|

#139 Bellisimaweg

👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾

Beste Mede-Eiland-Bewoners.

Na een hele drukke en gezellige zaterdag ivm inzamelactie plastic flessen en blikjes was er vandaag (3 september) ” GEWOON ” weer de wekelijkse schoonmaak actie.
En deze was op de BELLISIMAWEG.

Ondanks de warmte heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” ook vandaag de klus wederom geklaard.


ZOU NIET MOETEN ALS EEN IEDER GEWOON ZIJN ROTZOOI OP RUIMT ZOALS
HET HOORT, TOCH ?????

Hier het lijstje :
LEGE BIERFLESSEN : 500 STUKS =100 KILO.(GLASBAK)

PLASTIC FLESSEN : 300 STUKS = 6 KILO.(RECYCLING)

ALUMINIUM BLIKJES : 150 STUKS = 2 KILO.(RECYCLING)

OVERIG PLASTIC : 4 KILO. (RECYCLING)

REST ROTZOOI : 27 KILO. (LANDFILL)

TOTAAL EEN BESCHAMENDE 139 KILO.
P.S. Vandaag de 139ste schoonmaak actie en zie het totaal.
TOEVALLLLLLLLLLLLL !!!

The Kunuku Man spreekt alhier zijn welgemeende en oprechte dank uit aan de vandaag aanwezige en hard gewerkt hebbende FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS.
MASHA MASHA DANKI TOPPPPPPPERSSSS.

Kleine kanttekening: Doordat er nu een grotere kooi op de Kunuku auto staat heeft the Kunuku Man ook het zwerfvuil meegenomen. Dit word morgen opgehaald door Selikor.
Dus is de straat direct schoon en opgeruimd. Top dus.

Als er mensen zijn die mee willen helpen, app gerust ffff op +59996638674 voor meer informatie, oké ?
Lees hier het verhaal van de hierboven genoemde inzamelactie:
https://kunukuman.com/index.php/2023/09/03/14de-inzamelactie-succes/

Week Tip van the Kunuku Man :
Gaat u naar de LANDFILL om vuil te storten dek uw lading af met een net.
Kleine moeite maar scheelt enorm veel WEG-WAAI-VUIL.

Voor veel informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier zie www.kunukuman.com

Tot slot wenst the Kunuku Man u allen een goede, plezierige maaaaaaaaaaaaaaaaar
vooral een SCHONE siman toe. 🤠
Delen spreekt voor zich, toch ?

Vergelijkbare berichten

  • #248 Dr. M.L. King blvd

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Hellooooooooo Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (18 januari) was het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” te vinden op de MARTIN LUTHER KING BOULEVARD (ter hoogte van SUNSCAPE). Het was er erg vuil en dat word uiteraard ook gezien door de vele toeristen aldaar. Mooie reclame voor Curaçao, toch ? Door de FANTASTISCHE…

  • #157 Parasassa beach

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (28 januari) was het winnende lot gevallen op PLAYA PARASASA. Daarom heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” daar de wekelijkse schoonmaak actie gehouden. Viel het qua ROTZOOI aldaar mee ?? Bekijk het bekende lijstje ⬇️ en dan vult u het zelf maar in, oké ???…

  • Inzamelactie 10, Tera Cora

    Vandaag was Tera Cora de plek waar flessen en blikjes ingeleverd konden worden tegen betaling. Opkomst was niet bijzonder hoog, maar toch is er weer genoeg materiaal verzameld wat in elk geval niet zomaar op de landfill terecht komt maar wat in elk geval gerecycled wordt. En daar streven we naar. En de mensen die…

  • #104 Weg naar Westpunt

    👍🏿🇨🇼👍🏿 Curaçao MOET schoner !!!👍🏿🇨🇼👍🏿 Geachte Mede-Aard- Bewoners. De wekelijkse schoonmaak actie, (nummer 104), heeft vandaag plaatsgevonden op de WEG NAAR WESTPUNT. Tussen de ZEGU ROTONDE en de LANDFILL. Je zou toch zeggen dat de weg naar de LANDFILL schoon behoort te zijn, want je brengt je afval toch naar de landfill ?????FOUTJE DUS. Na…

  • #91 KAYA FLOR DI LIBERTAT

    👍🏿🇨🇼👍🏿 Curaçao MOET schoner !!!👍🏿🇨🇼👍🏿 Geacht Mede Mens. Vandaag (21 augustus) betrof de wekelijkse schoonmaakactie de KAYA FLOR DI LIBERTAT. En deze toch zeer korte weg heeft het “beste schoonmaak team van Curaçao” dan ook letterlijk BEVRIJD (LIBERTAT) van veel teveel ROTZOOI. Hieronder ziet u het resultaat. TE ERG VOOR WOORDEN !!! BIER/RUM FLESSEN. 1500…

Geef een reactie