|

#138 Kaya Damasco

👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾

Hellooooooooo People.

Vandaag (27 augustus) was het warm, je kan wel zeggen lékker warm, tijdens de wekelijkse schoonmaak actie. Deze speelde zich af op KAYA DAMASCO.


En na bijna 2 uur werd er over 1500 meter toch een kleine 100 kilo ROTZOOI opgeruimd.
BLIJFT ONBEGRIJPELIJK DROEVIG HOEVEEL ROTZOOI MEN AAN CURAÇAO DONEERT !!!


Lijstje zie ⬇️ :

LEGE BIERFLESSEN : 370 STUKS = 74 KILO.(GLASBAK)

PLASTIC FLESSEN : 100 STUKS = 2 KILO.(RECYCLING)

ALUMINIUM BLIKJE : 150 STUKS = 2 KILO.(RECYCLING)

OVERIG PLASTIC : 4 KILO. (RECYCLING)

REST ROTZOOI : 15 KILO.(LANDFILL)

TOCH WEER VEEEEEEL TE VEEEEEEL: TOTAAL 97 KILO.

The Kunuku Man wil de TOPPPPPPPERSSSS van vandaag een zéééééér GROOT compliment geven. Ga er maar aanstaan met het zonnetje op je bolletje de ROTZOOI van anderen op te ruimen. Stuk voor stuk KANJERSSSSSS.
Masha Masha danki.

Week Tip van the Kunuku Man:
RUIM JE ROTZOOI GEWOON OP ZOALS HET HOORT, OKÉ ?

Voor een ieder die mee wil helpen zegt the Kunuku Man :
MELD JE SIMPELWEG AAN EN KOM ERBIJ.
App naar +59996638674.

Voor meer informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier zie www.kunukuman.com

The Kunuku Man wenst u allen een fijne en waarschijnlijk een warme maaaaaaaar vóóral een SCHONE siman toe.
Vriendelijke Groetjes van the Kunuku Man. 🤠
P.S.PS.PS.P.S.

     ATTENTIE 💵💵💵 ATTENTIE 💵💵💵 ATTENTIE. 

LAATSTE INZAMELACTIE PLASTIC FLESSEN !!!

Zaterdag 2 september is de laatste inzamelactie plastic flessen en aluminium blikjes. De bodem van de sponsor-pot is in zicht dus is er deze inzamel-dag geld voor 25.000 flessen. Dan is de pot echt leeg !!!
DUS WEES ER OP TIJD BIJ om nog een extra zakcentje te cashen en BLIJF OOK DAARNA RECYCLINGEN,OKÉ ???👍🏾👍🏾

WANNEER : ZATERDAG 2 SEPTEMBER.

WAAR : GREEN PHENIX. (LANDHUIS ZEELANDIA)

TIJD : 11.00 UUR TOT 13.00 UUR.

 🇨🇼💪🏿🇨🇼ALLÉÉN TESAAM STAAN WE STERK.🇨🇼💪🇨🇼

Zegt het voort en tot zaterdag 2 september.🤠

Vergelijkbare berichten

  • #156 P-plaats SVB

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Burgers, Boeren en Buitenlui. Vandaag (21 januari) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” de parkeerplaats SVB en rondom schoon gemaakt. Wat lagen er enorm VEEEEEEEEEEEEEEEL kleine snoep-papiertjes, cups, rietjes enz.enz. WAAROM WAAROM gooit u dit zomaar van u af ????? STOP het in een zak(je) en gooi…

  • Stichting Cultureel Bandabou toont erkenning

    Tijdens een druk bezochte, feestelijke, bijeenkomst in Barber heeft the Kunuku Man van Stichting Cultureel Bandabou erkenning gekregen voor zijn schoonmaakwerk in Banda Abou en uiteraard ook in de rest van Curaçao.De oorkonde werd uitgereikt door parlementslid, èn vrijwilliger van het Kunuku Man schoonmaakteam, Ana_Maria Pauletta. 28 personen/instanties werden geëerd tijdens deze bijeenkomst.Onderstaand een deel…

  • #152 Weg naar Westpunt, nabij de Landfill

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geachte Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (10 december)was de wekelijkse schoonmaak VLAKBIJ de LANDFILL, en het moet gezegd worden; het stuk weg (beide kanten over een afstand van 1 kilometer) wat het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” heeft schoon gemaakt leek aardig op de LANDFILL zelf. WAAROM, WAAROM, WAAROM bevuild men ”…

  • #168 KAMINDA SALIÑA

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (19 mei) speelde het wekelijkse ” FEEST” zich af op KAMINDA SALIÑA. (Tussen Wine Factory en Subway) En wat was het er weer een ongelooflijke BENDE. Maar wat heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” zich wederom waar gemaakt. Het totaal in kilo’s lijkt mee te…

  • Geen schoonmaakactie op zondag 15 januari

    👍🏿🇨🇼👍🏿 Curaçao MOET schoner !!!👍🏿🇨🇼👍🏿 Beste Mensen. Vandaag (15 januari) helaas GEEN wekelijkse schoonmaak actie. De Kunuku auto heeft tijdelijk met een technisch probleem te kampen en kan daardoor dus ook niet rijden. Morgen gaat de garage dit probleem oplossen. Wordt vervolgd !!! Daarom vraagt the Kunuku Man u allen om vandaag, en uiteraard ook…

Geef een reactie