|

#159 Nieuwe Caracasbaaiweg/Rotonde Saliña

👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾

Hellooooooooo People.

Na een vrije zondag, ivm karnaval, was het vandaag (18 februari) wederom ” feest “.
En waar was dat ” feestje ” ??
Dat was op de NIEUWE CARACASBAAIWEG/ ROTONDE SALIÑA.
Het is werkelijk ONBEGRIJPELIJK hoeveel ROTZOOI men neerflik..rt aan de kant van de weg.
Na ruim 2,5 uur heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao “, onder een flink aanwezig zonnetje , veeeeeeel en veeeeeeel teveeeeeeeel ROTZOOI opgeruimd.


Bekijk het lijstje en oordeel zelf ; ⬇️⬇️⬇️

LEGE BIERFLESSEN : 510 STUKS = 102 KILO.(GLASBAK)

ALUMINIUM BLIKJES : 375 STUKS = 5 KILO.(RECYCLING)

PLASTIC FLESSEN : 400 STUKS = 8 KILO.(RECYCLING)

OVERIG PLASTIC : 12 KILO. ECHTTTTT NIET NORMAAL !!!!!!
(RECYCLING FUSE CARIBBEAN)

REST ROTZOOI : 69 KILO. (LANDFILL)

TOTAAL EEN BESCHAMENDE 196 KILO !!!!!

The Kunuku Man spreekt alhier zijn welgemeende waardering en dank uit aan de FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS van vandaag.
MASHA MASHA MASHA DANKI TOPPPPPPPERSSSS !!!

Week Tip van the Kunuku Man :

GOOI UW AFVAL GEWOON WAAR HET THUIS HOORT !!
DUS GEWOON IN UW EIGEN KLIKO !!!
KLINKT SIMPEL , MAAAAAR IS OOK SIMPEL, TOCH ???

Voor veeeeeeel informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier zie www.kunukuman.com

P.s. De jongste dochter van the Kunuku Man is hier op fakansie en heeft vandaag uiteraard meegeholpen en tranen schoten in haar ogen vanwege de GIGANTISCHE ROTZOOI.


Deze ROTZOOI is namens haar dan ook GÉÉN RECLAME voor Curaçao. Dus mensen ruim je ROTZOOI op zoals het hoort, oké ?

Mochten er mensen zijn die mee willen helpen met de schoonmaak acties dan hoor ik dat graag via WhatsApp +59995638674.

Tot slot wenst the Kunuku Man u allen een SCHONE siman toe. 🤠
Delen spreekt voor zich, toch ?

Vergelijkbare berichten

  • Mooie financiële bijdrage ontvangen.

    Kolektivo Curaçao en supermarkt van den Tweel hebben the Kunuku Man onlangs een financiële bijdrage (Kolektivo Curaçao) en tegoedbonnen (vd Tweel) verleend.De financiële bijdrage is bestemd om in 2024 de vrijwilligers te voorzien van fruit en drinken tijdens de schoonmaakacties. The Kunuku Man en zijn vrijwilligersteam spreken hun hartelijke dank uit voor deze financiële bijdrage….

  • #205 Pirate Bay

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (16 februari) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” rondom Pirate Bay schoon gemaakt. En het was er ongelooflijk vuil. Bekijk op je gemak de foto’s, deze zeggen genoeg.Na ruim 2,5 uur is dit ⬇️ wat er verzameld is : LEGE BIERFLESSEN : 710 STUKS = 142…

  • #151 KAYA EDGAR P. SUPRIANO/ RONDE KLIPWEG

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Boodschap voor geheel Curaçao. GLAS,GLAS,GLAS,GLAS,GLAS,GLAS,GLAS, GLAS EN NOG VEEEEEEEEEEL MEEEEEEEEEEER GLAS !!!!!!TOTAAL 1380 LEGE BIERFLESSEN = 276 KILOOOOOO !!!!!WERKELIJK ONBEGRIJPELIJK , ONBEGRIJPELIJK !!!!!!!!!!ZIE FOTO 1 , 2 , en 3. Nu vraagt u zich wellicht af wat bedoelt the Kunuku Man nu ?Dat heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao…

  • #93 Playa Grote Knip

    👍🏿🇨🇼👍🏿 Curaçao MOET schoner !!!👍🏿🇨🇼👍🏿 Aan een ieder die dit leest. Vandaag (4 september) was het de 93ste schoonmaak actie en deze vond plaats op PLAYA GROTE KNIP. En eerlijk is eerlijk mensen, het was ondanks de zeer felle zon een hele fijne schoonmaak actie. Ik hoor u al vragen; WAAROM DAN ???Het was zowel…

  • #95 Kolonelsweg

    👍🏿🇨🇼👍🏿 Curaçao MOET schoner !!!👍🏿🇨🇼👍🏿 Aan ALLE vervuilers van ” ons ” prachtige eiland. Stel u zich dit even voor ; KOLONELSWEG. TOTAAL SLECHTS 600 METER SCHOON GEMAAKT. Waar heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” vandaag (25 september) het eiland van bevrijd ? 6 AUTOBANDEN, KOELKAST, HEEEEEEEEL VEEEEEL LEGE BIER/RUM FLESSEN, FOAM,…

  • #117 Playa Jeremi, Kleine Knip & Mirador

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geachte Mede-Bewoner van ” ons ” Curaçao. Vandaag (26 maart) was de wekelijkse schoonmaak actie een soort van puzzelrit. Het startschot werd gegeven op PLAYA JEREMI en daar was het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” al klaar voordat we begonnen. HET WAS DAAR DUS HELEMAAL SCHOON !!!Een groot compliment…

Geef een reactie