Inzamelactie no. 13

Vandaag heeft het Kunuku Man team er voor gezorgd dat de bewoners van Seru di Domi (en omstreken) er weer “warmpjes” bij zitten.
Dit uiteraard vanwege de betalingen die zij mochten ontvangen voor al hun verzamelde recycle-materiaal.
Want wat een geweldige opkomst vandaag.


Zoveel mensen die hun verzamelde blik en plastic kwamen inleveren.
Men moest zelfs even geduld hebben omdat de aanloop zo groot was.


De aanwezige vrijwiligers zien waarschijnlijk nu nog sterretjes voor de ogen van het vele flessen tellen.
Een gemeend hartelijk dank gaat uit naar deze toppers. die vandaag echt in hoofdletters worden genoemd: SHARK, HENK, ANA MARIA, KNABBEL, BABBEL, MURIËL, BAS, FOTOGRAAF ROELMEN en natuurlijk THE KUNUKU MAN zelf ook.

En leest U even mee wat er zoal is ingeleverd:

PLASTIC FLESSEN ; 19.665 STUKS.

ALUMINIUM BLIKJES : 118 KILO ( 8625 STUKS)

Dit leverde zo’n grote berg aan te recyclen materiaal op dat Green Phenix twee keer heeft moeten rijden, Shark zelfs zijn eigen aanhanger is op gaan halen, er diverse privé-voertuigen vol werden geladen. En mensen die met hun eigen pick-up richting Green Phenix vertrokken, na telling en betaling, om hun verzamelde flessen en blik af te leveren. Waarvoor wederom hulde. Anders hadden we al het ingeleverde niet kwijt gekund.

Om met The Kunuku Man te spreken: WAUWWWWWWWWWWWWWW
Top actieeeeeee.👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿

We gaan er natuurlijk ook vanuit de eenieder ook na dit, betaalde, initiatief doorgaat met het inleveren van recycle-materiaal.
Ook als er geen geldelijke beloning tegenover staat.

Ja toch?

Het eiland moet toch een keer schoon worden????

Vergelijkbare berichten

  • !!! BREAKING !!!

    The Kunuku Man geeft geld weg! Maar daar moet U zelf wel wat voor doen! Bij inlevering van:– plastic flessen ontvangt u Naf 0,05 (5 cent) cash per fles!– per kilo aluminium blikjes (dus geen conserven- en/of diervoederblikjes!!!) ontvangt u 1 gulden cash! Waarom?Om het recyclen van bepaalde materialen te bevorderen.Om ons eiland schoner te…

  • #180 Kaya Ma Pieternella, Boca Sami

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die dit leest. Vandaag (11 augustus) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” zich gestort op de KAYA MA PIETERNELLA (BOCA SAMI) en het resultaat was ONVOORSTELBAAR DROEVIG. Dringende oproep aan de mensen die daar dagelijks voorbij rijden op weg naar huis : STOP STOP STOP…

  • #150! FRATERNAN SKÈRPÈNÈ

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 BOODSCHAP VOOR GEHEEL CURAÇAO. Vandaag (26 november) was het de 150ste! schoonmaak actie. En namens het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” heel hartelijk dank voor het prachtige ” KADO ” !!Dat ” KADO ” bevond zich vandaag op de FRATERNAN SKÈRPÈNÈ. Vanaf het klooster tot aan de Caracasbaaiweg, uiteraard…

  • #190 Nieuwe Haven

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan alle Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (20 oktober) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” zich geworpen op de NIEUWE HAVEN. Deze weg is belegd met een nieuwe perfecte laag asfalt, maaaaaaar wat word er een VRESELIJKE HOEVEELHEID ROTZOOI aan de kant van de weg gegooid. The Kunuku Man vraagt u met…

  • #231 WINSTON CHURCHILL WEG

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geachte – Mede – Aard – Bewoners. Vandaag (31 augustus) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” huis gehouden op de WINSTON CHURCHILL WEG, (nabij de Perfect Bar). En er lag WERKELIJK SCHANDALIG VEEEEEEEEEEEEEEEL ROTZOOI.De hoeveelheid lege bierflesjes was maaaaaaaaaar 1005 stuks. HOE DANNNNNNNNNNN ????? “Geniet ” van het bekende…

2 reacties

  1. Geweldige actie en natuurlijk gaan de eilandbewoners vanaf nu hun eigen eiland niet meer bevuilen. Curacao is nu nog mooier en schoner geworden dankzij jullie!
    Hartelijk bedankt!

  2. Wow dit noemen we “positive reinforcement” bij het trainen van honden en het geld ook voor de mens.
    Gefeliciteerd en bedankt aan alle volunteers die aan dit mooie initiatief meewerken en natuurlijk de Kunuku man om Curaçao schooner te maken.

Geef een reactie