#126 H.M. Wiels boulevard, bij Parasasa

๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Beste medebewoners van dit eiland.

Wat zou het toch mooi zijn als dat je bij de bushalte staat te wachten en het ziet er zo netjes uit als op de foto hieronder.

Schoon toch?
Nou, dit is dus de “after-foto” nadat het beste schoonmaakteam van Curaรงao, het team van the Kunuku Man, schoon schip had gemaakt.
Wat we aan de Herman Magno Wiels boulevard, bij de rotonde waar het Aqualectra substation is gevestigd, aantroffen grensde weer aan het absurde.
Door bosmaaiers was het vele vuil wat er al lag helemaal kapot geslagen.
De vrijwiligers van het Kunuku Man team stonden voor de uitdaging om al dat vuil toch uit de mondi te vissen.

De trieste lijst van wat we vandaag over een afstand van nog een 200 meter, aan beide zijden van de weg, opgeruimd hebben:

Lege flessen; alle merken en formaten: 160 kilo!!! (recycling)
Aluminium blikjes; heel, plat gereden. Alle merken: 4 kilo!!! (recycling)
Plastic flessen; rond, heel, bijna vergaan. Alle merken: 14 kilo!!! (recycling)
Grof vuil; 7 zakken vol. 43 kilo!!! Verder nog groot, losliggend grof vuil: 15 kilo!!! (Selikor)

Wederom een beschamende 236 kilo zeer zichtbaar vuil wat langs de weg of in de mondi lag.
Geweldige reclame voor dit bounty eiland!

Uiteraard een groot applaus voor de aanwezige vrijwilligers.
Zij trotseerden de hitte van deze dag om een stukje Curaรงao weer een schone aanblik te geven.

Weektip!!!
Houd je eiland net zo SCHOON als je auto ,okรฉ ?
Zwerf-Vuil-Probleem OPGELOST !!!

Voor veeeeeeel informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM zie www.kunukuman.com

Mochten er nog meer mensen zijn die mee willen helpen om Curaรงao SCHOON te krijgen, schaam je niet en meld je aan via +59996638674, okรฉ ??

Tot slot wenst the Kunuku Man u allen een SCHONE, SCHONE, SCHONE SIMAN toe.๐Ÿค 

Delen : Ja toch ?

Vergelijkbare berichten

  • #111 Playa Grote Knip

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Geachte Burgers, Boeren en Buitenlui. Vandaag (5 februari) was de wekelijkse schoonmaak actie op PLAYA GROTE KNIP. Door allerlei festiviteiten was de bezetting minder dan andere schoonmaak acties. De KANJERSSSSSS van vandaag hebben tezamen de ronde parkeerplaats, de beide kanten van de lange parkeerplaats en het strand perfect bevrijd van het…

  • #202 Playa Grote Knip

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan alle Vervuilers die Grote Knip bezoeken. Vandaag (26 januari) was het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” op bezoek bij GROTE KNIP. Het team was vandaag niet op volle sterkte daar er vele vrijwilligers mee liepen met ” Walk of the Roses “. CHAPEAU TOPPERS !!Toch hebben we helaaaaaas, met…

  • #121 Weg naar Westpunt, bij Papaya

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ AAN ALLE MENSEN DIE HUN ROTZOOI OVERAL OP “ONS ” EILAND NEER GOOIEN !!!! Wat was de zon vandaag (23 april) sterk aanwezig !!! Wat was het er weeeeeeeer een gigantische ROTZOOI !!! Waaaaaaaaaar dan ??? De Weg naar Westpunt ( bij Papaya) dusssss !!! Gezien vanaf de rotonde SEGU richting…

  • #140 Caracasbaaiweg.

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Mede-Aard-Bewoners. Vandaag (10 september) was het weer een pittige klus. Maar het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” heeft het wederom geflikt. De CARACASBAAIWEG, start was ter hoogte van Cargo Caribbean, is weer netjes schoon. Over een afstand van ongeveer 2 kilometer werd er toch weer veeeeeeel te veeeeeeel…

  • #81 Piscadera / Piratebay โ€“ De Visserij

    ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Curaรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Hallooooooooooo Curaรงao. De 81ste schoonmaak actie van het ” beste schoonmaak team van Curaรงao “. WAAR ???? PISCADERA. Piratebay/ Visserij/Wandelroute aan de kust/ Terugweg tussen de huizen aldaar. WAT IS ER VERZAMELD ???? ALUMINIUM BLIKJES. 1200 STUKS. ( RECYCLING )PLASTIC FLESSEN. 490. STUKS. ( RECYCLING )BIERFLESSEN. 835. STUKS. ( RECYCLING…

  • #163 KAYA EDGAR.P.SUPRIANO

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan een ieder die dit leest. Neemt u ffffff een willekeurige straat in gedachten, okรฉ ?En op zo een straat heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” vandaag (7 april) een GIGANTISCHE ROTZOOI opgeruimd. The Kunuku Man vind het ronduit SCHANDALIG dat dit alles er zomaar neer gesodemietert wordt….

Geef een reactie