|

#141 Kaya C. Winkel

๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Aan een ieder die dit leest !!!

Vandaag was schoonmaak actie nummer 141 op de KAYA C.WINKEL.
Alwaar de truck’i pan(s) staan was het redelijk schoon, maar dat MOET uiteraard naar helemaal schoon, toch ???
De rest waar het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” zich weer voor de volle 100 % heeft ingezet, ziet u allemaal op de foto’s.

Erg veel vuil van Mac Donalds kwamen wij tegen en zijn uiteraard ook een gesprek aangegaan met de manager. Deze beloofde om vuilnisbakken te gaan plaatsen waar de mensen DAN OOK HET AFVAL IN MOETEN GOOIEN !!!


Het gesprek werd besloten met een ferme handdruk en heerlijk gekoelde frisdrank van MD.
Waarvoor hartelijk dank.

Het onderhand bekende lijstje โฌ‡๏ธ :

LEGE BIER/RUMFLESSEN : 210 STUKS = 42 KILO. (GLASBAK)

PLASTIC FLESSEN : 250 STUKS = 6 KILO. (RECYCLING)

ALUMINIUM BLIKJES : 300 STUKS = 4 KILO. (RECYCLING)

OVERIG PLASTIC : 6 KILO (RECYCLING FUSE CARIBBEAN)

REST ROTZOOI : 74 KILO. (LANDFILL)

TOTAAL DUSSSSSSSSSSSS 131 KILO WAT NIET OP STRAAT HOORT.

The Kunuku Man spreekt wederom zijn oprechte en welgemeende dank uit aan de FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS van vandaag.
Wat een KANJERSSSSSS zijn het toch.
MASHA MASHA MASHA MASHA DANKI.

Week Tip van the Kunuku Man :

WILT U UW EIGEN STRAAT SCHOON HEBBEN ?????
JA TOCH ZEKER ?????
APP – APP – APP dan the Kunuku Man voor hulp en de spelregels.

Voor veeeeeeel meer informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier zie www.kunukuman.com

Tot slot wenst the Kunuku Man een ieder een SCHONE, SCHONE, SCHONE siman toe. ๐Ÿค 

Delen doen we toch allemaal fffff,toch ? ๐Ÿ‘Š๐Ÿฝ

Vergelijkbare berichten

  • #159 Nieuwe Caracasbaaiweg/Rotonde Saliรฑa

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Hellooooooooo People. Na een vrije zondag, ivm karnaval, was het vandaag (18 februari) wederom ” feest “. En waar was dat ” feestje ” ??Dat was op de NIEUWE CARACASBAAIWEG/ ROTONDE SALIร‘A. Het is werkelijk ONBEGRIJPELIJK hoeveel ROTZOOI men neerflik..rt aan de kant van de weg. Na ruim 2,5 uur heeft…

  • #122 Winston Churchillweg.

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Geacht-Mede-Mens !!! Waar MOET the Kunuku Man dit keer beginnen ??? Het resultaat van de schoonmaak actie van vandaag (30 april) was Zร‰ร‰ร‰ร‰ร‰ร‰R bedroevend.Het betrof 1,6 kilometer waar de door u gedoneerde ROTZOOI is opgeruimd. Start was bij de begraafplaats op de WINSTON CHURCHILL WEG en een gedeelte ANTILLEN WEG.Bekijkt u…

  • Zo kan het dus ook!!!

    Een van de oorzaken van het zwerfvuil langs de wegen van Curaรงao is het afwaaiende vuil van trucks en pick-ups.Waarom geen net over de lading? Vijf minuten extra werk, dat moet toch kunnen?En voor uw info; een net over de lading is verplicht! Voor het niet afdekken van uw lading kunt U een bekeuring krijgen.Een…

  • Inzamelactie nummero 7, in het idyllische Barber.

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (20 mei) was alweer de 7de inzamelactie van plastic flessen en aluminium blikjes.Deze keer stonden de FANTASTISCHE en ENTHOUSIASTE VRIJWILLIGERS klaar tegenover de kerk van Barber. Maar helaas waren de mensen minder ENTHOUSIAST. Ondanks dat was het gezellig onder elkaar en werden er toch nog 1160 plastic flessen…

Geef een reactie