#132 KAYA FRATERNAN SKÈRPÈNÈ

👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾

Aan alle mensen alhier !!!

Vandaag (9 juli) was de wekelijkse schoonmaak actie op KAYA FRATERNAN SKÈRPÈNÈ en helaaaaaas, het was er een VRESELIJKE BENDE.
Als u diegene bent geweest die deze doos, van een airco volgepropt met gewoon huisvuil , heeft neergegooid dan word het hoog tijd dat u zich hiervoor DIEP DIEP gaat SCHAMEN.

Daarnaast werd er door het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” van alles en nog wat opgeraapt.
Geloof het of niet : ZELFS 10 X NIEUWE SET REMBLOKKEN !!!


WAAROM WAAROM WAAROM gebruiken de automobilisten deze weg als een LANDFILL??
Neem een zak mee ! Hierin uw ROTZOOI. Thuis in de kliko. KLAAAAAAAAAR !!!

Hier volgt het onderhand bekende lijstje :

LEGE BIER/RUMFLESSEN : 400 STUKS = 80 KILO ! (NU IN DE GLASBAK.)

ALUMINIO BLIKJES : 225 STUKS = 3 KILO ! (RECYCLING.)

PLASTIC FLESSEN : 200 STUKS = 4 KILO ! (RECYCLING. )

OVERIG PLASTIC : 8 KILO ! (RECYCLING.)

REST ROTZOOI : 67 KILO. (LANDFILL. )

EEN TOTAAL VAN 162 KILO !!!!!!

RUIM JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, OKÉ ?????

Het was aardig warm en het team was minder groot dan andere keren, maar wat hebben die KANJERSSSSSS van vandaag een gigantische hoop werk verzet.


Namens Curaçao MASHA MASHA MASHA MASHA MASHA MASHA DANKI.

Week Tip van the Kunuku Man :

Ruim GEWOON pér dag ,een week lang , 3 a 5 stuks ZWERFVUIL op waar je ook bent.
Het ligt overal dus ECHT MOEILIJK kan het NIET zijn, toch ?
ALLÉÉN TESAAM STAAN WE STERK !!!

Tevens is the Kunuku Man op zoek naar vrijwilligers die ” ONS EILAND ” ook schoon willen hebben. Zet alles opzij en meld je aan via WhatsApp, oké ? +59996638674.

Voor heeeeeeeel veeeeeeel informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM neem eens een kijkje op www.kunukuman.com

The Kunuku Man wenst iedereen een plezante , mooie , gezellige maaaaaaaaaaaaaaaaar vooral een SCHONE siman toe. 🤠

Vergelijkbare berichten

  • #198 Berg Altena

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER 👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan alle Vervuilers die in 2025 stoppen om Curaçao te gebruiken als OPENBARE STORTPLAATS, toch ??? Vandaag (15 december) was het voor het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” de laatste schoonmaak actie van dit jaar. En het was er wéér helaaaaaaaaaaaas eentje om in te lijsten.Stel je zelf ffff de…

  • #196 CARACASBAAI / WEGWEG NAAR MONTAÑA

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die zijn afval uit de auto gooit. Vandaag (1 december) was het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” te gast op de CARACASBAAIWEG/WEG NAAR MONTAÑA. En daar is de gedoneerde ROTZOOI opgeruimd en afgevoerd zoals het hoort. Valt het lijstje mee of niet ? ( Vul zelf…

  • #238 STOPPELWEG/RODEWEG

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Aard-Bewoners. Vandaag (2 november) is het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” hard aan het werk geweest.Waaaaaaaaaar dan ??? Het betrof vandaag de STOPPELWEG/RODEWEG. En wat lag er enorm VEEEEEEEEEEEEEEEL klein zwerfvuil. Allemaal ROTZOOI door u gedoneerd en nu weer netjes opgeruimd. Graag uw ROTZOOI NIET meer uit de…

  • #200 Caracasbaai

    Vandaag, 12 januari 2025, vond de 200-ste schoonmaakacties plaats van het Kunuku Man team. Een heuglijk feit? Nee, natuurlijk niet! Het valt niet goed te praten dat een team van vrijwiligers iedere zondag zwerfvuil op raapt wat door anderen onverschillig weggegooid wordt op straat, in de mondi, op het strand. Maar, enfin, we doen het…

  • #121 Weg naar Westpunt, bij Papaya

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 AAN ALLE MENSEN DIE HUN ROTZOOI OVERAL OP “ONS ” EILAND NEER GOOIEN !!!! Wat was de zon vandaag (23 april) sterk aanwezig !!! Wat was het er weeeeeeeer een gigantische ROTZOOI !!! Waaaaaaaaaar dan ??? De Weg naar Westpunt ( bij Papaya) dusssss !!! Gezien vanaf de rotonde SEGU richting…

  • Met pasen geen schoonmaak aktie

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Allemaal. a.s. Zondag is er GEEN schoonmaak actie , daar het dan 1ste PAASDAG is. Dan heeft iedereen alle tijd om de 🥚🥚🥚🥚🥚te zoeken. Succes daarmee.😁😁MAAAAAAAAAR !!, Shark kwam met het volgende goede idee; a.s. Zaterdag 8 april , van 11.00 tot 13.00 uur, is de inzamelactie van plastic flessen…

Geef een reactie