|

#202 Playa Grote Knip

๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Aan alle Vervuilers die Grote Knip bezoeken.

Vandaag (26 januari) was het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” op bezoek bij GROTE KNIP. Het team was vandaag niet op volle sterkte daar er vele vrijwilligers mee liepen met ” Walk of the Roses “. CHAPEAU TOPPERS !!
Toch hebben we helaaaaaas, met slechts 7 FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS, een totaal van 130 kilo ROTZOOI opgeruimd.


Het betrof hier de ronde en de lange parkeerplaats. Fijn dagje strand en dan je ROTZOOI bij je auto in de mondi te gooien. WAAROM ?? WAAROM ??
RUIM GEWOON JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, OKE ?

Bekijk het onderhand bekende lijstje โฌ‡๏ธโฌ‡๏ธโฌ‡๏ธ

LEGE BIERFLESSEN : 380 STUKS = 76 KILO. (GLASBAK)
ZIJN DUS 16 KRATTEN AAN LEGE FLESJES. HOE DAN ??

PLASTIC FLESSEN : 400 STUKS = 8 KILO.(RECYCLING)

ALUMINIUM BLIK : 300 STUKS = 4 KILO.(RECYCLING)

OVERIG PLASTIC : 3 KILO. (FUSE CARIBBEAN)

TOTAAL EEN WALGELIJKE 130 KILOOOOOO !!!!!

BESTE MENSEN, STOP STOP STOP MET DIT WEG-GOOI-GEDRAG EN HOU ” ONS ” EILAND SCHOON.

Afgelopen donderdag heeft the Kunuku Man samen met Michael een voorlichting gegeven op de ALBERT SWEITZER SCHOOL.
Benieuwd hoe dat verliep ?? Zie link โฌ‡๏ธ
https://kunukuman.com/index.php/2025/01/24/kunuku-man-bezoekt-dr-albert-schweitzerschool/

Week Tip van the Kunuku Man :
Ga samen met je buren jullie eigen straat bevrijden van het aanwezige zwerfvuil. Tesaam een kleine moeite, maaaaaar zeker weten een GROOT verschil.

Voor wie mee wil helpen met de wekelijkse schoonmaak acties appt gewoon fffff the Kunuku Man op : +59995638674 of klik hier App.
Twijfel niet langer en dan zien we elkaar bij de volgende schoonmaak actie. Alvast Bon Bini.

Voor veeeeeeel informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier zie www.kunukuman.com

Tot slot wenst the Kunuku Man een ieder die dit bericht heeft gelezen een gezellige en vrolijke maaaaaaaar vรณรณral een SCHONE siman toe. ๐Ÿค 
Delen is een kleine moeite, toch ?

Vergelijkbare berichten

  • #222 Weg naar Westpunt (Gato-weg)

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan een ieder die dit leest. Vandaag (29 juni) was het deel 3 van de WEG NAAR WESTPUNT, (GATOWEG) U weet wel, dat bekende weggetje naar de LANDFILL. Nou ook vandaag was het weer te DROEVIG voor woorden. Bekijk het onderhand bekende lijstje maar fffff : โฌ‡๏ธโฌ‡๏ธ LEGE BIERFLESSEN : 675…

  • #99 De Visserij / Pirate Bay

    ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Curaรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Boodschap voor geheel Curaรงao. Vandaag (23 oktober) was het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” prima vertegenwoordigd bij de 99ste schoonmaak actie. Deze vond plaats omgeving bij de Visserij/ Pirate Bay. Kan the Kunuku Man na deze schoonmaak actie licht enthousiast zijn ? Het leek er wel op maar…

  • #117 Playa Jeremi, Kleine Knip & Mirador

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Geachte Mede-Bewoner van ” ons ” Curaรงao. Vandaag (26 maart) was de wekelijkse schoonmaak actie een soort van puzzelrit. Het startschot werd gegeven op PLAYA JEREMI en daar was het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” al klaar voordat we begonnen. HET WAS DAAR DUS HELEMAAL SCHOON !!!Een groot compliment…

  • !!! Wegens succes verlengd; 3-de actie-dag!!!

    The Kunuku Man geeft geld weg! ZOMAAAAAAAAAR ? NEE,NATUURLIJK NIET ZOMAAR.๐Ÿ˜ Wร‰L ALS U PLASTIC FLESSEN (de dop mag erop blijven) en ALUMINIUM BLIKJES KOMT INLEVEREN !!! Bij inlevering van:– plastic flessen, ontvangt u Naf 0,05 (5 cent) cash per fles!– per kilo aluminium blikjes (dus geen conserven- en/of diervoederblikjes!!!) ontvangt u 1 gulden cash!–…

  • Zaterdag 2 September, laatste inzamelactie!!

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Mensen. LAATSTE INZAMELACTIE PLASTIC FLESSEN !!! Zaterdag 2 september is de laatste inzamelactie plastic flessen en aluminium blikjes. De bodem van de sponsor-pot is in zicht dus is er deze inzamel-dag geld voor 25.000 flessen. Dan is de pot echt leeg !!!DUS WEES ER OP TIJD BIJ om nog een…