|

#169 Arubastraat

๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Geachte Mede-Eiland-Bewoners.

Vandaag (26 mei) de wekelijkse schoonmaak actie op de ARUBASTRAAT.

Vanaf het viaduct tot aan de bocht aan beide kanten lag teveeeeeeeel ROTZOOI wat uit de auto gegooid word. Eten en drinken in je auto moet je natuurlijk zelf weten, maar om je afval daarna naar buiten te gooien snapt the Kunuku Man TOTAAL NIET.


Neem een zak mee en daar je ROTZOOI in en thuis in je kliko.
Heb RESPECT voor je eiland en ruim je ROTZOOI op zoals het hoort, okรฉ ?

LEGE BIERFLESSEN : 48 KILO. (GLASBAK)

OVERIG PLASTIC : 8 KILO. (FUSE CARIBBEAN)

ALUMINIUM BLIKJES : 2 KILO. (RECYCLING)

PLASTIC FLESSEN : 7 KILO. (RECYCLING)

REST ROTZOOI : 33 KILO. ( LANDFILL)

TOTAAL DUSSSSSSSSSSSS : 98 KILO !!!!

RUIM GEWOON JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT !!!

The Kunuku Man deelt een zรฉรฉรฉรฉรฉรฉr GROTE pluim uit aan de FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS van vandaag.


Masha Masha Masha Danki Toppersssssss.

Week Tip van the Kunuku Man :
RUIM GEWOON JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT !!!

Mochten er mensen zijn die mee willen helpen met het schoonmaken van ” ons ” eiland, aarzel niet en app the Kunuku Man op +59995638674 en kom erbij , okรฉ ???

Voor meer informatie en tips aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier zie www.kunukuman.com

Tot slot wenst the Kunuku Man een ieder die dit gelezen heeft een mooie, warme, fijne maaaaaaaaaaaaaaaaar ZEKER een SCHONE siman toe. ๐Ÿค 
Delen spreekt voor zich, toch ?

Vergelijkbare berichten

  • #257 Rondom P-plaats SVB

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan een ieder die dit bericht leest. Vandaag (29 maart) was het winnende schoonmaak-lot gevallen op en rondom de parkeerplaats SVB. Ook de achterkant waar de cruiseboten aan komen en de toeristen hiervan als eerste aanblik de ROTZOOI zien. Wat een mooie reclame voor ” ons ” eiland !!! (Maaaaar niet…

  • #156 P-plaats SVB

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Burgers, Boeren en Buitenlui. Vandaag (21 januari) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” de parkeerplaats SVB en rondom schoon gemaakt. Wat lagen er enorm VEEEEEEEEEEEEEEEL kleine snoep-papiertjes, cups, rietjes enz.enz. WAAROM WAAROM gooit u dit zomaar van u af ????? STOP het in een zak(je) en gooi…

  • #147 Weg naar Westpunt, bij Gato.

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Burgers, Boeren en Buitenlui alhier. Vandaag (5 november) was de wekelijkse schoonmaak actie toch wel weer een droevige. Het ” FEEST ” speelde zich af op de Weg naar Westpunt, bij Gato (TUSSEN ZEGU-ROTONDE EN DE LANDFILL).Bekijkt u het bekende lijstje en alle foto’s maar fffffff zelf.Mag u zich daarna…

  • #260 Playa Grote Knip

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan alle Vervuilers van Curaรงao. Vandaag (26 april) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” hun wekelijkse klus geklaard.En waar was dat dan ? Het betrof de ronde parkeerplaats en het verlengde lange stuk hiervan op GROTE KNIP.En wat is er ENORM VEEEEEEEEEEEEEEEL foam bakjes opgeraapt. Weg gaan van het…

  • #163 KAYA EDGAR.P.SUPRIANO

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan een ieder die dit leest. Neemt u ffffff een willekeurige straat in gedachten, okรฉ ?En op zo een straat heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” vandaag (7 april) een GIGANTISCHE ROTZOOI opgeruimd. The Kunuku Man vind het ronduit SCHANDALIG dat dit alles er zomaar neer gesodemietert wordt….

Geef een reactie