|

#141 Kaya C. Winkel

๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Aan een ieder die dit leest !!!

Vandaag was schoonmaak actie nummer 141 op de KAYA C.WINKEL.
Alwaar de truck’i pan(s) staan was het redelijk schoon, maar dat MOET uiteraard naar helemaal schoon, toch ???
De rest waar het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” zich weer voor de volle 100 % heeft ingezet, ziet u allemaal op de foto’s.

Erg veel vuil van Mac Donalds kwamen wij tegen en zijn uiteraard ook een gesprek aangegaan met de manager. Deze beloofde om vuilnisbakken te gaan plaatsen waar de mensen DAN OOK HET AFVAL IN MOETEN GOOIEN !!!


Het gesprek werd besloten met een ferme handdruk en heerlijk gekoelde frisdrank van MD.
Waarvoor hartelijk dank.

Het onderhand bekende lijstje โฌ‡๏ธ :

LEGE BIER/RUMFLESSEN : 210 STUKS = 42 KILO. (GLASBAK)

PLASTIC FLESSEN : 250 STUKS = 6 KILO. (RECYCLING)

ALUMINIUM BLIKJES : 300 STUKS = 4 KILO. (RECYCLING)

OVERIG PLASTIC : 6 KILO (RECYCLING FUSE CARIBBEAN)

REST ROTZOOI : 74 KILO. (LANDFILL)

TOTAAL DUSSSSSSSSSSSS 131 KILO WAT NIET OP STRAAT HOORT.

The Kunuku Man spreekt wederom zijn oprechte en welgemeende dank uit aan de FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS van vandaag.
Wat een KANJERSSSSSS zijn het toch.
MASHA MASHA MASHA MASHA DANKI.

Week Tip van the Kunuku Man :

WILT U UW EIGEN STRAAT SCHOON HEBBEN ?????
JA TOCH ZEKER ?????
APP – APP – APP dan the Kunuku Man voor hulp en de spelregels.

Voor veeeeeeel meer informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier zie www.kunukuman.com

Tot slot wenst the Kunuku Man een ieder een SCHONE, SCHONE, SCHONE siman toe. ๐Ÿค 

Delen doen we toch allemaal fffff,toch ? ๐Ÿ‘Š๐Ÿฝ

Vergelijkbare berichten

  • #115 SVB Otrobanda

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ De wekelijkse schoonmaak actie ( nummer 115 ) viel ” toevallig ” op de ver-jaar-schoonmaak-dag van the Kunuku Man. En lieve mensen, die al hun afval in de natuur gooien, wat was het een MOOI KADO van jullie.Masha masha masha masha danki hiervoor !!! WAARVOOR ????โฌ‡๏ธโฌ‡๏ธโฌ‡๏ธโฌ‡๏ธโฌ‡๏ธ LEGE BIER/RUMFLESSEN : 365 STUKS…

  • #91 KAYA FLOR DI LIBERTAT

    ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Curaรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Geacht Mede Mens. Vandaag (21 augustus) betrof de wekelijkse schoonmaakactie de KAYA FLOR DI LIBERTAT. En deze toch zeer korte weg heeft het “beste schoonmaak team van Curaรงao” dan ook letterlijk BEVRIJD (LIBERTAT) van veel teveel ROTZOOI. Hieronder ziet u het resultaat. TE ERG VOOR WOORDEN !!! BIER/RUM FLESSEN. 1500…

  • In memoriam: Marjon (Knabbel)

    In Memoriam voor Marjon “Knabbel” Op 9 mei 2024 verloren we een bijzondere ziel. Marjon, liefkozend bekend als “Knabbel”, was een vrijwilligster van het Kunuku Man-team. Haar stralende glimlach en positieve energie zullen altijd in onze harten blijven. Marjon was de dame die met enthousiasme stickers verkocht om Curaรงao schoon te houden. Het geld dat…

  • #251 Weg naar HATO

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Geachte Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (8 februari) is het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” erg hard aan het werk geweest en wel op de WEG NAAR HATO. Er is aan de linker en rechterkant in totaal 3 kilometer schoon gemaakt. Het was er een BESCHAMENDE GROTE BENDE. Vele toeristen rijden vanaf het…

  • #248 Dr. M.L. King blvd

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Hellooooooooo Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (18 januari) was het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” te vinden op de MARTIN LUTHER KING BOULEVARD (ter hoogte van SUNSCAPE). Het was er erg vuil en dat word uiteraard ook gezien door de vele toeristen aldaar. Mooie reclame voor Curaรงao, toch ? Door de FANTASTISCHE…

Geef een reactie