|

#141 Kaya C. Winkel

👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾

Aan een ieder die dit leest !!!

Vandaag was schoonmaak actie nummer 141 op de KAYA C.WINKEL.
Alwaar de truck’i pan(s) staan was het redelijk schoon, maar dat MOET uiteraard naar helemaal schoon, toch ???
De rest waar het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” zich weer voor de volle 100 % heeft ingezet, ziet u allemaal op de foto’s.

Erg veel vuil van Mac Donalds kwamen wij tegen en zijn uiteraard ook een gesprek aangegaan met de manager. Deze beloofde om vuilnisbakken te gaan plaatsen waar de mensen DAN OOK HET AFVAL IN MOETEN GOOIEN !!!


Het gesprek werd besloten met een ferme handdruk en heerlijk gekoelde frisdrank van MD.
Waarvoor hartelijk dank.

Het onderhand bekende lijstje ⬇️ :

LEGE BIER/RUMFLESSEN : 210 STUKS = 42 KILO. (GLASBAK)

PLASTIC FLESSEN : 250 STUKS = 6 KILO. (RECYCLING)

ALUMINIUM BLIKJES : 300 STUKS = 4 KILO. (RECYCLING)

OVERIG PLASTIC : 6 KILO (RECYCLING FUSE CARIBBEAN)

REST ROTZOOI : 74 KILO. (LANDFILL)

TOTAAL DUSSSSSSSSSSSS 131 KILO WAT NIET OP STRAAT HOORT.

The Kunuku Man spreekt wederom zijn oprechte en welgemeende dank uit aan de FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS van vandaag.
Wat een KANJERSSSSSS zijn het toch.
MASHA MASHA MASHA MASHA DANKI.

Week Tip van the Kunuku Man :

WILT U UW EIGEN STRAAT SCHOON HEBBEN ?????
JA TOCH ZEKER ?????
APP – APP – APP dan the Kunuku Man voor hulp en de spelregels.

Voor veeeeeeel meer informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier zie www.kunukuman.com

Tot slot wenst the Kunuku Man een ieder een SCHONE, SCHONE, SCHONE siman toe. 🤠

Delen doen we toch allemaal fffff,toch ? 👊🏽

Vergelijkbare berichten

  • #265 Nieuwe haven

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Hellooooooooo People. Vandaag (21 juni) was het voor het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” behoorlijk zweten. Ondanks dat hebben de HELDEN van vandaag een droevig aantal kilo’s bij elkaar geraapt. Het geheel speelde zich af op de NIEUWE HAVEN (t.h.v. Coca-Cola). Benieuwd wat er gepakt is ?? ⬇️⬇️⬇️ LEGE BIERFLESSEN…

  • #151 KAYA EDGAR P. SUPRIANO/ RONDE KLIPWEG

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Boodschap voor geheel Curaçao. GLAS,GLAS,GLAS,GLAS,GLAS,GLAS,GLAS, GLAS EN NOG VEEEEEEEEEEL MEEEEEEEEEEER GLAS !!!!!!TOTAAL 1380 LEGE BIERFLESSEN = 276 KILOOOOOO !!!!!WERKELIJK ONBEGRIJPELIJK , ONBEGRIJPELIJK !!!!!!!!!!ZIE FOTO 1 , 2 , en 3. Nu vraagt u zich wellicht af wat bedoelt the Kunuku Man nu ?Dat heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao…

  • #197 YELLOW HOUSE (SALIÑA)

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die CURAÇAO als KLIKO gebruikt !!! Vandaag (8 december) de 197ste schoonmaak actie met een ASOCIAAL, ASOCIAAL, ASOCIAAL resultaat.Rondom YELLOW HOUSE (SALIÑA) lag er een GIGANTISCHE HOEVEELHEID ROTZOOI,(schrik niet van de foto’s.) Hier het lijstje en oordeel zelf maar !!⬇️ LEGE BIERFLESSEN : 965 STUKS = 193 KILO.(GLASBAK)…

  • De dorst kan weer worden gelest!

    Een welgemeend “dank je wel” aan de Coca Cola Company!Daar wij vorige week de Nieuwe Haven, “Onze straat” benoemde de CCC het, hebben schoongemaakt heeft de Coca Cola Company ons beloond met een mooie voorraad frisdrank. Bovenstaand is natuurlijk een grap want het Kunuku Man team krijgt regelmatig een donatie aan frisdrank van de Coco…

  • #229 KAYA C. WINKEL (SALIÑA)

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan de Vervuilers van Curaçao. Vandaag (17 augustus) was het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” te vinden op en rondom de KAYA C. WINKEL (SALIÑA)Wat lag er overal heeeeeeeel veeeeeeel klein vuil. Namelijk: rietjes, cups, snoeppapiertjes, telefoon-kaartjes enz.enz. Let ffffff op het aantal van de lege bierflesjes. Deze lagen…

Geef een reactie