vriendelijke Groetjes van the Kunuku Man.๐Ÿค 
Delen mag gerust, hoor !!!

Vergelijkbare berichten

  • Vlagvertoon!

    Ondanks het feit dat the Kunuku Man auto altijd een vrolijk gezicht is om te zien op een locatie, is het trieste feit natuurlijk dat we er dan zijn met een reden.Namelijk dat er weer veel afval ligt wat we dan met een groep vrijwilligers gaan opruimen. Aangezien het wagenpark van the Kunuku Man uitgebreid…

  • #162 KAYA FRATERNAN DI SKรˆRPรˆNรˆ

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Mede-Eiland-Bewoners. Na 2 weken in Nederland te hebben genoten van mijn prachtige kleindochter en kinderen heeft the Kunuku Man en zijn SUPER FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS wederom “ons” eiland bevrijd van ENORM VEEEEEEEEEEEEEEEL ROTZOOI. Vandaag (24 maart) speelde het “feest” zich af op KAYA FRATERNAN DI SKรˆRPรˆNรˆ. De bij elkaar verzamelde ROTZOOI…

  • Inzamelactie plastic flessen en blik, nr. 8

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Ook vandaag gaf the Kunuku Man wederom GRATIS GELD WEG. ๐Ÿ’ต๐Ÿ’ต๐Ÿ’ต๐Ÿ’ต๐Ÿ’ต๐Ÿ’ต๐Ÿ’ตEn dat was goed te merken aan de vele mensen die hun verzamelde plastic flessen en aluminium blikjes in kwamen leveren. KASSSSSSSSSAAAAAA.๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Het ” feest ” vond vandaag (10 juni) plaats naast de supermarkt op de M. Luther King Boulevard. In…

  • #249 Playa Parasasa

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan een ieder die dit leest. Vandaag (25 januari) was het Kunuku Man Team actief op en rondom PLAYA PARASASA. Het was voor het eerst een meevaller met de achtergebleven ROTZOOI. Ja, U leest het goed !!! Het was er redelijk schoon en hopelijk is dit een goed teken voor de…

Geef een reactie