|

#194 Arubastraat

πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎCURAΓ‡AO MOET SCHONER !!! πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎ

Aan een ieder die dit bericht leest.

Vandaag (17 november) heeft het ” Beste schoonmaak team van CuraΓ§ao ” hard gewerkt om de ” SCHONE ” (maaaaaaaaaaaaaaaaar niet heus) ARUBASTRAAT te bevrijden van de door u gedoneerde ROTZOOI !!!
Uiteraard is dat gelukt , maar het blijft ZÉÉÉÉÉÉR TRIEST hoeveel er is opgeruimd !!!


Bekijk het lijstje en oordeel zelf: ⬇️⬇️

LEGE BIERFLESJES : 935 STUKS = 187 KILO.(RECYCLING)

PLASTIC FLESSEN : 1150 STUKS = 23 KILO.(RECYCLING)

ALUMINIUM BLIK : 600 STUKS = 8 KILO.(RECYCLING)

OVERIG PLASTIC VERPAKKINGSMATERIAAL 9 KILO.( RECYCLING FUSE CARIBBEAN)

REST ROTZOOI : 74 KILO. (LANDFILL)

TOTAAL EEN SCHANDALIGE 301 KILOOOOOO !!!!!

RUIM GEWOON JE ROTZOOI OP ZOALS HET, OKÉ ?

The Kunuku Man spreekt alhier zijn welgemeende en oprechte dank uit aan de FANTASTISCHE TOPPPPPPPERSSSS van vandaag.
MASHA MASHA DANKI.


Tijdens de pauze had KIMBERLY voor een heerlijke versnapering gezorgd en deze viel erg in de smaak bij de vrijwilligers.
Hartelijk bedankt KIMBERLY.

Week Tip van the Kunuku Man :
Gooi AFVAL niet op CuraΓ§ao, maar in je EIGEN kliko.
Recycle plastic flessen en aluminium blikjes. Recycling stations staan bij de meeste supermarkten. Daar haal je toch ook je boodschappen, dus kleine moeite, toch ?
EEN SCHOON CURAΓ‡AO BEGINT BIJ JOU. πŸ‘πŸΎ

Wie mee wil helpen met de schoonmaak acties die appt gewoon fffff the Kunuku Man op +59995638674, toch ? Tot ziens op de volgende zondag.

Handig om te weten : ⬇️
https://kunukuman.com/index.php/2022/03/26/kadaver-melden/

Voor veeeeeeel informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier bezoek gerust ffffffff www.kunukuman.com

Tot slot wenst the Kunuku Man een ieder die dit bericht heeft gelezen een plezante maaaaaaaaaaaaaaaaar vooral een SCHONE siman toe. 🀠
Delen word zéééééér gewaardeerd.

P.S.P.S.P.S.
Volle sleutelbos gevonden.
Ben jij hem kwijt?
App the Kunuku Man.

Vergelijkbare berichten

  • #184 Weg naar Westpunt, nabij Sambil

    πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎCURAΓ‡AO MOET SCHONER !!! Geachte Vervuiler van ” ons ” mooie eiland !!! Het was vandaag een bijzonder hete, zeg maar rustig een zéééééér hete schoonmaakactie. Maar wat heeft het “Beste schoonmaak team van CuraΓ§ao ” zich ondanks de hitte van zijn beste kant laten zien. Namens the Kunuku Man een STAANDE OVATIE voor de…

  • #256 Centrum, Piscadera

    πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎCURAΓ‡AO MOET SCHONER !!!πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎ Onder het toch wel flink aanwezige zonnetje heeft vandaag (22 maart) het ” Beste schoonmaak team van CuraΓ§ao ” enorm VEEEEEEEEEEEEEEEL ROTZOOI opgeruimd. Het betrof een gedeelte van de WEG NAAR BULLENBAAI en de HELMIN MAGNO WIELS BLVD. En kort samengevat, het was er een BESCHAMENDE puinhoop. Foto 1 is het…

  • #91 KAYA FLOR DI LIBERTAT

    πŸ‘πŸΏπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΏ CuraΓ§ao MOET schoner !!!πŸ‘πŸΏπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΏ Geacht Mede Mens. Vandaag (21 augustus) betrof de wekelijkse schoonmaakactie de KAYA FLOR DI LIBERTAT. En deze toch zeer korte weg heeft het “beste schoonmaak team van CuraΓ§ao” dan ook letterlijk BEVRIJD (LIBERTAT) van veel teveel ROTZOOI. Hieronder ziet u het resultaat. TE ERG VOOR WOORDEN !!! BIER/RUM FLESSEN. 1500…

  • #198 Berg Altena

    πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎCURAΓ‡AO MOET SCHONER πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎ Aan alle Vervuilers die in 2025 stoppen om CuraΓ§ao te gebruiken als OPENBARE STORTPLAATS, toch ??? Vandaag (15 december) was het voor het “Beste schoonmaak team van CuraΓ§ao ” de laatste schoonmaak actie van dit jaar. En het was er wéér helaaaaaaaaaaaas eentje om in te lijsten.Stel je zelf ffff de…

  • Supermarket Van Den Tweel start initiatief

    𝐂π₯𝐞𝐚𝐧 𝐔𝐩 𝐌𝐚𝐚𝐧𝐝 In de maand september gaan wij samen met onze medewerkers in samenwerking met de Kunuku Man elke woensdag actie ondernemen om schoon te maken! Wij willen graag ook als bedrijf bijdragen aan een schoner CuraΓ§ao π‘Ίπ’‚π’Žπ’†π’ 𝒔𝒕𝒂𝒂𝒏 π’˜π’† π’”π’•π’†π’“π’Œπ’†π’“! 𝑳𝒂𝒕𝒆𝒏 π’˜π’† π’”π’‚π’Žπ’†π’ 𝒐𝒏𝒔 π‘«π’–π’”π’‰π’Š 𝑲𝒐𝒓𝒔𝒐𝒖 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒏 𝒉𝒐𝒖𝒅𝒆𝒏! Bovenstaand bericht is de aankondiging…