|

Schoonmaakacties altijd op zondag? Waarom?

Zoals misschien al bekend is worden de schoonmaakacties altijd op zondag van 12:00 uur tot ongeveer 15:00 uur uitgevoerd.
Inderdaad op het heetst van de dag!” “Waarom?”, zult u misschien zeggen of denken.
Dat zullen we U uitleggen.
Het is om een statement te maken en om “gezien” te worden.
Een groep gemotiveerde mensen in de, inmiddels bekende, blauwe hesjes werkt zich in het zweet om de enorme berg rotzooi op te ruimen die door onze mede-eilandbewoners achteloos de natuur in gegooid wordt! Bierflesjes, foambakjes, blikjes, plastic flessen, noem maar op.
Door het tijdstip waarop we dit doen willen we dat we gezien worden en dat er bij mensen eindelijk eens de gedachte op komt dat men verkeerd bezig is door hun rotzooi zo maar weg te gooien. Dat men dus eens gaat nadenken waar men mee bezig is.
Neem het lekker mee en gooi het in je eigen bed! Maar dat gebeurt niet! Nee, we gooien het lekker uit de auto.
Krachtige taal, maar helaas is het nodig. Het is om je kapot te schamen zoals ons mooie eiland er uit ziet op vele plekken.
Dus onze schoonmaakacties zijn er om de mentaliteit van de vervuiler proberen te veranderen zodat men zijn eigen rotzooi opruimt.
En daarom, beste mensen, staat er iedere zondag een geweldig team, zonder te klagen, in de brandende zon rotzooi te ruimen.

Vergelijkbare berichten

  • #254 Playa Piskadรณ

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER Aan een ieder die dit bericht leest. Vandaag (8 maart) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” tesamen met GO WEST DIVING de ROTZOOI zowel onder als boven water opgeruimd.Het geheel speelde zich af op en rondom PLAYA PISKADร“. De duikers hebben in totaal 38 kilo ROTZOOI uit de zee gehaald….

  • #145 Jan Noorduynweg (vervolg)

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Geachte-Mede-Aard-Bewoners !!!!! KAN HET NOG TRIESTER ????? DEEL 2. SCHOONMAAK JAN NOORDUYNWEG !!!!!(VENTWEG) LIJSTJE : โฌ‡๏ธโฌ‡๏ธโฌ‡๏ธ LEGE BIERFLESJES : 990 STUKS = 198 KILO.(GLASBAK) BLIKJES : 375 STUKS = 5 KILO.(RECYCLING) PLASTIC FLESSEN : 600 STUKS = 12 KILO. (RECYCLING) OVERIG PLASTIC : 8 KILO.(RECYCLING FUSE CARIBBEAN) REST ROTZOOI : 307…

  • Sleutelhangers te koop.

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Mensen. NIEUWE ZENDING HELE MOOIE SLEUTELHANGERS !!! ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ DEZE WIL JE HEBBEN, TOCH ??? ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ Deze zijn uiteraard te koop en de opbrengst gaat in de schoonmaak-pot.๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‘๐Ÿพ Zijn te koop elke zondag tijdens de wekelijkse schoonmaak actie. Informatie/locatie hierover zie www.kunukuman.com Af te halen te Barber ook mogelijk. Voor afspraak…

  • #188 Soto

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Geacht-Alhier-Wonend-Mede-Mens !!! Vandaag (6 oktober) was schoonmaak actie nummer 188 te SOTO. Er werd schoon gemaakt in de buurt waar de containers, van de actie van de gouvernement, geplaatst stonden. Het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” was niet al te groot vertegenwoordigd, maar gelukkig hadden we een perfecte hulp…

  • Voor den dorschtigen mensch

    Vandaag heeft the Kunuku Man weer een mooie sponsorbijdrage mogen ontvangen van the Coca Cola company. Namens het hele Kunuku Man-team wederom grote dank.We zullen onze dorst weer goed kunnen lessen tijdens de komende schoonmaakacties.Zeker nu het zonnetje, in dit jaargetijde, weer krachtiger gaat schijnen. Masha, masha, masha danki!!!

Geef een reactie