Inzamelactie no. 12, Koraalspecht

๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Beste Mensen.

๐Ÿ’ต๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ’ต๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ’ต๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ’ต๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ’ต๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ’ต

Vandaag (5 augustus) was het de zoveelste inzamelactie van plastic flessen en aluminium blikjes.
Deze speelde zich vandaag af bij de kerk in Koraalspecht.
Het was warm , gezellig en lekkerrrrrrrr druk.


In totaal werden er 7360 plastic flessen en 51 kilo blikjes ingeleverd.
Uiteraard werd er direct handje contant afgerekend.๐Ÿ’ต๐Ÿ’ต๐Ÿ’ต


Ook deze keer werden de plastic flessen opgehaald door GREEN PHENIX.
Masha masha danki Sabine.๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‘๐Ÿฟ
Uiteraard wil the Kunuku Man de vrijwilligers van vandaag heeeeeeeel hartelijk danken voor hun tomeloze inzet.


๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผโค๏ธ๐Ÿ‘๐Ÿพ CHAPEAU CHAPEAU TOPPERSSSSSSS. ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผโค๏ธ๐Ÿ‘๐Ÿพ
Voor de volgende inzamelactie en veel meeeeeer informatie zie mijn website www.kunukuman.com

Op naar morgen voor schoonmaakactie nummer 135.
En mensen, doe the Kunuku Man, uzelf en Curaรงao een lol en …….

RUIM JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, OKร‰ ?

Bon Wikent en groetjes van the Kunuku Man. ๐Ÿค 

Vergelijkbare berichten

  • #214 SVB en omgeving

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag is het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” rondom de parkeerplaats SVB hard aan het werk geweest. Het totaal aan kilooooo’s zal wellicht meevallen. Maaaaaaaaaaaaaaaaar the Kunuku Man kan hier wel verklappen dat het honderden maar dan ook honderden snoep-papiertjes, plastic verpakking van rietjes,telefoon kaartjes en nog…

  • #148 Tera Korร 

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Mede-Aard-Bewoners ! De wekelijkse schoonmaak actie was vandaag (12 november) in TERA KORร. Op slechts een stuk van 500 a 600 meter heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” weeeeer veeeeeeel teveeeeeeeel ROTZOOI opgeruimd.WAT IS ER NOU ZO MOEILIJK AAN OM JE ROTZOOI OP TE RUIMEN ZOALS HET…

  • 5-de inzamelactie

    Vandaag.zaterdag 22 april, was het al weer de vijfde inzamelactie van plastic flessen en aluminium blikjes. Deze keer vond het plaats bij Curoil op Muizenberg. De opkomst viel een beetje tegen, wat we vreemd vinden want de Kunukuman geeft nog steeds geld weg! Heeft u dat gemist? Lees hier het verslag van een vorige keer…

  • #248 Dr. M.L. King blvd

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Hellooooooooo Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (18 januari) was het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” te vinden op de MARTIN LUTHER KING BOULEVARD (ter hoogte van SUNSCAPE). Het was er erg vuil en dat word uiteraard ook gezien door de vele toeristen aldaar. Mooie reclame voor Curaรงao, toch ? Door de FANTASTISCHE…

  • #254 Playa Piskadรณ

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER Aan een ieder die dit bericht leest. Vandaag (8 maart) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” tesamen met GO WEST DIVING de ROTZOOI zowel onder als boven water opgeruimd.Het geheel speelde zich af op en rondom PLAYA PISKADร“. De duikers hebben in totaal 38 kilo ROTZOOI uit de zee gehaald….

  • #264 Yellow house, Saliรฑa

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan een ieder die dit bericht gaat lezen. Vandaag (7 juni) was het winnende schoonmaak-lot gevallen op de KAYA C.WINKEL en KAMINDA SALIร‘A. Er is door de Toppersssssss van vandaag erg hard gewerkt en hierdoor is er weer een stuk(je) Curaรงao schoner !!! Er is erg veeeeeeel klein en lastig op…

Geef een reactie