Inzamelactie no. 13

Vandaag heeft het Kunuku Man team er voor gezorgd dat de bewoners van Seru di Domi (en omstreken) er weer “warmpjes” bij zitten.
Dit uiteraard vanwege de betalingen die zij mochten ontvangen voor al hun verzamelde recycle-materiaal.
Want wat een geweldige opkomst vandaag.


Zoveel mensen die hun verzamelde blik en plastic kwamen inleveren.
Men moest zelfs even geduld hebben omdat de aanloop zo groot was.


De aanwezige vrijwiligers zien waarschijnlijk nu nog sterretjes voor de ogen van het vele flessen tellen.
Een gemeend hartelijk dank gaat uit naar deze toppers. die vandaag echt in hoofdletters worden genoemd: SHARK, HENK, ANA MARIA, KNABBEL, BABBEL, MURIËL, BAS, FOTOGRAAF ROELMEN en natuurlijk THE KUNUKU MAN zelf ook.

En leest U even mee wat er zoal is ingeleverd:

PLASTIC FLESSEN ; 19.665 STUKS.

ALUMINIUM BLIKJES : 118 KILO ( 8625 STUKS)

Dit leverde zo’n grote berg aan te recyclen materiaal op dat Green Phenix twee keer heeft moeten rijden, Shark zelfs zijn eigen aanhanger is op gaan halen, er diverse privé-voertuigen vol werden geladen. En mensen die met hun eigen pick-up richting Green Phenix vertrokken, na telling en betaling, om hun verzamelde flessen en blik af te leveren. Waarvoor wederom hulde. Anders hadden we al het ingeleverde niet kwijt gekund.

Om met The Kunuku Man te spreken: WAUWWWWWWWWWWWWWW
Top actieeeeeee.👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿

We gaan er natuurlijk ook vanuit de eenieder ook na dit, betaalde, initiatief doorgaat met het inleveren van recycle-materiaal.
Ook als er geen geldelijke beloning tegenover staat.

Ja toch?

Het eiland moet toch een keer schoon worden????

Vergelijkbare berichten

  • #216 Punda – binnenstad

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geacht-Mede-Mens op Curaçao. Vandaag (18 mei) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” zich gestort op de binnenstad van PUNDA.Start was bij de ronde markt en de eerste foto is bij het WAAIGAT BRUGGETJE. HOE TRIESTTTTTTTTTTT. Dit betrof dussssssssssss 111 KILO BIERFLESJES !!!!! ZIJN TÓCH FFFFFFFFFFFF 855 STUKS. HOE TRIESTTTTTT.De…

  • 5-de inzamelactie

    Vandaag.zaterdag 22 april, was het al weer de vijfde inzamelactie van plastic flessen en aluminium blikjes. Deze keer vond het plaats bij Curoil op Muizenberg. De opkomst viel een beetje tegen, wat we vreemd vinden want de Kunukuman geeft nog steeds geld weg! Heeft u dat gemist? Lees hier het verslag van een vorige keer…

  • #217 Caracasbaaiweg (Eden mall)

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Hellooooooooo Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (25-5-25) begon de dag van the Kunuku Man bijzonderrrrrrrrrrrr goed. Om 9.01 uur (Nederlandse tijd) is mijn STAMHOUDER, gezond en wel, op deze wereld gearriveerd. 🎉🎉🎉 Het is een prachtig mannetje en zijn naam is LION. Trotser kan deze opa niet worden. 👍🏾 Nadat alle emoties weer op…

  • #158 Weg naar Westpunt nabij Juan Domingo

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Aard-Bewoners. Vandaag (4 februari) waren we door de karnaval met wat minder vrijwilligers. Maaaaar wat hebben deze TOPPPPPPPERSSSS vandaag een berg werk verzet. Het gebeuren speelde zich af op de WEG NAAR WESTPUNT BIJ JUAN DOMINGO. Geschatte afstand van de schoonmaak actie 1500 meter. Er werd MEEEEEEEEEEER dan genoeg opgeruimd….

  • #203 ALBERT SWEITZER SCHOOL (ASFO)

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Hellooooooooo People op Curaçao. Vandaag (2 februari) was wel een hele “mooie” schoonmaakactie. In het vervolg van onze voorlichting, op deze school, was het vandaag woorden omzetten in daden. En dat is goed gelukt. Samen met ongeveer 17 Kids, in de leeftijd van 9 a 10 jaar, + ouders + leerkrachten…

  • NIET LULLEN, HIER DIE SPULLEN !!

    NIET LULLEN, HIER DIE SPULLEN !! Na 6 jaar dromen, bouwen, sjouwen, lachen, vallen, opstaan en vooral doorgaan, is het zover : KUNUKU MAN GAAT EEN STAP VERDER. De droom gaat eindelijk in vervulling :Een eigen KUNUKU MAN RECYCLING BEDRIJF.🎉🎉🎉 Vanaf 1 AUGUSTUS  gaat het KUNUKU MAN TEAM BETALEN VOOR GLAS, PLASTIC FLESSEN EN ALUMINIUM BLIK. Dus heb je…

2 reacties

  1. Geweldige actie en natuurlijk gaan de eilandbewoners vanaf nu hun eigen eiland niet meer bevuilen. Curacao is nu nog mooier en schoner geworden dankzij jullie!
    Hartelijk bedankt!

  2. Wow dit noemen we “positive reinforcement” bij het trainen van honden en het geld ook voor de mens.
    Gefeliciteerd en bedankt aan alle volunteers die aan dit mooie initiatief meewerken en natuurlijk de Kunuku man om Curaçao schooner te maken.

Geef een reactie