|

#178 GOUVERNEUR VAN LANDSBERGEWEG

๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Geachte Mede-Aard-Bewoners !!!

Vandaag (28 juli) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” de GOUVERNEUR VAN LANDSBERGEWEG bevrijd van het door u gedoneerde ROTZOOI. En the Kunuku Man zegt u bij deze: Het was er een VERSCHRIKKELIJKE BENDE.


Maar deze straat is nu weer schoon en bij deze het verzoek om uw ROTZOOI daar NIET meer neer te gooien.

Uiteraard gooit u NERGENS op ” ons ” eiland meer uw ROTZOOI neer, toch ???
Heb uw eiland lief en RUIM GEWOON JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, OKE ???

Wat kwamen we zoal tegen : HEEEEEEEEL VEEEEEEEL GLAS , FOAM , ALLERLEI PLASTIC , BLIKJES, PLASTIC FLESSEN, RIETJES , KARTON , VEEEEEEEL PLASTIC CUPS , ENZ,ENZ,ENZ.
In totaal is er 319 KILO ROTZOOI verwijderd en uiteraard op de juiste manier afgevoerd.
Jajaja u leest het goed, 319 KILOOOOOO !!!!!

The Kunuku Man spreekt alhier zijn welgemeende en oprechte dank uit aan de FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS van vandaag. Jullie zijn stuk voor stuk KANJERSSSSSS.
MASHA MASHA MASHA DANKI.

Week Tip van the Kunuku Man :

Neem een vuilniszak mee in je auto !!!

Doe je ROTZOOI in de vuilniszak !!!

Bij thuiskomst in je vuilnisbak !!!

Dus je vuil hoort in een vuilniszak en dan in je vuilnisbak !!!

Namens CURAร‡AO alvast bedankt !!!

Mochten er mensen zijn die mee willen helpen met de wekelijkse schoonmaak acties , die zijn uiteraard van harte welkom. Appt u maar naar +59995638674.

LET OP : https://kunukuman.com/index.php/2024/05/27/melden-mileudelicten/

Bezoek gerust ffffffff www.kunukuman.com voor meer informatie aangaande het VUIL- alhier.

Tot slot wenst the Kunuku Man u allen een gezellige maaaaaaaaaaaaaaaaar vooral een SCHONE siman toe. ๐Ÿค 

Ffffffffff delen spreekt voor zich, toch ?

Vergelijkbare berichten

  • #98 Yellow house en omliggende straten

    ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Curaรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ Aan een ieder die dit leest. Vandaag (16 oktober) was de wekelijkse schoonmaak actie tegenover YELLOW HOUSE, aldaar waar de truki pan staat. Helaas lag er weer teveel ROTZOOI. Lekker eten daar en je ROTZOOI van je af gooien. WAAROM ????????????Maar de vandaag aanwezige en hard gewerkt hebbende FANTASTISCHE KANJERS…

  • #244 SVB-terrein

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan alle Vervuilers van Curaรงao. Vandaag (14 december) was het winnende schoonmaak-lot gevallen op en rondom de parkeerplaats SVB. Het weer was goed maaaaaaaaaaaar de hoeveelheid ROTZOOI niet.Wat is er zoal opgeraapt door het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” ??? Bekijk rustig het lijstje en bedenk daarbij hoeveel toeristen…

  • #188 Soto

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Geacht-Alhier-Wonend-Mede-Mens !!! Vandaag (6 oktober) was schoonmaak actie nummer 188 te SOTO. Er werd schoon gemaakt in de buurt waar de containers, van de actie van de gouvernement, geplaatst stonden. Het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” was niet al te groot vertegenwoordigd, maar gelukkig hadden we een perfecte hulp…

  • #199 A.A. de Lannoy-Willems boulevard

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ CURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Bon dia, mede-eiland bewoners. Namens het hele Kunuku Man team wensen wij U allen een bon aรฑa nobo, happy New year, gelukkig nieuw jaar. Maar vooral een schoon jaar! Zullen we dat afspreken? Voor het Kunuku Man team was vandaag, 5 januari 2025, de aftrap aan de A.A. de Lannoy-Willems…

  • #255 SCHERPENHEUVEL WEST

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Geacht-Alhier-Wonend-Mede-Mens !!! Vandaag (15 maart) heeft het ” Beste schoonmaakteam van Curaรงao ” de SCHERPENHEUVEL WEST voor een flink gedeelte bevrijd van de enorme ROTZOOI aldaar. Op foto 1 ziet u een berg ROTZOOI door u “gedoneerd”. Deze word nog opgehaald. Verder lag er ook veeeeeeel glas, autobanden, veeeeeeel plastic flessen,…