|

#178 GOUVERNEUR VAN LANDSBERGEWEG

๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Geachte Mede-Aard-Bewoners !!!

Vandaag (28 juli) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” de GOUVERNEUR VAN LANDSBERGEWEG bevrijd van het door u gedoneerde ROTZOOI. En the Kunuku Man zegt u bij deze: Het was er een VERSCHRIKKELIJKE BENDE.


Maar deze straat is nu weer schoon en bij deze het verzoek om uw ROTZOOI daar NIET meer neer te gooien.

Uiteraard gooit u NERGENS op ” ons ” eiland meer uw ROTZOOI neer, toch ???
Heb uw eiland lief en RUIM GEWOON JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, OKE ???

Wat kwamen we zoal tegen : HEEEEEEEEL VEEEEEEEL GLAS , FOAM , ALLERLEI PLASTIC , BLIKJES, PLASTIC FLESSEN, RIETJES , KARTON , VEEEEEEEL PLASTIC CUPS , ENZ,ENZ,ENZ.
In totaal is er 319 KILO ROTZOOI verwijderd en uiteraard op de juiste manier afgevoerd.
Jajaja u leest het goed, 319 KILOOOOOO !!!!!

The Kunuku Man spreekt alhier zijn welgemeende en oprechte dank uit aan de FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS van vandaag. Jullie zijn stuk voor stuk KANJERSSSSSS.
MASHA MASHA MASHA DANKI.

Week Tip van the Kunuku Man :

Neem een vuilniszak mee in je auto !!!

Doe je ROTZOOI in de vuilniszak !!!

Bij thuiskomst in je vuilnisbak !!!

Dus je vuil hoort in een vuilniszak en dan in je vuilnisbak !!!

Namens CURAร‡AO alvast bedankt !!!

Mochten er mensen zijn die mee willen helpen met de wekelijkse schoonmaak acties , die zijn uiteraard van harte welkom. Appt u maar naar +59995638674.

LET OP : https://kunukuman.com/index.php/2024/05/27/melden-mileudelicten/

Bezoek gerust ffffffff www.kunukuman.com voor meer informatie aangaande het VUIL- alhier.

Tot slot wenst the Kunuku Man u allen een gezellige maaaaaaaaaaaaaaaaar vooral een SCHONE siman toe. ๐Ÿค 

Ffffffffff delen spreekt voor zich, toch ?

Vergelijkbare berichten

  • #128 Helmin Magno Wiels boulevard

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (11 juni) was het een beetje warm, maar de Toppersssssss van het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” stonden wederom paraat om de klus te klaren. Deze bevond zich op de HELMIN MAGNO WIELS BOULEVARD. Op 1 Kilometer aan de ene kant en hetzelfde aan de andere…

  • De dorst kan weer worden gelest!

    Een welgemeend “dank je wel” aan de Coca Cola Company!Daar wij vorige week de Nieuwe Haven, “Onze straat” benoemde de CCC het, hebben schoongemaakt heeft de Coca Cola Company ons beloond met een mooie voorraad frisdrank. Bovenstaand is natuurlijk een grap want het Kunuku Man team krijgt regelmatig een donatie aan frisdrank van de Coco…

  • #93 Playa Grote Knip

    ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Curaรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Aan een ieder die dit leest. Vandaag (4 september) was het de 93ste schoonmaak actie en deze vond plaats op PLAYA GROTE KNIP. En eerlijk is eerlijk mensen, het was ondanks de zeer felle zon een hele fijne schoonmaak actie. Ik hoor u al vragen; WAAROM DAN ???Het was zowel…

  • !!! Wegens succes verlengd; 3-de actie-dag!!!

    The Kunuku Man geeft geld weg! ZOMAAAAAAAAAR ? NEE,NATUURLIJK NIET ZOMAAR.๐Ÿ˜ Wร‰L ALS U PLASTIC FLESSEN (de dop mag erop blijven) en ALUMINIUM BLIKJES KOMT INLEVEREN !!! Bij inlevering van:– plastic flessen, ontvangt u Naf 0,05 (5 cent) cash per fles!– per kilo aluminium blikjes (dus geen conserven- en/of diervoederblikjes!!!) ontvangt u 1 gulden cash!–…

  • Inzamelactie plastic flessen en blik, nr. 8

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Ook vandaag gaf the Kunuku Man wederom GRATIS GELD WEG. ๐Ÿ’ต๐Ÿ’ต๐Ÿ’ต๐Ÿ’ต๐Ÿ’ต๐Ÿ’ต๐Ÿ’ตEn dat was goed te merken aan de vele mensen die hun verzamelde plastic flessen en aluminium blikjes in kwamen leveren. KASSSSSSSSSAAAAAA.๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Het ” feest ” vond vandaag (10 juni) plaats naast de supermarkt op de M. Luther King Boulevard. In…