#128 Helmin Magno Wiels boulevard

👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾

Beste Mede-Eiland-Bewoners.

Vandaag (11 juni) was het een beetje warm, maar de Toppersssssss van het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” stonden wederom paraat om de klus te klaren.
Deze bevond zich op de HELMIN MAGNO WIELS BOULEVARD.
Op 1 Kilometer aan de ene kant en hetzelfde aan de andere kant van de weg werd er helaaaaaas weer veel ROTZOOI bij elkaar geraapt.

The Kunuku Man doet een dringend verzoek aan de automobilisten, die daar veel voorbij rijden, om hun ROTZOOI in hun auto te laten. Bij thuiskomst wacht er op u allen een HONGERIGE KLIKO.
GEBRUIK DEZE DAN OOK en DAN WORDT “ONS” EILAND HEEL SNEL SCHONER.
Namens Curaçao alvast heeeeeeeel hartelijk bedankt !!!

Hieronder het boodschappen-lijstje :

LEGE BIER/RUMFLESSEN : 355 STUKS = 71 KILO. (GLASBAK)

PLASTIC FLESSEN : 200 STUKS = 4 KILO. (RECYCLING)

ALUMINIUM BLIKJES : 150 STUKS = 2 KILO. (RECYCLING)

REST ROTZOOI : 102 KILO. (LANDFILL)

TOTAAL ÉÉN OM TE HUILEN 179 KILO !!!!! (Over slechts 2 Kilometer.)

The Kunuku Man spreekt alhier zijn welgemeende dank uit aan de vandaag aanwezige FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS. Masha Masha danki.

Week Tip van the Kunuku Man :

GOOI ÉÉN WEEK JE ROTZOOI IN JE EIGEN BED,OKE ?????
PRETTIG ???
NEEEEEEEEEE,TOCH ???
DUS GOOI OOK JE ROTZOOI NIET OVERAL OP CURAÇAO ,DEAL ???

Meer vrijwilligers, met het hart voor Curaçao, gezocht om te helpen met de wekelijkse schoonmaakacties. App op nummer +59996638674 voor alle informatie. 👍🏾
Gezellig team, goede sfeer en na het werk een zeer tevreden gevoel.
TWIJFEL NIET EN SLUIT JE AAN, OKE ?
Bezoek gerust die hele mooie en vol met informatie staande website www.kunukuman.com

Tot slot wenst the Kunuku Man alle mensen alhier een gezellige maaaaaaaaaaaaaaaaar vooral een SCHONE siman toe.

Vriendelijke Groeten van the Kunuku Man. 🤠

Delen doen we toch allemaal fffffff, toch ?👊🏽

Vergelijkbare berichten

  • #175 SVB parkeerplaats en omgeving

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geacht-Mede-Mens. Vandaag (7 juli) was het ” Beste schoonmaak team van Curaçao “te ” gast ” op de parkeerplaats SVB en omstreek.Mooie parkeerplaats, maar als je daar na een bezoek in de stad, al je ROTZOOI neer sodemietert dan word het een minder mooie parkeerplaats, toch ???Dus mensen doe het in…

  • #194 Arubastraat

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!! 👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die dit bericht leest. Vandaag (17 november) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” hard gewerkt om de ” SCHONE ” (maaaaaaaaaaaaaaaaar niet heus) ARUBASTRAAT te bevrijden van de door u gedoneerde ROTZOOI !!! Uiteraard is dat gelukt , maar het blijft ZÉÉÉÉÉÉR TRIEST hoeveel…

  • #184 Weg naar Westpunt, nabij Sambil

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!! Geachte Vervuiler van ” ons ” mooie eiland !!! Het was vandaag een bijzonder hete, zeg maar rustig een zéééééér hete schoonmaakactie. Maar wat heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” zich ondanks de hitte van zijn beste kant laten zien. Namens the Kunuku Man een STAANDE OVATIE voor de…

  • #201 Omgeving SVB – Otrobanda

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die zijn ROTZOOI doneert aan Curaçao. Vandaag (19 januari) was het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” te vinden op en rondom de parkeerplaats SVB. (Otrobanda). Er lag wederom teveeeeeeeel ROTZOOI. Vele toeristen komen van de boot af en het ÉÉRSTE wat zij zien is overal ROTZOOI….

  • #258 Nijlweg (Seru Domi)

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Hellooooooooo Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (12 april) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” ffffffff huis gehouden op de NIJLWEG. En was het daar nodig ??? Helaaaaaas wel dus !!!Vanaf de stoplichten HABAAI tot de volgende stoplichten richting SERU DOMI aan de linkerkant is er ENORM veeeeeel ROTZOOI opgeruimd. De groep was…

  • #123 Playa Parasasa

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (7 mei) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao “, onder de volle zon, wederom een stukje Curaçao SCHOON gemaakt. Het betrof PLAYA PARASASA. Bij aankomst leek het mee te vallen, maar wat ” mensen ” toch allemaal achterlaten !!!Intens verdrietig hoeveel ROTZOOI men aan de natuur…

Geef een reactie