#128 Helmin Magno Wiels boulevard

👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾

Beste Mede-Eiland-Bewoners.

Vandaag (11 juni) was het een beetje warm, maar de Toppersssssss van het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” stonden wederom paraat om de klus te klaren.
Deze bevond zich op de HELMIN MAGNO WIELS BOULEVARD.
Op 1 Kilometer aan de ene kant en hetzelfde aan de andere kant van de weg werd er helaaaaaas weer veel ROTZOOI bij elkaar geraapt.

The Kunuku Man doet een dringend verzoek aan de automobilisten, die daar veel voorbij rijden, om hun ROTZOOI in hun auto te laten. Bij thuiskomst wacht er op u allen een HONGERIGE KLIKO.
GEBRUIK DEZE DAN OOK en DAN WORDT “ONS” EILAND HEEL SNEL SCHONER.
Namens Curaçao alvast heeeeeeeel hartelijk bedankt !!!

Hieronder het boodschappen-lijstje :

LEGE BIER/RUMFLESSEN : 355 STUKS = 71 KILO. (GLASBAK)

PLASTIC FLESSEN : 200 STUKS = 4 KILO. (RECYCLING)

ALUMINIUM BLIKJES : 150 STUKS = 2 KILO. (RECYCLING)

REST ROTZOOI : 102 KILO. (LANDFILL)

TOTAAL ÉÉN OM TE HUILEN 179 KILO !!!!! (Over slechts 2 Kilometer.)

The Kunuku Man spreekt alhier zijn welgemeende dank uit aan de vandaag aanwezige FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS. Masha Masha danki.

Week Tip van the Kunuku Man :

GOOI ÉÉN WEEK JE ROTZOOI IN JE EIGEN BED,OKE ?????
PRETTIG ???
NEEEEEEEEEE,TOCH ???
DUS GOOI OOK JE ROTZOOI NIET OVERAL OP CURAÇAO ,DEAL ???

Meer vrijwilligers, met het hart voor Curaçao, gezocht om te helpen met de wekelijkse schoonmaakacties. App op nummer +59996638674 voor alle informatie. 👍🏾
Gezellig team, goede sfeer en na het werk een zeer tevreden gevoel.
TWIJFEL NIET EN SLUIT JE AAN, OKE ?
Bezoek gerust die hele mooie en vol met informatie staande website www.kunukuman.com

Tot slot wenst the Kunuku Man alle mensen alhier een gezellige maaaaaaaaaaaaaaaaar vooral een SCHONE siman toe.

Vriendelijke Groeten van the Kunuku Man. 🤠

Delen doen we toch allemaal fffffff, toch ?👊🏽

Vergelijkbare berichten

  • #178 GOUVERNEUR VAN LANDSBERGEWEG

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geachte Mede-Aard-Bewoners !!! Vandaag (28 juli) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” de GOUVERNEUR VAN LANDSBERGEWEG bevrijd van het door u gedoneerde ROTZOOI. En the Kunuku Man zegt u bij deze: Het was er een VERSCHRIKKELIJKE BENDE. Maar deze straat is nu weer schoon en bij deze het…

  • #238 STOPPELWEG/RODEWEG

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Aard-Bewoners. Vandaag (2 november) is het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” hard aan het werk geweest.Waaaaaaaaaar dan ??? Het betrof vandaag de STOPPELWEG/RODEWEG. En wat lag er enorm VEEEEEEEEEEEEEEEL klein zwerfvuil. Allemaal ROTZOOI door u gedoneerd en nu weer netjes opgeruimd. Graag uw ROTZOOI NIET meer uit de…

  • #198 Berg Altena

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER 👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan alle Vervuilers die in 2025 stoppen om Curaçao te gebruiken als OPENBARE STORTPLAATS, toch ??? Vandaag (15 december) was het voor het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” de laatste schoonmaak actie van dit jaar. En het was er wéér helaaaaaaaaaaaas eentje om in te lijsten.Stel je zelf ffff de…

  • #254 Playa Piskadó

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER Aan een ieder die dit bericht leest. Vandaag (8 maart) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” tesamen met GO WEST DIVING de ROTZOOI zowel onder als boven water opgeruimd.Het geheel speelde zich af op en rondom PLAYA PISKADÓ. De duikers hebben in totaal 38 kilo ROTZOOI uit de zee gehaald….

  • #121 Weg naar Westpunt, bij Papaya

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 AAN ALLE MENSEN DIE HUN ROTZOOI OVERAL OP “ONS ” EILAND NEER GOOIEN !!!! Wat was de zon vandaag (23 april) sterk aanwezig !!! Wat was het er weeeeeeeer een gigantische ROTZOOI !!! Waaaaaaaaaar dan ??? De Weg naar Westpunt ( bij Papaya) dusssss !!! Gezien vanaf de rotonde SEGU richting…

  • #156 P-plaats SVB

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Burgers, Boeren en Buitenlui. Vandaag (21 januari) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” de parkeerplaats SVB en rondom schoon gemaakt. Wat lagen er enorm VEEEEEEEEEEEEEEEL kleine snoep-papiertjes, cups, rietjes enz.enz. WAAROM WAAROM gooit u dit zomaar van u af ????? STOP het in een zak(je) en gooi…

Geef een reactie