|

#171 Caracasbaaiweg

πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎCURAΓ‡AO MOET SCHONER !!!πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎ

Aan een ieder die alhier woont.

Vandaag (9 juni) was de wekelijkse schoonmaak actie op de CARACASBAAIWEG.
Start was voor Cargo Caribbean en vandaar uit een groep naar links en een andere groep naar rechts.
Wat was het warm in de zon, maar wat hebben al deze FANTASTISCHE TOPPPPPPPERSSSS hard gewerkt. CHAPEAU CHAPEAU !!!
Het u wel bekende ” boodschappen-lijstje ” legt uit hoeveel ROTZOOI er geraapt is.
EN MENSEN DAT IS VEEEEEEL TE VEEEEEEL. ⬇️

LEGE BIERFLESSEN : 640 STUKS = 128 KILO.(GLASBAK)

PLASTIC FLESSEN : 650 STUKS = 13 KILO.(RECYCLING)

ALUMINIUM BLIK : 225 STUKS = 3 KILO.(RECYCLING)


OVERIG PLASTIC : 10 KILO.(FUSE CARIBBEAN)

REST ROTZOOI : 51 KILO.(LANDFILL)

BESCHAMEND TOTAAL VAN : 205 KILOOOOOO !!!

RUIM GEWOON JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT !!


The Kunuku Man spreekt alhier zijn welgemeende en oprechte dank uit aan de FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS van vandaag. Wat een toppers en stuk voor stuk een voorbeeld voor velen. MASHA MASHA DANKI.


Week Tip van the Kunuku Man :
Inplaats van uw ROTZOOI naar buiten te gooien, ruim gewoon voor een week, per dag, eens 3 Γ  5 stuks zwerfvuil op.
Geeft een goed gevoel en “ons ” eiland word schoner.
WIN WIN DUS !!!

NIEUW !! NIEUW !! NIEUW !!
Voor het melden van een mileu delict zie onderstaande link :
https://kunukuman.com/index.php/2024/05/27/melden-mileudelicten/

Voor veeeeeeel informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier zie www.kunukuman.com
Tot slot wenst the Kunuku Man u allen een gezellige, vrolijke maaaaaaaar vóóral een SCHONE siman toe. 🀠

Vergelijkbare berichten

  • Vlagvertoon!

    Ondanks het feit dat the Kunuku Man auto altijd een vrolijk gezicht is om te zien op een locatie, is het trieste feit natuurlijk dat we er dan zijn met een reden.Namelijk dat er weer veel afval ligt wat we dan met een groep vrijwilligers gaan opruimen. Aangezien het wagenpark van the Kunuku Man uitgebreid…

  • #164 Omgeving SVB en parkeerplaats

    πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎCuraΓ§ao MOET schoner !!!πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎ Beste Burgers, Boeren en Buitenlui. Vandaag (14 april) heeft het “Beste schoonmaak team van CuraΓ§ao ” de parkeerplaats SVB en rotonde schoon gemaakt. En the Kunuku Man blijft het zeggen: WAAROM, WAAROM maakt men er zo’n gigantische ROTZOOI van ??? Het was deze keer geen enorm aantal aan kilo’s, maaaaaaaar wel…

  • #250! Kaminda Brudernan Di Brakepoti

    πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎCURAΓ‡AO MOET SCHONER !!!πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎ Hellooooooooo People. Vandaag (1 februari) was het de 250ste! schoonmaak actie.πŸŽ‰πŸ˜­πŸŽ‰πŸ˜­πŸŽ‰πŸ˜­πŸŽ‰πŸ˜­πŸŽ‰πŸ˜­πŸŽ‰πŸ˜­πŸŽ‰πŸ˜­πŸŽ‰πŸ˜­πŸŽ‰πŸ˜­πŸŽ‰πŸ˜­πŸŽ‰ Was er reden voor een feestje? Qua bij elkaar geraapte ROTZOOI kan je zeggen : NEEN.😭😭😭De locatie-loterij was vandaag gevallen op: Kaminda Brudernan Di Brakepoti. Na de schoonmaak actie was er wel een klein feestje.πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰ We hadden van VILLA VIS…

  • #167 A.A. DE LANNOY-WILLEMS BOULEVARD

    πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎCURAΓ‡AO MOET SCHONER !!!πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎ Beste Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (5 mei) heeft het “Beste schoonmaak team van CuraΓ§ao ” een gedeelte van de A.A. DE LANNOY-WILLEMS BOULEVARD schoon gemaakt. En the Kunuku Man verbaasd zich nog steeds iedere keer wat mensen allemaal neer sodemieteren. ONBEGRIJPELIJK !!!ONBEGRIJPELIJK !!!Neem nou foto 1 : Je auto-olie hierin opvangen en dan…

  • #136 DIVIDIVIWEG (LEES: WOONWIJK)

    πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎCuraΓ§ao MOET schoner !!!πŸ‘πŸΎπŸ‡¨πŸ‡ΌπŸ‘πŸΎ Boodschap voor geheel CuraΓ§ao. Vandaag (13 augustus) was de wekelijkse schoonmaak actie op de DIVIDIVIWEG (LEES : WOONWIJK). En het was er zéééééér bedroevend smerig. WAAROM maken de mensen er, in hun eigen buurt, zo een ENORME ROTZOOI van ????? EEN SCHONE BUURT BEGINT TOCH ECHT BIJ JEZELF.Als u denkt dat…

  • 2de Inzamelactie ook succesvol!

    Zaterdag 11 maart was de tweede inzamelactie voor plastic flessen en aluminium blikjes.De inzamelactie was ditmaal bij de kruising Boulevard Marketplace. Van af het begin liep het lekker door met mensen die zakken vol met flessen en blikjes in kwamen leveren. Helemaal top dus! Het mooiste verhaal was van twee jonge knapen.Die hadden om het…

Geef een reactie