|

#141 Kaya C. Winkel

👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾

Aan een ieder die dit leest !!!

Vandaag was schoonmaak actie nummer 141 op de KAYA C.WINKEL.
Alwaar de truck’i pan(s) staan was het redelijk schoon, maar dat MOET uiteraard naar helemaal schoon, toch ???
De rest waar het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” zich weer voor de volle 100 % heeft ingezet, ziet u allemaal op de foto’s.

Erg veel vuil van Mac Donalds kwamen wij tegen en zijn uiteraard ook een gesprek aangegaan met de manager. Deze beloofde om vuilnisbakken te gaan plaatsen waar de mensen DAN OOK HET AFVAL IN MOETEN GOOIEN !!!


Het gesprek werd besloten met een ferme handdruk en heerlijk gekoelde frisdrank van MD.
Waarvoor hartelijk dank.

Het onderhand bekende lijstje ⬇️ :

LEGE BIER/RUMFLESSEN : 210 STUKS = 42 KILO. (GLASBAK)

PLASTIC FLESSEN : 250 STUKS = 6 KILO. (RECYCLING)

ALUMINIUM BLIKJES : 300 STUKS = 4 KILO. (RECYCLING)

OVERIG PLASTIC : 6 KILO (RECYCLING FUSE CARIBBEAN)

REST ROTZOOI : 74 KILO. (LANDFILL)

TOTAAL DUSSSSSSSSSSSS 131 KILO WAT NIET OP STRAAT HOORT.

The Kunuku Man spreekt wederom zijn oprechte en welgemeende dank uit aan de FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS van vandaag.
Wat een KANJERSSSSSS zijn het toch.
MASHA MASHA MASHA MASHA DANKI.

Week Tip van the Kunuku Man :

WILT U UW EIGEN STRAAT SCHOON HEBBEN ?????
JA TOCH ZEKER ?????
APP – APP – APP dan the Kunuku Man voor hulp en de spelregels.

Voor veeeeeeel meer informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier zie www.kunukuman.com

Tot slot wenst the Kunuku Man een ieder een SCHONE, SCHONE, SCHONE siman toe. 🤠

Delen doen we toch allemaal fffff,toch ? 👊🏽

Vergelijkbare berichten

  • #216 Punda – binnenstad

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geacht-Mede-Mens op Curaçao. Vandaag (18 mei) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” zich gestort op de binnenstad van PUNDA.Start was bij de ronde markt en de eerste foto is bij het WAAIGAT BRUGGETJE. HOE TRIESTTTTTTTTTTT. Dit betrof dussssssssssss 111 KILO BIERFLESJES !!!!! ZIJN TÓCH FFFFFFFFFFFF 855 STUKS. HOE TRIESTTTTTT.De…

  • 14de Inzamelactie een succes ..??!!

    Als het Kunuku Man-team bij aankomst al wordt opgewacht door een grote menigte mensen, met zakken recycle-materiaal, dan mag je wel spreken van succes toch?De afgelopen maanden zijn er op diverse plaatsen op eiland inzamelacties gehouden waar mensen tegen betaling hun plastic flessen en aluminium blikjes in konden leveren. Vandaag, 2 september, was het de…

  • #176 Weg naar Westpunt (nabij Landfill)

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Hellooooooooo People. SCHOONMAAK ACTIE NUMMER 176. 14 JULI 2024. GATOWEG (Weg naar Westpunt); “deel 1” VLAKBIJ DE LANDFILL !!!! IN EÉN WOORD : ASOCIAAL !!!! HOE ASOCIAAL ???? ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️ LEGE BIERFLESSEN : 595 STUKS = 119 KILO.(GLASBAK) PLASTIC FLESSEN : 550 STUKS = 11 KILO.(RECYCLING) ALUMINIUM BLIK : 375 STUKS =…

  • #217 Caracasbaaiweg (Eden mall)

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Hellooooooooo Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (25-5-25) begon de dag van the Kunuku Man bijzonderrrrrrrrrrrr goed. Om 9.01 uur (Nederlandse tijd) is mijn STAMHOUDER, gezond en wel, op deze wereld gearriveerd. 🎉🎉🎉 Het is een prachtig mannetje en zijn naam is LION. Trotser kan deze opa niet worden. 👍🏾 Nadat alle emoties weer op…

Geef een reactie