Inzamelactie nummero 7, in het idyllische Barber.

๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Beste Mede-Eiland-Bewoners.

Vandaag (20 mei) was alweer de 7de inzamelactie van plastic flessen en aluminium blikjes.
Deze keer stonden de FANTASTISCHE en ENTHOUSIASTE VRIJWILLIGERS klaar tegenover de kerk van Barber.


Maar helaas waren de mensen minder ENTHOUSIAST.
Ondanks dat was het gezellig onder elkaar en werden er toch nog 1160 plastic flessen en 3 kilo blikjes ingeleverd.

IS DAT TE WEINIG ???

The Kunuku Man vind van wel en begrijpt het ook niet , want WรรR op het eiland krijg je GRATIS GELD voor je plastic flessen ???

Dus mensen wil je GRATIS GELD ontvangen kom dan de volgende inzamelactie je verzamelde flessen en blikjes inleveren, okรฉ ???
Data inzamelacties: https://kunukuman.com/index.php/2023/04/05/data-inzamelacties/

Tevens is er door enkele KANJERSSSSSS toch ook nog fffffff 30 kilo aan LEGE BIERFLESJES en 14 kilo aan ROTZOOI opgeruimd.
MASHA, MASHA DANKI AAN ALLE TOPPPPPPPERSSSS VAN VANDAAG.

        MENSEN, RUIM JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, OKร‰ ?????

Kleine GRATIS tip van the Kunuku Man:
Raap tesamen met je kinderen plastic flessen en blikjes op.
WAAR???
Van de straat, mondi, strand, dus overal.
Lever ze in en je kinderen hebben een mooi zakcentje verdiend.
Daarnaast word ” ons ” eiland schoner.
WIN,WIN,WIN.

Morgen( 21 mei ) de 125ste schoonmaak actie rondom voetbalclub Willemstad.
Schaam je niet en kom gerust fff helpen , okรฉ?

Vriendelijke Groetjes van the Kunuku Man.๐Ÿค 
Delen mag gerust, hoor !!!

Vergelijkbare berichten

  • #233 NIJLWEG (richting Seru Domi)

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Geacht-Mede-Mens. Na 2 zondagen van afwezigheid was er vandaag (28 september) de 233-ste schoonmaak actie. Het geheel speelde zich af op de NIJLWEG (richting Seru Domi). Ondanks de toch wel fel aanwezige zon, heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” zeeeeer hard gewerkt.Er lag enorm veeeeeel karton, klein plastic,…

  • #260 Playa Grote Knip

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan alle Vervuilers van Curaรงao. Vandaag (26 april) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” hun wekelijkse klus geklaard.En waar was dat dan ? Het betrof de ronde parkeerplaats en het verlengde lange stuk hiervan op GROTE KNIP.En wat is er ENORM VEEEEEEEEEEEEEEEL foam bakjes opgeraapt. Weg gaan van het…

  • #248 Dr. M.L. King blvd

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Hellooooooooo Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (18 januari) was het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” te vinden op de MARTIN LUTHER KING BOULEVARD (ter hoogte van SUNSCAPE). Het was er erg vuil en dat word uiteraard ook gezien door de vele toeristen aldaar. Mooie reclame voor Curaรงao, toch ? Door de FANTASTISCHE…

  • #151 KAYA EDGAR P. SUPRIANO/ RONDE KLIPWEG

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Boodschap voor geheel Curaรงao. GLAS,GLAS,GLAS,GLAS,GLAS,GLAS,GLAS, GLAS EN NOG VEEEEEEEEEEL MEEEEEEEEEEER GLAS !!!!!!TOTAAL 1380 LEGE BIERFLESSEN = 276 KILOOOOOO !!!!!WERKELIJK ONBEGRIJPELIJK , ONBEGRIJPELIJK !!!!!!!!!!ZIE FOTO 1 , 2 , en 3. Nu vraagt u zich wellicht af wat bedoelt the Kunuku Man nu ?Dat heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao…

  • #140 Caracasbaaiweg.

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Mede-Aard-Bewoners. Vandaag (10 september) was het weer een pittige klus. Maar het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” heeft het wederom geflikt. De CARACASBAAIWEG, start was ter hoogte van Cargo Caribbean, is weer netjes schoon. Over een afstand van ongeveer 2 kilometer werd er toch weer veeeeeeel te veeeeeeel…

Geef een reactie