#126 H.M. Wiels boulevard, bij Parasasa

๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Beste medebewoners van dit eiland.

Wat zou het toch mooi zijn als dat je bij de bushalte staat te wachten en het ziet er zo netjes uit als op de foto hieronder.

Schoon toch?
Nou, dit is dus de “after-foto” nadat het beste schoonmaakteam van Curaรงao, het team van the Kunuku Man, schoon schip had gemaakt.
Wat we aan de Herman Magno Wiels boulevard, bij de rotonde waar het Aqualectra substation is gevestigd, aantroffen grensde weer aan het absurde.
Door bosmaaiers was het vele vuil wat er al lag helemaal kapot geslagen.
De vrijwiligers van het Kunuku Man team stonden voor de uitdaging om al dat vuil toch uit de mondi te vissen.

De trieste lijst van wat we vandaag over een afstand van nog een 200 meter, aan beide zijden van de weg, opgeruimd hebben:

Lege flessen; alle merken en formaten: 160 kilo!!! (recycling)
Aluminium blikjes; heel, plat gereden. Alle merken: 4 kilo!!! (recycling)
Plastic flessen; rond, heel, bijna vergaan. Alle merken: 14 kilo!!! (recycling)
Grof vuil; 7 zakken vol. 43 kilo!!! Verder nog groot, losliggend grof vuil: 15 kilo!!! (Selikor)

Wederom een beschamende 236 kilo zeer zichtbaar vuil wat langs de weg of in de mondi lag.
Geweldige reclame voor dit bounty eiland!

Uiteraard een groot applaus voor de aanwezige vrijwilligers.
Zij trotseerden de hitte van deze dag om een stukje Curaรงao weer een schone aanblik te geven.

Weektip!!!
Houd je eiland net zo SCHOON als je auto ,okรฉ ?
Zwerf-Vuil-Probleem OPGELOST !!!

Voor veeeeeeel informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM zie www.kunukuman.com

Mochten er nog meer mensen zijn die mee willen helpen om Curaรงao SCHOON te krijgen, schaam je niet en meld je aan via +59996638674, okรฉ ??

Tot slot wenst the Kunuku Man u allen een SCHONE, SCHONE, SCHONE SIMAN toe.๐Ÿค 

Delen : Ja toch ?

Vergelijkbare berichten

  • #109 Elias R.A. Moreno Boulevard

    ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Curaรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Beste Mede Eiland Bewoners. Vandaag (22 januari) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaรงao” wederom hard gewerkt en “ons” eiland een stuk schoner gemaakt. Elias R.A. Moreno Boulevard was vandaag aan de beurt. Over een totale lengte van 2,5 kilometer en tevens de rotonde is er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ROTZOOI geraapt. Mensen,…

  • #166 KAYA MA PIETERNELLA. (ST. MICHIEL.)

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Halloooooo Curaรงao. SCHOONMAAK ACTIE NUMMER 166 !!! (28 April) KAYA MA PIETERNELLA. (ST. MICHIEL.) !!!l WALGELIJK !!! WALGELIJK !!! WALGELIJK !!!( ๐Ÿคฎ๐Ÿคฎ๐Ÿคฎ๐Ÿคฎ๐Ÿคฎ๐Ÿคฎ๐Ÿคฎ๐Ÿคฎ๐Ÿคฎ๐Ÿคฎ) LEGE BIERFLESSEN : 1465 STUKS = 293 KILO.(GLASBAK) ALUMINIUM BLIKJES : 300 STUKS = 4 KILO.(RECYCLING) PLASTIC FLESSEN : 500 STUKS = 10 KILO.(RECYCLING) OVERIG PLASTIC : 14 KILO….

  • #147 Weg naar Westpunt, bij Gato.

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Burgers, Boeren en Buitenlui alhier. Vandaag (5 november) was de wekelijkse schoonmaak actie toch wel weer een droevige. Het ” FEEST ” speelde zich af op de Weg naar Westpunt, bij Gato (TUSSEN ZEGU-ROTONDE EN DE LANDFILL).Bekijkt u het bekende lijstje en alle foto’s maar fffffff zelf.Mag u zich daarna…

  • #263 KAYA FRATERNAN DI SKรˆRPรˆNรˆ

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Geacht-Alhier-Wonend-Mede-Mens. Vandaag (31 mei) is het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” met 9 FANTASTISCHE TOPPPPPPPERSSSS hard aan het werk geweest op de KAYA FRATERNAN DI SKรˆRPรˆNรˆ. Deze weg is een sluiproute voor veel automobilisten, maar deze weg word helaas ook gebruikt als zijnde LANDFILL. Gewoon WALGELIJK wat er bij elkaar…

  • #231 WINSTON CHURCHILL WEG

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Geachte – Mede – Aard – Bewoners. Vandaag (31 augustus) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” huis gehouden op de WINSTON CHURCHILL WEG, (nabij de Perfect Bar). En er lag WERKELIJK SCHANDALIG VEEEEEEEEEEEEEEEL ROTZOOI.De hoeveelheid lege bierflesjes was maaaaaaaaaar 1005 stuks. HOE DANNNNNNNNNNN ????? “Geniet ” van het bekende…

  • #230 KAMINDA LAURENTIUS M. MATHILDA.

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Geachte Mede Eiland Bewoners. Vandaag (24 augustus) was het winnende schoonmaak-lot gevallen op de KAMINDA LAURENTIUS M. MATHILDA. Tevens fffff de rotonde JAN NOORDUYNWEG meegenomen.En the Kunuku Man kan alhier mede delen dat het er een ONBEGRIJPELIJKE GROTE BENDE was. De hoeveelheid lege bierflesjes liegt er niet om. Direct afgevoerd naar…

Geef een reactie