#129 Playa Forti

👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾

Beste Burgers, Boeren en Buitenlui.

Vandaag (18 juni) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” wederom een stukje van “ons” eiland schoon gemaakt. Het verzamelpunt was parkeerplaats PLAYA FORTI en the Kunuku Man moet zeggen, de parkeerplaats was brandschoon.


Dus door naar het strand en daar werd toch teveeeeeeeel ROTZOOI bij elkaar geraapt.
Namelijk 11 kilo lege BIER/RUMFLESSEN en 7 kilo rest-rommel. HELAAAAAAAAAAAAAS.


Terug naar boven en zowel naar links als rechts, beide kanten van de weg, schoon gemaakt.
Over een afstand van nog geen 2 kilometer weer veel te veel door u gedoneerde ROTZOOI verzameld. Op dit korte stuk 143 kilo aan plastic flessen, lege bier/rumflessen, blikjes, cups, foam, veel rietjes enz.enz.
MENSEN GOOI JE ROTZOOI NIET IN DE NATUUR !!!
STOP – STOP HIERMEE EN RUIM JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, OKÉ ???

The Kunuku Man draagt bij deze een zéééééér groot compliment uit aan de vandaag aanwezige en hard gewerkt hebbende FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS.
Heeeeel hartelijk dank voor jullie inzet.

Week Tip van the Kunuku Man :

  1. NEEM EEN PAPIEREN ZAK MEE ,WAAR JE OOK HEEN GAAT.
  2. DOE HIERIN JE ROTZOOI.
  3. BIJ THUISKOMST DEPONEER JE DEZE IN JE EIGEN KLIKO.
  4. JE KLIKO WORD EENS PER WEEK GELEEGD.
  5. ROTZOOI NAAR DE LANDFILL , INPLAATS VAN OP “ONS” EILAND.
  6. WIN — WIN —WIN — WIN — WIN , TOCH ???

Wie o wie gaat er meehelpen met de wekelijkse schoonmaak acties ???
Verras the Kunuku Man en meld u allen aan via WhatsApp +59996638674,oké ?

Nog steeds geeft the Kunuku Man GRATIS GELD WEG.
Kom a.s. zaterdag 24 juni uw plastic flessen en aluminium blikjes inleveren en direct KASSAAAAAAAAAAA. 💵💵💵
Per fles ontvangt u 5 cent. Tijd van 11.00 tot 13.00 uur.
WAAR ??? Plein bij het strand te BOCA SAMI.
https://kunukuman.com/index.php/2023/04/05/data-inzamelacties/

Beste Mensen, u ondertekend toch óók fffffff ???? ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
http://openpetition.eu/!myfwr

Voor veeeeeeel informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM zie www.kunukuman.com

Tot slot wenst the Kunuku Man u allen een fantastische maaaaaaaaaaaaaaaaar vooral een SCHONE siman toe.

Met een vriendelijke groet van the Kunuku Man. 🤠
Delen is een kleine moeite, toch ? 👊🏽

Vergelijkbare berichten

  • #124 Playa Piskadó

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Boodschap voor geheel Curaçao. Stelt u zich eens voor : Een mooi strand met volop schildpadden in de prachtige zee. Vele mensen relaxed op hun ligbedjes genietend van de Curaçaose zon. MAAAAAAAAAAAAAAAR u voelt het al aankomen wat the Kunuku Man gaat zeggen , toch ?WAAROM raapt het ” Beste schoonmaak…

  • #180 Kaya Ma Pieternella, Boca Sami

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die dit leest. Vandaag (11 augustus) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” zich gestort op de KAYA MA PIETERNELLA (BOCA SAMI) en het resultaat was ONVOORSTELBAAR DROEVIG. Dringende oproep aan de mensen die daar dagelijks voorbij rijden op weg naar huis : STOP STOP STOP…

  • #90 KAYA FRATERNAN DI SKÈRPÈNÈ

    👍🏿🇨🇼👍🏿 Curaçao MOET schoner 👍🏿🇨🇼👍🏿 Boodschap voor geheel Curaçao. Vandaag (14 augustus) was het de 90ste schoonmaak actie van het “Beste schoonmaak team van Curaçao!!!” Het ” winnende ” lot viel op de KAYA FRATERNAN DI SKÈRPÈNÈ. De vorige keer was slechts 7 weken geleden. En helaaaaaaas MOET the Kunuku Man u mededelen dat het…

  • #131 Weg naar Westpunt, bij Sambil.

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Boodschap voor geheel feest-vierend Curaçao. Vandaag (2 juli ) was het over het hele eiland wel een feest, toch ??? 🇨🇼🇨🇼🇨🇼🇨🇼🇨🇼Nou voor het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” was het óók zeker een “FEESTJE”.Onder de lekker aanwezige zon werd er huis gehouden op de Weg naar Westpunt(de weg waar Sambil…

  • #181 Kleine Knip / Mirador

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Eiland-Bewoners. Het is weer schoon !!!Wat dan ???Aanrij-route + Parkeerplaats + Strand zelf. KLEINE KNIP !!! Daarna richting MIRADOR, beide kanten van de weg en MIRADOR zelf. Wat een prachtig uitzicht heb je daar toch. (zie foto’s). WEL HEEEEEEEL jammer dat er toch teveeeeeeeel ROTZOOI door de mens aldaar achteloos…

  • #137 Arubaweg

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Eiland-Bewoners !! Vandaag (20 augustus) was de wekelijkse schoonmaak actie op de ARUBAWEG. En HELAAAAAAS was het er niet echt SCHOON. Deze schoonmaak actie was gemeld bij de politie en van de politie kregen we dus ook pionnen mee om de boel veilig te laten verlopen. En the Kunuku Man…

Geef een reactie