Inzamelactie nummero 7, in het idyllische Barber.

👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾

Beste Mede-Eiland-Bewoners.

Vandaag (20 mei) was alweer de 7de inzamelactie van plastic flessen en aluminium blikjes.
Deze keer stonden de FANTASTISCHE en ENTHOUSIASTE VRIJWILLIGERS klaar tegenover de kerk van Barber.


Maar helaas waren de mensen minder ENTHOUSIAST.
Ondanks dat was het gezellig onder elkaar en werden er toch nog 1160 plastic flessen en 3 kilo blikjes ingeleverd.

IS DAT TE WEINIG ???

The Kunuku Man vind van wel en begrijpt het ook niet , want WÁÁR op het eiland krijg je GRATIS GELD voor je plastic flessen ???

Dus mensen wil je GRATIS GELD ontvangen kom dan de volgende inzamelactie je verzamelde flessen en blikjes inleveren, oké ???
Data inzamelacties: https://kunukuman.com/index.php/2023/04/05/data-inzamelacties/

Tevens is er door enkele KANJERSSSSSS toch ook nog fffffff 30 kilo aan LEGE BIERFLESJES en 14 kilo aan ROTZOOI opgeruimd.
MASHA, MASHA DANKI AAN ALLE TOPPPPPPPERSSSS VAN VANDAAG.

        MENSEN, RUIM JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, OKÉ ?????

Kleine GRATIS tip van the Kunuku Man:
Raap tesamen met je kinderen plastic flessen en blikjes op.
WAAR???
Van de straat, mondi, strand, dus overal.
Lever ze in en je kinderen hebben een mooi zakcentje verdiend.
Daarnaast word ” ons ” eiland schoner.
WIN,WIN,WIN.

Morgen( 21 mei ) de 125ste schoonmaak actie rondom voetbalclub Willemstad.
Schaam je niet en kom gerust fff helpen , oké?

Vriendelijke Groetjes van the Kunuku Man.🤠
Delen mag gerust, hoor !!!

Vergelijkbare berichten

  • #184 Weg naar Westpunt, nabij Sambil

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!! Geachte Vervuiler van ” ons ” mooie eiland !!! Het was vandaag een bijzonder hete, zeg maar rustig een zéééééér hete schoonmaakactie. Maar wat heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” zich ondanks de hitte van zijn beste kant laten zien. Namens the Kunuku Man een STAANDE OVATIE voor de…

  • Inzamelactie no. 13

    Vandaag heeft het Kunuku Man team er voor gezorgd dat de bewoners van Seru di Domi (en omstreken) er weer “warmpjes” bij zitten. Dit uiteraard vanwege de betalingen die zij mochten ontvangen voor al hun verzamelde recycle-materiaal.Want wat een geweldige opkomst vandaag. Zoveel mensen die hun verzamelde blik en plastic kwamen inleveren.Men moest zelfs even…

  • #244 SVB-terrein

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan alle Vervuilers van Curaçao. Vandaag (14 december) was het winnende schoonmaak-lot gevallen op en rondom de parkeerplaats SVB. Het weer was goed maaaaaaaaaaaar de hoeveelheid ROTZOOI niet.Wat is er zoal opgeraapt door het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” ??? Bekijk rustig het lijstje en bedenk daarbij hoeveel toeristen…

  • Mooie donatie ontvangen van de Coca Cola Company

    Een Hartverwarmende, en tevens verfrissende, donatie van de Coca-Cola Company. Het Kunukuman team is altijd trots om positieve initiatieven te delen die de gemeenschap versterken. Vandaag willen we een bijzondere donatie van de Coca-Cola Company op Curaçao onder de aandacht brengen! Coca-Cola heeft recentelijk een genereuze schenking van frisdrank gedaan aan het Kunukuman Team. Deze…

  • #159 Nieuwe Caracasbaaiweg/Rotonde Saliña

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Hellooooooooo People. Na een vrije zondag, ivm karnaval, was het vandaag (18 februari) wederom ” feest “. En waar was dat ” feestje ” ??Dat was op de NIEUWE CARACASBAAIWEG/ ROTONDE SALIÑA. Het is werkelijk ONBEGRIJPELIJK hoeveel ROTZOOI men neerflik..rt aan de kant van de weg. Na ruim 2,5 uur heeft…

  • Pech onderweg!

    De meest opvallende truck van het eiland moet U de afgelopen twee weken toch echt gemist hebben “on the road”. Om maar niet te spreken over de immer schallende cukaracha-toeter! Wat was er aan de hand? Nou, niet zoals de titel van deze post zou doen geloven, maar de Kunuku Man auto had gewoon technische…

Geef een reactie