|

#204 JULIANAPLEIN/KAYA JONGE WACHT/CONCORDIASTRAAT

๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Aan een ieder die zijn ROTZOOI op Curaรงao gooit !!!

Vandaag (9 februari) was het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” de door u gedoneerde ROTZOOI aan het opruimen op het JULIANAPLEIN/KAYA JONGE WACHT/CONCORDIASTRAAT. Helaas moet the Kunuku Man mededelen dat het NIET NORMAAL was wat er allemaal lag.
IS HET TEVEEEEEEEEL GEVRAAGD OM JE ROTZOOI GEWOON OP TE RUIMEN ZOALS HET HOORT ??????????


Wat er zoal opgeruimd is zie โฌ‡๏ธโฌ‡๏ธโฌ‡๏ธ

LEGE BIERFLESSEN : 340 STUKS = 68 KILO. (GLASBAK)

ALUMINIUM BLIK : 225 STUKS = 3 KILO. (RECYCLING)

PLASTIC FLESSEN : 550 STUKS = 11 KILO.(RECYCLING)

OVERIG PLASTIC : 4 KILO. (FUSE CARIBBEAN)

REST ROTZOOI : 69 KILO. (LANDFILL)

TOTAAL EEN WALGELIJKE 155 KILOOOOOO !!!!!

Via deze weg wil the Kunuku Man zijn welgemeende bewondering uitspreken aan de FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS van vandaag.
Wat zou Curaรงao er zonder jullie nog veel vuiler uitzien.
MASHA MASHA MASHA DANKI KANJERSSSSSSSSSS.


Week Tip van the Kunuku Man :
Neem een zak mee in je auto en doe er je ROTZOOI in en bij thuiskomst GEWOON ffffff in je eigen KLIKO gooien.
KLINKT Tร“CH SIMPEL, HE ??? EN DAT IS HET OOK.
Namens CURAร‡AO alvast bedankt.

Voor wie mee wil helpen met de wekelijkse schoonmaak acties die appt fffff the Kunuku Man, okรฉ ? +59995638674.

Bezoek gerust ffffffff www.kunukuman.com voor meer informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier.

Tot slot wenst the Kunuku Man een ieder die dit heeft gelezen een SCHONE siman toe.๐Ÿค 
Delen spreekt voor zich, toch?๐Ÿ‘Š๐Ÿฝ

Vergelijkbare berichten

  • Sleutelhangers te koop.

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Mensen. NIEUWE ZENDING HELE MOOIE SLEUTELHANGERS !!! ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ DEZE WIL JE HEBBEN, TOCH ??? ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ Deze zijn uiteraard te koop en de opbrengst gaat in de schoonmaak-pot.๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‘๐Ÿพ Zijn te koop elke zondag tijdens de wekelijkse schoonmaak actie. Informatie/locatie hierover zie www.kunukuman.com Af te halen te Barber ook mogelijk. Voor afspraak…

  • #145 Jan Noorduynweg (vervolg)

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Geachte-Mede-Aard-Bewoners !!!!! KAN HET NOG TRIESTER ????? DEEL 2. SCHOONMAAK JAN NOORDUYNWEG !!!!!(VENTWEG) LIJSTJE : โฌ‡๏ธโฌ‡๏ธโฌ‡๏ธ LEGE BIERFLESJES : 990 STUKS = 198 KILO.(GLASBAK) BLIKJES : 375 STUKS = 5 KILO.(RECYCLING) PLASTIC FLESSEN : 600 STUKS = 12 KILO. (RECYCLING) OVERIG PLASTIC : 8 KILO.(RECYCLING FUSE CARIBBEAN) REST ROTZOOI : 307…

  • Dank aan The Coca-Cola Company voor nieuwe donatie

    Datum: 16 april 2026 Ook vandaag heeft The Kunuku Man wederom een mooie donatie mogen ontvangen van The Coca-Cola Company. Er is een flinke hoeveelheid frisdrank beschikbaar gesteld voor onze vrijwilligers. Tijdens onze opruimacties werken we vaak onder warme omstandigheden. Voldoende hydratatie is daarbij essentieel om het werk veilig en verantwoord uit te voeren. Dankzij…

  • #102 Boca Sami

    ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Curaรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Boodschap voor geheel Curaรงao. Vandaag (13 november) was het de beurt aan de KAYA MA PIETERNELLA te BOCA SAMI. Het ” beste schoonmaak team van Curaรงao ” heeft op ong. 2 a 3 km, wederom een veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te veeeeeeeeeeeeele hoeveelheid aan ROTZOOI opgeruimd. Let u even op in het lijstje…

  • #185 KAMINDA JOSE C. ANTHONIA / WEG NAAR FUIK.

    ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸฟCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Geacht-Mede-Mens !!! Vandaag (15 september) was de 185ste schoonmaak actie afgestemd op de schoonmaakactie van GMN/SELIKOR. Het ” feestje ” speelde zich af op KAMINDA JOSE C. ANTHONIA / WEG NAAR FUIK. Het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” heeft rondom de gehele parkeerplaats, alwaar de containers stonden, schoon gemaakt….

  • Inzamelactie nummero 7, in het idyllische Barber.

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (20 mei) was alweer de 7de inzamelactie van plastic flessen en aluminium blikjes.Deze keer stonden de FANTASTISCHE en ENTHOUSIASTE VRIJWILLIGERS klaar tegenover de kerk van Barber. Maar helaas waren de mensen minder ENTHOUSIAST. Ondanks dat was het gezellig onder elkaar en werden er toch nog 1160 plastic flessen…