Inzamelactie no. 13

Vandaag heeft het Kunuku Man team er voor gezorgd dat de bewoners van Seru di Domi (en omstreken) er weer “warmpjes” bij zitten.
Dit uiteraard vanwege de betalingen die zij mochten ontvangen voor al hun verzamelde recycle-materiaal.
Want wat een geweldige opkomst vandaag.


Zoveel mensen die hun verzamelde blik en plastic kwamen inleveren.
Men moest zelfs even geduld hebben omdat de aanloop zo groot was.


De aanwezige vrijwiligers zien waarschijnlijk nu nog sterretjes voor de ogen van het vele flessen tellen.
Een gemeend hartelijk dank gaat uit naar deze toppers. die vandaag echt in hoofdletters worden genoemd: SHARK, HENK, ANA MARIA, KNABBEL, BABBEL, MURIËL, BAS, FOTOGRAAF ROELMEN en natuurlijk THE KUNUKU MAN zelf ook.

En leest U even mee wat er zoal is ingeleverd:

PLASTIC FLESSEN ; 19.665 STUKS.

ALUMINIUM BLIKJES : 118 KILO ( 8625 STUKS)

Dit leverde zo’n grote berg aan te recyclen materiaal op dat Green Phenix twee keer heeft moeten rijden, Shark zelfs zijn eigen aanhanger is op gaan halen, er diverse privé-voertuigen vol werden geladen. En mensen die met hun eigen pick-up richting Green Phenix vertrokken, na telling en betaling, om hun verzamelde flessen en blik af te leveren. Waarvoor wederom hulde. Anders hadden we al het ingeleverde niet kwijt gekund.

Om met The Kunuku Man te spreken: WAUWWWWWWWWWWWWWW
Top actieeeeeee.👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿

We gaan er natuurlijk ook vanuit de eenieder ook na dit, betaalde, initiatief doorgaat met het inleveren van recycle-materiaal.
Ook als er geen geldelijke beloning tegenover staat.

Ja toch?

Het eiland moet toch een keer schoon worden????

Vergelijkbare berichten

  • #184 Weg naar Westpunt, nabij Sambil

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!! Geachte Vervuiler van ” ons ” mooie eiland !!! Het was vandaag een bijzonder hete, zeg maar rustig een zéééééér hete schoonmaakactie. Maar wat heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” zich ondanks de hitte van zijn beste kant laten zien. Namens the Kunuku Man een STAANDE OVATIE voor de…

  • #162 KAYA FRATERNAN DI SKÈRPÈNÈ

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Eiland-Bewoners. Na 2 weken in Nederland te hebben genoten van mijn prachtige kleindochter en kinderen heeft the Kunuku Man en zijn SUPER FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS wederom “ons” eiland bevrijd van ENORM VEEEEEEEEEEEEEEEL ROTZOOI. Vandaag (24 maart) speelde het “feest” zich af op KAYA FRATERNAN DI SKÈRPÈNÈ. De bij elkaar verzamelde ROTZOOI…

  • Voorlichting werkt!!!

    👍🏿🇨🇼👍🏿 Curaçao MOET schoner !!!👍🏿🇨🇼👍🏿 Dinsdag, 20 december, heeft the Kunuku Man 16 kilo plastic flessen/blik opgehaald bij de Mariëta Alberto School te Muizenberg.👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿 Dat scheelt gewoon 640 plastic flessen in de kliko en/of op straat. Wij waren er met de voorlichting op 14 november, lees hier het verslag, dus reken maar uit.👍🏿😄👍🏿😄👍🏿 Dus onze…

  • #150! FRATERNAN SKÈRPÈNÈ

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 BOODSCHAP VOOR GEHEEL CURAÇAO. Vandaag (26 november) was het de 150ste! schoonmaak actie. En namens het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” heel hartelijk dank voor het prachtige ” KADO ” !!Dat ” KADO ” bevond zich vandaag op de FRATERNAN SKÈRPÈNÈ. Vanaf het klooster tot aan de Caracasbaaiweg, uiteraard…

  • #227 Piratebay, Piscadera

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Bon Tardi, Nochi, Dia Beste Mensen. Vandaag (3 augustus) was het warm, zeg maar rustig heet. Maar wat hebben de FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS van vandaag hun tomeloze inzet wederom laten zien. Het speelde zich allemaal af op en rondom de parkeerplaats bij Pirate Bay. Het blijft echt SCHANDALIG wat mensen doneren aan…

2 reacties

  1. Geweldige actie en natuurlijk gaan de eilandbewoners vanaf nu hun eigen eiland niet meer bevuilen. Curacao is nu nog mooier en schoner geworden dankzij jullie!
    Hartelijk bedankt!

  2. Wow dit noemen we “positive reinforcement” bij het trainen van honden en het geld ook voor de mens.
    Gefeliciteerd en bedankt aan alle volunteers die aan dit mooie initiatief meewerken en natuurlijk de Kunuku man om Curaçao schooner te maken.

Geef een reactie