|

#204 JULIANAPLEIN/KAYA JONGE WACHT/CONCORDIASTRAAT

👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾

Aan een ieder die zijn ROTZOOI op Curaçao gooit !!!

Vandaag (9 februari) was het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” de door u gedoneerde ROTZOOI aan het opruimen op het JULIANAPLEIN/KAYA JONGE WACHT/CONCORDIASTRAAT. Helaas moet the Kunuku Man mededelen dat het NIET NORMAAL was wat er allemaal lag.
IS HET TEVEEEEEEEEL GEVRAAGD OM JE ROTZOOI GEWOON OP TE RUIMEN ZOALS HET HOORT ??????????


Wat er zoal opgeruimd is zie ⬇️⬇️⬇️

LEGE BIERFLESSEN : 340 STUKS = 68 KILO. (GLASBAK)

ALUMINIUM BLIK : 225 STUKS = 3 KILO. (RECYCLING)

PLASTIC FLESSEN : 550 STUKS = 11 KILO.(RECYCLING)

OVERIG PLASTIC : 4 KILO. (FUSE CARIBBEAN)

REST ROTZOOI : 69 KILO. (LANDFILL)

TOTAAL EEN WALGELIJKE 155 KILOOOOOO !!!!!

Via deze weg wil the Kunuku Man zijn welgemeende bewondering uitspreken aan de FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS van vandaag.
Wat zou Curaçao er zonder jullie nog veel vuiler uitzien.
MASHA MASHA MASHA DANKI KANJERSSSSSSSSSS.


Week Tip van the Kunuku Man :
Neem een zak mee in je auto en doe er je ROTZOOI in en bij thuiskomst GEWOON ffffff in je eigen KLIKO gooien.
KLINKT TÓCH SIMPEL, HE ??? EN DAT IS HET OOK.
Namens CURAÇAO alvast bedankt.

Voor wie mee wil helpen met de wekelijkse schoonmaak acties die appt fffff the Kunuku Man, oké ? +59995638674.

Bezoek gerust ffffffff www.kunukuman.com voor meer informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier.

Tot slot wenst the Kunuku Man een ieder die dit heeft gelezen een SCHONE siman toe.🤠
Delen spreekt voor zich, toch?👊🏽

Vergelijkbare berichten

  • !!! BREAKING !!!

    The Kunuku Man geeft geld weg! Maar daar moet U zelf wel wat voor doen! Bij inlevering van:– plastic flessen ontvangt u Naf 0,05 (5 cent) cash per fles!– per kilo aluminium blikjes (dus geen conserven- en/of diervoederblikjes!!!) ontvangt u 1 gulden cash! Waarom?Om het recyclen van bepaalde materialen te bevorderen.Om ons eiland schoner te…

  • #168 KAMINDA SALIÑA

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Beste Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (19 mei) speelde het wekelijkse ” FEEST” zich af op KAMINDA SALIÑA. (Tussen Wine Factory en Subway) En wat was het er weer een ongelooflijke BENDE. Maar wat heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaçao ” zich wederom waar gemaakt. Het totaal in kilo’s lijkt mee te…

  • Kunukuman in gesprek met Giselle Mc William

    De Kunuku Man heeft, samen met Michael de Jongh en Roel Vinkes, op maandag 20 juni een gesprek gevoerd met Giselle Mc William, statenlid. Onderwerp van gesprek was natuurlijk de afvalproblematiek op Curaçao.Gedurende het gesprek werd duidelijk dat Giselle zeer betrokken is bij het afvalprobleem op Curaçao.Zij heeft namelijk een wet gemaakt waar in onder…

  • #264 Yellow house, Saliña

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Aan een ieder die dit bericht gaat lezen. Vandaag (7 juni) was het winnende schoonmaak-lot gevallen op de KAYA C.WINKEL en KAMINDA SALIÑA. Er is door de Toppersssssss van vandaag erg hard gewerkt en hierdoor is er weer een stuk(je) Curaçao schoner !!! Er is erg veeeeeeel klein en lastig op…

  • #231 WINSTON CHURCHILL WEG

    👍🏾🇨🇼👍🏾CURAÇAO MOET SCHONER !!!👍🏾🇨🇼👍🏾 Geachte – Mede – Aard – Bewoners. Vandaag (31 augustus) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaçao ” huis gehouden op de WINSTON CHURCHILL WEG, (nabij de Perfect Bar). En er lag WERKELIJK SCHANDALIG VEEEEEEEEEEEEEEEL ROTZOOI.De hoeveelheid lege bierflesjes was maaaaaaaaaar 1005 stuks. HOE DANNNNNNNNNNN ????? “Geniet ” van het bekende…