|

#202 Playa Grote Knip

๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Aan alle Vervuilers die Grote Knip bezoeken.

Vandaag (26 januari) was het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” op bezoek bij GROTE KNIP. Het team was vandaag niet op volle sterkte daar er vele vrijwilligers mee liepen met ” Walk of the Roses “. CHAPEAU TOPPERS !!
Toch hebben we helaaaaaas, met slechts 7 FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS, een totaal van 130 kilo ROTZOOI opgeruimd.


Het betrof hier de ronde en de lange parkeerplaats. Fijn dagje strand en dan je ROTZOOI bij je auto in de mondi te gooien. WAAROM ?? WAAROM ??
RUIM GEWOON JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, OKE ?

Bekijk het onderhand bekende lijstje โฌ‡๏ธโฌ‡๏ธโฌ‡๏ธ

LEGE BIERFLESSEN : 380 STUKS = 76 KILO. (GLASBAK)
ZIJN DUS 16 KRATTEN AAN LEGE FLESJES. HOE DAN ??

PLASTIC FLESSEN : 400 STUKS = 8 KILO.(RECYCLING)

ALUMINIUM BLIK : 300 STUKS = 4 KILO.(RECYCLING)

OVERIG PLASTIC : 3 KILO. (FUSE CARIBBEAN)

TOTAAL EEN WALGELIJKE 130 KILOOOOOO !!!!!

BESTE MENSEN, STOP STOP STOP MET DIT WEG-GOOI-GEDRAG EN HOU ” ONS ” EILAND SCHOON.

Afgelopen donderdag heeft the Kunuku Man samen met Michael een voorlichting gegeven op de ALBERT SWEITZER SCHOOL.
Benieuwd hoe dat verliep ?? Zie link โฌ‡๏ธ
https://kunukuman.com/index.php/2025/01/24/kunuku-man-bezoekt-dr-albert-schweitzerschool/

Week Tip van the Kunuku Man :
Ga samen met je buren jullie eigen straat bevrijden van het aanwezige zwerfvuil. Tesaam een kleine moeite, maaaaaar zeker weten een GROOT verschil.

Voor wie mee wil helpen met de wekelijkse schoonmaak acties appt gewoon fffff the Kunuku Man op : +59995638674 of klik hier App.
Twijfel niet langer en dan zien we elkaar bij de volgende schoonmaak actie. Alvast Bon Bini.

Voor veeeeeeel informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier zie www.kunukuman.com

Tot slot wenst the Kunuku Man een ieder die dit bericht heeft gelezen een gezellige en vrolijke maaaaaaaar vรณรณral een SCHONE siman toe. ๐Ÿค 
Delen is een kleine moeite, toch ?

Vergelijkbare berichten

  • #105 Kaya Muizenberg

    ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Curaรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Zeeeer dringende boodschap voor geheel Curaรงao. Vandaag was de wekelijkse schoonmaak actie op de KAYA MUIZENBERG, ter hoogte van het Unique Nature Areas of Curaรงao. Beide kanten van de weg zijn schoon gemaakt over een lengte van tezamen 2,5 kilometer. En mensen het was om te huilen zo smerig. Op…

  • #121 Weg naar Westpunt, bij Papaya

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ AAN ALLE MENSEN DIE HUN ROTZOOI OVERAL OP “ONS ” EILAND NEER GOOIEN !!!! Wat was de zon vandaag (23 april) sterk aanwezig !!! Wat was het er weeeeeeeer een gigantische ROTZOOI !!! Waaaaaaaaaar dan ??? De Weg naar Westpunt ( bij Papaya) dusssss !!! Gezien vanaf de rotonde SEGU richting…

  • #226 Parkeerterrein SVB & omstreken

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan alle mensen die hun afval achteloos weggooien. Vandaag (27 juli) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaรงao “, onder tรณch wel een zeer warm zonnetje, de beuk erin gezet. Waar dan ? Rondom de rotonde en parkeerplaats SVB. Lege bierflesjes vielen op zich mee ( hoewelllll) maaaaaaaaaaaaaaaaar wat is er…

  • #149 Parasasa beach en omgeving

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan alle mensen alhier. Vandaag (19 november) was het ” winnende lot ” gevallen op ” ons ” prachtige lokale strand PARASASA. Maaaaaar wat was het er helaaaaaaaaaaas een BENDE. Na ruim 2,5 uur hard werken heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” het er weer perfect SCHOON achtergelaten….

  • The Kunuku Man gaat terug naar school!

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ The Kunuku Man gaat terug naar school; niet om nog iets op te steken maar om op scholen voorlichting te geven over de toenemende vervuiling, van Curaรงao, door zwerfvuil. Voorkom zwerfvuil op Curaรงao, niet alleen voor jezelf, maar ook voor de rest van de klas. En uiteraard voor je familie. Waarom…