|

#185 KAMINDA JOSE C. ANTHONIA / WEG NAAR FUIK.

๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸฟCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿฟ

Geacht-Mede-Mens !!!

Vandaag (15 september) was de 185ste schoonmaak actie afgestemd op de schoonmaakactie van GMN/SELIKOR. Het ” feestje ” speelde zich af op KAMINDA JOSE C. ANTHONIA / WEG NAAR FUIK.


Het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” heeft rondom de gehele parkeerplaats, alwaar de containers stonden, schoon gemaakt. (zie foto’s) Het weer was weer erg warm maar de ROTZOOI was niet minder.
Het blijft voor the Kunuku Man een ONVOORSTELBAAR iets dat er zoveel ROTZOOI aan de natuur wordt gedoneerd.

Bekijk het lijstje en schrik niet !!!โฌ‡๏ธ

LEGE BIERFLESSEN : 900 STUKS = 180 KILO. (RECYCLING BJร–RN)

PLASTIC FLESSEN : 800 STUKS = 16 KILO. (RECYCLING)

ALUMINIUM BLIK : 225 STUKS = 3 KILO. (RECYCLING)

OVERIG PLASTIC : 6 KILO. ( RECYCLING FUSE CARIBBEAN)

REST ROTZOOI : 94 KILO.(LANDFILL)

TOTAAL DUSSSSSSSSSSSS 299 KILOOOOOO !!!!! WATTTTTTTT ???

STOP STOP STOP MET DIT WEGGOOI-GEDRAG EN RUIM GEWOON JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, OKE ?

Wat hebben de FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS van vandaag wederom een berg werk verzet. TOPPPPPPPERSSSS BEDANKT.

Tevens een Masha Danki aan WILMAR. Hij heeft het vervoer van alle spullen, heen en terug, perfect geregeld. Vanaf volgende week is de Kunuku auto weer op de weg.

Week Tip van the Kunuku Man :
NIET JOUW VUIL MAAR WEL ONS PROBLEEM !!!
Schaam je niet en doe eens gek en ruim elke dag 5 stuks ZWERFVUIL op.
ALLร‰ร‰N SAMEN STAAN WE STERK !!!

Wie er mee wil helpen met de schoonmaak acties die appt toch gewoon fffff the Kunuku Man en dan zien we elkaar volgende week zondag.
+59995638674. Alvast Bon Bini.

Voor meer informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier bezoek gerust ffffffff www.kunukuman.com

LET OP LET OP โฌ‡๏ธ

The Kunuku Man wenst een ieder die dit heeft gelezen een fijne , mooie maaaaaaaaaaaaaaaaar vooral een SCHONE siman toe. ๐Ÿค 
Delen word zรฉรฉรฉรฉรฉรฉr gewaardeerd.

Vergelijkbare berichten

  • #181 Kleine Knip / Mirador

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Mede-Eiland-Bewoners. Het is weer schoon !!!Wat dan ???Aanrij-route + Parkeerplaats + Strand zelf. KLEINE KNIP !!! Daarna richting MIRADOR, beide kanten van de weg en MIRADOR zelf. Wat een prachtig uitzicht heb je daar toch. (zie foto’s). WEL HEEEEEEEL jammer dat er toch teveeeeeeeel ROTZOOI door de mens aldaar achteloos…

  • Voor niets gaat de zon op …. sponsoring ontvangen van Firgos

    En dat is maar een van de weinige zekerheden in het leven!The Kunuku Man is dan ook weer heel erg blij met sponsoring door de firma Firgos.Al het verzamelde restafval wordt namelijk in grote Emerald vuilniszakken gedaan, zodat Selicor deze gemakkelijk kan ophalen met een van zijn vuilniswagens. Daarom wederom grote dank aan de firma…

  • 5-de inzamelactie

    Vandaag.zaterdag 22 april, was het al weer de vijfde inzamelactie van plastic flessen en aluminium blikjes. Deze keer vond het plaats bij Curoil op Muizenberg. De opkomst viel een beetje tegen, wat we vreemd vinden want de Kunukuman geeft nog steeds geld weg! Heeft u dat gemist? Lees hier het verslag van een vorige keer…

  • #208 Playa Piskado

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Vandaag heeft het Kunuku Man Team wederom een geweldige schoonmaakactie uitgevoerd, dit keer op Playa Piskado. Van de grote parkeerplaats tot aan het strand heeft het team zich met volle overgave ingezet om de omgeving weer schoon en netjes te maken. Dankzij hun inzet blijft Curaรงao een stukje mooier! Het, trieste,…

  • #187 Cadushistraat, part 2

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!! ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Geacht-Mede-Mens !!! ZONDAG 29 – 9 – 2024. Vandaag werd the Kunuku Man super verrast met een paar handbeschilderde prachtige klompen. Masha danki Klaas. Tevens een paar originele Achterhoekse sokken gekregen. Masha danki Darco. RESULTAAT : Zร‰ร‰ร‰ร‰ร‰ร‰R DROEVIG. Zie het bekende lijstje โฌ‡๏ธ LEGE BIERFLESJES : 1260 STUKS = 252…

  • In memoriam: Marjon (Knabbel)

    In Memoriam voor Marjon “Knabbel” Op 9 mei 2024 verloren we een bijzondere ziel. Marjon, liefkozend bekend als “Knabbel”, was een vrijwilligster van het Kunuku Man-team. Haar stralende glimlach en positieve energie zullen altijd in onze harten blijven. Marjon was de dame die met enthousiasme stickers verkocht om Curaรงao schoon te houden. Het geld dat…