Inzamelactie no. 12, Koraalspecht

πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎCuraΓ§ao MOET schoner !!!πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎ

Beste Mensen.

πŸ’΅πŸ‘πŸΎπŸ’΅πŸ‘πŸΎπŸ’΅πŸ‘πŸΎπŸ’΅πŸ‘πŸΎπŸ’΅πŸ‘πŸΎπŸ’΅

Vandaag (5 augustus) was het de zoveelste inzamelactie van plastic flessen en aluminium blikjes.
Deze speelde zich vandaag af bij de kerk in Koraalspecht.
Het was warm , gezellig en lekkerrrrrrrr druk.


In totaal werden er 7360 plastic flessen en 51 kilo blikjes ingeleverd.
Uiteraard werd er direct handje contant afgerekend.πŸ’΅πŸ’΅πŸ’΅


Ook deze keer werden de plastic flessen opgehaald door GREEN PHENIX.
Masha masha danki Sabine.πŸ‘πŸΏπŸ‘πŸΏπŸ‘πŸΏ
Uiteraard wil the Kunuku Man de vrijwilligers van vandaag heeeeeeeel hartelijk danken voor hun tomeloze inzet.


πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡Όβ€οΈπŸ‘πŸΎ CHAPEAU CHAPEAU TOPPERSSSSSSS. πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡Όβ€οΈπŸ‘πŸΎ
Voor de volgende inzamelactie en veel meeeeeer informatie zie mijn website www.kunukuman.com

Op naar morgen voor schoonmaakactie nummer 135.
En mensen, doe the Kunuku Man, uzelf en CuraΓ§ao een lol en …….

RUIM JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, OKÉ ?

Bon Wikent en groetjes van the Kunuku Man. 🀠

Vergelijkbare berichten

  • !!! BREAKING 2-de actie-dag!!!

    The Kunuku Man geeft geld weg! Maar daar moet U zelf wel wat voor doen! Bij inlevering van:– plastic flessen ontvangt u Naf 0,05 (5 cent) cash per fles!– per kilo aluminium blikjes (dus geen conserven- en/of diervoederblikjes!!!) ontvangt u 1 gulden cash!– Tevens ontvangt u ook nog een waardebon van supermarkt van den Tweel!…

  • #257 Rondom P-plaats SVB

    πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎCURAΓ‡AO MOET SCHONER !!!πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎ Aan een ieder die dit bericht leest. Vandaag (29 maart) was het winnende schoonmaak-lot gevallen op en rondom de parkeerplaats SVB. Ook de achterkant waar de cruiseboten aan komen en de toeristen hiervan als eerste aanblik de ROTZOOI zien. Wat een mooie reclame voor ” ons ” eiland !!! (Maaaaar niet…

  • #146 Weg tussen Kleine en Grote Knip

    πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎCuraΓ§ao MOET schoner !!!πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎ Bon Tardi, Nochi, Dia Beste Mensen. Vandaag (29 oktober) een iets vrolijker verslag dan vorige week zondag. Waarom dan ??? Lees maar fffffff rustig verder,okΓ©?De wekelijkse schoonmaak actie begon op de kruising KLEINE KNIP tot aan de parkeerplaats GROTE KNIP. Tussendoor ook nog even MIRADOR meegepakt. Beide kanten van de weg…

  • #226 Parkeerterrein SVB & omstreken

    πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎCURAΓ‡AO MOET SCHONER !!!πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎ Aan alle mensen die hun afval achteloos weggooien. Vandaag (27 juli) heeft het “Beste schoonmaak team van CuraΓ§ao “, onder tΓ³ch wel een zeer warm zonnetje, de beuk erin gezet. Waar dan ? Rondom de rotonde en parkeerplaats SVB. Lege bierflesjes vielen op zich mee ( hoewelllll) maaaaaaaaaaaaaaaaar wat is er…

Geef een reactie