|

#139 Bellisimaweg

👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾

Beste Mede-Eiland-Bewoners.

Na een hele drukke en gezellige zaterdag ivm inzamelactie plastic flessen en blikjes was er vandaag (3 september) ” GEWOON ” weer de wekelijkse schoonmaak actie.
En deze was op de BELLISIMAWEG.

Ondanks de warmte heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” ook vandaag de klus wederom geklaard.


ZOU NIET MOETEN ALS EEN IEDER GEWOON ZIJN ROTZOOI OP RUIMT ZOALS
HET HOORT, TOCH ?????

Hier het lijstje :
LEGE BIERFLESSEN : 500 STUKS =100 KILO.(GLASBAK)

PLASTIC FLESSEN : 300 STUKS = 6 KILO.(RECYCLING)

ALUMINIUM BLIKJES : 150 STUKS = 2 KILO.(RECYCLING)

OVERIG PLASTIC : 4 KILO. (RECYCLING)

REST ROTZOOI : 27 KILO. (LANDFILL)

TOTAAL EEN BESCHAMENDE 139 KILO.
P.S. Vandaag de 139ste schoonmaak actie en zie het totaal.
TOEVALLLLLLLLLLLLL !!!

The Kunuku Man spreekt alhier zijn welgemeende en oprechte dank uit aan de vandaag aanwezige en hard gewerkt hebbende FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS.
MASHA MASHA DANKI TOPPPPPPPERSSSS.

Kleine kanttekening: Doordat er nu een grotere kooi op de Kunuku auto staat heeft the Kunuku Man ook het zwerfvuil meegenomen. Dit word morgen opgehaald door Selikor.
Dus is de straat direct schoon en opgeruimd. Top dus.

Als er mensen zijn die mee willen helpen, app gerust ffff op +59996638674 voor meer informatie, oké ?
Lees hier het verhaal van de hierboven genoemde inzamelactie:
https://kunukuman.com/index.php/2023/09/03/14de-inzamelactie-succes/

Week Tip van the Kunuku Man :
Gaat u naar de LANDFILL om vuil te storten dek uw lading af met een net.
Kleine moeite maar scheelt enorm veel WEG-WAAI-VUIL.

Voor veel informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier zie www.kunukuman.com

Tot slot wenst the Kunuku Man u allen een goede, plezierige maaaaaaaaaaaaaaaaar
vooral een SCHONE siman toe. 🤠
Delen spreekt voor zich, toch ?

Vergelijkbare berichten

  • #144 Jan Noorduynweg

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Zéééééér droevig bericht voor geheel Curaçao. Vandaag (15 oktober) was de wekelijkse schoonmaak actie wel een hele zware klus. Zo zwaar dat de 2 komende schoonmaak acties OOK aldaar gaan plaatsvinden.En nu hoor ik u vragen ;WAAR WAS DIE GIGANTISCHE ROTZOOI DAN ??Dat was dus op de JAN NOORDUYNWEG !!!(DE VENTWEG…

  • #187 Cadushistraat, part 2

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!! 👍🏾🇨🇼👍🏾 Geacht-Mede-Mens !!! ZONDAG 29 – 9 – 2024. Vandaag werd the Kunuku Man super verrast met een paar handbeschilderde prachtige klompen. Masha danki Klaas. Tevens een paar originele Achterhoekse sokken gekregen. Masha danki Darco. RESULTAAT : ZÉÉÉÉÉÉR DROEVIG. Zie het bekende lijstje ⬇️ LEGE BIERFLESJES : 1260 STUKS = 252…

  • Zo kan het dus ook!!!

    Een van de oorzaken van het zwerfvuil langs de wegen van Curaçao is het afwaaiende vuil van trucks en pick-ups.Waarom geen net over de lading? Vijf minuten extra werk, dat moet toch kunnen?En voor uw info; een net over de lading is verplicht! Voor het niet afdekken van uw lading kunt U een bekeuring krijgen.Een…

  • #227 Piratebay, Piscadera

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Bon Tardi, Nochi, Dia Beste Mensen. Vandaag (3 augustus) was het warm, zeg maar rustig heet. Maar wat hebben de FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS van vandaag hun tomeloze inzet wederom laten zien. Het speelde zich allemaal af op en rondom de parkeerplaats bij Pirate Bay. Het blijft echt SCHANDALIG wat mensen doneren aan…

  • Helemaal niets, nada, nothing!!!

    👍🏿🇨🇼👍🏿 Curaçao MOET schoner !!!👍🏿🇨🇼👍🏿 Goedendag mensen. Zoals gisteren beloofd hier het vervolg van de reparatie aan de Kunuku auto. En belofte maakt schuld, dus ⬇️⬇️⬇️. Vanmorgen (16 januari) vroeg naar AUTOSCHADE SCHERPENHEUVEL gereden en bij aankomst perfect ontvangen. Direct ging een monteur met de auto aan de slag. Onder het genot van een lekker…

Geef een reactie