|

#159 Nieuwe Caracasbaaiweg/Rotonde Saliña

👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾

Hellooooooooo People.

Na een vrije zondag, ivm karnaval, was het vandaag (18 februari) wederom ” feest “.
En waar was dat ” feestje ” ??
Dat was op de NIEUWE CARACASBAAIWEG/ ROTONDE SALIÑA.
Het is werkelijk ONBEGRIJPELIJK hoeveel ROTZOOI men neerflik..rt aan de kant van de weg.
Na ruim 2,5 uur heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao “, onder een flink aanwezig zonnetje , veeeeeeel en veeeeeeel teveeeeeeeel ROTZOOI opgeruimd.


Bekijk het lijstje en oordeel zelf ; ⬇️⬇️⬇️

LEGE BIERFLESSEN : 510 STUKS = 102 KILO.(GLASBAK)

ALUMINIUM BLIKJES : 375 STUKS = 5 KILO.(RECYCLING)

PLASTIC FLESSEN : 400 STUKS = 8 KILO.(RECYCLING)

OVERIG PLASTIC : 12 KILO. ECHTTTTT NIET NORMAAL !!!!!!
(RECYCLING FUSE CARIBBEAN)

REST ROTZOOI : 69 KILO. (LANDFILL)

TOTAAL EEN BESCHAMENDE 196 KILO !!!!!

The Kunuku Man spreekt alhier zijn welgemeende waardering en dank uit aan de FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS van vandaag.
MASHA MASHA MASHA DANKI TOPPPPPPPERSSSS !!!

Week Tip van the Kunuku Man :

GOOI UW AFVAL GEWOON WAAR HET THUIS HOORT !!
DUS GEWOON IN UW EIGEN KLIKO !!!
KLINKT SIMPEL , MAAAAAR IS OOK SIMPEL, TOCH ???

Voor veeeeeeel informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier zie www.kunukuman.com

P.s. De jongste dochter van the Kunuku Man is hier op fakansie en heeft vandaag uiteraard meegeholpen en tranen schoten in haar ogen vanwege de GIGANTISCHE ROTZOOI.


Deze ROTZOOI is namens haar dan ook GÉÉN RECLAME voor Curaçao. Dus mensen ruim je ROTZOOI op zoals het hoort, oké ?

Mochten er mensen zijn die mee willen helpen met de schoonmaak acties dan hoor ik dat graag via WhatsApp +59995638674.

Tot slot wenst the Kunuku Man u allen een SCHONE siman toe. 🤠
Delen spreekt voor zich, toch ?

Vergelijkbare berichten

  • #188 Soto

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geacht-Alhier-Wonend-Mede-Mens !!! Vandaag (6 oktober) was schoonmaak actie nummer 188 te SOTO. Er werd schoon gemaakt in de buurt waar de containers, van de actie van de gouvernement, geplaatst stonden. Het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” was niet al te groot vertegenwoordigd, maar gelukkig hadden we een perfecte hulp…

  • #137 Arubaweg

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Eiland-Bewoners !! Vandaag (20 augustus) was de wekelijkse schoonmaak actie op de ARUBAWEG. En HELAAAAAAS was het er niet echt SCHOON. Deze schoonmaak actie was gemeld bij de politie en van de politie kregen we dus ook pionnen mee om de boel veilig te laten verlopen. En the Kunuku Man…

  • #119 Colon + 4-de inzamelactie plastic flessen en aluminium blikjes

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geachte Mede-Eiland-Bewoners. Normaal is de wekelijkse schoonmaakactie altijd op zondag. In verband met Pasen hebben de vrijwilligers ” vrij ” en dus alle tijd om eitjes te zoeken. Daar er vandaag (8 april) een inzamelactie van plastic flessen + blik op de agenda stond, bestaat dit verslag dus uit 2 delen….

  • #260 Playa Grote Knip

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan alle Vervuilers van Curaçao. Vandaag (26 april) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” hun wekelijkse klus geklaard.En waar was dat dan ? Het betrof de ronde parkeerplaats en het verlengde lange stuk hiervan op GROTE KNIP.En wat is er ENORM VEEEEEEEEEEEEEEEL foam bakjes opgeraapt. Weg gaan van het…

  • #220 Weg naar Westpunt- nabij Gato

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan alle VERVUILERS van Curaçao. Schoonmaak actie nummer 220 !!! Deze kan weer ingelijst worden, zo mooooooiiiii !!! Vandaag (15 juni) is er door het “Beste schoonmaak team van Curaçao” flink huis gehouden op DE WEG NAAR WESTPUNT, (GATOWEG). De WEG naar de LANDFILL, maaaaaaaaaaaaar de LANDFILL begint helaas al op…

  • Nilda Pinto SBO doneert mooi bedrag.

    Dinsdag 9 mei 2023 heeft the Kunuku Man van Nilda Pinto SBO een mooi bedrag aan sponsoring mogen ontvangen.Sponsoring is belangrijk omdat we als non-profit organisatie geen inkomsten hebben.Maar we maken uiteraard wel wat kosten, zoals inkoop fruit en drinken voor de vrijwilligers (tijdens de opruim- of inzamelacties). Uiteraard rijdt de meest bekende, èn mooist…

Geef een reactie