Inzamelactie no. 12, Koraalspecht

πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎCuraΓ§ao MOET schoner !!!πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎ

Beste Mensen.

πŸ’΅πŸ‘πŸΎπŸ’΅πŸ‘πŸΎπŸ’΅πŸ‘πŸΎπŸ’΅πŸ‘πŸΎπŸ’΅πŸ‘πŸΎπŸ’΅

Vandaag (5 augustus) was het de zoveelste inzamelactie van plastic flessen en aluminium blikjes.
Deze speelde zich vandaag af bij de kerk in Koraalspecht.
Het was warm , gezellig en lekkerrrrrrrr druk.


In totaal werden er 7360 plastic flessen en 51 kilo blikjes ingeleverd.
Uiteraard werd er direct handje contant afgerekend.πŸ’΅πŸ’΅πŸ’΅


Ook deze keer werden de plastic flessen opgehaald door GREEN PHENIX.
Masha masha danki Sabine.πŸ‘πŸΏπŸ‘πŸΏπŸ‘πŸΏ
Uiteraard wil the Kunuku Man de vrijwilligers van vandaag heeeeeeeel hartelijk danken voor hun tomeloze inzet.


πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡Όβ€οΈπŸ‘πŸΎ CHAPEAU CHAPEAU TOPPERSSSSSSS. πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡Όβ€οΈπŸ‘πŸΎ
Voor de volgende inzamelactie en veel meeeeeer informatie zie mijn website www.kunukuman.com

Op naar morgen voor schoonmaakactie nummer 135.
En mensen, doe the Kunuku Man, uzelf en CuraΓ§ao een lol en …….

RUIM JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, OKÉ ?

Bon Wikent en groetjes van the Kunuku Man. 🀠

Vergelijkbare berichten

  • Zaterdag 2 September, laatste inzamelactie!!

    πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎCuraΓ§ao MOET schoner !!!πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎ Beste Mensen. LAATSTE INZAMELACTIE PLASTIC FLESSEN !!! Zaterdag 2 september is de laatste inzamelactie plastic flessen en aluminium blikjes. De bodem van de sponsor-pot is in zicht dus is er deze inzamel-dag geld voor 25.000 flessen. Dan is de pot echt leeg !!!DUS WEES ER OP TIJD BIJ om nog een…

  • Dank aan The Coca-Cola Company voor nieuwe donatie

    Datum: 16 april 2026 Ook vandaag heeft The Kunuku Man wederom een mooie donatie mogen ontvangen van The Coca-Cola Company. Er is een flinke hoeveelheid frisdrank beschikbaar gesteld voor onze vrijwilligers. Tijdens onze opruimacties werken we vaak onder warme omstandigheden. Voldoende hydratatie is daarbij essentieel om het werk veilig en verantwoord uit te voeren. Dankzij…

  • #229 KAYA C. WINKEL (SALIΓ‘A)

    πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎCURAΓ‡AO MOET SCHONER !!!πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎ Aan de Vervuilers van CuraΓ§ao. Vandaag (17 augustus) was het ” Beste schoonmaak team van CuraΓ§ao ” te vinden op en rondom de KAYA C. WINKEL (SALIΓ‘A)Wat lag er overal heeeeeeeel veeeeeeel klein vuil. Namelijk: rietjes, cups, snoeppapiertjes, telefoon-kaartjes enz.enz. Let ffffff op het aantal van de lege bierflesjes. Deze lagen…

  • #169 Arubastraat

    πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎCURAΓ‡AO MOET SCHONER !!!πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎ Geachte Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (26 mei) de wekelijkse schoonmaak actie op de ARUBASTRAAT. Vanaf het viaduct tot aan de bocht aan beide kanten lag teveeeeeeeel ROTZOOI wat uit de auto gegooid word. Eten en drinken in je auto moet je natuurlijk zelf weten, maar om je afval daarna naar buiten te gooien…

Geef een reactie