#128 Helmin Magno Wiels boulevard

👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾

Beste Mede-Eiland-Bewoners.

Vandaag (11 juni) was het een beetje warm, maar de Toppersssssss van het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” stonden wederom paraat om de klus te klaren.
Deze bevond zich op de HELMIN MAGNO WIELS BOULEVARD.
Op 1 Kilometer aan de ene kant en hetzelfde aan de andere kant van de weg werd er helaaaaaas weer veel ROTZOOI bij elkaar geraapt.

The Kunuku Man doet een dringend verzoek aan de automobilisten, die daar veel voorbij rijden, om hun ROTZOOI in hun auto te laten. Bij thuiskomst wacht er op u allen een HONGERIGE KLIKO.
GEBRUIK DEZE DAN OOK en DAN WORDT “ONS” EILAND HEEL SNEL SCHONER.
Namens Curaçao alvast heeeeeeeel hartelijk bedankt !!!

Hieronder het boodschappen-lijstje :

LEGE BIER/RUMFLESSEN : 355 STUKS = 71 KILO. (GLASBAK)

PLASTIC FLESSEN : 200 STUKS = 4 KILO. (RECYCLING)

ALUMINIUM BLIKJES : 150 STUKS = 2 KILO. (RECYCLING)

REST ROTZOOI : 102 KILO. (LANDFILL)

TOTAAL ÉÉN OM TE HUILEN 179 KILO !!!!! (Over slechts 2 Kilometer.)

The Kunuku Man spreekt alhier zijn welgemeende dank uit aan de vandaag aanwezige FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS. Masha Masha danki.

Week Tip van the Kunuku Man :

GOOI ÉÉN WEEK JE ROTZOOI IN JE EIGEN BED,OKE ?????
PRETTIG ???
NEEEEEEEEEE,TOCH ???
DUS GOOI OOK JE ROTZOOI NIET OVERAL OP CURAÇAO ,DEAL ???

Meer vrijwilligers, met het hart voor Curaçao, gezocht om te helpen met de wekelijkse schoonmaakacties. App op nummer +59996638674 voor alle informatie. 👍🏾
Gezellig team, goede sfeer en na het werk een zeer tevreden gevoel.
TWIJFEL NIET EN SLUIT JE AAN, OKE ?
Bezoek gerust die hele mooie en vol met informatie staande website www.kunukuman.com

Tot slot wenst the Kunuku Man alle mensen alhier een gezellige maaaaaaaaaaaaaaaaar vooral een SCHONE siman toe.

Vriendelijke Groeten van the Kunuku Man. 🤠

Delen doen we toch allemaal fffffff, toch ?👊🏽

Vergelijkbare berichten

  • #252 Arubastraat

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die zijn ROTZOOI ” doneert ” aan Curaçao. Vandaag (22 februari) was het “Beste schoonmaak team van Curaçao” te gast op de ARUBASTRAAT. Eerlijk gezegd leek het meer op een zijweg van de landfill. Werkelijk GÉÉN RECLAME voor ” ons ” eiland. Enorm veel karton (wat van vrachtwagens…

  • #197 YELLOW HOUSE (SALIÑA)

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die CURAÇAO als KLIKO gebruikt !!! Vandaag (8 december) de 197ste schoonmaak actie met een ASOCIAAL, ASOCIAAL, ASOCIAAL resultaat.Rondom YELLOW HOUSE (SALIÑA) lag er een GIGANTISCHE HOEVEELHEID ROTZOOI,(schrik niet van de foto’s.) Hier het lijstje en oordeel zelf maar !!⬇️ LEGE BIERFLESSEN : 965 STUKS = 193 KILO.(GLASBAK)…

  • #220 Weg naar Westpunt- nabij Gato

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan alle VERVUILERS van Curaçao. Schoonmaak actie nummer 220 !!! Deze kan weer ingelijst worden, zo mooooooiiiii !!! Vandaag (15 juni) is er door het “Beste schoonmaak team van Curaçao” flink huis gehouden op DE WEG NAAR WESTPUNT, (GATOWEG). De WEG naar de LANDFILL, maaaaaaaaaaaaar de LANDFILL begint helaas al op…

  • #254 Playa Piskadó

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER Aan een ieder die dit bericht leest. Vandaag (8 maart) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” tesamen met GO WEST DIVING de ROTZOOI zowel onder als boven water opgeruimd.Het geheel speelde zich af op en rondom PLAYA PISKADÓ. De duikers hebben in totaal 38 kilo ROTZOOI uit de zee gehaald….

  • #184 Weg naar Westpunt, nabij Sambil

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!! Geachte Vervuiler van ” ons ” mooie eiland !!! Het was vandaag een bijzonder hete, zeg maar rustig een zéééééér hete schoonmaakactie. Maar wat heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” zich ondanks de hitte van zijn beste kant laten zien. Namens the Kunuku Man een STAANDE OVATIE voor de…

  • #231 WINSTON CHURCHILL WEG

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geachte – Mede – Aard – Bewoners. Vandaag (31 augustus) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” huis gehouden op de WINSTON CHURCHILL WEG, (nabij de Perfect Bar). En er lag WERKELIJK SCHANDALIG VEEEEEEEEEEEEEEEL ROTZOOI.De hoeveelheid lege bierflesjes was maaaaaaaaaar 1005 stuks. HOE DANNNNNNNNNNN ????? “Geniet ” van het bekende…

Geef een reactie