|

#212 SCHOTTEGATWEG/NIEUWE HAVEN

๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Beste Mede-Eiland-Bewoners.

Vandaag (13 april) was het ” winnende lot ” gevallen op de SCHOTTEGATWEG/NIEUWE HAVEN. Bij aankomst, bij het monument, zag het er op het eerste oog redelijk schoon uit !!!

Maar ook hier; schijn bedriegt.
Zie hieronder het lijstje en oordeel zelf : โฌ‡๏ธ

LEGE BIERFLESSEN : 460 STUKS = 92 KILO.(GLASBAK)

PLASTIC FLESSEN : 250 STUKS = 5 KILO.(RECYCLING)

ALUMINIUM BLIK : 300 STUKS = 4 KILO.(RECYCLING)

OVERIG PLASTIC : 7 KILO. (FUSE CARIBBEAN)

REST ROTZOOI : 63 KILO.

TOTAAL EEN WALGELIJKE 171 KILOOOOOOO !!!!!

STOP, STOP, STOP MET DIT WEG-GOOI-GEDRAG AUB,OKE ?

The Kunuku Man spreekt alhier zijn welgemeende en GROTE dank uit aan de FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS van vandaag. Ga er maar aanstaan in het hete zonnetje en dan de ROTZOOI van anderen opruimen. Jullie zijn stuk voor stuk KANJERSSSSSS.
Masha Masha Masha Danki.

Week Tip van the Kunuku Man :
Afval in je auto ?
Dit NIET uit je raam gooien !
Fff in een zakje !
Bij thuiskomst in je eigen KLIKO, toch ?
Lijkt SIMPEL en ik heb nieuws voor je !
HET IS OOK SIMPEL !!!!!

ALLร‰ร‰N TESAAM KRIJGEN WE CURAร‡AO SCHOON !!!

Wie mee wil helpen met het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” is uiteraard van harte welkom. Gewoon fff een appje naar the Kunuku Man en we zien je snel. +59995638674.

Voor meer informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier bezoek gerust ffffffff www.kunukuman.com

Tot slot wenst the Kunuku Man een ieder die dit bericht heeft gelezen een PLEZANTE maaaaaaaaaaaaaaaaar vooral een SCHONE siman toe. ๐Ÿค 
Delen spreekt voor zich, toch ?

Vergelijkbare berichten

  • #253 CARACASBAAIWEG (Bottles)

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Geacht-Alhier-Wonend-Mede-Mens. Vandaag (1 maart) was het ” winnende schoonmaak-lot ” gevallen op de CARACASBAAIWEG. Start was ter hoogte van Bottles en de route liep voorbij de rotonde Janwe. En the Kunuku Man kan jullie mededelen dat het er een SCHANDALIGE ROTZOOI was. Prachtige reclame voor Curaรงao, maaaaaaaar NIET heussssss !!! RUIM…

  • #93 Playa Grote Knip

    ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Curaรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Aan een ieder die dit leest. Vandaag (4 september) was het de 93ste schoonmaak actie en deze vond plaats op PLAYA GROTE KNIP. En eerlijk is eerlijk mensen, het was ondanks de zeer felle zon een hele fijne schoonmaak actie. Ik hoor u al vragen; WAAROM DAN ???Het was zowel…

  • #185 KAMINDA JOSE C. ANTHONIA / WEG NAAR FUIK.

    ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸฟCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Geacht-Mede-Mens !!! Vandaag (15 september) was de 185ste schoonmaak actie afgestemd op de schoonmaakactie van GMN/SELIKOR. Het ” feestje ” speelde zich af op KAMINDA JOSE C. ANTHONIA / WEG NAAR FUIK. Het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” heeft rondom de gehele parkeerplaats, alwaar de containers stonden, schoon gemaakt….

  • #249 Playa Parasasa

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan een ieder die dit leest. Vandaag (25 januari) was het Kunuku Man Team actief op en rondom PLAYA PARASASA. Het was voor het eerst een meevaller met de achtergebleven ROTZOOI. Ja, U leest het goed !!! Het was er redelijk schoon en hopelijk is dit een goed teken voor de…

  • #199 A.A. de Lannoy-Willems boulevard

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ CURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Bon dia, mede-eiland bewoners. Namens het hele Kunuku Man team wensen wij U allen een bon aรฑa nobo, happy New year, gelukkig nieuw jaar. Maar vooral een schoon jaar! Zullen we dat afspreken? Voor het Kunuku Man team was vandaag, 5 januari 2025, de aftrap aan de A.A. de Lannoy-Willems…

  • #247 Weg naar Westpunt, nabij Sambil

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan een ieder die dit leest. Vandaag (11 januari) was de wekelijkse schoonmaak actie een zรฉรฉรฉรฉรฉรฉr droevige schoonmaak actie.WAAROM DAN ???Omdat het op 2500 meter behaalde resultaat droevig veeeeeeeeeel was. Zeg maar rustig een SCHANDE !!!Het betrof vandaag de Weg naar Westpunt tussen Sambil en het benzinestation. Kijk โฌ‡๏ธโฌ‡๏ธ wat er…