Inzamelactie nummero 7, in het idyllische Barber.

👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾

Beste Mede-Eiland-Bewoners.

Vandaag (20 mei) was alweer de 7de inzamelactie van plastic flessen en aluminium blikjes.
Deze keer stonden de FANTASTISCHE en ENTHOUSIASTE VRIJWILLIGERS klaar tegenover de kerk van Barber.


Maar helaas waren de mensen minder ENTHOUSIAST.
Ondanks dat was het gezellig onder elkaar en werden er toch nog 1160 plastic flessen en 3 kilo blikjes ingeleverd.

IS DAT TE WEINIG ???

The Kunuku Man vind van wel en begrijpt het ook niet , want WÁÁR op het eiland krijg je GRATIS GELD voor je plastic flessen ???

Dus mensen wil je GRATIS GELD ontvangen kom dan de volgende inzamelactie je verzamelde flessen en blikjes inleveren, oké ???
Data inzamelacties: https://kunukuman.com/index.php/2023/04/05/data-inzamelacties/

Tevens is er door enkele KANJERSSSSSS toch ook nog fffffff 30 kilo aan LEGE BIERFLESJES en 14 kilo aan ROTZOOI opgeruimd.
MASHA, MASHA DANKI AAN ALLE TOPPPPPPPERSSSS VAN VANDAAG.

        MENSEN, RUIM JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, OKÉ ?????

Kleine GRATIS tip van the Kunuku Man:
Raap tesamen met je kinderen plastic flessen en blikjes op.
WAAR???
Van de straat, mondi, strand, dus overal.
Lever ze in en je kinderen hebben een mooi zakcentje verdiend.
Daarnaast word ” ons ” eiland schoner.
WIN,WIN,WIN.

Morgen( 21 mei ) de 125ste schoonmaak actie rondom voetbalclub Willemstad.
Schaam je niet en kom gerust fff helpen , oké?

Vriendelijke Groetjes van the Kunuku Man.🤠
Delen mag gerust, hoor !!!

Vergelijkbare berichten

  • #168 KAMINDA SALIÑA

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (19 mei) speelde het wekelijkse ” FEEST” zich af op KAMINDA SALIÑA. (Tussen Wine Factory en Subway) En wat was het er weer een ongelooflijke BENDE. Maar wat heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” zich wederom waar gemaakt. Het totaal in kilo’s lijkt mee te…

  • #265 Nieuwe haven

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Hellooooooooo People. Vandaag (21 juni) was het voor het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” behoorlijk zweten. Ondanks dat hebben de HELDEN van vandaag een droevig aantal kilo’s bij elkaar geraapt. Het geheel speelde zich af op de NIEUWE HAVEN (t.h.v. Coca-Cola). Benieuwd wat er gepakt is ?? ⬇️⬇️⬇️ LEGE BIERFLESSEN…

  • #182 Dr. Martin Luther King blvd.

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Boeren, Burgers en Buitenlui. Vandaag (25 augustus) was het een mooie zonnige dag, dus daarom ook wel pittig heet. Maar ondanks de hitte heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” zich weer voor 100 procent ingezet. Waar was de 182ste schoonmaak actie dan ?? Op de DR.MARTIN LUTHER…

  • Masha Danki Divers Republic!

    Duizendmaal dank aan Divers Republic Daaibooi Curaçao voor hun oog voor het milieu. We zijn enorm onder de indruk van de hoeveelheid frisdrankblikjes die jullie hebben verzameld en ter recycling aanbieden via The Kunuku Man. Dit is een fantastische prestatie die niet alleen goed is voor het milieu, maar ook het team van The Kunuku…

Geef een reactie