|

#187 Cadushistraat, part 2

๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!! ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Geacht-Mede-Mens !!!

ZONDAG 29 – 9 – 2024.

Vandaag werd the Kunuku Man super verrast met een paar handbeschilderde prachtige klompen. Masha danki Klaas.
Tevens een paar originele Achterhoekse sokken gekregen.
Masha danki Darco.

RESULTAAT : Zร‰ร‰ร‰ร‰ร‰ร‰R DROEVIG.

Zie het bekende lijstje โฌ‡๏ธ

LEGE BIERFLESJES : 1260 STUKS = 252 KILO. (RECYCLING)

PLASTIC FLESSEN : 950 STUKS = 19 KILO.(RECYCLING)

ALUMINIUM BLIK : 450 STUKS = 6 KILO.(RECYCLING)

OVERIG PLASTIC : 10 KILO. (RECYCLING FUSE)

REST ROTZOOI : 62 KILO. (LANDFILL)

LET U FFFFFFFFFFFFF OP โฌ‡๏ธโฌ‡๏ธ

IN TOTAAL DUSSSSSSSSS 349 KILO !!! WAAAAAAROM ???

STOP MET ALLES NAAR BUITEN TE GOOIEN EN RUIM JE ROTZOOI OP ZOALS HET HOORT, OKร‰ ?

Namens the Kunuku Man gaat er een SUPER GROTE PLUIM naar de FANTASTISCHE VRIJWILLIGERS van vandaag.
Diep maar dan ook diep respect voor jullie allemaal. Masha masha masha danki !!!

Uiteraard ben je van harte welkom om mee te helpen. Zeer gezellig team en een goed gevoel na de schoonmaak actie.
ALLร‰ร‰N SAMEN STAAN WE STERK !!!
Dus twijfel niet langer en meld je aan. +59995638674.
Alvast Bon Bini in het “Beste schoonmaak team van Curaรงao”.

Week Tip van the Kunuku Man :
Denk eens aan je eigen kliko thuis en vul deze zoals het hoort. Kliko vol en Curaรงao schoner. HOE SIMPEL,TOCH ?

Voor veeeeeeel informatie aangaande het VUIL-PROBLEEM alhier bezoek gerust ffffffff www.kunukuman.com

MILIEU DELICT MELDEN ?? โฌ‡๏ธ
https://kunukuman.com/index.php/2024/05/27/melden-mileudelicten/

Tot slot wenst the Kunuku Man een ieder die dit heeft gelezen een mooie zonnige maaaaaaaaaaaaaaaaar vooral een SCHONE siman toe. ๐Ÿค 
Delen spreekt voor zich, toch?

Vergelijkbare berichten

  • #172 Caracasbaaiweg, nabij Gasora

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Aan wie dit leest. CARACASBAAIWEG DEEL 2 !!!! Ondanks Vaderdag vandaag (16 juni) heeft het “Beste schoonmaak team van Curaรงao ” wederom de Kunuku auto weten te vullen met door u gedoneerde ROTZOOI.Mensen het was om te HUILEN zo smerig. De foto’s waar het wit ziet van de ROTZOOI konden we…

  • #235 Parasasa – beach

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCURAร‡AO MOET SCHONER !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Geachte Mede Eiland Bewoners. Vandaag (12 oktober) heeft het ” Beste schoonmaak team van Curaรงao ” PARASASA BEACH schoon gemaakt. Het viel op zich mee, maaaaaaaar, 116 kilo totaal aan achtergelaten afval is toch echt nog veeeeeeel te veeeeeeel. Ga je gezellig naar dit mooie strand en ga je dan ook…

  • Inzamelactie no. 12, Koraalspecht

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Beste Mensen. ๐Ÿ’ต๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ’ต๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ’ต๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ’ต๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ’ต๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ’ต Vandaag (5 augustus) was het de zoveelste inzamelactie van plastic flessen en aluminium blikjes. Deze speelde zich vandaag af bij de kerk in Koraalspecht. Het was warm , gezellig en lekkerrrrrrrr druk. In totaal werden er 7360 plastic flessen en 51 kilo blikjes ingeleverd. Uiteraard werd er direct…

  • !!! Wegens succes verlengd; 3-de actie-dag!!!

    The Kunuku Man geeft geld weg! ZOMAAAAAAAAAR ? NEE,NATUURLIJK NIET ZOMAAR.๐Ÿ˜ Wร‰L ALS U PLASTIC FLESSEN (de dop mag erop blijven) en ALUMINIUM BLIKJES KOMT INLEVEREN !!! Bij inlevering van:– plastic flessen, ontvangt u Naf 0,05 (5 cent) cash per fles!– per kilo aluminium blikjes (dus geen conserven- en/of diervoederblikjes!!!) ontvangt u 1 gulden cash!–…

  • Masha danki, Coca Cola Co.!

    Sponsoring is altijd fijn om te ontvangen als je een vrijwilligersorganisatie bent. Of het nu in geld is of in natura, het is altijd fijn om te krijgen.En zeker op Curaรงao, waar veel vrijwilligersinitiatieven worden ontplooid, valt dat niet altijd mee. Gelukkig draagt de Coca Cola Co. The Kunuku Man een warm hart toe en…

  • #113 Dr. Martin Luther King Blv.

    ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐ŸพCuraรงao MOET schoner !!!๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ผ๐Ÿ‘๐Ÿพ Lieve Mede-Eiland-Bewoners. Stelt u zich eens voor; zomaar een weg op ” ons ” eiland.Afstand schoonmaak actie (nummer 113) over 3 kilometer.Deze “zomaar” weg is de Dr. Martin Luther King Blv. Heeft u een plaatje hiervan in het hoofd ???NEEEEEEEE, HE ??? DรรROM NU HET ” MOOIE ” LIJSTJE ; LEGE…