|

#202 Playa Grote Knip

๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Aan alle Vervuilers die Grote Knip bezoeken.

Vandaag (26 januari) was het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” op bezoek bij GROTE KNIP. Het team was vandaag niet op volle sterkte daar er vele vrijwilligers mee liepen met ” Walk of the Roses “. CHAPEAU TOPPERS !!
Toch hebben we helaaaaaas, met slechts 7 FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS, een totaal van 130 kilo ROTZOOI opgeruimd.


Het betrof hier de ronde en de lange parkeerplaats. Fijn dagje strand en dan je ROTZOOI bij je auto in de mondi te gooien. WAAROM ?? WAAROM ??
RUIM GEWOON JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, OKE ?

Bekijk het onderhand bekende lijstje โฌ‡๏ธโฌ‡๏ธโฌ‡๏ธ

LEGE BIERFLESSEN : 380 STUKS = 76 KILO. (GLASBAK)
ZIJN DUS 16 KRATTEN AAN LEGE FLESJES. HOE DAN ??

PLASTIC FLESSEN : 400 STUKS = 8 KILO.(RECYCLING)

ALUMINIUM BLIK : 300 STUKS = 4 KILO.(RECYCLING)

OVERIG PLASTIC : 3 KILO. (FUSE CARIBBEAN)

TOTAAL EEN WALGELIJKE 130 KILOOOOOO !!!!!

BESTE MENSEN, STOP STOP STOP MET DIT WEG-GOOI-GEDRAG EN HOU ” ONS ” EILAND SCHOON.

Afgelopen donderdag heeft the Kunuku Man samen met Michael een voorlichting gegeven op de ALBERT SWEITZER SCHOOL.
Benieuwd hoe dat verliep ?? Zie link โฌ‡๏ธ
https://kunukuman.com/index.php/2025/01/24/kunuku-man-bezoekt-dr-albert-schweitzerschool/

Week Tip van the Kunuku Man :
Ga samen met je buren jullie eigen straat bevrijden van het aanwezige zwerfvuil. Tesaam een kleine moeite, maaaaaar zeker weten een GROOT verschil.

Voor wie mee wil helpen met de wekelijkse schoonmaak acties appt gewoon fffff the Kunuku Man op : +59995638674 of klik hier App.
Twijfel niet langer en dan zien we elkaar bij de volgende schoonmaak actie. Alvast Bon Bini.

Voor veeeeeeel informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier zie www.kunukuman.com

Tot slot wenst the Kunuku Man een ieder die dit bericht heeft gelezen een gezellige en vrolijke maaaaaaaar vรณรณral een SCHONE siman toe. ๐Ÿค 
Delen is een kleine moeite, toch ?

Vergelijkbare berichten

  • the Kunuku Man aanwezig op Nilda Pinto SDGs village

    Op uitnodiging van de organisatie was the Kunuku Man en zijn team vandaag aanwezig op Nilda Pinto SDGs village. Als een van de twee vrijwilligersteams! Het andere team was de Voedselbank. Overige deelnemers waren alle bedrijven, waaronder Aqualectra, Green Phenix, de Meteo, ADC, Dive Division, Green Force, Limpi Recycling enz enz. Doel van deze beurs…

  • Nilda Pinto SBO doneert mooi bedrag.

    Dinsdag 9 mei 2023 heeft the Kunuku Man van Nilda Pinto SBO een mooi bedrag aan sponsoring mogen ontvangen.Sponsoring is belangrijk omdat we als non-profit organisatie geen inkomsten hebben.Maar we maken uiteraard wel wat kosten, zoals inkoop fruit en drinken voor de vrijwilligers (tijdens de opruim- of inzamelacties). Uiteraard rijdt de meest bekende, รจn mooist…

  • #171 Caracasbaaiweg

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan een ieder die alhier woont. Vandaag (9 juni) was de wekelijkse schoonmaak actie op de CARACASBAAIWEG. Start was voor Cargo Caribbean en vandaar uit een groep naar links en een andere groep naar rechts.Wat was het warm in de zon, maar wat hebben al deze FANTASTISCHE TOPPPPPPPERSSSS hard gewerkt. CHAPEAU…

  • #212 SCHOTTEGATWEG/NIEUWE HAVEN

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (13 april) was het ” winnende lot ” gevallen op de SCHOTTEGATWEG/NIEUWE HAVEN. Bij aankomst, bij het monument, zag het er op het eerste oog redelijk schoon uit !!! Maar ook hier; schijn bedriegt.Zie hieronder het lijstje en oordeel zelf : โฌ‡๏ธ LEGE BIERFLESSEN : 460 STUKS =…

  • Donatie ontvangen!

    Met grote dankbaarheid wil The Kunuku Man The Coca-Cola Company Curaรงao bedanken voor de prachtige donatie van frisdrank die opnieuw mocht worden ontvangen. Deze verfrissende bijdrage is bestemd voor de vrijwilligers, die zich iedere zondag met volle inzet inzetten tijdens de schoonmaakacties van The Kunuku Man. Dankzij deze donatie kunnen zij tussendoor even hun dorst…

  • #251 Weg naar HATO

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Geachte Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (8 februari) is het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” erg hard aan het werk geweest en wel op de WEG NAAR HATO. Er is aan de linker en rechterkant in totaal 3 kilometer schoon gemaakt. Het was er een BESCHAMENDE GROTE BENDE. Vele toeristen rijden vanaf het…