Nieuwe kooiconstructie voor KM-pickup

De pickup van The Kunuku Man was aan een upgrade toe.
De bestaande kooi op de laadruimte was te klein en voldeed niet meer aan de eisen van het werk.
De oude kooi was in maart 2022 op de pickup gebouwd, zie hier dat verhaal.

The Kunuku Man zocht een oplossing voor verbetering en kwam in contact met Simon, een van onze vrijwilligers. Simon is een vakman met ervaring in het bouwen van metalen constructies.
Hij bood aan om een nieuwe kooi te ontwerpen en te bouwen.

Simon ging aan de slag en in korte tijd was de nieuwe kooi klaar.
De kooi is groter en steviger dan de vorige, met meer ruimte voor spullen.
Door slimmer gebruik te maken van de beschikbare ruimte en ook nog wat meer in de hoogte werken werd de extra ruimte gerealiseerd.

De nieuwe kooi van The Kunuku Man is een belangrijke upgrade. Hij is groter en steviger, met meer ruimte voor spullen. Dit maakt het werk van The Kunuku Man een stuk makkelijker. Hij kan nu meer recyclebaar afval mee nemen en zelfs in de kooi staan.

Simon heeft een geweldige klus geklaard, waarvoor onze hartelijke dank.

Simon is een voorbeeld van een van onze vele vrijwilligers die zich belangeloos inzetten voor een schoner Curaçao. Wij zijn dankbaar voor zijn bijdrage.

En als klap van de vuurpijl werd the Kunuku Man op de 14 inzameldag ook nog eens verrast door de toeristische verhuur-organisatie Caribiooh!
Zij overhandigden hem een cheque van Naf 1000,00!
Dit bedrag wordt geheel besteed aan de nieuwe kooiconstructie op de the Kunuku Man auto.
Onze onmetelijke dank voor de bijdrage. Masha masha danki Caribiooh!

Vergelijkbare berichten

  • #238 STOPPELWEG/RODEWEG

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Aard-Bewoners. Vandaag (2 november) is het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” hard aan het werk geweest.Waaaaaaaaaar dan ??? Het betrof vandaag de STOPPELWEG/RODEWEG. En wat lag er enorm VEEEEEEEEEEEEEEEL klein zwerfvuil. Allemaal ROTZOOI door u gedoneerd en nu weer netjes opgeruimd. Graag uw ROTZOOI NIET meer uit de…

  • #166 KAYA MA PIETERNELLA. (ST. MICHIEL.)

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Halloooooo Curaçao. SCHOONMAAK ACTIE NUMMER 166 !!! (28 April) KAYA MA PIETERNELLA. (ST. MICHIEL.) !!!l WALGELIJK !!! WALGELIJK !!! WALGELIJK !!!( 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮) LEGE BIERFLESSEN : 1465 STUKS = 293 KILO.(GLASBAK) ALUMINIUM BLIKJES : 300 STUKS = 4 KILO.(RECYCLING) PLASTIC FLESSEN : 500 STUKS = 10 KILO.(RECYCLING) OVERIG PLASTIC : 14 KILO….

  • Stichting Cultureel Bandabou toont erkenning

    Tijdens een druk bezochte, feestelijke, bijeenkomst in Barber heeft the Kunuku Man van Stichting Cultureel Bandabou erkenning gekregen voor zijn schoonmaakwerk in Banda Abou en uiteraard ook in de rest van Curaçao.De oorkonde werd uitgereikt door parlementslid, èn vrijwilliger van het Kunuku Man schoonmaakteam, Ana_Maria Pauletta. 28 personen/instanties werden geëerd tijdens deze bijeenkomst.Onderstaand een deel…

  • Wederom sponsoring van Firgos

    The Kunuku Man is weer heel erg blij met sponsoring door de firma Firgos, in de vorm van een grote voorraad plastic zakken. Omdat we sinds enige tijd al het “overige” plastic verzamelen tijdens het opruimen, is het ook nodig om hier een ander formaat zakken voor te gebruiken.Bijkomend voordeel: deze zakken kunnen ook gelijk…

  • Zaterdag 2 September, laatste inzamelactie!!

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mensen. LAATSTE INZAMELACTIE PLASTIC FLESSEN !!! Zaterdag 2 september is de laatste inzamelactie plastic flessen en aluminium blikjes. De bodem van de sponsor-pot is in zicht dus is er deze inzamel-dag geld voor 25.000 flessen. Dan is de pot echt leeg !!!DUS WEES ER OP TIJD BIJ om nog een…

Geef een reactie