|

#171 Caracasbaaiweg

๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Aan een ieder die alhier woont.

Vandaag (9 juni) was de wekelijkse schoonmaak actie op de CARACASBAAIWEG.
Start was voor Cargo Caribbean en vandaar uit een groep naar links en een andere groep naar rechts.
Wat was het warm in de zon, maar wat hebben al deze FANTASTISCHE TOPPPPPPPERSSSS hard gewerkt. CHAPEAU CHAPEAU !!!
Het u wel bekende ” boodschappen-lijstje ” legt uit hoeveel ROTZOOI er geraapt is.
EN MENSEN DAT IS VEEEEEEL TE VEEEEEEL. โฌ‡๏ธ

LEGE BIERFLESSEN : 640 STUKS = 128 KILO.(GLASBAK)

PLASTIC FLESSEN : 650 STUKS = 13 KILO.(RECYCLING)

ALUMINIUM BLIK : 225 STUKS = 3 KILO.(RECYCLING)


OVERIG PLASTIC : 10 KILO.(FUSE CARIBBEAN)

REST ROTZOOI : 51 KILO.(LANDFILL)

BESCHAMEND TOTAAL VAN : 205 KILOOOOOO !!!

RUIM GEWOON JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT !!


The Kunuku Man spreekt alhier zijn welgemeende en oprechte dank uit aan de FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS van vandaag. Wat een toppers en stuk voor stuk een voorbeeld voor velen. MASHA MASHA DANKI.


Week Tip van the Kunuku Man :
Inplaats van uw ROTZOOI naar buiten te gooien, ruim gewoon voor een week, per dag, eens 3 ร  5 stuks zwerfvuil op.
Geeft een goed gevoel en “ons ” eiland word schoner.
WIN WIN DUS !!!

NIEUW !! NIEUW !! NIEUW !!
Voor het melden van een mileu delict zie onderstaande link :
https://kunukuman.com/index.php/2024/05/27/melden-mileudelicten/

Voor veeeeeeel informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier zie www.kunukuman.com
Tot slot wenst the Kunuku Man u allen een gezellige, vrolijke maaaaaaaar vรณรณral een SCHONE siman toe. ๐Ÿค 

Vergelijkbare berichten

  • #220 Weg naar Westpunt- nabij Gato

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan alle VERVUILERS van Curaรงao. Schoonmaak actie nummer 220 !!! Deze kan weer ingelijst worden, zo mooooooiiiii !!! Vandaag (15 juni) is er door het “Beste schoonmaak team van Curaรงao” flink huis gehouden op DE WEG NAAR WESTPUNT, (GATOWEG). De WEG naar de LANDFILL, maaaaaaaaaaaaar de LANDFILL begint helaas al op…

  • En weer een spontane actie!

    Zondag 2 juli was het Kunuku Man-team druk bezig ter hoogte van Sambil. Daar werden wij aangesproken door de eigenaar van het “House of kapsalon” Omdat hij het werk van ons vrijwilligersteam zeer waardeert nodigde hij ons uit, om na gedane arbeid, bij hem wat te komen eten en drinken. Deze geste werd uiteraard zeer…

  • Inzamelactie nr. 11, Bonam

    Zaterdag 22 juli was het al weer de 11-de keer dat er een inzamelactie voor plastic flessen en aluminium blikjes plaats vond. The Kunuku Man geeft dan gratis geld weg voor ingeleverde flessen en blikjes.En dat hebben we geweten. Vanaf het moment dat de inname-plek was ingericht bleven de mensen komen met hun verzamelde flessen…

  • !!! Wegens succes verlengd; 3-de actie-dag!!!

    The Kunuku Man geeft geld weg! ZOMAAAAAAAAAR ? NEE,NATUURLIJK NIET ZOMAAR.๐Ÿ˜ Wร‰L ALS U PLASTIC FLESSEN (de dop mag erop blijven) en ALUMINIUM BLIKJES KOMT INLEVEREN !!! Bij inlevering van:– plastic flessen, ontvangt u Naf 0,05 (5 cent) cash per fles!– per kilo aluminium blikjes (dus geen conserven- en/of diervoederblikjes!!!) ontvangt u 1 gulden cash!–…

  • #240 CARACASBAAIWEG/KAMINDA ROOI SANTU.

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan een ieder die dit bericht leest. Zondag 16 November 2025. Schoonmaak actie nr. 240. CARACASBAAIWEG/KAMINDA ROOI SANTU. WAS HET SCHOON ??? NEEEEEEEEEE !! In totaal heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao “, over ongeveer 3 kilometer lengte, 169 kilo ROTZOOI opgeruimd. Uiteraard alles ook direct afgevoerd op de…

  • #131 Weg naar Westpunt, bij Sambil.

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Boodschap voor geheel feest-vierend Curaรงao. Vandaag (2 juli ) was het over het hele eiland wel een feest, toch ??? ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผNou voor het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” was het รณรณk zeker een “FEESTJE”.Onder de lekker aanwezige zon werd er huis gehouden op de Weg naar Westpunt(de weg waar Sambil…

Geef een reactie