|

#185 KAMINDA JOSE C. ANTHONIA / WEG NAAR FUIK.

๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸฟCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ

Geacht-Mede-Mens !!!

Vandaag (15 september) was de 185ste schoonmaak actie afgestemd op de schoonmaakactie van GMN/SELIKOR. Het ” feestje ” speelde zich af op KAMINDA JOSE C. ANTHONIA / WEG NAAR FUIK.


Het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” heeft rondom de gehele parkeerplaats, alwaar de containers stonden, schoon gemaakt. (zie foto’s) Het weer was weer erg warm maar de ROTZOOI was niet minder.
Het blijft voor the Kunuku Man een ONVOORSTELBAAR iets dat er zoveel ROTZOOI aan de natuur wordt gedoneerd.

Bekijk het lijstje en schrik niet !!!โฌ‡๏ธ

LEGE BIERFLESSEN : 900 STUKS = 180 KILO. (RECYCLING BJร–RN)

PLASTIC FLESSEN : 800 STUKS = 16 KILO. (RECYCLING)

ALUMINIUM BLIK : 225 STUKS = 3 KILO. (RECYCLING)

OVERIG PLASTIC : 6 KILO. ( RECYCLING FUSE CARIBBEAN)

REST ROTZOOI : 94 KILO.(LANDFILL)

TOTAAL DUSSSSSSSSSSSS 299 KILOOOOOO !!!!! WATTTTTTTT ???

STOP STOP STOP MET DIT WEGGOOI-GEDRAG EN RUIM GEWOON JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, OKE ?

Wat hebben de FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS van vandaag wederom een berg werk verzet. TOPPPPPPPERSSSS BEDANKT.

Tevens een Masha Danki aan WILMAR. Hij heeft het vervoer van alle spullen, heen en terug, perfect geregeld. Vanaf volgende week is de Kunuku auto weer op de weg.

Week Tip van the Kunuku Man :
NIET JOUW VUIL MAAR WEL ONS PROBLEEM !!!
Schaam je niet en doe eens gek en ruim elke dag 5 stuks ZWERFVUIL op.
ALLร‰ร‰N SAMEN STAAN WE STERK !!!

Wie er mee wil helpen met de schoonmaak acties die appt toch gewoon fffff the Kunuku Man en dan zien we elkaar volgende week zondag.
+59995638674. Alvast Bon Bini.

Voor meer informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier bezoek gerust ffffffff www.kunukuman.com

LET OP LET OP โฌ‡๏ธ

The Kunuku Man wenst een ieder die dit heeft gelezen een fijne , mooie maaaaaaaaaaaaaaaaar vooral een SCHONE siman toe. ๐Ÿค 
Delen word zรฉรฉรฉรฉรฉรฉr gewaardeerd.

Vergelijkbare berichten

  • #119 Colon + 4-de inzamelactie plastic flessen en aluminium blikjes

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Geachte Mede-Eiland-Bewoners. Normaal is de wekelijkse schoonmaakactie altijd op zondag. In verband met Pasen hebben de vrijwilligers ” vrij ” en dus alle tijd om eitjes te zoeken. Daar er vandaag (8 april) een inzamelactie van plastic flessen + blik op de agenda stond, bestaat dit verslag dus uit 2 delen….

  • #114 Caracasbaaiweg (Caribbean Cargo)

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Mensen, mensen, mensen !!! Schoonmaak actie nummer 114 was op de Caracasbaaiweg thv Caribbean Cargo.Drukke weg,toch ? Elke dag rijden daar vele auto’s heen en weer en dat zijn toch vaak dezelfde rijders !!!Vraagje van the Kunuku Man ; ZIEN JULLIE DE GEDONEERDE ROTZOOI NIET LIGGEN ? ALS HET ANTWOORD JA…

  • Donatie ontvangen!

    Met grote dankbaarheid wil The Kunuku Man The Coca-Cola Company Curaรงao bedanken voor de prachtige donatie van frisdrank die opnieuw mocht worden ontvangen. Deze verfrissende bijdrage is bestemd voor de vrijwilligers, die zich iedere zondag met volle inzet inzetten tijdens de schoonmaakacties van The Kunuku Man. Dankzij deze donatie kunnen zij tussendoor even hun dorst…

  • #264 Yellow house, Saliรฑa

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan een ieder die dit bericht gaat lezen. Vandaag (7 juni) was het winnende schoonmaak-lot gevallen op de KAYA C.WINKEL en KAMINDA SALIร‘A. Er is door de Toppersssssss van vandaag erg hard gewerkt en hierdoor is er weer een stuk(je) Curaรงao schoner !!! Er is erg veeeeeeel klein en lastig op…

  • #169 Arubastraat

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Geachte Mede-Eiland-Bewoners. Vandaag (26 mei) de wekelijkse schoonmaak actie op de ARUBASTRAAT. Vanaf het viaduct tot aan de bocht aan beide kanten lag teveeeeeeeel ROTZOOI wat uit de auto gegooid word. Eten en drinken in je auto moet je natuurlijk zelf weten, maar om je afval daarna naar buiten te gooien…