Inzamelactie no. 13

Vandaag heeft het Kunuku Man team er voor gezorgd dat de bewoners van Seru di Domi (en omstreken) er weer “warmpjes” bij zitten.
Dit uiteraard vanwege de betalingen die zij mochten ontvangen voor al hun verzamelde recycle-materiaal.
Want wat een geweldige opkomst vandaag.


Zoveel mensen die hun verzamelde blik en plastic kwamen inleveren.
Men moest zelfs even geduld hebben omdat de aanloop zo groot was.


De aanwezige vrijwiligers zien waarschijnlijk nu nog sterretjes voor de ogen van het vele flessen tellen.
Een gemeend hartelijk dank gaat uit naar deze toppers. die vandaag echt in hoofdletters worden genoemd: SHARK, HENK, ANA MARIA, KNABBEL, BABBEL, MURIËL, BAS, FOTOGRAAF ROELMEN en natuurlijk THE KUNUKU MAN zelf ook.

En leest U even mee wat er zoal is ingeleverd:

PLASTIC FLESSEN ; 19.665 STUKS.

ALUMINIUM BLIKJES : 118 KILO ( 8625 STUKS)

Dit leverde zo’n grote berg aan te recyclen materiaal op dat Green Phenix twee keer heeft moeten rijden, Shark zelfs zijn eigen aanhanger is op gaan halen, er diverse privé-voertuigen vol werden geladen. En mensen die met hun eigen pick-up richting Green Phenix vertrokken, na telling en betaling, om hun verzamelde flessen en blik af te leveren. Waarvoor wederom hulde. Anders hadden we al het ingeleverde niet kwijt gekund.

Om met The Kunuku Man te spreken: WAUWWWWWWWWWWWWWW
Top actieeeeeee.👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿

We gaan er natuurlijk ook vanuit de eenieder ook na dit, betaalde, initiatief doorgaat met het inleveren van recycle-materiaal.
Ook als er geen geldelijke beloning tegenover staat.

Ja toch?

Het eiland moet toch een keer schoon worden????

Vergelijkbare berichten

  • #219 Caracasbaai – beach

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mensen. Vandaag (8 juni) was het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” te vinden op en rondom de CARACASBAAI BEACH. Vanaf de rotonde hebben de FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS van vandaag flink hun handen uit de mouwen gestoken. The Kunuku Man kan je wel vertellen, het was weer een BESCHAMENDE ”…

  • #224 Caracasbaaiweg

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geachte Vervuilers van Curaçao. Vandaag (13 juli) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” flink wat kilometers afgelegd. De start was bij rotonde CARACASBAAIWEG door de INDIKOWEG/KAYA ADRIATICO / KAYA DAMASCO weer terug naar de Kunuku auto. En ondertussen veel ROTZOOI bij elkaar geraapt. Zie het bekende “boodschappen-lijstje ”…

  • #181 Kleine Knip / Mirador

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Eiland-Bewoners. Het is weer schoon !!!Wat dan ???Aanrij-route + Parkeerplaats + Strand zelf. KLEINE KNIP !!! Daarna richting MIRADOR, beide kanten van de weg en MIRADOR zelf. Wat een prachtig uitzicht heb je daar toch. (zie foto’s). WEL HEEEEEEEL jammer dat er toch teveeeeeeeel ROTZOOI door de mens aldaar achteloos…

  • #185 KAMINDA JOSE C. ANTHONIA / WEG NAAR FUIK.

    👍🏿🇨🇼👍🏿CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏿🇨🇼👍🏿 Geacht-Mede-Mens !!! Vandaag (15 september) was de 185ste schoonmaak actie afgestemd op de schoonmaakactie van GMN/SELIKOR. Het ” feestje ” speelde zich af op KAMINDA JOSE C. ANTHONIA / WEG NAAR FUIK. Het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” heeft rondom de gehele parkeerplaats, alwaar de containers stonden, schoon gemaakt….

  • Kunukuman in gesprek met Giselle Mc William

    De Kunuku Man heeft, samen met Michael de Jongh en Roel Vinkes, op maandag 20 juni een gesprek gevoerd met Giselle Mc William, statenlid. Onderwerp van gesprek was natuurlijk de afvalproblematiek op Curaçao.Gedurende het gesprek werd duidelijk dat Giselle zeer betrokken is bij het afvalprobleem op Curaçao.Zij heeft namelijk een wet gemaakt waar in onder…

  • #239 Arubastraat

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan alle vervuilers van Curaçao. Vandaag (9 november) was het winnende schoonmaak-lot gevallen op de ARUBASTRAAT. Tijdens onze schoonmaak zijn er zeker 15 bussen vol toeristen langs gereden. Je zag die mensen ook kijken (en ook foto’s maken) van wat een ROTZOOI ruimen die mensen op. Met andere woorden : Mooie…

2 reacties

  1. Geweldige actie en natuurlijk gaan de eilandbewoners vanaf nu hun eigen eiland niet meer bevuilen. Curacao is nu nog mooier en schoner geworden dankzij jullie!
    Hartelijk bedankt!

  2. Wow dit noemen we “positive reinforcement” bij het trainen van honden en het geld ook voor de mens.
    Gefeliciteerd en bedankt aan alle volunteers die aan dit mooie initiatief meewerken en natuurlijk de Kunuku man om Curaçao schooner te maken.

Geef een reactie