#132 KAYA FRATERNAN SKÈRPÈNÈ

👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾

Aan alle mensen alhier !!!

Vandaag (9 juli) was de wekelijkse schoonmaak actie op KAYA FRATERNAN SKÈRPÈNÈ en helaaaaaas, het was er een VRESELIJKE BENDE.
Als u diegene bent geweest die deze doos, van een airco volgepropt met gewoon huisvuil , heeft neergegooid dan word het hoog tijd dat u zich hiervoor DIEP DIEP gaat SCHAMEN.

Daarnaast werd er door het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” van alles en nog wat opgeraapt.
Geloof het of niet : ZELFS 10 X NIEUWE SET REMBLOKKEN !!!


WAAROM WAAROM WAAROM gebruiken de automobilisten deze weg als een LANDFILL??
Neem een zak mee ! Hierin uw ROTZOOI. Thuis in de kliko. KLAAAAAAAAAR !!!

Hier volgt het onderhand bekende lijstje :

LEGE BIER/RUMFLESSEN : 400 STUKS = 80 KILO ! (NU IN DE GLASBAK.)

ALUMINIO BLIKJES : 225 STUKS = 3 KILO ! (RECYCLING.)

PLASTIC FLESSEN : 200 STUKS = 4 KILO ! (RECYCLING. )

OVERIG PLASTIC : 8 KILO ! (RECYCLING.)

REST ROTZOOI : 67 KILO. (LANDFILL. )

EEN TOTAAL VAN 162 KILO !!!!!!

RUIM JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, OKÉ ?????

Het was aardig warm en het team was minder groot dan andere keren, maar wat hebben die KANJERSSSSSS van vandaag een gigantische hoop werk verzet.


Namens Curaçao MASHA MASHA MASHA MASHA MASHA MASHA DANKI.

Week Tip van the Kunuku Man :

Ruim GEWOON pér dag ,een week lang , 3 a 5 stuks ZWERFVUIL op waar je ook bent.
Het ligt overal dus ECHT MOEILIJK kan het NIET zijn, toch ?
ALLÉÉN TESAAM STAAN WE STERK !!!

Tevens is the Kunuku Man op zoek naar vrijwilligers die ” ONS EILAND ” ook schoon willen hebben. Zet alles opzij en meld je aan via WhatsApp, oké ? +59996638674.

Voor heeeeeeeel veeeeeeel informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM neem eens een kijkje op www.kunukuman.com

The Kunuku Man wenst iedereen een plezante , mooie , gezellige maaaaaaaaaaaaaaaaar vooral een SCHONE siman toe. 🤠

Vergelijkbare berichten

  • #258 Nijlweg (Seru Domi)

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Hellooooooooo Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (12 april) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” ffffffff huis gehouden op de NIJLWEG. En was het daar nodig ??? Helaaaaaas wel dus !!!Vanaf de stoplichten HABAAI tot de volgende stoplichten richting SERU DOMI aan de linkerkant is er ENORM veeeeeel ROTZOOI opgeruimd. De groep was…

  • #204 JULIANAPLEIN/KAYA JONGE WACHT/CONCORDIASTRAAT

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die zijn ROTZOOI op Curaçao gooit !!! Vandaag (9 februari) was het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” de door u gedoneerde ROTZOOI aan het opruimen op het JULIANAPLEIN/KAYA JONGE WACHT/CONCORDIASTRAAT. Helaas moet the Kunuku Man mededelen dat het NIET NORMAAL was wat er allemaal lag. IS…

  • #262 Caracasbaaiweg

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die op Curaçao woont. Vandaag (24 mei) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao “de handjes flink laten wapperen. Onder het fel aanwezige zonnetje is er een zéééééér bedroevend aantal kilo’s opgeruimd. Dit alles door u gedoneerd aan “ons” mooie eiland.(GEWOON SCHANDALIGGGGG) En waar was de 262ste schoonmaak…

  • #146 Weg tussen Kleine en Grote Knip

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Bon Tardi, Nochi, Dia Beste Mensen. Vandaag (29 oktober) een iets vrolijker verslag dan vorige week zondag. Waarom dan ??? Lees maar fffffff rustig verder,oké?De wekelijkse schoonmaak actie begon op de kruising KLEINE KNIP tot aan de parkeerplaats GROTE KNIP. Tussendoor ook nog even MIRADOR meegepakt. Beide kanten van de weg…

  • #222 Weg naar Westpunt (Gato-weg)

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die dit leest. Vandaag (29 juni) was het deel 3 van de WEG NAAR WESTPUNT, (GATOWEG) U weet wel, dat bekende weggetje naar de LANDFILL. Nou ook vandaag was het weer te DROEVIG voor woorden. Bekijk het onderhand bekende lijstje maar fffff : ⬇️⬇️ LEGE BIERFLESSEN : 675…

  • #177 CARACASBAAI BEACH en omgeving

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Burgers, Boeren en Buitenlui. Vandaag (21 juli) was het winnende lot gevallen op CARACASBAAI BEACH en omgeving. En the Kunuku Man MOET het fffff kwijt : WAT EEN GIGANTISCHE BENDE !!! Maar het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” heeft ook vandaag weer hun stinkende best gedaan.Stuk voor stuk…

Geef een reactie