|

#158 Weg naar Westpunt nabij Juan Domingo

๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Beste Mede-Aard-Bewoners.

Vandaag (4 februari) waren we door de karnaval met wat minder vrijwilligers.
Maaaaar wat hebben deze TOPPPPPPPERSSSS vandaag een berg werk verzet.
Het gebeuren speelde zich af op de WEG NAAR WESTPUNT BIJ JUAN DOMINGO.


Geschatte afstand van de schoonmaak actie 1500 meter.
Er werd MEEEEEEEEEEER dan genoeg opgeruimd.


Zie het bekende lijstje hieronder. โฌ‡๏ธโฌ‡๏ธโฌ‡๏ธ

LEGE BIERFLESSEN : 375 STUKS = 75 KILO. (GLASBAK)

ALUMINIUM BLIKJES : 150 STUKS = 2 KILO. (RECYCLING)

PLASTIC FLESSEN : 250 STUKS = 5 KILO.(RECYCLING)

OVERIG PLASTIC : 7 KILO.(FUSE CARIBBEAN)

REST ROTZOOI : 53 KILO. (LANDFILL)

DOOR U GEDONEERDE ROTZOOI, TOTAAL : 142 KILO !!!

STOP, STOP, STOP MET DIT WEG-GOOI-GEDRAG !!!!!

The Kunuku Man spreekt alhier zijn welgemeende waardering uit aan : TANYA, ROELMEN, SHARK, SMURF, SIEDS, UWE, MURIร‹L. MASHA MASHA DANKI.

Week Tip van the Kunuku Man :
NEEM EEN ZAK(JE) MEE IN JE AUTO, ROTZOOI ERIN EN THUIS IN JE EIGEN KLIKO.
HOE SIMPEL,TOCH ???

Voor veeeeeeel meer informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier zie www.kunukuman.com

          S.O.S - S.O.S - S.O.S.

The Kunuku Man heeft uw hulp ffff nodig !!
Hoezo ??
Tijdens de schoonmaak actie van vandaag is de VUIL-GRIJPER van the Kunuku Man zoek geraakt. Deze grijper is al ruim 30 jaar actief met ROTZOOI happen.
Dus u begrijpt ;
DEZE GRIJPER MOET GEVONDEN WORDEN.
Als u hem vind, dan graag fff een appje,okรฉ?
Alvast bedankt !!

Tot slot wenst the Kunuku Man u allen een goede, vrolijke maaaaaaaaaaaaaaaaar vooral een SCHONE siman toe. ๐Ÿค 
Delen spreekt voor zich, toch ?

Vergelijkbare berichten

  • #116 Kaya Damasco

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Curaรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan een ieder die dit leest !!! Vandaag (19 maart) was de zoveelste schoonmaak actie op de KAYA DAMASCO / KAYA ADRIATICO. En het blijft voor the Kunuku Man een onbegrijpelijk raadsel wat de ” mens ” allemaal uit het raam flikโ€ฆ’t !!!Positief punt is dat wij het recyclen met…

  • Pech onderweg!

    De meest opvallende truck van het eiland moet U de afgelopen twee weken toch echt gemist hebben “on the road”. Om maar niet te spreken over de immer schallende cukaracha-toeter! Wat was er aan de hand? Nou, niet zoals de titel van deze post zou doen geloven, maar de Kunuku Man auto had gewoon technische…

  • #172 Caracasbaaiweg, nabij Gasora

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan wie dit leest. CARACASBAAIWEG DEEL 2 !!!! Ondanks Vaderdag vandaag (16 juni) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” wederom de Kunuku auto weten te vullen met door u gedoneerde ROTZOOI.Mensen het was om te HUILEN zo smerig. De foto’s waar het wit ziet van de ROTZOOI konden we…

  • #213 Habaai richting Seru Domi.

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Geachte Vervuilers van Curaรงao. Vandaag (27 april) was het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” door omstandigheden niet heel sterk vertegenwoordigd. Maar wat hebben de 9 fantastische vrijwilligers van vandaag zich super ingezet.En waar was dat dan ??Op de NIJLWEG bij stoplichten Habaai richting Seru Domi.In totaal is er door deze…

  • Grote hoeveelheid plastic flessen ter recycling aangeboden.

    Curaรงao MOET schoner !!! Bon ? ? ? Mensen. Vandaag (18 oktober) ffffff een ” BEETJE ” plastic flessen naar Green Phenix afgevoerd. Dit is het zeeeeeer droevige resultaat van 8 schoonmaak acties. Deze flessen worden door Green Phenix weer een nieuw leven gegeven in de vorm van armbanden, oorbellen, enz.enz. Beste mensen, lever uw…

  • !!! BREAKING 2-de actie-dag!!!

    The Kunuku Man geeft geld weg! Maar daar moet U zelf wel wat voor doen! Bij inlevering van:– plastic flessen ontvangt u Naf 0,05 (5 cent) cash per fles!– per kilo aluminium blikjes (dus geen conserven- en/of diervoederblikjes!!!) ontvangt u 1 gulden cash!– Tevens ontvangt u ook nog een waardebon van supermarkt van den Tweel!…

Geef een reactie