|

#144 Jan Noorduynweg

👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾

Zéééééér droevig bericht voor geheel Curaçao.

Vandaag (15 oktober) was de wekelijkse schoonmaak actie wel een hele zware klus.
Zo zwaar dat de 2 komende schoonmaak acties OOK aldaar gaan plaatsvinden.
En nu hoor ik u vragen ;
WAAR WAS DIE GIGANTISCHE ROTZOOI DAN ??
Dat was dus op de JAN NOORDUYNWEG !!!
(DE VENTWEG DUS.)

Bekijk het bekende lijstje ⬇️ en oordeelt uzelf.

LEGE BIER FLESSEN : 955 STUKS = 191 KILO.(GLASBAK)

ALUMINIUM BLIKJES : 300 STUKS = 4 KILO.(RECYCLING)

PLASTIC FLESSEN : 700 STUKS = 14 KILO.(RECYCLING)

OVERIG PLASTIC : 11 KILO. (FUSE CARIBBEAN.)

REST ROTZOOI : 87 KILO. (LANDFILL)

TOTAAL EEN ONGELOOFLIJKE 307 KILO !!!!!

Het zou Zéééééér prettig zijn als het schoongemaakte deel volgende week zondag nog SCHOON zal zijn. DEAL ???


The Kunuku Man wil alhier aan de FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS van vandaag een hele GROTE PLUIM uitdelen. TOPPPPPPPERSSSS ZIJN JULLIE.
MASHA, MASHA, MASHA DANKI !!!


Week Tip van the Kunuku Man :
Inplaats van je ROTZOOI in de natuur te gooien, gooi het eens één week in je eigen bed, oké ???
ZAL JE ZEKER NIET BEVALLEN !!!
DUS MENSEN RUIM JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT,OKE ??

Voor meer informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier zie www.kunukuman.com

Tot slot wenst the Kunuku Man u allen een SCHOON Curaçao toe en uiteraard ook een plezante Siman. 🤠
FFFFFFFFFFFF BEKIJKEN AUB :
https://kunukuman.com/index.php/pap/2023/09/20/bo-ta-biba-den-un-kaya-ku-mester-di-un-limpiesa/
Delen doen we toch allemaal fffffff, toch ?

Vergelijkbare berichten

  • #133 BANKWERKERSWEG

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Boodschap voor geheel Curaçao. Vandaag (16 juli) was het de 133ste schoonmaak actie en hoe onbegrijpelijk groot was de BENDE weer !!! Het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” heeft in bijna 3 uur heeeeeeeel veeeeeeel ROTZOOI verzameld. Zie het lijstje. Al deze ROTZOOI lag op de BANKWERKERSWEG. De straat…

  • #115 SVB Otrobanda

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 De wekelijkse schoonmaak actie ( nummer 115 ) viel ” toevallig ” op de ver-jaar-schoonmaak-dag van the Kunuku Man. En lieve mensen, die al hun afval in de natuur gooien, wat was het een MOOI KADO van jullie.Masha masha masha masha danki hiervoor !!! WAARVOOR ????⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️ LEGE BIER/RUMFLESSEN : 365 STUKS…

  • Mooie donatie ontvangen van de firma Firgos

    Dank aan Firgos voor donatie van Emerald vuilniszakken The Kunuku Man team heeft een mooie donatie mogen ontvangen van de firma Firgos: verpakkingsmateriaal in de vorm van Emerald vuilniszakken. Deze vuilniszakken zijn voor ons van grote waarde. Tijdens de opruimacties verzamelen onze vrijwilligers grote hoeveelheden afval, en stevig en betrouwbaar materiaal is daarbij onmisbaar. Wij…

  • the Kunuku Man aanwezig op Nilda Pinto SDGs village

    Op uitnodiging van de organisatie was the Kunuku Man en zijn team vandaag aanwezig op Nilda Pinto SDGs village. Als een van de twee vrijwilligersteams! Het andere team was de Voedselbank. Overige deelnemers waren alle bedrijven, waaronder Aqualectra, Green Phenix, de Meteo, ADC, Dive Division, Green Force, Limpi Recycling enz enz. Doel van deze beurs…

  • Kunukuman in gesprek met Giselle Mc William

    De Kunuku Man heeft, samen met Michael de Jongh en Roel Vinkes, op maandag 20 juni een gesprek gevoerd met Giselle Mc William, statenlid. Onderwerp van gesprek was natuurlijk de afvalproblematiek op Curaçao.Gedurende het gesprek werd duidelijk dat Giselle zeer betrokken is bij het afvalprobleem op Curaçao.Zij heeft namelijk een wet gemaakt waar in onder…

Geef een reactie