|

#141 Kaya C. Winkel

๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Aan een ieder die dit leest !!!

Vandaag was schoonmaak actie nummer 141 op de KAYA C.WINKEL.
Alwaar de truck’i pan(s) staan was het redelijk schoon, maar dat MOET uiteraard naar helemaal schoon, toch ???
De rest waar het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” zich weer voor de volle 100 % heeft ingezet, ziet u allemaal op de foto’s.

Erg veel vuil van Mac Donalds kwamen wij tegen en zijn uiteraard ook een gesprek aangegaan met de manager. Deze beloofde om vuilnisbakken te gaan plaatsen waar de mensen DAN OOK HET AFVAL IN MOETEN GOOIEN !!!


Het gesprek werd besloten met een ferme handdruk en heerlijk gekoelde frisdrank van MD.
Waarvoor hartelijk dank.

Het onderhand bekende lijstje โฌ‡๏ธ :

LEGE BIER/RUMFLESSEN : 210 STUKS = 42 KILO. (GLASBAK)

PLASTIC FLESSEN : 250 STUKS = 6 KILO. (RECYCLING)

ALUMINIUM BLIKJES : 300 STUKS = 4 KILO. (RECYCLING)

OVERIG PLASTIC : 6 KILO (RECYCLING FUSE CARIBBEAN)

REST ROTZOOI : 74 KILO. (LANDFILL)

TOTAAL DUSSSSSSSSSSSS 131 KILO WAT NIET OP STRAAT HOORT.

The Kunuku Man spreekt wederom zijn oprechte en welgemeende dank uit aan de FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS van vandaag.
Wat een KANJERSSSSSS zijn het toch.
MASHA MASHA MASHA MASHA DANKI.

Week Tip van the Kunuku Man :

WILT U UW EIGEN STRAAT SCHOON HEBBEN ?????
JA TOCH ZEKER ?????
APP – APP – APP dan the Kunuku Man voor hulp en de spelregels.

Voor veeeeeeel meer informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier zie www.kunukuman.com

Tot slot wenst the Kunuku Man een ieder een SCHONE, SCHONE, SCHONE siman toe. ๐Ÿค 

Delen doen we toch allemaal fffff,toch ? ๐Ÿ‘Š๐Ÿฝ

Vergelijkbare berichten

  • #121 Weg naar Westpunt, bij Papaya

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ AAN ALLE MENSEN DIE HUN ROTZOOI OVERAL OP “ONS ” EILAND NEER GOOIEN !!!! Wat was de zon vandaag (23 april) sterk aanwezig !!! Wat was het er weeeeeeeer een gigantische ROTZOOI !!! Waaaaaaaaaar dan ??? De Weg naar Westpunt ( bij Papaya) dusssss !!! Gezien vanaf de rotonde SEGU richting…

  • #227 Piratebay, Piscadera

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Bon Tardi, Nochi, Dia Beste Mensen. Vandaag (3 augustus) was het warm, zeg maar rustig heet. Maar wat hebben de FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS van vandaag hun tomeloze inzet wederom laten zien. Het speelde zich allemaal af op en rondom de parkeerplaats bij Pirate Bay. Het blijft echt SCHANDALIG wat mensen doneren aan…

  • Grote hoeveelheid plastic flessen ter recycling aangeboden.

    Curaรงao MOET schoner !!! Bon ? ? ? Mensen. Vandaag (18 oktober) ffffff een ” BEETJE ” plastic flessen naar Green Phenix afgevoerd. Dit is het zeeeeeer droevige resultaat van 8 schoonmaak acties. Deze flessen worden door Green Phenix weer een nieuw leven gegeven in de vorm van armbanden, oorbellen, enz.enz. Beste mensen, lever uw…

  • #244 SVB-terrein

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan alle Vervuilers van Curaรงao. Vandaag (14 december) was het winnende schoonmaak-lot gevallen op en rondom de parkeerplaats SVB. Het weer was goed maaaaaaaaaaaar de hoeveelheid ROTZOOI niet.Wat is er zoal opgeraapt door het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” ??? Bekijk rustig het lijstje en bedenk daarbij hoeveel toeristen…

  • Inzamelactiedag nr. 9 / #130 Koraalspechtweg

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan een ieder die zijn ROTZOOI doneert aan Curaรงao. Deze keer bestaat het verslag uit 2 delen. Deel 1. Zaterdag 24 juni was er wederom een inzamelactie van plastic flessen en aluminium blikjes. Wij stonden om 11.00 uur gereed om het aantal mensen wat GRATIS GELD op kan halen (uiteraard tegen…

  • #85 KAYA DAMASCO en KAYA ADRIATIKO

    ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Curaรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Beste mede – eiland – bewoners. Vandaag (10 juli) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” de KAYA DAMASCO en de KAYA ADRIATIKO bevrijd van een veeeeeeeeel te veeeeeeeeel aldaar aanwezig zwerfvuil. Op slechts een stuk van nog geen 1000 meter ( uiteraard heen en terug) was het…

Geef een reactie