Inzamelactie no. 13

Vandaag heeft het Kunuku Man team er voor gezorgd dat de bewoners van Seru di Domi (en omstreken) er weer “warmpjes” bij zitten.
Dit uiteraard vanwege de betalingen die zij mochten ontvangen voor al hun verzamelde recycle-materiaal.
Want wat een geweldige opkomst vandaag.


Zoveel mensen die hun verzamelde blik en plastic kwamen inleveren.
Men moest zelfs even geduld hebben omdat de aanloop zo groot was.


De aanwezige vrijwiligers zien waarschijnlijk nu nog sterretjes voor de ogen van het vele flessen tellen.
Een gemeend hartelijk dank gaat uit naar deze toppers. die vandaag echt in hoofdletters worden genoemd: SHARK, HENK, ANA MARIA, KNABBEL, BABBEL, MURIËL, BAS, FOTOGRAAF ROELMEN en natuurlijk THE KUNUKU MAN zelf ook.

En leest U even mee wat er zoal is ingeleverd:

PLASTIC FLESSEN ; 19.665 STUKS.

ALUMINIUM BLIKJES : 118 KILO ( 8625 STUKS)

Dit leverde zo’n grote berg aan te recyclen materiaal op dat Green Phenix twee keer heeft moeten rijden, Shark zelfs zijn eigen aanhanger is op gaan halen, er diverse privé-voertuigen vol werden geladen. En mensen die met hun eigen pick-up richting Green Phenix vertrokken, na telling en betaling, om hun verzamelde flessen en blik af te leveren. Waarvoor wederom hulde. Anders hadden we al het ingeleverde niet kwijt gekund.

Om met The Kunuku Man te spreken: WAUWWWWWWWWWWWWWW
Top actieeeeeee.👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿

We gaan er natuurlijk ook vanuit de eenieder ook na dit, betaalde, initiatief doorgaat met het inleveren van recycle-materiaal.
Ook als er geen geldelijke beloning tegenover staat.

Ja toch?

Het eiland moet toch een keer schoon worden????

Vergelijkbare berichten

  • #161 Kaya Flor di Libertad

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Eiland-Bewoners !!!!! WAT WAS HET ER EEN GROTE BENDE !!! WAAR DAN ??? De zéééééér trieste 161ste schoonmaak actie vond vandaag (3 maart) op de KAYA FLOR DI LIBERTAD. ( Wellicht fffff een idee als uzelf de betekenis van LIBERTAD opzoekt. ) Woorden schieten the Kunuku Man tekort. Daarom ⬇️⬇️⬇️…

  • #244 SVB-terrein

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan alle Vervuilers van Curaçao. Vandaag (14 december) was het winnende schoonmaak-lot gevallen op en rondom de parkeerplaats SVB. Het weer was goed maaaaaaaaaaaar de hoeveelheid ROTZOOI niet.Wat is er zoal opgeraapt door het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” ??? Bekijk rustig het lijstje en bedenk daarbij hoeveel toeristen…

  • #192 Schottegatweg Zuid, deel 2

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Hellooooooooo People. Vandaag (3 november) was het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” wederom te vinden op de SCHOTTEGATWEG ZUID. En wederom hebben we heeeeeeeel veeeeeeel ROTZOOI gevonden.” HOERAAAAAAA “!!!The Kunuku Man blijft zich verbazen wat er allemaal uit de auto word gesodemietert.MENSEN STOP STOP STOP MET DIT WEG-GOOI-GEDRAG. ”…

  • #234 Caracasbaaiweg – strand

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die dit bericht leest. Vandaag (5 oktober) was het schoonmaak actie nummer 234 en deze speelde zich af op en rondom CARACASBAAI BEACH.Het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” heeft hard gewerkt en ⬇️⬇️ ziet u wat er bij elkaar geraapt is. LEGE BIERFLESSEN : 340 STUKS…

  • #262 Caracasbaaiweg

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die op Curaçao woont. Vandaag (24 mei) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao “de handjes flink laten wapperen. Onder het fel aanwezige zonnetje is er een zéééééér bedroevend aantal kilo’s opgeruimd. Dit alles door u gedoneerd aan “ons” mooie eiland.(GEWOON SCHANDALIGGGGG) En waar was de 262ste schoonmaak…

2 reacties

  1. Geweldige actie en natuurlijk gaan de eilandbewoners vanaf nu hun eigen eiland niet meer bevuilen. Curacao is nu nog mooier en schoner geworden dankzij jullie!
    Hartelijk bedankt!

  2. Wow dit noemen we “positive reinforcement” bij het trainen van honden en het geld ook voor de mens.
    Gefeliciteerd en bedankt aan alle volunteers die aan dit mooie initiatief meewerken en natuurlijk de Kunuku man om Curaçao schooner te maken.

Geef een reactie