|

#184 Weg naar Westpunt, nabij Sambil

👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!

Geachte Vervuiler van ” ons ” mooie eiland !!!

Het was vandaag een bijzonder hete, zeg maar rustig een zéééééér hete schoonmaakactie. Maar wat heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” zich ondanks de hitte van zijn beste kant laten zien. Namens the Kunuku Man een STAANDE OVATIE voor de FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS van vandaag.

Ga er maar ffffff aanstaan in deze hitte om de GIGANTISCHE BENDE van andere mensen op te ruimen.
Jullie zijn een voorbeeld voor vele. MASHA MASHA DANKI.

Zo Beste Mensen dit wilde the Kunuku Man ffff als éérste kwijt.
Dan nu de 184ste schoonmaak actie !!!!!
Het betrof vandaag (8 september) de WEG NAAR WESTPUNT, ter hoogte van SAMBIL. Over 2 kilometer ( heen en terug) is er een GIGANTISCHE hoeveelheid ROTZOOI opgeruimd.


Bekijk vooral ffff de foto’s en uiteraard ook het lijstje ⬇️

LEGE BIERFLESSEN : 1410 STUKS = 282 KILO.(RECYCLING)

PLASTIC FLESSEN : 900 STUKS = 18 KILO.(RECYCLING)

ALUMINIUM BLIK : 375 STUKS = 5 KILO.(RECYCLING)

OVERIG PLASTIC : 9 KILO. (FUSE CARIBBEAN)

REST ROTZOOI : 58 KILO.(LANDFILL)

HOUD U VASTTTTTTTT !!!
OVER 2 KILOMETER IN TOTAAL : 372 KILOOOOOOO !!!
HIER MOET JE JE EIGEN TOCH VOOR SCHAMEN ???

Week Tip van the Kunuku Man :
RUIM GEWOON JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT !!!
ZO SIMPEL en WIN WIN voor iedereen, toch ???

Mochten er mensen zijn die deel willen uitmaken van het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” app the Kunuku Man op +59995638674 en kom erbij,oké ?

Voor veeeeeeel informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier zie www.kunukuman.com

Ffffffff checken mensen. ⬇️⬇️
https://kunukuman.com/index.php/2024/05/27/melden-mileudelicten/

Tot slot wenst the Kunuku Man een ieder die dit heeft gelezen een SCHONE siman toe. 🤠
Delen lijkt mij logisch, toch ?

Vergelijkbare berichten

  • #144 Jan Noorduynweg

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Zéééééér droevig bericht voor geheel Curaçao. Vandaag (15 oktober) was de wekelijkse schoonmaak actie wel een hele zware klus. Zo zwaar dat de 2 komende schoonmaak acties OOK aldaar gaan plaatsvinden.En nu hoor ik u vragen ;WAAR WAS DIE GIGANTISCHE ROTZOOI DAN ??Dat was dus op de JAN NOORDUYNWEG !!!(DE VENTWEG…

  • #80 Omgeving Truk’i Pan’s / Yellow house, Saliña

    👍🏿🇨🇼👍🏿Curaçao MOET schoner !!!👍🏿🇨🇼👍🏿 Boodschap voor geheel Curaçao. Vandaag (5juni) was de beurt aan de omgeving bij de truk’i pan’s tegenover de Yellow House te Saliña. En beste mensen, het was er wederom een gigantische bende. Bekijk de foto’s en huiver. Als je daar wat te eten of drinken neemt is het toch NIET NORMAAL…

  • #105 Kaya Muizenberg

    👍🏿🇨🇼👍🏿 Curaçao MOET schoner !!!👍🏿🇨🇼👍🏿 Zeeeer dringende boodschap voor geheel Curaçao. Vandaag was de wekelijkse schoonmaak actie op de KAYA MUIZENBERG, ter hoogte van het Unique Nature Areas of Curaçao. Beide kanten van de weg zijn schoon gemaakt over een lengte van tezamen 2,5 kilometer. En mensen het was om te huilen zo smerig. Op…

  • the Kunuku Man aanwezig op Nilda Pinto SDGs village

    Op uitnodiging van de organisatie was the Kunuku Man en zijn team vandaag aanwezig op Nilda Pinto SDGs village. Als een van de twee vrijwilligersteams! Het andere team was de Voedselbank. Overige deelnemers waren alle bedrijven, waaronder Aqualectra, Green Phenix, de Meteo, ADC, Dive Division, Green Force, Limpi Recycling enz enz. Doel van deze beurs…

  • #243 CARACASBAAIWEG

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan wie dit bericht leest. Vandaag (7 december) is het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” bezig geweest op de CARACASBAAIWEG. De start was ter hoogte van Kabuya Snack. Daarna ” verhuist ” naar Zuurzak. En the Kunuku Man kan niet zeggen dat het er schoon was. Helaas gooit u nog…

  • #134 Playa Parasasa

    👍🏾🇨🇼👍🏾Curaçao MOET schoner !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (30 juli) was de wekelijkse schoonmaakactie op PLAYA PARASASA. En the Kunuku Man deelt u hierbij mede : Het was er een VRESELIJKE GIGANTISCHE ROTZOOI. Waarom laten ” mensen ” na hun feestje alles aan ROTZOOI achter.Het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” heeft in ruim 2…