|

#158 Weg naar Westpunt nabij Juan Domingo

๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Beste Mede-Aard-Bewoners.

Vandaag (4 februari) waren we door de karnaval met wat minder vrijwilligers.
Maaaaar wat hebben deze TOPPPPPPPERSSSS vandaag een berg werk verzet.
Het gebeuren speelde zich af op de WEG NAAR WESTPUNT BIJ JUAN DOMINGO.


Geschatte afstand van de schoonmaak actie 1500 meter.
Er werd MEEEEEEEEEEER dan genoeg opgeruimd.


Zie het bekende lijstje hieronder. โฌ‡๏ธโฌ‡๏ธโฌ‡๏ธ

LEGE BIERFLESSEN : 375 STUKS = 75 KILO. (GLASBAK)

ALUMINIUM BLIKJES : 150 STUKS = 2 KILO. (RECYCLING)

PLASTIC FLESSEN : 250 STUKS = 5 KILO.(RECYCLING)

OVERIG PLASTIC : 7 KILO.(FUSE CARIBBEAN)

REST ROTZOOI : 53 KILO. (LANDFILL)

DOOR U GEDONEERDE ROTZOOI, TOTAAL : 142 KILO !!!

STOP, STOP, STOP MET DIT WEG-GOOI-GEDRAG !!!!!

The Kunuku Man spreekt alhier zijn welgemeende waardering uit aan : TANYA, ROELMEN, SHARK, SMURF, SIEDS, UWE, MURIร‹L. MASHA MASHA DANKI.

Week Tip van the Kunuku Man :
NEEM EEN ZAK(JE) MEE IN JE AUTO, ROTZOOI ERIN EN THUIS IN JE EIGEN KLIKO.
HOE SIMPEL,TOCH ???

Voor veeeeeeel meer informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier zie www.kunukuman.com

          S.O.S - S.O.S - S.O.S.

The Kunuku Man heeft uw hulp ffff nodig !!
Hoezo ??
Tijdens de schoonmaak actie van vandaag is de VUIL-GRIJPER van the Kunuku Man zoek geraakt. Deze grijper is al ruim 30 jaar actief met ROTZOOI happen.
Dus u begrijpt ;
DEZE GRIJPER MOET GEVONDEN WORDEN.
Als u hem vind, dan graag fff een appje,okรฉ?
Alvast bedankt !!

Tot slot wenst the Kunuku Man u allen een goede, vrolijke maaaaaaaaaaaaaaaaar vooral een SCHONE siman toe. ๐Ÿค 
Delen spreekt voor zich, toch ?

Vergelijkbare berichten

  • #200 Caracasbaai

    Vandaag, 12 januari 2025, vond de 200-ste schoonmaakacties plaats van het Kunuku Man team. Een heuglijk feit? Nee, natuurlijk niet! Het valt niet goed te praten dat een team van vrijwiligers iedere zondag zwerfvuil op raapt wat door anderen onverschillig weggegooid wordt op straat, in de mondi, op het strand. Maar, enfin, we doen het…

  • #184 Weg naar Westpunt, nabij Sambil

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!! Geachte Vervuiler van ” ons ” mooie eiland !!! Het was vandaag een bijzonder hete, zeg maar rustig een zรฉรฉรฉรฉรฉรฉr hete schoonmaakactie. Maar wat heeft het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” zich ondanks de hitte van zijn beste kant laten zien. Namens the Kunuku Man een STAANDE OVATIE voor de…

  • (not so) Happy Villa ruimt Playa Parasasa op

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan een ieder die dit leest. Vandaag (23 juli) had the Kunuku Man een extra schoonmaakactie. Namelijk met 50 jonge kinderen (5 t/m 11 jaar) van HAPPY VILLA. Deze schoonmaak actie vond plaats op PLAYA PARASASA. En wat was het er een GROTE BENDE. De kinderen hebben keihard gewerkt en ze…

  • #228 Caracasbaaiweg

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Geachte Mede Eiland Bewoners. Vandaag (10 augustus) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” veel ROTZOOI opgeruimd op de CARACASBAAIWEG/KAMINDA DUVERT BOY NICOLINA/KAMINDA ROOI SANTU. Het was al met al wel weer genoeg. Zie het onderhand bekende lijstje : โฌ‡๏ธโฌ‡๏ธ LEGE BIERFLESJES : 600 STUKS = 120 KILO.(GLASBAK) ALUMINIUM…

  • #83 KAYA FRATERNAN DI SKรˆRPรˆNรˆ

    ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Curaรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Beste mensen van het gehele eiland. Vandaag (26 juni) was het ” winnende lot ” gewonnen door KAYA FRATERNAN DI SKรˆRPรˆNรˆ. En het moet the Kunuku Man echt van het hart, wat een GIGANTISCHE ROTZOOI lag er aldaar. Werkelijk onbegrijpelijk dat mensen deze weg zien als een dependance van de…

  • #163 KAYA EDGAR.P.SUPRIANO

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan een ieder die dit leest. Neemt u ffffff een willekeurige straat in gedachten, okรฉ ?En op zo een straat heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” vandaag (7 april) een GIGANTISCHE ROTZOOI opgeruimd. The Kunuku Man vind het ronduit SCHANDALIG dat dit alles er zomaar neer gesodemietert wordt….

Geef een reactie