#126 H.M. Wiels boulevard, bij Parasasa

๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Beste medebewoners van dit eiland.

Wat zou het toch mooi zijn als dat je bij de bushalte staat te wachten en het ziet er zo netjes uit als op de foto hieronder.

Schoon toch?
Nou, dit is dus de “after-foto” nadat het beste schoonmaakteam van Curaรงao, het team van the Kunuku Man, schoon schip had gemaakt.
Wat we aan de Herman Magno Wiels boulevard, bij de rotonde waar het Aqualectra substation is gevestigd, aantroffen grensde weer aan het absurde.
Door bosmaaiers was het vele vuil wat er al lag helemaal kapot geslagen.
De vrijwiligers van het Kunuku Man team stonden voor de uitdaging om al dat vuil toch uit de mondi te vissen.

De trieste lijst van wat we vandaag over een afstand van nog een 200 meter, aan beide zijden van de weg, opgeruimd hebben:

Lege flessen; alle merken en formaten: 160 kilo!!! (recycling)
Aluminium blikjes; heel, plat gereden. Alle merken: 4 kilo!!! (recycling)
Plastic flessen; rond, heel, bijna vergaan. Alle merken: 14 kilo!!! (recycling)
Grof vuil; 7 zakken vol. 43 kilo!!! Verder nog groot, losliggend grof vuil: 15 kilo!!! (Selikor)

Wederom een beschamende 236 kilo zeer zichtbaar vuil wat langs de weg of in de mondi lag.
Geweldige reclame voor dit bounty eiland!

Uiteraard een groot applaus voor de aanwezige vrijwilligers.
Zij trotseerden de hitte van deze dag om een stukje Curaรงao weer een schone aanblik te geven.

Weektip!!!
Houd je eiland net zo SCHOON als je auto ,okรฉ ?
Zwerf-Vuil-Probleem OPGELOST !!!

Voor veeeeeeel informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM zie www.kunukuman.com

Mochten er nog meer mensen zijn die mee willen helpen om Curaรงao SCHOON te krijgen, schaam je niet en meld je aan via +59996638674, okรฉ ??

Tot slot wenst the Kunuku Man u allen een SCHONE, SCHONE, SCHONE SIMAN toe.๐Ÿค 

Delen : Ja toch ?

Vergelijkbare berichten

  • #89 Playa St. Cruz / Playa Jeremi

    ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Curaรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Lieve Mede-Eiland-Bewoners !! Vandaag (7 augustus) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” 2 locaties schoon gemaakt. We begonnen op Playa St. Cruz. Daar was het strand en de aanrijroute mooi schoon.๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‘๐ŸฟDit is mede te danken aan de inzet van de man die de bedjes verhuurt.๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Doch bij…

  • #92 PLAZA PIAR

    ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Curaรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Beste Allemaal alhier op Curaรงao. Vandaag (28 augustus) heeft de wekelijkse schoonmaak actie plaats gevonden op PLAZA PIAR en omliggende straten. Op het eerste oog leek het er redelijk schoon, maar schijn bedriegt. Ondanks de hitte werd er door het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” helaaaas veel te…

  • #138 Kaya Damasco

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Hellooooooooo People. Vandaag (27 augustus) was het warm, je kan wel zeggen lรฉkker warm, tijdens de wekelijkse schoonmaak actie. Deze speelde zich af op KAYA DAMASCO. En na bijna 2 uur werd er over 1500 meter toch een kleine 100 kilo ROTZOOI opgeruimd.BLIJFT ONBEGRIJPELIJK DROEVIG HOEVEEL ROTZOOI MEN AAN CURAร‡AO DONEERT…

  • #129 Playa Forti

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Burgers, Boeren en Buitenlui. Vandaag (18 juni) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” wederom een stukje van “ons” eiland schoon gemaakt. Het verzamelpunt was parkeerplaats PLAYA FORTI en the Kunuku Man moet zeggen, de parkeerplaats was brandschoon. Dus door naar het strand en daar werd toch teveeeeeeeel ROTZOOI…

  • #128 Helmin Magno Wiels boulevard

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (11 juni) was het een beetje warm, maar de Toppersssssss van het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” stonden wederom paraat om de klus te klaren. Deze bevond zich op de HELMIN MAGNO WIELS BOULEVARD. Op 1 Kilometer aan de ene kant en hetzelfde aan de andere…

  • #214 SVB en omgeving

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag is het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” rondom de parkeerplaats SVB hard aan het werk geweest. Het totaal aan kilooooo’s zal wellicht meevallen. Maaaaaaaaaaaaaaaaar the Kunuku Man kan hier wel verklappen dat het honderden maar dan ook honderden snoep-papiertjes, plastic verpakking van rietjes,telefoon kaartjes en nog…

Geef een reactie