Inzamelactie no. 13

Vandaag heeft het Kunuku Man team er voor gezorgd dat de bewoners van Seru di Domi (en omstreken) er weer “warmpjes” bij zitten.
Dit uiteraard vanwege de betalingen die zij mochten ontvangen voor al hun verzamelde recycle-materiaal.
Want wat een geweldige opkomst vandaag.


Zoveel mensen die hun verzamelde blik en plastic kwamen inleveren.
Men moest zelfs even geduld hebben omdat de aanloop zo groot was.


De aanwezige vrijwiligers zien waarschijnlijk nu nog sterretjes voor de ogen van het vele flessen tellen.
Een gemeend hartelijk dank gaat uit naar deze toppers. die vandaag echt in hoofdletters worden genoemd: SHARK, HENK, ANA MARIA, KNABBEL, BABBEL, MURIËL, BAS, FOTOGRAAF ROELMEN en natuurlijk THE KUNUKU MAN zelf ook.

En leest U even mee wat er zoal is ingeleverd:

PLASTIC FLESSEN ; 19.665 STUKS.

ALUMINIUM BLIKJES : 118 KILO ( 8625 STUKS)

Dit leverde zo’n grote berg aan te recyclen materiaal op dat Green Phenix twee keer heeft moeten rijden, Shark zelfs zijn eigen aanhanger is op gaan halen, er diverse privé-voertuigen vol werden geladen. En mensen die met hun eigen pick-up richting Green Phenix vertrokken, na telling en betaling, om hun verzamelde flessen en blik af te leveren. Waarvoor wederom hulde. Anders hadden we al het ingeleverde niet kwijt gekund.

Om met The Kunuku Man te spreken: WAUWWWWWWWWWWWWWW
Top actieeeeeee.👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿

We gaan er natuurlijk ook vanuit de eenieder ook na dit, betaalde, initiatief doorgaat met het inleveren van recycle-materiaal.
Ook als er geen geldelijke beloning tegenover staat.

Ja toch?

Het eiland moet toch een keer schoon worden????

Vergelijkbare berichten

  • #139 Bellisimaweg

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Eiland-Bewoners. Na een hele drukke en gezellige zaterdag ivm inzamelactie plastic flessen en blikjes was er vandaag (3 september) ” GEWOON ” weer de wekelijkse schoonmaak actie.En deze was op de BELLISIMAWEG. Ondanks de warmte heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” ook vandaag de klus wederom geklaard. ZOU…

  • #227 Piratebay, Piscadera

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Bon Tardi, Nochi, Dia Beste Mensen. Vandaag (3 augustus) was het warm, zeg maar rustig heet. Maar wat hebben de FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS van vandaag hun tomeloze inzet wederom laten zien. Het speelde zich allemaal af op en rondom de parkeerplaats bij Pirate Bay. Het blijft echt SCHANDALIG wat mensen doneren aan…

  • Kunuku Man krijgt mooie pluim.

    Onlangs ontving the Kunuku Man onderstaande bericht: Stichting Cultureel Bandabou Curaçao, 23 september 2023 Onderwerp: Uitnodiging Baluarte Geachte heer Kunukuman, Via deze brief vraagt de directie van de Stichting Cultureel Bandabou uw aandacht voor het volgende: Dit jaar vieren we de 25e editie van de Dag van Bandabou. In het kader van dit jubileum is…

  • #143 Rotonde Palu Blanku

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Burgers-Boeren en Buitenlui. Vandaag (8 oktober) wekelijkse schoonmaak actie op en rond ROTONDE PALU BLANKU.WAT EEN GIGANTISCHE ROTZOOI WAS HET ER .Om te HUILEN, HUILEN, HUILEN !!!!!!(zie de foto’s en u huilt mee !!!) ⬇️ het bekende lijstje ; LEGE BIER FLESSEN : 510 STUKS = 102 KILO.(GLASBAK) ALUMINIUM BLIKJES…

  • En weer een spontane actie!

    Zondag 2 juli was het Kunuku Man-team druk bezig ter hoogte van Sambil. Daar werden wij aangesproken door de eigenaar van het “House of kapsalon” Omdat hij het werk van ons vrijwilligersteam zeer waardeert nodigde hij ons uit, om na gedane arbeid, bij hem wat te komen eten en drinken. Deze geste werd uiteraard zeer…

2 reacties

  1. Geweldige actie en natuurlijk gaan de eilandbewoners vanaf nu hun eigen eiland niet meer bevuilen. Curacao is nu nog mooier en schoner geworden dankzij jullie!
    Hartelijk bedankt!

  2. Wow dit noemen we “positive reinforcement” bij het trainen van honden en het geld ook voor de mens.
    Gefeliciteerd en bedankt aan alle volunteers die aan dit mooie initiatief meewerken en natuurlijk de Kunuku man om Curaçao schooner te maken.

Geef een reactie