|

#137 Arubaweg

๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Beste Mede-Eiland-Bewoners !!

Vandaag (20 augustus) was de wekelijkse schoonmaak actie op de ARUBAWEG.
En HELAAAAAAS was het er niet echt SCHOON.
Deze schoonmaak actie was gemeld bij de politie en van de politie kregen we dus ook pionnen mee om de boel veilig te laten verlopen.
En the Kunuku Man kan zeggen dat deel is GOED gelukt. Er werd door de automobilisten prima meegewerkt.
Nรš nog uw afval NIET uit het raam te gooien zodat wij daar geen pionnen hoeven neer te zetten om schoon te maken. WIN-WIN-WIN !!!
Na ruim 3 uur KEIHARD gewerkt te hebben heeft het “Beste schoonmaak team van Curaรงao” op ongeveer 2,5 kilometer ENORM VEEL ROTZOOI geraapt.


Het onderhand bekende lijstje zie โฌ‡๏ธ

LEGE BIER/RUMFLESSEN : 800 STUKS = 160 KILO. (GLASBAK)

ALUMINIUM BLIKJES : 300 STUKS = 4 KILO. (RECYCLING)

PLASTIC FLESSEN : 400 STUKS = 8 KILO.(RECYCLING)

OVERIG PLASTIC : 11 KILO. (RECYCLING FUSE CARIBBEAN)

REST ROTZOOI : 98 KILO (LANDFILL)

TOTAAL EEN BESCHAMENDE 281 KILO.

The Kunuku Man spreekt alhier zijn grootste en oprechte dank uit aan de FANTASTISCHE TOPPPPPPPERSSSS van vandaag.
MASHA MASHA MASHA MASHA MASHA DANKI !!!

Mensen doe jezelf en “ons” eiland een plezier namelijk :
RUIM GEWOON JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, OKร‰ ???

Week Tip van the Kunuku Man :

Doe eens gek en ruim EEN stukje in je eigen straat op. Samen of alleen, doe het voor Curaรงao.

Voor veeeeeeel informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM zie www.kunukuman.com

Wil je meehelpen met de schoonmaak acties app op +59996638674 en wees er volgende zondag bij.

Tot slot wenst the Kunuku Man een ieder een SUPER MOOIE MAAAAAAAAAAAAAAAAAR vooral een SCHONE siman toe. ๐Ÿค 

Vergelijkbare berichten

  • #257 Rondom P-plaats SVB

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan een ieder die dit bericht leest. Vandaag (29 maart) was het winnende schoonmaak-lot gevallen op en rondom de parkeerplaats SVB. Ook de achterkant waar de cruiseboten aan komen en de toeristen hiervan als eerste aanblik de ROTZOOI zien. Wat een mooie reclame voor ” ons ” eiland !!! (Maaaaar niet…

  • Kunuku Man in het nieuws.

    Het is niet echt the Kunuku Man in het nieuws hoor, maar Shark (Michael de Jong).Bijgevoegde reportage wordt zaterdag 15 april door Tele Curaรงao uitgezonden. Het betreft de locatie waar het Kunuku Man team al meerdere malen heeft schoon gemaakt. Maar blijkens de reportage vindt men het nog steeds nodig om deze weg als landfill…

  • #117 Playa Jeremi, Kleine Knip & Mirador

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Geachte Mede-Bewoner van ” ons ” Curaรงao. Vandaag (26 maart) was de wekelijkse schoonmaak actie een soort van puzzelrit. Het startschot werd gegeven op PLAYA JEREMI en daar was het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” al klaar voordat we begonnen. HET WAS DAAR DUS HELEMAAL SCHOON !!!Een groot compliment…

  • #161 Kaya Flor di Libertad

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Mede-Eiland-Bewoners !!!!! WAT WAS HET ER EEN GROTE BENDE !!! WAAR DAN ??? De zรฉรฉรฉรฉรฉรฉr trieste 161ste schoonmaak actie vond vandaag (3 maart) op de KAYA FLOR DI LIBERTAD. ( Wellicht fffff een idee als uzelf de betekenis van LIBERTAD opzoekt. ) Woorden schieten the Kunuku Man tekort. Daarom โฌ‡๏ธโฌ‡๏ธโฌ‡๏ธ…

  • #199 A.A. de Lannoy-Willems boulevard

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ CURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Bon dia, mede-eiland bewoners. Namens het hele Kunuku Man team wensen wij U allen een bon aรฑa nobo, happy New year, gelukkig nieuw jaar. Maar vooral een schoon jaar! Zullen we dat afspreken? Voor het Kunuku Man team was vandaag, 5 januari 2025, de aftrap aan de A.A. de Lannoy-Willems…

  • #247 Weg naar Westpunt, nabij Sambil

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan een ieder die dit leest. Vandaag (11 januari) was de wekelijkse schoonmaak actie een zรฉรฉรฉรฉรฉรฉr droevige schoonmaak actie.WAAROM DAN ???Omdat het op 2500 meter behaalde resultaat droevig veeeeeeeeeel was. Zeg maar rustig een SCHANDE !!!Het betrof vandaag de Weg naar Westpunt tussen Sambil en het benzinestation. Kijk โฌ‡๏ธโฌ‡๏ธ wat er…

Geef een reactie