|

#142 KAMINDA WILLEMS J. CRATZ

πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎCuraΓ§ao MOET schoner !!!πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎ

Beste Boeren, Burgers en Buitenlui.

Vandaag (24 september) was de wekelijkse schoonmaak op KAMINDA WILLEMS J. CRATZ.
The Kunuku Man heeft er ditmaal weinig woorden voor nodig, het kan zelfs in ÉÉN woord ;

         SCHANDALIG !!!!!!!!!

Kijkt u ffff mee : ⬇️

LEGE GLAZEN FLESSEN : 815 STUKS = 163 KILO.(GLASBAK)

ALUMINIUM BLIKJES : 150 STUKS = 2 KILO.(RECYCLING)

PLASTIC FLESSEN : 400 STUKS = 8 KILO.(RECYCLING)

OVERIG PLASTIC : 5 KILO.(RECYCLING FUSE CARIBBEAN)

REST ROTZOOI : 49 KILO. (LANDFILL)

TOTAAL EEN SCHANDALIGE 227 KILO !!!

Beste Mensen : RUIM JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, OKE ???

The Kunuku Man spreekt alhier zijn grootste en oprechte dank uit aan de FANTASTISCHE TOPPPPPPPERSSSS van vandaag. Wat een KANJERSSSSSS zijn het .
MASHA MASHA MASHA DANKI !!!

Week Tip van the Kunuku Man :
Als je naar de LANDFILL gaat, dek je lading afval dan af met een net. Zodat al je afval op de LANDFILL TERECHT komt en dat er NIET de helft afwaait onderweg.
Nog enkele NIEUWE NETTEN te koop. (zie foto) App voor info, okΓ©?

P.s. GRATIS UW STRAAT SCHOON ??
OPEN DE LINK : https://kunukuman.com/index.php/2023/09/17/uw-eigen-straat-schoon/

The Kunuku Man wenst u allen een goede en wellicht warme maaaaaaaar vóóral een SCHONE siman toe. 🀠

www.kunukuman.com voor meer informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier !!!

Delen spreekt voor zich, toch ?πŸ‘ŠπŸ½

Bezoek gerust ffffffff www.kunukuman.com, okΓ© ???

Vergelijkbare berichten

  • #185 KAMINDA JOSE C. ANTHONIA / WEG NAAR FUIK.

    πŸ‘πŸΏπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΏCURAΓ‡AO MOET SCHONER !!!πŸ‘πŸΏπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΏ Geacht-Mede-Mens !!! Vandaag (15 september) was de 185ste schoonmaak actie afgestemd op de schoonmaakactie van GMN/SELIKOR. Het ” feestje ” speelde zich af op KAMINDA JOSE C. ANTHONIA / WEG NAAR FUIK. Het ” Beste schoonmaak team van CuraΓ§ao ” heeft rondom de gehele parkeerplaats, alwaar de containers stonden, schoon gemaakt….

  • Supermarket Van Den Tweel start initiatief

    𝐂π₯𝐞𝐚𝐧 𝐔𝐩 𝐌𝐚𝐚𝐧𝐝 In de maand september gaan wij samen met onze medewerkers in samenwerking met de Kunuku Man elke woensdag actie ondernemen om schoon te maken! Wij willen graag ook als bedrijf bijdragen aan een schoner CuraΓ§ao π‘Ίπ’‚π’Žπ’†π’ 𝒔𝒕𝒂𝒂𝒏 π’˜π’† π’”π’•π’†π’“π’Œπ’†π’“! 𝑳𝒂𝒕𝒆𝒏 π’˜π’† π’”π’‚π’Žπ’†π’ 𝒐𝒏𝒔 π‘«π’–π’”π’‰π’Š 𝑲𝒐𝒓𝒔𝒐𝒖 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒏 𝒉𝒐𝒖𝒅𝒆𝒏! Bovenstaand bericht is de aankondiging…

  • #106 Koraalspechtweg

    πŸ‘πŸΏπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΏ CuraΓ§ao MOET schoner !!!πŸ‘πŸΏπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΏ Geacht Mede-Mens. Waar was de schoonmaak actie vandaag ????? (11-12-22) KORAALSPECHTWEG. RESULTAAT ????? TRIEST —– TRIEST —– TRIEST !!!!! Zie het bekende lijstje hieronder ; LEGE BIER/RUM FLESSEN. 425 STUKS = 85 KILO.(Recycling) ALUMINIUM BLIKJES. 450 STUKS = 6 KILO.(Recycling) PLASTIC FLESSEN. 440 STUKS = 11 KILO.(Recycling) REST ROTZOOI. 91…

  • #222 Weg naar Westpunt (Gato-weg)

    πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎCURAΓ‡AO MOET SCHONER !!!πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎ Aan een ieder die dit leest. Vandaag (29 juni) was het deel 3 van de WEG NAAR WESTPUNT, (GATOWEG) U weet wel, dat bekende weggetje naar de LANDFILL. Nou ook vandaag was het weer te DROEVIG voor woorden. Bekijk het onderhand bekende lijstje maar fffff : ⬇️⬇️ LEGE BIERFLESSEN : 675…

  • 6de Inzamelactie, kerk MontaΓ±a

    πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎCuraΓ§ao MOET schoner !!!πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎ Beste Mensen. Vandaag (6 mei) was alweer de 6de inzamelactie van plastic flessen en aluminium blikjes. Deze keer stonden wij op de parkeerplaats van de kerk te MontaΓ±a. Er zijn in totaal 3952 plastic flessen en 23 kilo aluminium blikjes ingeleverd. Is dit genoeg ? Nee, zeker niet !!!En als u…

  • #218 SCHERPENHEUVEL WEST

    πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎCURAΓ‡AO MOET SCHONER !!!πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎ Geachte Vervuilers van CuraΓ§ao. Vandaag (1 juni) heeft het “Beste schoonmaak team van CuraΓ§ao ” zich gestort op SCHERPENHEUVEL WEST. Een mooie geasfalteerde sluipweg. Maar zo mooi als het asfalt was de GIGANTISCHE ROTZOOI niet zo mooi. ONBEGRIJPELIJK WAT ER NEER GESODEMIETERT WORD !!! Verbaas jezelf en val niet van je…

EΓ©n reactie

  1. Wat een geweldige pluim voor de kunuku man en zijn team.
    Ik ben heel blij dat deze mensen zich elke zondag inzetten het afval wat de bewoners van het eiland 🏝️ van zich afgooien, dat zij dat weer van de grond af rapen.
    Hulde aan de Kunuku man en zijn team.

Geef een reactie